Vapaa kuvaus

Aloituksia

42

Kommenttia

1681

1. Kuulin+juuri,+että+eräs+pankkitoimihenkilökin+oli+mennä+halpaan+näiden+huijareiden+edessä.+Tässä+pitää+olla+tosi+tarkkana,+että+ei+lankea+väärään.Välillä+vain+ihmettelee,+kuinka+tavallinen+rahvas+enää+saa+selvää+aidoista+tiedotuksista.+Minä+lähden+siitä,+että+sähköpostilla+pankit+eivät+ota+yhteyttä+koskaan,+ja+poistan+kaikki+pankkien+viestit.+Joskus+ajattelen,+että+menetän+ehkä+tärkeitäkin+tiedotteita,+kun+deletoin+kaikki,+mutta+ajattelen,+että+pankkien+asia+on+keksiä+oikeat+tiedotusmenetelmät.
  2. Mistä+ko.+ano+arvelee,+että+"monen+mitta+alkaa+täyttyä".+Outoa,+että+anonyynmit+tunnistavat+muiden+tuntet+ja+mielen.+Väärin.++-++Pysähtykää+hetkeksi+lukemaan+omia+selittelyjänne,+joilla+todistatte+meille+osattomille,+että+se+pahan+alkujuuri+tulee+tänne+ja+vetää+peräsään+laahuksen.+Olette+kaikki+tahdottomia+perässäroikkujia,+ihailette+manipuloitsijaa+ja+haluatte+hänen+vastauksensa.+Teistä+tuntuu+hyvältä,+kun+se+MINUN+kirjoitukseni+aiheutti+terävän+haistattelun.++Kun+tiedätte,+että+teitä+manipuloidaan,+nautitte+siitä+täysin+rinnoin+meistä+muista+välittämättä.+Poloiset+ja+tahdottomat+nöyristelijät.+Haluatte+turpiinne+joka+päivä.+Ette+voi+voittaa.Minä+nukuin+pitkään+ja+hyvin,+ja+nyt+uusi+hieno+tiistai+edessä.+Eilen+pääsin+kommelluksitta+perille+kuvinryhmään.+Meillä+päin+on+uusittu+bussilinjat,+joten+on+entistä+vaikeampi+liikkua+paikasta+toiseen.++Suunnittelija+on+viis+veisannut+matkustajien+tarpeista.+Pääasia,+että+mahdollisimman+moni+pääsee+yhteen+ja+samaan++bussiin,+joten+se+kiertää+omakotialueella+kadunkulmasta+toiseen.+Mitähän+sillä+voitetaan,+kun+linnuntietä+muutaman+kilometrin+matkaan+menee+bussilla+yli+puoli+tuntia.++Sitten+vielä++vaihto+ja+jatko+toisella+bussilla+perille.+Tunti+menee+matkustaessa.+No.+aikaa+on.+Lauantaina+kävin+hakemasta+postista+-+eli++R-kiskasta+-+uuden+henkilökorttini,+joka+pitää+uusia+poliisilaitoksella+3+vuoden+välein.++Eilen+huomasin,+että+olin+sen+sitten+kadottanut.+Kamala+myllerrys+pitkin+huushollia+ja+tuloksetonta+etsintää.+Saamari,+poliisin+lähettämä+ja+maksoikin+60+€.+No+lopuksi+katsoin+kauppakassiini,+ja+siellähän+se+oli+avaamattomana+kuoressaan.+Huoh.+Loppu+hyvin,+kaikki+hyvin.Hyvää+päivänjatkoa.
  3. Puolueet+nyt+ovat+mitä+ovat.+Toinen+puolue+tekisi+velkaa+sosiaaliturvan+takia+toinen+leikkaisi+tuista.Molemmilla+on+tarkat+perustelunsa+toimilleen.'Sanotaan,+että+velka+on+veli+otettaessa,+veljenoika+maksettaessa.+Osa+suomalaisista+kun+pitää+tärkeänä,+että+velkoja+myös+lyhennetään,+eikä+vain+kasvateta.+Suu+säkkiä+myöten.+Joidenkin+mielestä++se+on+tyhmä+ajatus.+Köyhiä+on+tuettava,+ja+siihen+velkaraha+kelpaa.+Hienoa,+totta+kai,+jos+annetaan+avustusta+pienituloiselle+ja+meille+eläkeläisille,+sillä+emmehän+me+joudu+sitä+velkaa+koskaan+maksamaan.+Ja+kun+syntyvyyskin+vähenee,+niin+voihan+olla,+että+ei+ole+omia+jälkeläisiä+ollenkaan+sitten,+kun+velat+lankeavat+maksuun.Ulkomailta+tulee+paljon+väkeä,+ja+he+saavat+tukia+ja+apuja,+maksakoot+sitten,+kun+asettuvat+ja+pääsevät+työhön.+Suurin+maahanmuuttajaryhmä+kuulemma+on+venäläiset.Kyllähän+näitä+asiaohjelmia+on+kuultu+ja+nähty.+M.O.T.