Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jussi.pasi
profiilit
jussi.pasi
jussi.pasi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
40
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä on taas hiljaista😅 Lukijoita on ketjulla kyllä vainkka kuinka, eli kiinnostaa muutamia ainakin tämä. Onko muualla vastaavia keskusteluita käyty vai onko tää ainoa ketju? Edelleenkin spostia saa laittaa😊
03.12.2024 07:46
Eipähän nuita vielä oo löytynyt😄 Kyllä minäkin ajattelin, että joku sellainen voisikin löytyä joka haluaisi sellaiset lähettää, mutta kiven alla ovat. Uskoisin ainakin, että joku lomituksia tekevä tai tilallinen olisi sattunut nämä lukemaan...tai ainakin toivon😅 Mutta ehkä se päivä koittaa kun spostia tulee😊
No joskus ihan leikillään tuollaista apumiehen hommaa miettinyt,mutta täytyy vielä odotella josko postia tulis😁
21.10.2024 19:44
Jussi.pasi(sähköpostimerkki)yahoo.com.
19.10.2024 11:04
Koon puolesta paras olis 54. Varmaan vähän vaihtelee,mutta 52-56, niin siihen pitäs osua😄 Ja muuten mallin puolesta niin jotain maatalous merkkiä. Mieluiten umpihaalari ja vetoketju joka aukeaa myös alhaalta päin. Mutta, että liian tarkalta kuulosta, niin kaikkea saa tarjota🙂
28.09.2024 17:30
Itse olin tykännyt pitää haalareihin ja saappaiden kanssa kumihuppua ja kumihanskoja. Ne on ollut mukana lisä noihin🙂 Kovasti haluaisin kyllä kokeilla likaisia ja tahraisia lypsyhaalareita myös. Mutta haaveena vain ollut vielä toistaiseksi😅
28.09.2024 15:28
Kyllä se sinä mukavaa on löytää samanhenkinen. Aika vähän tuntuu olevan kuitenkin tästä kiinnostuneita. Paljon myös turhaa huutelua, mikä tuntuu täällä kuuluvan asiaan😅 Mutta haluaisitko laittaa spostia? Löytyy tolla mun nimimerkillä @yahoo.com posti. Mielelläni kyllä haalarit ostaisin🙂
28.09.2024 12:47
Hiljaista kommentointi tuntuu olevan😅 Katselijoita nyt kuitenkin muutama.
14.09.2024 11:56
Lisäämpä tähän vielä, että siis ihan osto aikeissa, eikä vain kartoittamassa😄
09.09.2024 15:24
Käy uudetkin jos sopivia löytyy. Ihan omaan käyttöön tulee. Voi olla myös pesemättömiä. Ei oo niin justiinsa minulle. Lähinnä se, että löytyykö yleensä joltain? Sitä koitin itse kartoittaa.
08.09.2024 01:50
Ja vielä, että jos haluaa viestiä laittaa, niin nimimerkillä löytyy jahuusta😄
10.03.2024 18:45
No on täälä sentään jotain höpinää😄 Hyvä niin. Kyllä näitä on tullut mietittyä itselläkin😊 Lomittaaja naisia ja emäntiä molempia hommissaan. Vielä on ne omat käytetyt lypsy kamppeet löytämättä. Ehkä sitä joku päivä vielä ,kun ahkerasti etsii ja kyselee😄
21.02.2024 20:31
Vieläkö täälä joku muukin haalareista kiinnostunut käy lueskelemassa?😄 Ja ehkä vielä elättelee toiveita, että tulisi yhteyden ottoja?😄 Samoilla linjoilla tässä itse yhäkin, että saa olla rohkea ja ottaa yhteyttä mikäli kiinnostelee.
13.01.2024 17:23
Löytyiskö minkäänlaisia käytettyjä haalareita keneltäkään? Saa laittaa viestiä ja rhdottaa. Pelmoja ainakin tuntuu aika harvassa olevan😄
31.07.2023 11:03
Mitähän pitäisi luvata, että joku haluaisi haalarit minulle lähettää? Alkaa tuntua jo kerjäämiseltä😅😄 . Spostia voi laittaa asiasta🙂
27.06.2023 08:30
Täytyy varmaan ottaa uudelleen kokeiluun, kun kuulostaa ihan hyvältä tuo😄
21.06.2023 14:48
Tai navetta töillä hionneita haalareita🙂
15.06.2023 14:42
Toivotaan niin🙂 Toivoa että jos vaikka täältä joku innokas löytyisi joka lähettäisi.
Joskus kokeilin tuota eturauhaskiihotinta kyllä,, mutta ei se oikeen ollut minun juttu kuitenkaan. En saanut sillä oikeen mitään kunnollista tuntumaa. Ehkä harjoituksen puute, en tiedä😄
15.06.2023 14:41
Juu sen fleshligtin takia just😄 Mukava laite. Itse pidän tosiaan, että on sitä navetan tuoksuakin kunnolla. Nykyisissä ei ole, kun ihan puhtaat, mutta jospa joku päivä olis ihan aidot työkamppeet.
13.06.2023 14:52
Itsellekin on kyllä nuo haalari ja saappaat on melkoinen kiihoke. Aika äkkiä lasti lähtee,kun niihin pukeutuu😅 Haaveena olis vielä saada hankittua sellaiset käytetyt kunnon lypsyhaalarit hajuineen ja tahroineen ja mielellään vielä sellaiset joissa vois avata vetoketjuja myös alhaalta päin🙂 Nuita pelmoja oon etsinyt,kun se kangas tuntuu hyvältä iholla, mutta kyllä joku muukin kävisi. Sellaiset Snellmanin siniset haalarit ainakin näyttää hyvältä. Ehkä jos joku joskus haluisin mulle sellaiset sopivat haalarit myydä😅
13.06.2023 11:44
Mua ei nuo pesu hommat niin innosta. Muuten voisin kyllä navetta hommissa kaverina olla.
12.06.2023 08:27
1 / 2