Hei. Vois vielä kokeilla täältä josko löytäisi etsimänsä? Eli haluaisin ostaa käytetyt navetta/lypsyhaalarit, eli jos täälä joku emäntä tai lomittaja sattuu tämän lukemaan, niin saa ilmoittautua🙂. Mieluisin ois sellaiset Snellmannin sinivihreät tai kokonaan vihreät haalarit tai sinivihreät pelmat(jotain vanhempaa mallia). Muitakin voi tarjota🙂 Jos jollain on,niin kommentoi niin koitan laittaa spostin niin ettei sitä ehditä poistaa😄
Navetta haalarit
5
689
Vastaukset
- Anonyymi
Saako ne olla pesun jäljiltä, vai haluatko likaisena? Uudetko ei käy, niitä parhaiten joutaa jos on tullut hankittua väärän kokoiset?
- Anonyymi
En aio laittaa Sinulke minkäönlaisia haalareita. Koetin vaan kartoittaa, mikä on tarpeesi luonne. Ei vakuuta, kun et kerto mihin tarkoitukseen tulisivat.
Anonyymi kirjoitti:
En aio laittaa Sinulke minkäönlaisia haalareita. Koetin vaan kartoittaa, mikä on tarpeesi luonne. Ei vakuuta, kun et kerto mihin tarkoitukseen tulisivat.
Käy uudetkin jos sopivia löytyy. Ihan omaan käyttöön tulee. Voi olla myös pesemättömiä. Ei oo niin justiinsa minulle. Lähinnä se, että löytyykö yleensä joltain? Sitä koitin itse kartoittaa.
jussi.pasi kirjoitti:
Käy uudetkin jos sopivia löytyy. Ihan omaan käyttöön tulee. Voi olla myös pesemättömiä. Ei oo niin justiinsa minulle. Lähinnä se, että löytyykö yleensä joltain? Sitä koitin itse kartoittaa.
Lisäämpä tähän vielä, että siis ihan osto aikeissa, eikä vain kartoittamassa😄
Hiljaista kommentointi tuntuu olevan😅 Katselijoita nyt kuitenkin muutama.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942