Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
DrWhoo
profiilit
DrWhoo
DrWhoo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
2583
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuosta+Mennään+bussilla+sarjasta+minulle+on+jäänyt+parhaiten+mieleen+hitler+-viiksinen+tarkastaja.+Blake?+Mahtava+tyyppi.
Yksi+hyvä+sarja+oli+myös+Kupla.+Älyvapaa+käsikirjoitus+ja+mahtavia+henkilöhahmoja.+Siitähän+se+komedia+syntyy.+
Meidän+lintutarha+sen+kuin+kasvaa,+nyt+joku+tikka+hakkaa+kuin+viimeistä+päivää.
20.05.2020 21:26
Jos+todella+hyvistä+komediallisista+vanhoista+sarjoista+puhutaan,+niin+Pitkän+Jussin+majatalo+on+parhaasta+päästä.+John+Cleese+on+mainio+mies+muutenkin.+
Mainio+tyyppi+on+myös+Rowan+Atkinson.+Hänen+paras+sarjansa+ei+ole+Mr+Bean+(hyvä+sekin),+vaan+Musta+kyy.
Näitähän+on+mielettömästi+näitä+vanhoja+laadukkaasti+tehtyjä+sarjoja,+niin+kotimaisia+kuin+ulkomaisia.+Uudemmista+sarjoista+en+osaa+sanoa+mittään,+kun+harvoin+tulee+töllöä+töllötettyä.
20.05.2020 19:00
Juup,+yhden+kerran+olen+löytänyt+oman+auton+moottoritilasta+linnunpesän.+Ja+ikäväkseni+täytyy+sanoa+että+siinä+oli+kuolleita+linnunpoikasia.+Se+oli+aika+käsittämätöntä+miten+oli+mahdollista+että+semmoista+tapahtui,+silloinkin+olin+tuolla+autolla+joka+päivä+liikkeellä+paitsi+ehkä+viikonloppuisin.+Enkä+todellakaan+huomannut+mitään+ennen+kuin+syksymmällä+avasin+ihan+muista+syistä+konepellin.+En+edes+tiedä+mikä+lintu+oli+kyseessä.
18.05.2020 19:37
Pikainen+lintu+stoori+eilisillalta.+Meillähän+on+tässä+tontilla+melkoinen+liuta+erilaisia+lintuja,+mm+mustarastaita.+Yksi+tämmöinen+hyväkäs+keksi+rakentaa+pesää+tuohon+ulko-oven+pieleen,+peltiselle+reunapellille.+Tätä+vuokrasopimustahan+mie+en+allekirjoittanut,+vaan+annoin+rastaalle+pikahäädön+haravalla.+Eihän+tää+meinanut+ottaa+onkeensa+vaan+yritti+monta+kertaa+uudestaan.+Kunnes+keksin+jättää+haravan+strategisesti+oikeaan+paikkaan,+sitten+onneksi+otti+ja+häipyi.+
Älkääpäs+nyt+luulko+minua+kuitenkaan+lintujen+vihaajaksi+vaikka+välillä+uhkailen+katkoa+hanhien+kaulat+ja+hutkin+tunkeilevat+rastaat+haravalla+tiehensä.+Päinvastoin+mie+tykkään+kyllä+tipuista,+varsinkin+sopivan+matkan+päästä.+Oishan+tuotakin+pesimistä+ehkä+ollut+hauska+seurata+puolen+metrin+päästä+ovi-ikkunan+takaa.+Mutta+ei+ole+ihan+sisäsiisti+tämä+rastaskaan.
18.05.2020 17:24
Juu,+hyvin+puhuttu.+Sen+varran+kuitenkin+vielä+mainitsen+Alista,+että+ihmettelen+eniten+sitä+ettei+niin+älykkäänä+ja+sivistynyneenä+itseään+pitävä+ja+maailman+melskeissä+karaistunut+mies+mitenkään+pääse+yli+ikiriidastaan+yhden+ainoan+naiskirjoittajan+kanssa.+Miksi+ei+vain+anna+piut+paut+koko+asialle+ja+siirry+elämässä+eteenpäin?+Meidän+muiden+kanssa+ei+mitään+todellista,+ainakaan+vakavampaa+riitaa+ole+koskaan+edes+ollut.+En+ainakaan+minä+tiedä+sellaisesta.+Kuitenkin+mies+ilmeisesti+tuntee+suurta+katkeruutta+kaikkia+meitä+entisiä+kirjoittajakumppaneita+kohtaan.+Miksi?+Voiko+olla+kyse+siitä,+että+muiden+pitäisi+koota+kenttäoikeus+ja+tuomita+Aurora+saunan+taakse+ammuttavaksi?+Sitten+kenties+olisimme+taas+kelvollisia+Alin+silmissä?+No,+tuossa+Alin+ja+Auroran+ikiriidassa+ei+olla+pulmusia+kummallakaan+puolella,+mutta+show+what,+sellaista+elämä+on.+
Minulla+ei+puolestani+olisi+edelleenkään+mitään+Alia+vastaan+jos+pystyisi+käyttäytymään+ihmisiksi.+Ottaisi+esimerkkiä+vaikka+Edsonista.
17.05.2020 18:25
Mahottoman+satoisaa+tuo+raparperi.+Mie+tykkään+rapaperimehusta,+muuten+vähän+vierastan+siitä+tehtyjä+juttuja.
17.05.2020 17:11
Mie+oon+delegoinut+imuroinnit+rva+W:lle+jo+aikaa+sitten.+Ite+siivoan+keittiön+ja+vessat.+Ja+tiskaan+astiat+astianpesukoneella.+Ruokaakin+teemme+tasa-arvoisesti+molemmat,+mie+tietysti+olen+se+paree+kokki.
17.05.2020 16:34
Miekiin+tässä+olen+pötkötellyt+ja+venytellyt+pitkin+päivää+sohvalla,+mutta+eipäs+ole+tultu+kehumaan+että+rauhoittavaa+katseltavaa+tuo.+
Aamulla+oli+ilma+kuin+morsian,+tein+pitkän+pyörälenkin.+Sitten+tulikin+jo+rakeita,+jopa+ukkosti.
17.05.2020 16:20
Mäkimeirami+eli+oregano,+sanoo+Googlen+kuvantunnustus.++Liekö+sinne+päinkään.
17.05.2020 15:49
Mie+näin+puolueettomana+tarkkalijana+sanoisin+että+sinä+kuitenkin+olet+saanut+sitä+mainitsemaasi+pilkkaa+vähiten+osaksesi.+Voin+tietysti+olla+väärässäkin,+enhän+useinkaan+ole+paikalla+edes.
Siinä+olen+sataprosenttisesti+samaa+mieltä+että+olemme+kaikki+ainutkertaisia+tässä+maailmassa.+Toista+tilaisuutta+ei+tule.
17.05.2020 15:31
Naapurin+mummoa+tuossa+olen+käyttänyt+tsupparina..+voiskohan+kirvestä+käyttää+ruohonleikkuuseenkin,+meitin+Honda+teki+tenän+viime+syksynä?+Taidan+kuitenkin+korjata+sen.
17.05.2020 15:20
Joka+tappauksessa+Ali+on+huomattavan+tärkeä+persoonallisuus+siitä+päätellen+kuinka+usein+nimensä+tässäkin+ketjussa+mainitaan,+vaikkei+ole+kirjoitellut+täällä+aikoihin.+Miekiin+olen+mitätön+mies+siinä+suhteessa...
Ja+lisään+vielä,+että+asioista+olkaamme+tarvittaessa+jyrkästikin+eri+mieltä,+mutta+eri+mielisiä+voi+olla+sivistyneestikin.+Minä+muun+muassa+olen+keskimäärin+eri+mieltä+kaikesta+kaikkien+kanssa.+Olkoon+vaikka+konservatorvi,+tai+syököön+vaikka+sieniä,+en+silti+käy+kenenkään+persoonaa+arvostelemaan.+Ja+liian+tosissaan+ei+kannattaisi+ikinä+olla,+elämä+on+liian+lyhyt+semmoiseen.
17.05.2020 14:52
Jahas,+näyttäis+olevan+tänään+parempi+sää,+aurinkokin+pilkistelee.
Viikon+kirjanpito+tehty.+Mikä+tarkoittaa+siis+laskujen+maksamista,+kuittien+ym+lappujen+järjestykseen+laittamista+ja+muutaman+laskun+kirjoittamista.
Mukava+huomata+että+taas+alkaa++summaakin+kertymään+tulopuolelle+enemmän+kuin+menopuolelle.
Toi+punkkijuttu+alkaa+vähän+huolestuttaa,+pitäsiköhän+ottaa+rokote.+Borreloosia+vastaan+ei+sellaista+ole,+mutta+aivokuumetta+vastaan+kyllä.+Lienee+kaamea+tauti+tuo.+Turun+seudun+punkeissa+ei+viimeisten+tutkimusten+mukaan+tosin+ole+aivokuumetta+aiheuttavaa+virusta+löydetty,+mutta+borrelioosia+kyllä.+Pääkaupunkiseudun+tilanteesta+en+tiedä.
17.05.2020 08:35
Rusinat+on+kyllä+herkkuva+sellaisenaan,+ja+miksei+rusinasopassa.+Mutta+miulle+(ja+amummulle)+pullat+ilman+rusinoita,+kiitos.+Maksalaatikkokin+vois+menetellä+ilman+rusinoita.
Kyllä+muuten+täytyy+maailmassa+olla+paljon+rypäleenviljelijöitä,+kun+niitä+rypäleitä+riittää+viiniin,+sellaisenaan+syötäväksi+ja+vielä+rusinoiksi+kuivattuna.
16.05.2020 19:58
Eikös+se+Dijon+ole+yleensä+sokeroimatonta+sinappia,+siis+aika+outoa+meilläpäin.
Kyl+hevosta+käytetään+makkaroihin,+en+tosin+tiedä+mikä+on+hevosen+osuus+noissa+nykyään.
Ryynimakkara..nam.
16.05.2020 18:45
Kylläpäs+nyt+tulee+makkara-asiaa+mieleen.+Jos+puhutaan+rusinoista+ja+Turusta+yhtäaikaa,+tulee+vanhalle+turkulaiselle+mieleen+tietysti+rusinamakkara.+Turkulainen+erikoisuus.+Todella+erikoinen+erikoisuus.+Lieneekö+joku+muukin+tuota+syönyt,+sen+jälkeen+ei+ihmettele+miksei+ole+koskaan+levinnyt+turun+ulkopuolelle.+Yök.
16.05.2020 18:41
Noh+nih,+siinä+taas+nähtiin+että+kulinaarinen+tietämykseni+on+aukotonta.+Rusinasoppa+kyllä+taas+toisaalta+menettelee,+siitä+en+alkaisi+edes+rusinoita+poistamaan.+Maksalaatikko+on+kyllä+kauheata,+varsinkin+rusinoilla.
16.05.2020 18:29
Juu,+olen+aina+vähän+ihmetellyt+Turun+sinapin+suosiota.
Tulipa+heitettyä+fillarilenkki,+meinasin+jäätyä+satulaan+kiinni.+Sen+verran+kylmä+viima.
Mutta+makkaroista+puheenollen,+Lidlistä+saa+varsin+makoisaa+Bratwurstia+ynnä+muuta+sakasalaista+laatumakkaraa.+Hinnatkin+suorastaan+halvat.+Halvasta+makkarasta+tulee+mieleen+aina+Hvitfeltin+hevoshalpa,+mainio+makkara+jota+luullakseni+edelleen+valmistetaan+jossain+turun+seudulla.+Luullakseni+nykyään+tunnetaan+nimellä+Hevospaistimakkara.
16.05.2020 18:22
Sinapista+vielä,+niin+Puosun+kotikaupungissahan+valmistetaan+yhtä+Suomen+suosituinta,+joka+on+ihan+hyvää+sekin.+Turun+sinappi+sen+sijaan+ei+ole+mistään+kotoisin.+Vaikka+siis+on+alunperin+turust+kotoisin.
16.05.2020 17:44
Joo,+oli+siinä+banaanireseptissä+vielä+öljyä+sekä+rusinoita.+Leivinjauheesta+en+ole+varma.+Rusinat+piti+siirtää+sivuun+syödessä,+niitähän+ei+syö+erkkikään+tuossa+yhteydessä.+Rusinat+ei+kuulu+leipomuksiin,+jämpti+on+näin.
Taitaa+olla+Puosukin+varsinainen+kulinaristi+Hkn+blööstä+päätellen.+Saattaa+se+yksi+tomaatti+vähän+himmentää+makunautintoa,+mutta+jos+on+oikein+pieni..+
Sinapista+puheenollen,+ei+oo+Colmansin+väkevän+englantilaisen+voittanutta.+Tosin+sitä+ei+ole+enää+aikoihin+näkynyt+kaupassa.
16.05.2020 17:13
111 / 130