Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
vjpk
profiilit
vjpk
vjpk
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
se kilometrimäärä täyteen ja antaa valon palaa taulussa. Niin tekisin ainakin minä takuun menetyksen uhasta huolimatta.
Kylmästi vaan 2 vuotta, tai 20000km mittariin ja sitten auto huollon pihaan.
24.07.2007 22:54
Jos annat vaihdossa auton, niin käy rengasliikkeessä vääntämässä talvirenkaista vanteet irti, heität sitten ne vaikka rengasliikkeen roskalavalle jos eivät sovi uuteen autoon. Tasoittaa tilannetta hieman.
28.05.2007 11:05
Mutta sitä täytyy ihmetellä, että missä luuraavat pienet ja edulliset turbokoneet?. Diesel koneista löytyy kyllä näitä 1.4 litraisia, mutta miksi ei ole esim 1.0 l turbo bensakoneita pikkuautoissa, varmaan toimisi ihan hyvin. Tarkoitan siis sitä, että turbolla tehdään 1.0 litraisesta samantehoinen, kuin vaikkapa 1.4 litrainen vapaastihengittävä. Kulutus kuitenkin pienempi kuin 1.4 litraisessa.
Volkkarin TSI-konetta ei lasketa, maksaa ihan vitusti ja koneesta revitty turhan paljon tehoa arkikäyttäjää ajatellen.
Mielestäni kaikkien koneitten pitäisi olla (matalapaine)turboja ja sitten vastaavasti iskutilavuudeltaan nykyisiä pienempiä.
28.05.2007 11:03
Itselläni Getzissä myös HKPL 4.
09.12.2006 20:24
Talvirenkaissa saa olla kyllä enemmän painetta kuin tuo 2.3/2.1.
Laita ensin joka kulmaan 2.3 tai 2.4.
Nykyrenkaat eivät ole moksiskaan ns. "ylipaineesta", eli rengas pysyy muodossaan ja kuluu normaalisti.
Itselläni 1.4 Hyundai Getz n 1050kg ja joka kulmassa 2.4. Ulkolämpötilan laskiessa paine laskee 0.1/10 celsius astetta. Nousee vastaavasti lämpötilan noustessa.
09.12.2006 20:23
fm-lähetin.
http://www.tector.fi/product_info.php?cPath=108_98&products_id=1777
09.12.2006 20:14
1 / 1