Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eijazione
profiilit
eijazione
eijazione
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eipä tartte kauaa näitä sivuja kelata,kun joku rääväsuu on jo paikalla.Tää on juntein sivusto ikinä.Tommosta räkytystä harrasta kun penskat!Menee niiiiin asian vierestä..
08.07.2011 22:54
Tähänpä en voi muuta sanoa,kuin että kokeileppa itse!!!Ei kantsi esittää mielipiteitä,jos ei ole kokeillut ensin:)
25.06.2011 09:05
Mä en edes uskalla maistaa enää makkaroita.Menee vatsa ihan sekaisin,joka taas johtuu siitä,että olen vuoden vältellyt kaikkea lisäaine sotkuja!Ei hyväksy elimistö näitä enää.Kyllä se jotakin kertoo,mitä sotkuja meille syötetään:) Hauskaa Juhannusta kaikille!
23.06.2011 20:54
No mietippä kannattaako hullua ärsyttää.Luehan koko juttu ennekuin kirjoittelet.Nainen voi olla pikkusen alakynnessä,kun raivo pääsee valloilleen.Ihme viisastelua ja tietämättömyyttä!
08.10.2010 09:33
Mulla lopputuloksena oli ero.Kaveri oli just tollanen.Ja kun ei lähtenyt tutkituttaan sitä päätään,kehoituksestani,niin sehän lopulta meni siihen pisteeseen että löi.Eka kerralla oli muksu sylissä,kun tuli nyrkkiä..Raivohullun ilme naamalla.Lähettiin yönselkään muksujen kans.Ja vielä sain muutaman kerran turpiini ennekuin tajusin avata sen oven ja häipyä lopullisesti.Näin lyhykäisesti tiivistettynä.Jos multa kysyt sanon kokemuksesta,älä jää vaan lähde heti.Lapsetkin voivat paremmin kun pääsivät pois!
07.10.2010 22:01
Näinkinhän sitä saa huomiota!Ja voi mullitella sukulaisilleen!
09.07.2010 22:01
1 / 1