Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pia.vento
profiilit
pia.vento
pia.vento
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse olen harrastanut seksiä kuukautisten aikaan mieheni kanssa eikä häntä häirinnyt asia mitenkään. Pyyhkeitä lakanoiden päälle ja silleen. Hän oli myös synnytksessä mukana eikä saanut mitään traumoja veren näkemisestä tai muustakaan, edelleen ihan virkeä seksielämä. Tuntuu olevan edelleen kovin ahdasmielisiä ihmisiä...kysehän on ihan luonnollisesta asiasta?
13.01.2012 22:06
Jos viestisi on totta, niin ihmettelen miestäsi. Kuukautiset on aika normi juttu, ei pitäis aiheuttaa kummoisiakaan tunteita. Itse kärsin kovista kivuista ja runsaasta vuodosta, kunnes laitatin kierukan.
13.01.2012 22:03
Hei! 15-vuotias tyttäreni ilmoitti alkuvuodesta, että kuukautiset on myöhässä. Ok, haimme raskaustestin, näytti negatiivista. Kumminkaan kuukautisia ei kuulunut joten kehotin menemään kouluterveydenhoitajalle. Virtsa- ja verikokeen jälkeen tieto oli, että raskaus on 8:lla vkolla. Tottakai olin äitinä järkyttynyt, mutta mesoaminen ei siinä vaiheesa auta, vaan terve järki!
Tyttö ei halunnut teiniäidiksi joten raskaudenkeskeytys oli ainut vaihtoehto. Hän sai lääkkeet ja ohjeet sairaalasta ja asia hodettiin kotona, hänen poikaystävä oli tukena ja turvana, koska itse jouduin olemaan töissä.
Rankka kokemus hänelle varsinkin, mutta myös minulle äitinä. Asia kunnossa, hän sai E-pillerireseptin lääkäriltä ja nyt toivottavasti "vahinko" ei enään tule. Kondomi suojaa taudeilta, niinkuin sanotaan, mutta varmempi suoja raskaudenehkäisyyn on pillerit. Ei pidä syyllistää vaan tukea nuoria tilanteessa. Ei sillä, että olisin ollut mielissäni, pidin kyllä vavisuttavan puhuttelun niin tyttärelleni kuin poikaystävällekin asiasta, mutta huuto ja syyttäminen ei asia korjaa.
Toivottavasti voit puhua asiasta vanhempiesi kanssa ilman korkeita kirjaimia, mutta ei toivottua raskautta ei pidä pitkittää. Alle 12 rv:n raskaus voidaan keskeyttää lääkkeillä, esim. 16 rv:n rasukaudenkeskeytykseen vaaditaan lupa.
Voimia ja jaksamisia, en osaa sanoa muuta kuin, että vastuulliset vanhemmat kyllä auttaa.
07.04.2011 20:28
Sepä olisikin hienoa, jos me kaikki voisimme pysyä samassa painoluokassa nuoruudesta vanhuuteen!!! Useimpien naisten ja miesten paino lisääntyy parisuhteen vakiintuessa. Naiset, lasten lukumäärästä riippuen tai riippumatta eivät pääse lastenteon jälkeen nuoruuden mittoihinsa, mites miehet, heidän kroppaansa ei rasiteta lapsenteolla, mutta silti heillekin kertyy kaljamahaa jne...mites se on selitettävissä. Eikö rakkaus puolisoon ja yhteenkuuluvuuden tunne ja halu olla yhdessä ole tärkeämpää kuin kilot???? Sekä minun että puolisoni kilot ovat vuosien aikana vaihdelleet, mutta ongelmat jos ja kun niitä on ollut, niin eivät johdu kiloista vaan ihan jostain muusta!!! On aika pikkusieluista arvottaa puolisoa kilojen perusteella eikä arvostaa puolisoa ihmisenä, kumppanina, äitinä jne...Ainakin oma puolisoni pitää kokonaisuutta ja älykkyyttäni tärkeämpänä kuin muutamaa ylimääräistä kiloa!!! En pidä sellaista miestä minään, joka arvostaa puolisossaan vain ulkoista puolta. Ja mitä tulee seksuaaliseen halukkuuteen, niin se EI TODELLAKAAN OLE muutamista ylimääräisitä kiloista kiinni!!!! Seksuaalinen halu ja himo on korvien välissä olevaa eikä ulkoista, jos vastapuoli on älyllisesti kiinnostava ja haluttava, niin kiloista viis!!!!!
23.12.2010 20:14
1 / 1