Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paula86
profiilit
paula86
paula86
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo onhan se lapsi myös miehen. Mutta ne isän oikeudet ja velvollisuudet alkaa siinä vaiheessa kun isyys on tunnustettu. Naisen ei tartte ottaa miestään varsinkaan ex semmoista synnytykseen mukaan. En ottais mäkään tommosta ukkoo mukaani. Haluisin sinne tukijan joka osaa auttaa ja tukee mua synnytyksessä en eksää joka on vaan tiellä ja keneen en luota.
15.10.2012 17:35
Moi!!!
Mulla on ihan sama. Viime kuussa oli neljän päivän menkat normaalin viikon sisään. Eka ja vika päivä niukkaa vuotoo ja kaks muuta päivää ihan normaali vuotoo. Sitten alko raskausoireet ja kesti pitkään. Nyt alko menkat yli viikon liian aikasin ja raskausoireet jatkuu. Vuoto on niukkaa ja kirkkaan punaista, nyt neljäs vuoto päivä menossa ja vaikuttaa siltä että loppuu varmaankin huomenna. Testi on et pitää se tehdä kun vuoto loppuu mutta kuinka varmrmasti näyttää oikeen tuloksen?
15.08.2012 16:05
Sattuukohan kyseessä olemaan tarjoustalo, kuulostaa meinaan ihan mun entiseltä pomolta?
19.05.2012 20:58
Ihan pakko vastata. Eli meilä poika imetyksellä ja syö tuttipullosta aina sillon kun ite olen poissa, harvoin mutta kumminkin. Eli kyllä varmasti syö pullosta tai nokkamukista kun mieli tekeeja äiti ei oo saatavilla. Jos olette yrittäny syöttää vauvaa pullosta kun äiti on vieressä ollu, niin ihan sata varmasti ei sillon siitä suostu syömäänkään.
Mutta kun muita vaihtoehtoja ei ole niin kyllä se pullo silloin kelpaa, saattaa toisaalta itkeä hetken, mutta kelpaa. Jos siis pullosta sitten syötät niin purista siitä tuttiosasta että saa maitoo suuhun niin tajuu paremmin että sieltä tule kanssa. Lastentarvikeliikkeistä saa "tissituttipulloja" eli siis muistuttaa tissii ja tulee maito samaan tapaan, jos siitä jois helpommin.
Meillä on tällänen ja on kelvannu, kunhan on poika tajunnu et sieltä saa kans maitoo. On muuten aivan loistava lahjaidea. Tsemppiä ja toivottavasti vaimo pääsee ostoksille:)
19.11.2011 19:25
Meillä mies kävi kurkkaamassa, et miltä homma näyttää, kyl ulos piti salista heittää ettei ukol tajulähtis, mut ei ainakaan muuten vaikuttanu mitenkään. Seksii harrastettu heti sen jälkeen kun hommiin pysty. Eipä siis kauheit traumoja jääny mun miehelle.
23.03.2011 11:35
1 / 1