Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kale69
profiilit
kale69
kale69
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulle naisen ammatilla tai tuloilla ei ole väliä jos on muuten sopiva.Joskus olen jopa haaveillut "omasta" juristista joka voisi neuvoa minua erinnäisissäkin asioissa.
19.11.2011 21:48
Kyllä lähtisin treffeille työttömän naisen kanssa.Mulle ei merkkaa mitään se,että onko töissä vai ei, jos on muuten kiinnostava.
05.09.2011 19:33
Kyllä löytyy.Käytän alkoholia harvoin ja silloinkin kohtuudella ,olen komea ja hauska ,pukeudun bisnestyyliin,käyttäydyn aina kohteliaasti,olen myös kiihkeä ja huomioin naista tosi paljon ,mutta siltikään sitä tosi rakkautta on perkeleen vaikea löytää.Seksi seuraa kyllä löytys, mutta niihin en ala.Mie haluan paljon enemmän ,sen aidon rakkauden.Ja suhteen alussa en kiirehdi sänkyhommiin vaikka olen luonteeltani kiihkeä ja joskus kärsimätönkin.Hyvää kannattaa odottaa.Toisinaan tuntuu, että jos on komea pukumies ,hänen luullaan olevan automaattisesti kukasta kukkaan hyppivä "pelimies" .Kyllä meikäläisiä aika harvassa taitaa olla.Jatkan kuitenkin sen aidon ,ison jutun (rakkauden)etsimistä. nimim:sinkkuuteen kyllästynyt "Hurja Poika"
07.08.2011 14:12
1 / 1