Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tero.nummila
profiilit
tero.nummila
tero.nummila
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
isossa kaupassa töissä voita vaan ei saa tarpeeksi tilataan 1500 pakettia ja saadaan 50 pakettia eli ei saada tarpeeksi että riitäis kaikille kuulo puheiden mukaan norjassa on paljon pahemmin voin saanti eli ei ollenkaan sanotaaN ETTÄ ON RAAKA AINE PULA tiedä onko se totta vai haluuko tekijät lisää rahaa VOI ON KAUPALLE HUONOITEN TUOTTAVAA TUOTE mutta sitä pitäis olla kaikissa kaupoissa muuten loppuu asiakkaat
09.12.2011 19:07
en lukenut edellisiä kun viitattiin rasistiin. te kaikki viisaat pliis ajatelkaa miten me vanhemmat olemme käyttäytyneet miten olemme kunniottaneet vanhempiamme minä 43v. faija anto selkään itse hakemalla risulla siis minä hain jokusen kertaa ja kunnioitan isää vieläkin vaikka kasvoin isoksi (viimeistään 16v) ja olisin voinut heittää isän seinään koska olisin halunnut . mutta kunnioitin isää silloin ja kunnioitan vieläkin.niin minun mielestä tämä että lasta ei saa kurittaa vaan siitä joutuu linnaan on aivan väärä informaatio kaikille lapsille kun lukee tätä nettiä ja kuuntelee ja lukee ja imee kaikki informaatiot mitä saa jokaisesta mediasta.nMINÄ OLEN SITÄ MIELTÄ ETTÄ TÄMÄ ON MEIDÄN AIVAN OMA VIKA KUN EMME OLE PITÄNYT RAJOJA KUNNOSSA
27.09.2011 19:08
1 / 1