Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paula.kiviranta1
profiilit
paula.kiviranta1
paula.kiviranta1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten helpolla pääsin 70-luvalla kun erosin.Ei tarvinnu riidellä tapaamisista elareista,en saanut asumistukea en hoitotukea.Yksilapsille tuet tulivat myöhemmin.Ei ollut tälläisiä keskustelu palstoja ei minulla olisi ollut aikaa istua koneen ääressä.Asunto vesi tuli ja meni kantamalla samoin puut.Olin työelämässä hoitoon vein lapseni talvella pulkalla kesällä rattailla.73-luvulla sain asumistuen yksiön mukavuuksilla.Kun olin maksanut laskut minulle jäi rahaa.En erottanut lastani exsän suvusta minusta he eivät pitäneet,lapsesta kyllä.Enkä kirjoittelisi exsän virheistä,se on ollut aikanaan oma valintani.Exsä sai tavata silloin kun hänelle sopi.Uudessa liitossa rahaa on vähemmän käytössä.Nyt olen eläkkeellä on aikaa.
02.03.2014 10:19
kokeilkaa ensin ,hyvä juttu meillä on koneet vesi tulee raanasta helppo homma.
06.12.2013 15:30
Meidän isät taisteli sodassa,eivät ihannoineet, mutta sanoivat säästyi itsenäisyys.Tuntematon on meidän perheessä katsottu lapsille iän mukaan kerrottu suomen historiaa.Nyt katsovat omissa kodeissaan kynttilöitä eivät laita ikkunoille,mieheni on kohta 40-vuotisen liittomme aikana laittanut ikkunoille kaksi kynttilää.
06.12.2013 15:06
uusi laki syyskauden alettua vanhemmat, oppilaat kouluuun ja kuunteleen järjesys säännöt,rehtori kertokoon miten koulussa ollaan.Häiriköille jotka ei puhetta usko,vartija paikalle ja jos ei oo paikka mihin viedä koulun pitää järjestää putkahuone minkä vanhemmat näkevät.NE VANHEMMAT JOTKA EI PÄÄSE TILAISUUTEEN HEIDÄT VELVOITETAAN KÄYMÄÄN REHTORIN PUHEILLA JOKAISEN HUOLTAJAN ON TIEDETTÄVÄ MITEN KOULUSSA OLLAAN,MYÖS LASTEN.SÄÄNNÖT SELKEIKSI KAIKILLE ELI VARTIJA,REHTORI,OPETTAJA,HUOLTAJAT OPPILAAT.JOKAINENTIETÄÄ MITEN TOIMITAAN.
11.04.2013 16:08
Ensin sinne metsään on päästävä.Kävellen ehkä 30-50kilometrin päähän.Missä lehdissä ilmoitetaan missä niitä on.Sitten kävellään sinne missä niitä vastaan otetaan.Olen kerännyt käpyjä ei se ihan niin mee kun lehdet kirjoittaa,hakkuut täytyy tietää minkä mittaset kävyt kelpaa te jotka käskette käpyjä kerään kertokaa missä ne on ymm.tiedot.
28.03.2013 16:33
työn antajat haluaa ammattitaitoisia työttömiä töihin ei tartte palkata ammatti ihmisiä 9euron palkalla ei työttömän pidä tietojaan levitellä.loppuu joskus tämä 9euron kierre.
28.03.2013 16:24
1 / 1