Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
juhan45
profiilit
juhan45
juhan45
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
HMM... erikoinen tämä viestisi. Mitähän nyt tällä ajat takaa? Voit sen toki noinkin nähdä mutta ehkäpä tämä on kaikkia maailman ihmisiä koskeva asia. Tehdäänhän elokuvia huomattavasti enemmän muualla kuin Hollywoodissa. Keskitytkö liiaksi yhteen joukkoon / rotuun... Onko sinulla siihen juuri erikoinen syy? Itse olen sitä mieltä että tällaiset ohjelmat ovat aivan turhia. Avioliitto on hieno instituutio ja sopii hyvin naisen ja miehen välille. Ei kuitenkaan viihteenä televisiossa katseluun.
08.01.2015 16:40
Joo
Yritin kirjautua sivustolle heidän hyväksymillä tiedoilla ei onnistu. Sähköpostia sain omaan osoitteeseeni ja käyttäjätunnuksen. Kuitenkaan näillä tiedoilla ei saakaan tilattua uutta salasanaa vaikka kuinka yritin. Mitenkähän tuon selitätte jotka sivustoa puollatte.
15.09.2014 18:35
Hei
Itse olen pitkän ikäni aikana aina pitänyt pienirintaisista naisista. Suuret rinnat eivät herätä valtavaa mielitekoa mutta ne pienet... Et varmasti tunnista mistään sitä "oikeaa" miestä jonka mielestä pienet rinnat on paremmat mutta on meitä muitakin kuin minä.
Toivottavasti sattuu vastaan se oikea. Sitten siitä takaapäin panemisesta kuten sanoit. Itselläkin se on suuri mieliteko mutta suuteleminen ei oiekin niin onnistu. Kuitenkin kunnon suudelmat ovat aivan huiminta erotiikkaa ja todella seksikästä. Siksi on aivan välttämätöntä olla välillä kasvokkainkin. Eniten kai tuo asento on sitä mitä voi vaihdella, onneksi.
05.04.2014 21:31
Hei
En tiedä mitä kaikkea sulle tuossa alempana neuvotaan, mutta!!! Jos sulla on oma auto niin käytä kierroksia ajaessa kaupungissa. Jos sääsät polttoainetta pienillä kierroksilla ajettaessa n. 0,2-0,5 l/100 km niin vastaavasti sun autossa kuluu kytkinasetelma kokonaisuudessaan, vetoakselit kärsii, vaihteisto on kovilla ja moottori alkaa tekemään temppujaan (paikat tukkeutuu) jne. Esimerkkejä uusien autojen rikkoutumisesta on korjaamoilla (eivät myönnä kaikki merkkikorjaamot). Samoin omalla työpaikalla jossa on n. 200 erilaist pikkuautoa ajossa. Jos haluat korjaamopalveluita käyttää vain lähinnä huoltopalveluiden tekemiseen niin käytä kierroksia. Pitkällä matkalla tasaisella voit toki käyttää pienempiäkin kierroksia MUTTA älä vedätä sitten isolla vaihteella esim. ylämäkiin.
22.07.2013 21:46
1 / 1