Häpäistään nyt avioliitto vielä tv sarjallakin

Ihmisoikus tämäkin !

Ei riittänyt "homoliitot" ja heille adoptio-oikeus,nyt mennään naimisiin täysin tuntemattoman kanssa. Eläköön avioliitto

72

1292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnioita Y-voimaa

Hollywoodin tuotannolla on tarkoitukset tuhota kristillisyydestä muistuttavat aiheet ja käytökset ." Talmud -joukoilla " on kiire päästä maapallon herruuteen .Ilmeisesti meillä GOYAM - koirilla ei ole tulevaisuutta missään maapallon alueella .Ihmettelen mitenkä siionistit luulevat pääsevänsä eroon koko aasian väestöistä ,ilman vastalauseita ?Muslimit mukaan luettuina.Ainoa ratkaisu on ydinvoimat, mutta siihen he itsekkin sortuvat.Siis arvoitukseksi jää ,miten he sen aikovat toteuttaa ?

• Tiedätkös

Maailma ei tule KOSKAAN hävittämään kristillisyyttä vaikka sitä vainoaakin. Jumalalle ei voi mitään saa.tanakaan maailmassa vaikka raivoaakin häntä vastaan monella tapaa. Siksi, koska ikuisuuksien Jumala on korkein ja pysyy iäti.

• Miten muuten
        Tiedätkös kirjoitti:

Maailma ei tule KOSKAAN hävittämään kristillisyyttä vaikka sitä vainoaakin. Jumalalle ei voi mitään saa.tanakaan maailmassa vaikka raivoaakin häntä vastaan monella tapaa. Siksi, koska ikuisuuksien Jumala on korkein ja pysyy iäti.

Käytännössä, kun pystymetsästä hönkäistään alttarille ja mennään muka naimisiin niin vietetäänkö hääyö normaalisti paljaalla viikseen vetäen

• HMM... erikoinen tämä viestisi. Mitähän nyt tällä ajat takaa? Voit sen toki noinkin nähdä mutta ehkäpä tämä on kaikkia maailman ihmisiä koskeva asia. Tehdäänhän elokuvia huomattavasti enemmän muualla kuin Hollywoodissa. Keskitytkö liiaksi yhteen joukkoon / rotuun... Onko sinulla siihen juuri erikoinen syy? Itse olen sitä mieltä että tällaiset ohjelmat ovat aivan turhia. Avioliitto on hieno instituutio ja sopii hyvin naisen ja miehen välille. Ei kuitenkaan viihteenä televisiossa katseluun.

• Taas toisaalta
        Miten muuten kirjoitti:

Käytännössä, kun pystymetsästä hönkäistään alttarille ja mennään muka naimisiin niin vietetäänkö hääyö normaalisti paljaalla viikseen vetäen

Sitten 5 viikon päästä kun porukka alkaa erota, saadaan siitä toinen tositv-sarja. Olihan avioehto olemassa vai meneekö omaisuuden jako rumimman kaavan mukaan

• Kesäkurpitsa
        Tiedätkös kirjoitti:

Avioliitto ei ole ainoastaan kristillisille pyhä sakramentti. Avioon vihitään monissa muissakin uskonnoissa, joten tämä ei ole mikään täsmäisku kristillisyytä vastaan. Ventovieraiden naimisiin meno loukkaa ihan tasapuolisesti kaikkien uskontojen avioliittoja yhtälailla kuin kristinuskoakin. Joten syyttä tunnet oman uskontosi tulleen erityisesti vainotuksi tässä asiassa...

• en riskeerais
        Miten muuten kirjoitti:

Miten sitä hääyötä muuten viettäis ko viikseen vetämällä?

Mutta hirvittäis minua kyllä jos en olis edes nähny koskaan naista jonka kanssa pitäis tuollalailla avioliittoon mennä.Sieltä voi ilmestyä vaikka (norsu) alttarille viereen.

• Pllajaa
        Kätkä56 kirjoitti:

HMM... erikoinen tämä viestisi. Mitähän nyt tällä ajat takaa? Voit sen toki noinkin nähdä mutta ehkäpä tämä on kaikkia maailman ihmisiä koskeva asia. Tehdäänhän elokuvia huomattavasti enemmän muualla kuin Hollywoodissa. Keskitytkö liiaksi yhteen joukkoon / rotuun... Onko sinulla siihen juuri erikoinen syy? Itse olen sitä mieltä että tällaiset ohjelmat ovat aivan turhia. Avioliitto on hieno instituutio ja sopii hyvin naisen ja miehen välille. Ei kuitenkaan viihteenä televisiossa katseluun.

Perserrrrreikkkäään nusssijoillee on oikkeeen jos hääyönä saapi paljjaallaa persseeessseeennn !!!

• Järjestetty

Järjestetyt avioliitot ovat olleet hyvin vanha perinne ja edelleen voimissaan monissa maissa. Monissa kulttuureissa on paheksuttu enemmän esiaviollista seurustelua ja avoliittoja kuin sitä että perheen tai suvun päämiehet sopivat keskenään kenen kanssa on soveliasta mennä naimisiin.

Morsiusmaksut ja myötäjäisjärjestelmä toimivat tehokkaina aviopuolisoiden valintaa kanavoivina käytäntöinä. Eurooppalaiselle kulttuurille ominainen rakkausavioliitto ja kahden yksilön tunnesiteelle luotu parisuhde ei ole vallitseva malli kulttuurien maailmassa.

• HHUHUH

Paskalandian kulttuuriin EI KUULU järjestetyt avioliitot. Se on ählämmien oikeus, ja niillä on oikeus tappaa myös vaimonsa, tyttärensä. Paskalandiassa eletään vuotta 2015, ei 1700-lukua

• Järjestettyjen avioliittojen toimimisessa tarvii muistaa kulttuuri ero! Jos lapsesta asti kasvatetaan (Intia hyvä esimerkki) siihen, että tytöt menee naimisiin suvun päättämän miehen kanssa ja elättävät tämän ja heidän lapsensa ja niin se vain on, tottakai toimii...Meidät kasvatetaan, että avioliitto on kahden ihmisen (sukupuolella ei väliä) välinen lupaus ikuisesta rakkaudesta. Jeps kyllä mäki mietin et mis se Päivi Räsänen nyt on??!

• meneemeneee
        kauris.vm83 kirjoitti:

Järjestettyjen avioliittojen toimimisessa tarvii muistaa kulttuuri ero! Jos lapsesta asti kasvatetaan (Intia hyvä esimerkki) siihen, että tytöt menee naimisiin suvun päättämän miehen kanssa ja elättävät tämän ja heidän lapsensa ja niin se vain on, tottakai toimii...Meidät kasvatetaan, että avioliitto on kahden ihmisen (sukupuolella ei väliä) välinen lupaus ikuisesta rakkaudesta. Jeps kyllä mäki mietin et mis se Päivi Räsänen nyt on??!

Meneehän siellä pojatkin naimisiin suvun päättämän naisen kanssa.

• häpeällistä

Uudessa tv sarjassa tavataan ensimmäisen kerran alttarilla. Vaikka kuinka viihdeohjela, niin kyllä avioliitto aivan mitättömään arvoon menee

• mie oon meiltä nääs

Eikös se nyt ole ollut turha instituutio pitemmän aikaa. Avioliitto.
        Vain lasten takia siihen tulee ryhtyä. Mutta avoliittoon samat oikeudet niin vesittyy kerralla unholaan, avio.. Lasten oikeudet muutoin turvattava.

On niiiin turhauttavaa mennä sinulle tuiki tuntemattomilta anelemaan että pliis saanko mä erota tosta meirän äijästä, eli avioerohakemus virastoon jne. Avoliittolaisena teet itse omat päätöksesi et kysy mistään virastosta lupia. Sanoo vaan äijälle/muijalle ykskantaan ett se oli nyt siinä.

Tosin oli kiva naida aikoinaan mutta kutsut voi järjestää ilman vihkimystäkin.

• Turhaa_vaahtoamista

Esimerkiksi kansainvälisesti tunnettu psykologi Esthel Perel kertoo, että itse asiassa ns. järkiavioliittojen kestävyys on todennäköisesti parempi kuin rakkausavioliittojen.

Järkiliitot kestävät paremmin sitä, jos aina ei olekaan mukavaa. Itse asiassa koko avioliitto on hänen mukaansa enemmän järjen kuin rakkauden asia. Siinähän luodaan yhteisesti sovitut puitteet yhteiselämälle.

Minusta tuo ohjelma ei häpäise avioliittoa instituutiona. Onhan se provosoiva, mutta kuten tuossa taitaa joku toinenkin kommentoida, Suomessa tämä on ollut todellisuutta joskus historiassa ja muualla edelleenkin.

• HHUHUH
        Turhaa_vaahtoamista kirjoitti:

Esimerkiksi kansainvälisesti tunnettu psykologi Esthel Perel kertoo, että itse asiassa ns. järkiavioliittojen kestävyys on todennäköisesti parempi kuin rakkausavioliittojen.

Järkiliitot kestävät paremmin sitä, jos aina ei olekaan mukavaa. Itse asiassa koko avioliitto on hänen mukaansa enemmän järjen kuin rakkauden asia. Siinähän luodaan yhteisesti sovitut puitteet yhteiselämälle.

Minusta tuo ohjelma ei häpäise avioliittoa instituutiona. Onhan se provosoiva, mutta kuten tuossa taitaa joku toinenkin kommentoida, Suomessa tämä on ollut todellisuutta joskus historiassa ja muualla edelleenkin.

Kuvottava paskaohjelma, ei muuta. Ihmiset on täysin vajoneet pohjamutiin. Normaalit, fiksut ihmiset pitävät tuollaista passkkaa sairaana. Ja sairaita on ohjelmaan menneet esiintyjät parittajineen. Nuo "vetäjät" ovat selkeällä suomenkielellä parittajia. Ovat varmaan helevetin ylpeitä itsesstään.

• Turhaa_vaahtoamista
        HHUHUH kirjoitti:

Kuvottava paskaohjelma, ei muuta. Ihmiset on täysin vajoneet pohjamutiin. Normaalit, fiksut ihmiset pitävät tuollaista passkkaa sairaana. Ja sairaita on ohjelmaan menneet esiintyjät parittajineen. Nuo "vetäjät" ovat selkeällä suomenkielellä parittajia. Ovat varmaan helevetin ylpeitä itsesstään.

Olen lukevinani että pidät itseäsi normaalina fiksuna ihmisenä.

Silti et kykene ilmaisemaan itseäsi ilman alatyylin sanoja.

Fiksuus on suhteellista.

Minusta se on TV ohjelma siinä missä moni muukin. Ja siinä sentään puhutaan jossakin välissä jotakin parisuhteeseen liittyvää fiksuakin.

• kaikkityylillään

Olen samaa mieltä.... ja eihän se ole keneltään pois, jos jotkut haluavat mennä omasta tahdostaan naimisiin muiden luotettavien tahojen heille valitseman kumppanin kanssa. Siinä säästyy aikaa ja rahaa sen oikean etsimiseltä.
        Näillä pareilla on aivan yhtä hyvät mahdollisuudet onnistua kuin muillakin . Ovat ainakin tehneet päätköksen sitoutumisesta ja haluavat sitä yrittää.

• HHUHUH

Olen lukevinani että pidät itseäsi normaalina fiksuna ihmisenä.

Silti et kykene ilmaisemaan itseäsi ilman alatyylin sanoja.

Fiksuus on suhteellista.

Minusta se on TV ohjelma siinä missä moni muukin. Ja siinä sentään puhutaan jossakin välissä jotakin parisuhteeseen liittyvää fiksuakin.

Paskaa selvällä suomenkielellä. Kyllä tässä maassa pitää pullot pistää piiloon ja tupakat pannaan, siellä oikein hyväpalkkaiset lainsäätäjät käyttävät energiansa ja veronmaksajien rahat paskanjauhantaan, mutta parittaa saa. Tässä yhteiskunnassa on mätää ja paljon. Minä olen fiksu ihminen, omilla aivoillani ajatteleva ja toiset huomioon ottava ja näissä paskaohjelmissa ei ole mitään kehuttavaa ja ne on ainoastaan ja vaibn asioita, joita ei voi fiksusti kommentoida. Tällaiselle paritusohjelmalle ei ole fiksuja sanoja ja ainoastaan ja vain niitä pystyy kommentoimaan alatyylisillä ja kirosanoilla. Ohjelman formaatissa ei ole mitään sellaista, jota voisi kommentoida fiksusti ja älykkäästi. Epäilen, että ohjelman katsojakunnaksi muodostuu vain luuserit ja äö-määrän 20 omaavat aivottomat apinat

• Hah. Ajattelitko sitten, että avioliitto ennen tätä olisi ollut jotenkin suuressa arvossa? Jo pitkään ennen ohjelmia ja homoliittoja avioerojen määrä on ollut hurja, ja sarja-liittoilijoiden määrä kasvaa. Älä ota pulttia, ei tuossa mitään sellaista avioliitto menetä mitä se ei olisi jo menettänyt.

Miksi muuten avioliitolla pitäisi olla joku objektiivinen arvo? Minun avioliitollani on minulle mitä suurin arvo ja se on elämäni tärkein asia. Ei sitä voi homoliitot tai tv-ohjelmat muuttaa. Ihmiset muodostakoon omat liittonsa ja laittakoon niille arvoa eikä jollekin abstraktille avioliittokäsitteelle.

• Taas yksi hyvä syy

sulkea teevee tai vaihtaa kanavaa.
      Joo. Tuosta turhempaa ohjelmaformaattia tuskin voi keksiä. Joku raja sentään tositeeveellekin.
      Miten voi homma tulla toimimaan, jos vasta alttarilla ensitrffit? Ei käy järkeen. Ton on pakko olla leikkimielistä pelleilyä, sillä eihän tolla tyylillä naimisiin mennä.
      Fiksumminkin olisi voinut tehdä ohjelman, missä naiset hakee itselleen miestä ja miehet naista.
      Toki, voihan sitä sopiakin ensitreffit vaikkapa kirkossa, jos on vielä vähän uskossakin. Mutta siinä kohtaa voi ne häävouhotukset unohtaa. Tavataan, tutustutaan ja katellaan sitä yhteiseloa nyt ainaskin muutaman vuoden verran, että voiko sitä yhteistä tulevaisuutta olla edes millään tasolla. Ei mitään järkee lyyä hynttyit yhteen, jos toista ei sitten niin yhtään tunne.

Tositeeveet on sellasta joutavanpäiväistä jaarittelua. BB:kään ei oo mua koskaan kiinnostanut, ei sitten niin vähääkään, ja tämänkin joka nyt tulee yhdelle ohjelmapaikalle ohjelmiston täytteeksi, jätän kokonaan katsomatta.
      Ei tollaset ohjelmat ketään ainakaan sivistä, ja ohjelmasta "ensitreffit alttarilla" puhuminen on täysin turhaa triviaa.

• ......

Ne muutamat vuodetkin on sitä yhteistä tulevaisuutta. Eri asia sitten kestääkö sen jälkeen.

• HHUHUH

Nyt tämän passskan perästä voidaan varmaan nähdä tosi-tv ohjelmaa neitsyyden menettämisestä ja ihan aitoina tilanteina

• sitä oisin katsoa
        HHUHUH kirjoitti:

Nyt tämän passskan perästä voidaan varmaan nähdä tosi-tv ohjelmaa neitsyyden menettämisestä ja ihan aitoina tilanteina

Saisi vaan rutkasti enemmän katsojia.

• tulipamieleeni
    • uusia julkkuja kehii

Itsensä nämä ko. ohjelmaan tunkevat häpäisevät. Ei onneksi pakko katsoa.

• julkkis "

Aina löytyy julkisuudenkipeitä ihmisiä, olkoon formaatti kuinka typerä hyvänsä. Onhan "avioerssa" pienoinen tuntemus toisen elämäntavoista yms. mutta mennä suoraan naimisiin tuntematta ihmistä ollenkaan.... en ymmärrä muuten kuin julkisuushakuisuudella

• Termit selviksi

Onhan nykyisin olemassa semmoinen huvittava termi kuin "sinkkuäiti". Ennen muinoin heitä kutsuttiin yksinhuoltajaäideiksi, sillä eiväthän ne lapset minnekään katoa vaikka lasten isää ei enää näkyisikään. Aito sinkku on naimaton ja lapseton henkilö, joka ei ole eronnut tai leski.

• rintamakarkurit

Mikä on isä joka on lapsensa jättänyt? Ihan AITO sinkku vai? Jokaisen yh-äidin lapsella on isäkin.

• ei aina tietoa
        rintamakarkurit kirjoitti:

Mikä on isä joka on lapsensa jättänyt? Ihan AITO sinkku vai? Jokaisen yh-äidin lapsella on isäkin.

On, joku jota äitikään ei aina tiedä. Usko huvikses, olen itsekin kuullut kuinka joku nainen kertoo että haluaa lapsen muttei miestä.

• sinkkuisä?
        ei aina tietoa kirjoitti:

On, joku jota äitikään ei aina tiedä. Usko huvikses, olen itsekin kuullut kuinka joku nainen kertoo että haluaa lapsen muttei miestä.

Kyse oli miehistä jotka on jättäneet lapsensa.
        Muutenkin mies ottaa aina riskin naidessaan. Seurauksena voi olla lapsi. Eli jokaisen yh-äidin lapsellakin on isä. Naisella lapsi näkyy.. miehellä on näkymätön vaikka on olemassa.

• munamies kans

Tämähän on täydellinen ohjelma julkisuudenkipeille ihmisille. Aku Hirviniemi vielä juontajaksi, sitä kun ei juurikaan missään Suomalaisessa ohjelmassa näe :)

• lklöjmöo

Osallistujat on valittu edeltävien testien perusteella ja eräs psykologi sanoi, että tuo on paljon viisaampi tapa mennä naimisiin kuin ”tavanomainen” ihastuminen ja sitä rataa...

Testeissä he ovat ilmaisseet mitä avioliitolta ja vastapuolelta toivovat ja edellyttävät ja he ovat myös tietoisia ja hyväksyneet mitä vastapuoli vastaavasti heiltä haluaa. Tältä pohjalta nuo ovat ”järkiavioliittoja” ja sanoisin em. psykologin sanoin, että onnistumisprosentti on todennäköisesti parempi kuin ”tavanomaisessa” ihastumishuuruisessa liitossa.

• ?????

Miten onnistumisprosentti on todennäköisesti parempi? Eihän rakastuminen aina kestä loppuelämää, mutta jos menee vieraan ihmisen kanssa naimisiin, ei ole mitään takeita siitä että rakastuttaisiin lainkaan. Kyllä siinä minusta on huonompi onnistumisprosentti.

• lklöjmöo
        ????? kirjoitti:

Miten onnistumisprosentti on todennäköisesti parempi? Eihän rakastuminen aina kestä loppuelämää, mutta jos menee vieraan ihmisen kanssa naimisiin, ei ole mitään takeita siitä että rakastuttaisiin lainkaan. Kyllä siinä minusta on huonompi onnistumisprosentti.

Ei kahden ihmisen sujuva ja toimiva yhdessäolo tarvitse rakkautta. Rakkaus tosin pitää sokeampana toisen virheille ja saattaa sitä kautta sietää niitä paremmin.
        Rakkaus loppuu kuitenkin aikanaan ja silloin tulevat nämä muut testatut ja yhteensopiviksi todetut asiat ratkaiseviksi.

• lklöjmöo
        ????? kirjoitti:

Toisaalta, tällaiseen ohjelmaan saattaa hakeutuu sellaisia ihmisiä, joilla ei välttämättä ole aikomustakaan pysyä avioliitossa vaan saada esiintyä julkisuudessa ja televisiossa. Tai ehkä saatavan rahan tai muun takia.
        Idolsissakin näkyi ihmisiä, joilla ei ollut alkeellisimpiakaan avuja laulajaksi. En voi muuten niitä tyyppejä ymmärtää kuin julkisuudenkipeyden vuoksi. Tässä hääjutussa ei tarvitse vaivautua edes laulamaan.

• HHUHUH
        lklöjmöo kirjoitti:

Toisaalta, tällaiseen ohjelmaan saattaa hakeutuu sellaisia ihmisiä, joilla ei välttämättä ole aikomustakaan pysyä avioliitossa vaan saada esiintyä julkisuudessa ja televisiossa. Tai ehkä saatavan rahan tai muun takia.
        Idolsissakin näkyi ihmisiä, joilla ei ollut alkeellisimpiakaan avuja laulajaksi. En voi muuten niitä tyyppejä ymmärtää kuin julkisuudenkipeyden vuoksi. Tässä hääjutussa ei tarvitse vaivautua edes laulamaan.

Joo, olet oikeassa. Päästään kahjot sinne hakeutuu. Ei ole kehumista näissä parittajissakaan. Toivottavasti niillä ei ole lapsia, antavat meinaan todella huonoa esimerkkiä kakaroillensa. Ja jos niitä kakaroita niillä on, niin turha parittajien on ihmetellä kun kakarat on patjoina ja tekevät kakaroita sinne tänne.. Mitä isä ja äiti tekee sitä kakarat perässä ja luulevat että tuo on normaali tapa mennä avioon

• rakkaus rulaa
        lklöjmöo kirjoitti:

Ei kahden ihmisen sujuva ja toimiva yhdessäolo tarvitse rakkautta. Rakkaus tosin pitää sokeampana toisen virheille ja saattaa sitä kautta sietää niitä paremmin.
        Rakkaus loppuu kuitenkin aikanaan ja silloin tulevat nämä muut testatut ja yhteensopiviksi todetut asiat ratkaiseviksi.

Rakkaus on AI NOA syy mennä naimisiin. Jos aletaan järkeillä liikaa, ei todellakaan saa ikinä puolisoa. Nämä valitsijat etsivät näille onnettomille täydellistä puolisoa.... PASKAAAAAA sellaista ei olekaan... eikä tarttekaan.
        Itse 23v yhdessä, mutta kun ei ole itse täydellinen, ei tartte toisenkaan olla... olaan vielä tosi erilaisiakin monissa asioissa, mutta empä vaihtais. Kuka haluais katsoa peiliin samanlaista kuin itse,,, ei kukaan. On tarkoitus täydentää toisiaan, ei olla samasta puusta veistettyjä, ainakaan joka asiassa.

• paskaaaaaa
        lklöjmöo kirjoitti:

Joo niin on. Nykyäänhän annetaan televisioida omat häänsäkin ja kaiken huippu, annetaan toisten arvioida, miten hyvät pisteet häät ansaitsee......julkkistyrkkyjä nuijia ohjelmiin hakeutuu...
        Elämän tärkeimpiä juttuja ja niistä tehdään show... voi v....ttu, mitä porukkaa...

• prppp
        lklöjmöo kirjoitti:

Voihan avioliitossa olla toimivaa yhdessäoloa ilman rakkautta, mutta ei pelkkä kaveriliitto ole sama asia kuin rakkausliitto. Lain edessä toki molemmat ovat avioliittoja.

• miks ei oo

katsoisin jos olis Mikko Leppilampi ja Vappu Pimiä juontamassa.

• 15+1

"miks ei oo"
        Ei perusasialliset ammattijuontajat (jos nyt Leppilammesta voi sitä nimitystä käyttää) mene munaamaan mainettaan osallistumalla älyttömiin ohjelmaformaatteihin.

Mutta toisaalta, taisi Vappu Pimiäkin aikoinaan toimia juontajana BB:ssa ja sitä älyttömämpää ohjelmaahan ei ole. Mutta lopetti kyllä melko pian, huomasi varmaan itsekin, kuinka älytön tuo ohjelma oli.

Siitä avioliiton häpäisemisestä voisi sanoa sen, että homoliittojen sallimisella avioliitto häpäistiin, ei tällainen ohjelma ole mitään siihen verrattuna.

• HHUHUH

Ehkä nuo kaksi mainitsemaasi juontajaa ovat sen verran fiksuja ja älykkäitä, etteivät käsiään moiseen passkkaan sotke. Tuohonhan sopii hyvin epämääräisen näköinen suttuinen pappi, pornokuningatar-seksiterapeutti bimboblondi ja pari vanhaa irstasta ukkoa. Pitäkää passkka hyvänänne. Nauttikaa ja ottakaa oppia

• ovat jo eronneet

Ensimäinen TV-naimapari erosi jo viiden viikon kuluttua. Kaikella sitä yritetään julkkumulkuksi päästä.

• ei outoa

Onko tuo ihme? Olisin odottanut että joku pari eroaa muutaman päivän kuluttua.

• 17+9

"Ihmisoikus tämäkin !"

Avioliitto häpäistiin silloin, kun homoliitot laillistettiin, ei tällainen tv-ohjelma enää muuta asiaa miksikään. Häpäisty mikä häpäisty. Ei tappoakaan voi tehdä kahta kertaa, ei ainakaan samalle uhrille.

• HHUHUH

Kuinkas monen homon häät olet telkasta nähnyt? Et yhtäkään. Mutta tässä on varsinainen paritusohjelma ja parittajat häärää siellä kukkona tunkiolla. Antavat todella hienoa esimerkkiä lapsillensa nämä parittajat

• 17+9
        HHUHUH kirjoitti:

Kuinkas monen homon häät olet telkasta nähnyt? Et yhtäkään. Mutta tässä on varsinainen paritusohjelma ja parittajat häärää siellä kukkona tunkiolla. Antavat todella hienoa esimerkkiä lapsillensa nämä parittajat

"HHUHUH"
        En ole nähnyt yksiäkään homojen häitä telkasta. Mahtaako johtua siitä, että jos tiedän, että ohjelmassa käsitellään tai selkeästi esitellään homoutta, niin sellaista ohjelmaa en katso. Tällainen toimintatapa ei liene ristiriidassa tasa-arvolain kanssa?

Minkähänlaista esimerkkiä lapsille antavat sellaiset perheet, joissa äiti on isä tai isä on äiti tai miten se nyt mahtaakaan mennä? Varmasti tällaisten perheiden lapsilla on helppoa koulussa? Ylemmillä luokilla rivosuisimmat pojat jo kysyy, että mitenkä teidän perheessä tehdään lapsia ..

• HHUHUH
        17+9 kirjoitti:

"HHUHUH"
        En ole nähnyt yksiäkään homojen häitä telkasta. Mahtaako johtua siitä, että jos tiedän, että ohjelmassa käsitellään tai selkeästi esitellään homoutta, niin sellaista ohjelmaa en katso. Tällainen toimintatapa ei liene ristiriidassa tasa-arvolain kanssa?

Minkähänlaista esimerkkiä lapsille antavat sellaiset perheet, joissa äiti on isä tai isä on äiti tai miten se nyt mahtaakaan mennä? Varmasti tällaisten perheiden lapsilla on helppoa koulussa? Ylemmillä luokilla rivosuisimmat pojat jo kysyy, että mitenkä teidän perheessä tehdään lapsia ..

Minkälaista esimerkkiä nämä parittajat antavat omille lapsillensa?? Ehkä he ovat menneet alttarille ns normaalisti, mutta onko sinusta normaalia, että isi ja äiti parittaa tuntemattomia oikein tv:ssä?? Onko?
        Homot muuten o n huomattavasti fiksumpia, kuin näiden "ohjelmien" parittajat

• eronnut naittaa
        HHUHUH kirjoitti:

Minkälaista esimerkkiä nämä parittajat antavat omille lapsillensa?? Ehkä he ovat menneet alttarille ns normaalisti, mutta onko sinusta normaalia, että isi ja äiti parittaa tuntemattomia oikein tv:ssä?? Onko?
        Homot muuten o n huomattavasti fiksumpia, kuin näiden "ohjelmien" parittajat

No yksi noista parittajista ainakin on itse eronnut, eli avioeron ottanut on nyt sitten joku s****tanan asiantuntija ketkä sopii toisilleen
        Ja mikä se v**n folkristi tai mikä lie "asiantuntija" on ? Mitä itse jaksoin etsiä tietoa tuostakin uppo-oudusta nimityksestä, tulin tulokseen että joku sosiaalinenpsykopaatti se on.

• tratataaaaaaaaaaaaaa

Heh, homoliitot? Anna kun arvaan... oletko venäläinen? Vain vanhat papat ja venäläiset vielä vaahtoavat tästä.

• 17+9

"tratataaaaaaaaaaaaaa"
        Minulla on kohtuullisen hyvä suomenkieli venäläiseksi, eikö?

Ei se ole mitään vaahtoamista, jos toteaa, että homoliittojen laillistamisella häpäistiin avioliitto-instituutio. Vai oletko sitä mieltä, että tehty päätös osoittautuikin jälkeenpäin niin kiusalliseksi, että siitä ei saisi enää muistuttaa?

Niin vain tapahtui. Päättäjät, jotka haukkuivat toisia populisteiksi, osoittautuivatkin itse pahimmiksi populisteiksi. Mutta ei maailma siihen kaadu eikä siitä sen enempää. Ja kyllä tuon tapahtuman jälkeenkin ihmiset vielä menevät naimisiin. Jokainen vetää asiasta omat johtopäätöksensä ja toimii sitten parhaan näkemyksensä mukaisesti.

• HHUHUH

Ihan passska ohjelma. Miten heleveetissä tuommosta sontaa tuotetaan? Aivan sairas jaksi, ne 5 minuuttia oli ihan liikaa. Ei noihin normaalilla järjellä varustetut ihmiset mene, julkisuudenhakuisia ja seiskaan haluavia luusereita. Ämmä, joka tämän formaatin on maahan tuonnut., niin potkut koko lehhmälle. Pienemmästä saa hatkat firmasta, saatikka tuommonen julkinen parittaja. On mennyt ihmisillä moraali ja moraalikäsitykset ihan mutiin. Miten tuommoista sontaa voidaan tuottaa? Kaikkea olen nähnyt ja kuullut ja kaikenlaiseen törmäillyt, mutta tuollaista sontaa ei vielä ole vastaan tullut. ALA-ARVOINEN, enkä tule enää edes vilkaisemaan, säätimessä on onneksi valinnan varaa

• onkohernenenessäs

Rauhotu ja älä katso ohjelmaa jos noin nyppii.kauhea vaahtoaminen jonkun ohjelman takia.Sitäpaitsi töllöstä tulee kymmenittäin vielä huonompia ja moraalittomampia ohjelmia kun keskustelun aiheena oleva.

• 1+1=3

Ohjelman naiset olivat kyllä tosi mukavan oloisia ja ihan kivan tuntuisia. Miehistä varsinkin se lyhyt mopopoju oli ihan pöhkö.
      Toivottavasti paritus onnistuu.

• Yhteinen hanke

Tiettävästi 2 näistä pareista on yhä yhdessä. Ei huono tulos, vain yksi eronnut pari !
      On varmasti valittu huolella asiantuntijoiden avulla, moniin seikkoihin perustuen

• Näin on

Sehän on osallistujien valinta mihin lähtevät, jospa te tuostakin ohjelmista narisijat keskittyisitte omiin avioliittoihinne jos semmosessa olette.

• telkuton

Yleensä noista kauikosäätimistä löytyy nappula josta voi vaihtaa kanavaa jops ohjelma ei miellytä...
      tai voi sen koko toosan vaikka sulkea!
      Olen ollut n 8v ilman tv.tä ja hyvin on pärjänny :-)

• Loistava ohjelma

Erittäin hyvä ohjelma! Loistava formaatti ja idea, tälläistä lisää. Pitkästä aikaa jotain mielenkiintoista deittiohjelmien saralla. Idea on muutenkin kannatettava vaikka ihan tavallisille matti ja maija meikäläisille samanlaista palvelua. Ilman julkisuutta/tv:tä. Eli joku deittipalveluyrittäjä nyt ideoimaan vastaavaa meille taviksille hiukan varioituna. Ei siis tarvitse naimisiin asti mennä heti.

Perustelen tätä sillä, että on todella vaikeaa ja epätovoista yrittää itse löytää SOPIVAA kumppania, kuluu aikaa, vaivaa, rahaa ja lopputuloksena paljon pahaa mieltä ja epäonnistuneita kumppanivalintoja. Nimimerkillä kokemusta on. Jos jotkut asiantuntijat olisivat tehneet sopivista ehdokkaista esivalinnan ja sitten lopullisen tekisi itse niin helpottaisi paljon eikä niitä epäonnistumisia välttämättä niin paljoa tulisi. Ei tarvitse siis suoraan kopioida tätä formaattia vaan voi varioida.

• Avoliitosta avioon

Eikös juuri nimenomaan avioliittoon ole menty vuosisatoja täysin tuntemattoman kanssa! Monissa maissa avioliitot ovat täysin järjestettyjä ja itse avioliiton osapuolet eivät tunne toisiaan lainkaan. Miljoonat ihmiset avioituvat vielä nykyäänkin tuntematta toisiaan.
      Ei tämä Suomessakaan niin kovin vanhaa ole, että alttarille astelevat ovat toisilleen ennestään tuttuja, kuten tänä päivänä. Paljon oli järjestettyjä avioliittoja vielä 100v. sitten maassamme etenkin maaseudulla. Ja jos kirkko ja tosi uskovaiset olisivat saanneet täällä Suomessakin enempi päättää, niin vieläkin menisimme ilman esiaviollisia suhteita vihittäviksi avioliittoon käytännössä tuntemattoman henkilön kanssa.
      Joo, ei kiitos tälläiselle puritaanisuudelle ainakin omalla kohdalla, mutta jos joku haluaa osallistua tuollaiseen tv-ohjelman tekoon ja mennä tuntemattoman kanssa vihittäväksi avioliittoon niin mikäs siinä. Omapa on asiansa.

• Live and let live

Lol, uskonnot on niin naurettavaa soopaa, ettei niiden takia kannata pulttia ottaa. Antaa ihmisten mennää naimisiin niinku haluaa.

• heheh3
      • juuso812

Toi muute toimii Kiitti tosi paljo :)

• väliköhällä

Jos ihmiselle on aivan sama kenenkanssa avioituu niin tuohan on hyvä konsti . Välinpitämättömyys " kunhan jonkun saa " voi olla hyväkin alku , toivoa sopii . Avioliitto on turhuuksien turhuus , sellainen pakkopulla jonka luullaan johtavan autuuteen . Sairastahan moinen lähinnä.

• ei paha asia

Niin tuossa ohjelmassahan nimenomaan EI ole sama kenen kanssa avioutuu vaan osapuolet on tarkkaan valittu ja testattu asiantuntijoiden toimesta. Vähän kuin työnhaku rekrytointiprosessi. Yleinen haku, esivalinnat, testit, haastattelut, lopullinen valinta. Parisuhdealan asiantuntijat valitsemassa jatkoon.

Enemmänkin ihmetyttää miten ihmiset menevät naimisiin olemattomin tai hyvin kevyin perustein ihan itse kumppaninsa valiten. Välillä toki onnistuu mutta usein tulee vääriä valintoja/ratkaisuja kun ei tunneta/huomioida toisen taustoja, arvoja, asenteita, mieltymyksiä ym. Kyllä sitä paljon erotaan jo lyhenkin avio (puhumattakaan avo) liiton jälkeen vaikka valinta on tehty ihan itse.

• nykyajan ilmiö

Jumalaa ei ihmiset pysty häpäisemään vaikka terroristit jotka brutaalisesti noin uskoivat murhaamalla toimittajia /sarjakuvapiirtäjiä Heidän jumalansa on ilmeisesti toisenlainen Murhaajat yrittävät pelotella kuten sivistymättömät ja heikot yleensä suomessakin käyttätyvät.

• HHUHUH
        ei paha asia kirjoitti:

Niin tuossa ohjelmassahan nimenomaan EI ole sama kenen kanssa avioutuu vaan osapuolet on tarkkaan valittu ja testattu asiantuntijoiden toimesta. Vähän kuin työnhaku rekrytointiprosessi. Yleinen haku, esivalinnat, testit, haastattelut, lopullinen valinta. Parisuhdealan asiantuntijat valitsemassa jatkoon.

Enemmänkin ihmetyttää miten ihmiset menevät naimisiin olemattomin tai hyvin kevyin perustein ihan itse kumppaninsa valiten. Välillä toki onnistuu mutta usein tulee vääriä valintoja/ratkaisuja kun ei tunneta/huomioida toisen taustoja, arvoja, asenteita, mieltymyksiä ym. Kyllä sitä paljon erotaan jo lyhenkin avio (puhumattakaan avo) liiton jälkeen vaikka valinta on tehty ihan itse.

Mityä vi*un parisuhteen asiantuntijoita?? Voi jumannlautta sentään... Parittajat, jotka ovat mukamas pappia ja seksiterapeuttia (lienee ollut sitten koulutuksen saanut maksullisena) ja vanhoja irstaita äijiä.. Hyi helvvvetti. Sitten ihmetellään kun kakarat ryöstää mummoja, ryyppää ja rellestää.. Minä en ihmettele yhtään, jos äitien ja isien malli on parittaja.. Siinä sitä on kasvattajia. Lapsiparat tulee kiusatuiksi heti päiväkodista alkaen parittaja-vanhempiensa toimien takia

• Parisuhteinen

Eiköhän tuo oo muutenki ihan turha homma tuo koko avioliitto, jos rakastaa niin ei tartte minkää satukirjalaitoksen "siunaamaa" liittoa... Naurettavaa touhua joka tapauksessa...

• kylmä totuus

En ota ollenkaan kantaa TV-ohjelmaan.

Olemme oman kulttuurimme muovaamia ja se vaikuttaa suuresti ajatusmaailmaamme.

Järjestetyt avioliitot ovat tosiasia suuressa osassa maailmaa.Tuo käytäntö oli
      Suomessakin voimassa vielä 1900-luvun alussakin.
      Naisilla ei ollut edes oikeutta hallita perintöäänkään,vaan joku miespuolinen
      sukulainen esim. veli hoiteli perintö-ja raha-asiat ja sumpli myös avioliitto asiat.

Moni asia on muuttunut sitten noiden aikojen.Niin myös avioliittoon suhtautuminen.
      On tullut käsitys,että romanttinen rakkaus on ainoa peruste avioliittolle.
      Hyvä motiivi sinällään,mutta avioerotilastot puhuvat omaa karua kieltään.
      Kun arki koittaa,niin pääpilvissä solmittu liitto alkaa natista liitoksistaan ja turhan
      usein se päättyy eroon.
      Kaikkein surullisinta on,jos tällaisessa liitossa on syntynyt lapsi tai lapsia.
      He avioerosta eniten kärsivät syyttöminä osapuolina.

Olisi ehkä syytä ottaa käyttöön jonkinlainen yhdessäasumiskoulu ennen varsinaista avioliittoa.Vähentäisikö se eroja,sitä en tiedä.

Oma mielipiteeni on,että ystävyys ja luottamus ovat tärkeimpiä tukipilareita
      kestävälle liitolle.

• hyiii helveta

No joo,eiköhän se ole häpäisty jo aiemmin niin että siitä ei enää voi petrata.

Hompari kun kävelee kirkossa alttarille,niin ei siinä normaali ihmisellä yrjö ole kaukana.

• romance1

Ohjelma on kuvattu viime kesänä ja itse asiassa noista kolmesta viime kesänä vihitystä parista kaksi on edelleen naimisissa! Minusta tässä ei nyt niin avioliittoa häpäisty ja uskontoa ei teähän nyt tarvitse niin vetää, sillä nuo parithan saivat siviilivihkimisen, Jumalaa ei tietääkseni mainittu vihkimyksessä. Kyseesä siis juridinen liitto. Ilmeisesti ainakin yksi pareista, eli Miia ja Olli, porskuttaa hyvin eteenpäin, vuodenvaihteen Instagramin kuvissa Miialla on sormus sormessa ja Kaliforniassa lomalla, vaikka Olli ei niissä kuvissa näy niin Ollin oman instan mukaan hänkin oli vuodenvaihteessa Kaliforniassa.. heillä varmaan on kivaa yhdessä, ovat samantyyppisiä ihmisiä.

• Anonyymi

aika sairasta touhua. Naispappeudesta se alkoi!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe