Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mekyja
profiilit
mekyja
mekyja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
12
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nimimerkille "eipä uskoisi"...usko pois vaan, tää tarina on ihan tosi! Mä en mitään uhoa vaan kerron niinkuin asiat ovat ja jos sä koet sen uhoamisena niin se on ihan sun oma ongelma!
Ja mä en ole kostamassa yhtään mitään vaan sanon just niinkuin asiat on!
Katso mitä suomen laki sanoo kotirauhan rikkomisesta ja herjaamisesta ym..! Mä elän kuule ihan omaa elämääni ja ilmeisesti sinäkin olet tullut petetyksi kun textisi on noin säälittävää! Mut se kai on suotavaa kun itse aiheen esille otin..Ajattelin vaan kertoa, että tällaistakin tapahtuu ja tää on vaan pieni osa kerrottu kaikesta tän suhteen aikana, joten muista se!
Mua ei kuule pelota yhtään mikään ja jokainen tässä maailmassaa saa ottaa mun puolesta kenet haluaa tai kenet saa..ei kiinnosta pätkääkään. Mulla on niin kattava ystäväpiiri, paljon harrastuksia ja hyvä koti ja työ, joten en mä kuule "ryvety" täällä yhden kaksilahkeisen takia! Sanoin vaan asiat omalla ehkä liian "ronskilla" tavalla, joka kävi hiukan "herkkähipiäisten" hermoille. Lopetan aiheen tähän ja kun kerran kysyit, että onko kivaa niin vastaan että kivaa on miehen kanssa enimmäkseen ollut..en kai mä muuten tässä suhteessa olisi ollut!
03.12.2013 11:38
Sulle nimimerkki "huono provo", tää tarina on ihan tosi! Tunnen vaimon erittäin hyvin ja olen tavannut hänet livenä ja keskustellut hänen kanssaan useaan otteeseen. Mies on myös ollut mukana keskustelemassa. Kyllä mä olen todella uskonut kaiken mitä mies on minulle kertonut, katsos kun sinisilmäinen olen..En roiku miehessä, katsos kun minulla on ihan omakin elämä. Lisäksi vaimo oli ensin se, joka miestään petti ! En ole häntä nimitellyt kyseisen asian suhteen! Mä olen kuule ihan järjissäni ja kerron asian vaan siksi että tällaistakin voi tapahtua ! Ei ole tarkoitus että otatte asiat noin henkilökohtaisesti! Kuulut varmaaan siihen petettyjen kategoriaan kun noin tosta mun textistä järkytyt.
Siinä olet oikeassa että kukaan ei ansaitse tulla kenenkään "sylkykupiksi ja kynnysmatoksi"! Mulla on suht hyvä itsetunto ja elämässä asiat o.k, joten joku heikompi olisi voinut kokea asiat toisellatapaa. Mä sanon asiat mitään kaunistelematta, joten ehkä noi mun textit ei sovi noin "herkkähipiäisille" ihmisille..sori!
03.12.2013 11:19
Nimimerkille "onkohan tottakaan"Kerron sulle nyt salaisuuden..vaimo oli pettänyt miestää jo ennen mun ilmestymistä kuvioihin, joten oleppa ihan "ääneti" kun et koko tarinaa tiedä! Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että vaimo on tosiaan ihan hirveä! Ja lisäksi me kyllä ihan ollaan "loverina" toisiimme miehen kanssa oltu vaikka lapatossu onkin..Ja mä en ole tapellut yhdestäkään miehestä elämäni aikana, ei ole katsos tarvinnut! Elämä on joskus ihmeellistä ja koskaanhan ei voi tietää, että kuka tulee vastaan..ja ketkä ihastuu tai jopa rakastuu.. ei edes papin aamen siihen vaikuta! Et sä tässä maailmassa ketään omista vaikka pappi ois kymmenen kertaa sut samaan mieheen vihkinyt ja aamenen sanonut! Ymmärsitkö "pointin"! Ja mulla oli sulle toi toinenkin vastaus, joka on tossa alempana..Niin ja tämä kaikki on kuule ihan elävästä elämästä!
03.12.2013 00:37
Vastaus nimimerkille fit me:
Kyllä, sä olet ihan oikeassa..!
03.12.2013 00:20
HUH HUH huhuilijalle vastaus:
Vaimoakin velvoittaa työaikalaki ja hoidelkoot "likapyykkiä" kotonaan! Sinä itse et näytä olevan täysipäinen..ihan ton textisi perusteella! Niin ja sunkin kannattaisi kokeilla autossa rakastelua koska se on ihan kivaa! Ja tiedoksi sulle, että en ole tunkeutunut kenenkään kotiin vaan minut on kutsuttu! Vaimo ei omista kyseisestä talosta mitään vaan se on miehen suvun omistama! Itse olet sivistymätön moukka ja kielenkäyttösi kertoo sinusta sen, että kuulut todella alakastiin! Siinäpä "hattuus lippa"pöljä!
02.12.2013 23:59
No, mitäs mun pitäis hävetä?! Mä saan puhua asioista niinkuin ne ovat eli mun ei tarvii kuule salata yhtään mitään.!! Tää on suoraan otos elävästä elämästä ja jos se sua kauhistuttaa niin so what! Jos luit textini tarkkaan niin kerroin vaan miten asiat todellisuudessa ovat ja paljon mahtuisi juttua kyseisestä aiheesta lisää..Mä en taistele kuule yhdestäkään miehestä tässä maailmassa vaan siitä että miten asiat esitetään ja käsitellään. Kanssasi olen siitä samaa mieltä että vaimo on ihan oikeesti hirveä ! Siltikään katsos oli aviossa tai ei niin,mua ei nimitellä, eikä mun kotiin tulla kutsumatta! Menikö jakeluun?
Ja mikä sä olet ketään hoitoon ohjaamaan, onks sulla vastaavasta kokemusta? Tsemppiä vaan !
02.12.2013 23:50
Sori muutamista kirjoitusvirheistä edellisessä...
28.11.2013 00:02
Mun suhde yli viisi vuotta naimissa olevaan mieheen ja voin kertoo että "kolmiodraamaa" on riittänyt! Vamo soittelee töistä kymmeniä kertoja miehelleen ja miehen pitää heti vastatsa puhelimeen ja kertoa tarkka sijaintinsa. Jos ei vastaa puhelimeen niin vaimo lähtee töistä katsomaan, että onko auto mun pihassa tai sit laittaa jonkun muun kattoo. Nyt aikonut hommata jonkun "jäljityslaitteen", Ukko juoksee kun vähäjärkinen ja on tosiaankin vaimon vallan alla. Kaikki kuitit pitää olla muijalle näyttää, joissa kelloaika mm. tukku, pankki ym. että vaimo näkee mihin aikaan asioinut kyseisissä paikoissa. Lisäksi auton kilometrit ylös jne..Mua se jaksaa syyttää siitä kun miehensä pettää häntä eli mä suurinpiirtein otan väkisin hänen miestään. No, siihen ihmeeseen minäkään en ihan kykene vaan "tangoon" tarvitaan aina kaksi. Me ollaankin kyllä tietysti häikilemättömiä oltu ja harrastettu seksiä myös miehen työpaikalla kun aina ei uskaltanut mun kotiin tulla kun akka kyttää. Ollaan oltu niinkin pahoja että niiden yhteisessä kodissa on myös "jynssätty"j niiden autoissa, mökillä ym.."miljoonia " eri paikkoja. Onhan se vaimo käynyt mua useaankin otteeseen nimittelemässä ja syyttelemässä, jopa mun kotona. Mies inhoaa omien sanojensa mukaan vaimoaan ja on taloudellisista syistä hänen kans samassa taloudessa. Kolme aikuista lasta asuu jo muualla. Onhan se vaimo laittanut lapsetkin muan kimppuun..Lista olisi pitkä että mitä kaikkea on tapahtunut ja vielä varmaan jatkossakin jatapahtuu..mutta mä olen sen verran "sissi" että mua ei ihan huvikseen nimitellä ja lannisteta! Muisti on pitkä kun nälkävuosi ja kaikki on "kovalevyllä", joten saattaapi kalahtaa omaa nilkkaan. Tuskin se vaimon työnantaja tykkää, että työaika menee kaikkeen muuhun kun työntekoon ja ruokatunnilla käydään huorittelee toisten kotona. Periaatekysymys ja laissa vielä kielletty! Nostinkin syytteen jonka tosin peruin sen ukon painostuksen alla kun ukko pelkää vaimon sukua, jolla se kiristää koko ajan ja niillä lapsillaan. Miehestä en ala tappeleen, ei ole sen arvoinen mutta nimittelyä en siedä! En itsekkään nimittele ketään..ainakaan huorittele.
27.11.2013 23:54
Sanos muuta..mä olenkin niin loistava että mun seurassa mies viihtyy! Mies ei roiku vaimossaan mutta heillä on omat syynsä elää samassa taloudessa. Sehän ei mua haittaa, katsos kun olen tällainen itsenäinen, omilla toimeentuleva nykyaikainen nainen!
Mä toisaalta nautinkin tilanteesta!
25.11.2013 23:35
Voi itkut kuule sulle! Mä olen ihan terveellä itsetunnolla varustettu ja terveillä haluilla. itsekunnioitusta tai ei mutta tykkään seksistä ja jos mä sitä saman kaverin kanssa harrastan yhteisestä sopimuksesta niin SO WHAT! Vaimonsa, se kuiva "kapakala" suksikoon kuuseen..Mä en ole kuule kenellekkään kynnysmatto ja voit olla aivan varma siitä.. ei ole tarvinnut olla! Me tykätään toisistamme joten siinä ei liene mitään pahaa..olkoon naimisissa tai ei!
25.11.2013 23:29
Niinkin siinä voi käydä...tämä mun miesystävä ollut tän vaimonsa "talutusnuorassa" yli 30 vuotta. Jos toinen käyttää valtaa toiseen näinkin pitkään niin siinä voi kadottaa jo omaa identiteettiään niinkuin miesystävälleni oli jo käynyt. Miehestä voi tulla "akka" tietämättään kun ei uskalla enää juuri suutaan avata......kuitenki pitäisi uskaltaa aina totuus kertoa niinkuin itse olen tehnyt. Miesystäväni pelkää vaimoaan joten joutuu valehtelemaan todella paljon..ei ole helppoa sekään..
25.11.2013 09:54
Olen ollut suhteessa yli viisi vuotta mieheen, joka naimisissa ja vaimo oikea "riivinrauta" miehen mukaan. Seksiä ei ole tippunut kun muutamia kertoja vuodessa ja kuukausia ennen on jo pitänyt alkaa vaimolta anelemaan. Vaimo siis käyttänyt jonkinlaista valtaa pihtailullaan tai sit sitä ei yksinkertaisesti kiinnosta koko touhu. Nyt kun miehellä ulkopuolinen suhde, johon rakastunut ja seksiä lähes päivittäin siitä innostuneen naisen kanssa niin vaimo riehuu hulluna..uhkailee ja kiristää. Soittelee kymmeniä kertoja työpaikaltaan ja yrittää kontrolloida miehen jokaista liikettä, aikonut nyt hommata valvontalaitteen miehelleen. Lisäksi käy työajalla nimittelee ( huoritelee ) tätä toista naista tämän kotona jne..eli todella epätoivoista käytöstä. Työnantaja ei saattaisi tykätä että nainen käyttää työaikaansa ed. mainittuihin. Tämä on niin pieni kaupunki itä-suomessa että jutut leviää nopeasti. Olenkin ajatellut informoida työnantajaa että millainen työntekijä hänellä on, palkankin maksaa tietämättään tällaisesta käytöksestä. Tarpeetonta ja kohtuutonta syyttelyä ja nimittelyä yhtä ihmistä kohtaan, selvittelis ongelmansa miehensä kanssa. Me kyllä ollaan tuhmia miehen kanssa kun harrastetaan välillä seksiä miehen työpaikalla sellaisessa "holvissa" Jyskistä ostetulla patjalla ja välillä muuallakin siellä pikku "putiikissa". Lisäksi niiden farmariautossa kun armon rouva antaa auton miehelle. Siinäkin se kontrolloi ja kiristää sillä autolla. Lisäksi käydään miehen mökillä ym. muissa paikoissa. Vaihdellaan paikkoja niin vaimo ei pysy perässä...enimmäkseen kuitenkin mun kotona tapaillaan ja useitakin kertoja päivässä. Vaimo laittaa myös tyttärensä vahtimaan meitä, että onko isin auto mun pihassa jne..
Neuvoja ei oikein toiselle voi antaa mutta rakasta itseäsi äläkä alistu kenenkään"kynnysmatoksi"..."
25.11.2013 09:22
1 / 1