Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

12

1. Nimimerkille "eipä uskoisi"...usko pois vaan, tää tarina on ihan tosi! Mä en mitään uhoa vaan kerron niinkuin asiat ovat ja jos sä koet sen uhoamisena niin se on ihan sun oma ongelma!
    Ja mä en ole kostamassa yhtään mitään vaan sanon just niinkuin asiat on!
    Katso mitä suomen laki sanoo kotirauhan rikkomisesta ja herjaamisesta ym..! Mä elän kuule ihan omaa elämääni ja ilmeisesti sinäkin olet tullut petetyksi kun textisi on noin säälittävää! Mut se kai on suotavaa kun itse aiheen esille otin..Ajattelin vaan kertoa, että tällaistakin tapahtuu ja tää on vaan pieni osa kerrottu kaikesta tän suhteen aikana, joten muista se!
    Mua ei kuule pelota yhtään mikään ja jokainen tässä maailmassaa saa ottaa mun puolesta kenet haluaa tai kenet saa..ei kiinnosta pätkääkään. Mulla on niin kattava ystäväpiiri, paljon harrastuksia ja hyvä koti ja työ, joten en mä kuule "ryvety" täällä yhden kaksilahkeisen takia! Sanoin vaan asiat omalla ehkä liian "ronskilla" tavalla, joka kävi hiukan "herkkähipiäisten" hermoille. Lopetan aiheen tähän ja kun kerran kysyit, että onko kivaa niin vastaan että kivaa on miehen kanssa enimmäkseen ollut..en kai mä muuten tässä suhteessa olisi ollut!
  2. Mun suhde yli viisi vuotta naimissa olevaan mieheen ja voin kertoo että "kolmiodraamaa" on riittänyt! Vamo soittelee töistä kymmeniä kertoja miehelleen ja miehen pitää heti vastatsa puhelimeen ja kertoa tarkka sijaintinsa. Jos ei vastaa puhelimeen niin vaimo lähtee töistä katsomaan, että onko auto mun pihassa tai sit laittaa jonkun muun kattoo. Nyt aikonut hommata jonkun "jäljityslaitteen", Ukko juoksee kun vähäjärkinen ja on tosiaankin vaimon vallan alla. Kaikki kuitit pitää olla muijalle näyttää, joissa kelloaika mm. tukku, pankki ym. että vaimo näkee mihin aikaan asioinut kyseisissä paikoissa. Lisäksi auton kilometrit ylös jne..Mua se jaksaa syyttää siitä kun miehensä pettää häntä eli mä suurinpiirtein otan väkisin hänen miestään. No, siihen ihmeeseen minäkään en ihan kykene vaan "tangoon" tarvitaan aina kaksi. Me ollaankin kyllä tietysti häikilemättömiä oltu ja harrastettu seksiä myös miehen työpaikalla kun aina ei uskaltanut mun kotiin tulla kun akka kyttää. Ollaan oltu niinkin pahoja että niiden yhteisessä kodissa on myös "jynssätty"j niiden autoissa, mökillä ym.."miljoonia " eri paikkoja. Onhan se vaimo käynyt mua useaankin otteeseen nimittelemässä ja syyttelemässä, jopa mun kotona. Mies inhoaa omien sanojensa mukaan vaimoaan ja on taloudellisista syistä hänen kans samassa taloudessa. Kolme aikuista lasta asuu jo muualla. Onhan se vaimo laittanut lapsetkin muan kimppuun..Lista olisi pitkä että mitä kaikkea on tapahtunut ja vielä varmaan jatkossakin jatapahtuu..mutta mä olen sen verran "sissi" että mua ei ihan huvikseen nimitellä ja lannisteta! Muisti on pitkä kun nälkävuosi ja kaikki on "kovalevyllä", joten saattaapi kalahtaa omaa nilkkaan. Tuskin se vaimon työnantaja tykkää, että työaika menee kaikkeen muuhun kun työntekoon ja ruokatunnilla käydään huorittelee toisten kotona. Periaatekysymys ja laissa vielä kielletty! Nostinkin syytteen jonka tosin peruin sen ukon painostuksen alla kun ukko pelkää vaimon sukua, jolla se kiristää koko ajan ja niillä lapsillaan. Miehestä en ala tappeleen, ei ole sen arvoinen mutta nimittelyä en siedä! En itsekkään nimittele ketään..ainakaan huorittele.
  3. Olen ollut suhteessa yli viisi vuotta mieheen, joka naimisissa ja vaimo oikea "riivinrauta" miehen mukaan. Seksiä ei ole tippunut kun muutamia kertoja vuodessa ja kuukausia ennen on jo pitänyt alkaa vaimolta anelemaan. Vaimo siis käyttänyt jonkinlaista valtaa pihtailullaan tai sit sitä ei yksinkertaisesti kiinnosta koko touhu. Nyt kun miehellä ulkopuolinen suhde, johon rakastunut ja seksiä lähes päivittäin siitä innostuneen naisen kanssa niin vaimo riehuu hulluna..uhkailee ja kiristää. Soittelee kymmeniä kertoja työpaikaltaan ja yrittää kontrolloida miehen jokaista liikettä, aikonut nyt hommata valvontalaitteen miehelleen. Lisäksi käy työajalla nimittelee ( huoritelee ) tätä toista naista tämän kotona jne..eli todella epätoivoista käytöstä. Työnantaja ei saattaisi tykätä että nainen käyttää työaikaansa ed. mainittuihin. Tämä on niin pieni kaupunki itä-suomessa että jutut leviää nopeasti. Olenkin ajatellut informoida työnantajaa että millainen työntekijä hänellä on, palkankin maksaa tietämättään tällaisesta käytöksestä. Tarpeetonta ja kohtuutonta syyttelyä ja nimittelyä yhtä ihmistä kohtaan, selvittelis ongelmansa miehensä kanssa. Me kyllä ollaan tuhmia miehen kanssa kun harrastetaan välillä seksiä miehen työpaikalla sellaisessa "holvissa" Jyskistä ostetulla patjalla ja välillä muuallakin siellä pikku "putiikissa". Lisäksi niiden farmariautossa kun armon rouva antaa auton miehelle. Siinäkin se kontrolloi ja kiristää sillä autolla. Lisäksi käydään miehen mökillä ym. muissa paikoissa. Vaihdellaan paikkoja niin vaimo ei pysy perässä...enimmäkseen kuitenkin mun kotona tapaillaan ja useitakin kertoja päivässä. Vaimo laittaa myös tyttärensä vahtimaan meitä, että onko isin auto mun pihassa jne..
    Neuvoja ei oikein toiselle voi antaa mutta rakasta itseäsi äläkä alistu kenenkään"kynnysmatoksi"..."