Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tytöille tehdään kyllä hyvin varhaisessa vaiheessa selväksi poikien toimesta mihin kastiin kuulut. Minullekin jätkät naureskeli yläasteella kun oli hammasraudat, näppylöitä ja rillit ja olin kaikin puolin nörtti.
Onneksi minulle tapahtui lukioiässä, ja sen jälkeen positiivista kehitystä, paitsi tissien osalta, ja eräs minua aiemmin pilkannut jätkä totesikin, kun ei oltu pariin vuoteen nähty, että "Näytät paljon paremmalta kuin aikaisemmin, lähdetkö kahville?" Lähdinkö? No vittu en. Myöhemmin on kauniiksikin sanottu, lähinnä perussievä, mutta nuorena saadut haavat ei niin vaan parane ja arvet kulkee aina matkassa. Kokemusta siis on.
11.12.2015 22:18
Aika erikoinen ajatus. Mutta niin kuin sanoit, minkäs teet. On ihan oma valinta, minkälaiseen periaatteiden nurkkaan haluaa itsensä maalata.
11.12.2015 21:52
Heh.. ei, en tee mainoshommia.
11.12.2015 21:24
Kaikessa kuntoilussa on alun piinallinen ylimenokausi, mutta kun jaksaa sinnikkäästi treenata ja kunto kohenee, siitä alkaa oikeasti nauttia. Ei niin monet ihmiset jaksaisi vuosi vuoden perään kuntoilla, jos he eivät saisi siitä fyysisen kunnon ylläpitämisen lisäksi mielihyvää. Onhan se ihan tieteellisesti todettu, että liikunta vapauttaa endorfiineja ja edistää myös ihmisen henkistä hyvinvointia.
11.12.2015 21:19
En aio mennä baariin. Viime viikonloppuna olin pikkujouluilemassa ja melkein meni ranttaliksi. Taisitte sittenkin olla oikeassa. Mutta tämä viikonloppu menee pääasiassa töiden parissa.
11.12.2015 21:10
Minusta ulkonäön kehumisessa ei ole mitään pahaa, enkä pidä sitä loukkaavana, mutta toki kehun merkitykseen vaikuttaa miten ja missä tilanteessa kommentti esitetään. Törkeydet ja negatiivinen ulkonäön arvostelu on tietysti täysin asiatonta. Itse tulkitsen ulkonäön kehumisen useimmiten eräänlaiseksi small talk huomionosoitukseksi tai keskustelun avaukseksi, haluan piristää päivääsi / huomasin sinut -tyyppiseksi asiaksi, mikä ei sinänsä tarkoita mitään, eikä yleensä herätä minussa mitään isompia tunteita suuntaan tai toiseen. Enemmän kuin itseen kohdistuva kehu sinänsä, lämmittää toisen yritys sanoa jotain positiivista. Itsekin olen introvertti, mutta omalla tavallani aika sosiaalinen kuitenkin. Jos joku jotain kehua joskus keksii sanoa, tulipa se sitten vaikkapa rapajuopon suusta, kiitän kohteliaasti ja toivotan mukavaa päivän jatkoa.
11.12.2015 21:02
Aloittajan kuvaamalla henkilöllä lienee kyseessä vaikea hammasharjafobia.
Omalla päivittäisellä suuhygienian ylläpitämisellä vältytään kyllä varsin tehokkaasti kuvatun kaltaiselta tilanteelta.. Pussailut voi unohtaa suosiolla jos purukalusto on kyseisessä kunnossa. Kurja juttu.
11.12.2015 20:44
Pitäisiköhän sinun nyt jo lopettaa tuo? Lyhyt ja hintelä ei ole sama kuin sikasusiruma. Lyhyt ja hintelä mies voi olla tyylikäs, ja komea kasvoiltaan, siinä missä pitkä ja roteva mies voi näyttää pystyyn nostetulta sialta.
10.12.2015 22:52
Jep, minäkään en ymmärrä, mikä siinä kropan tai ulkonäön kehumisessa on niin ahdistavaa ja miksi naiset valittavat saamastaan huomiosta. Törkeät kommentit on tietysti asia erikseen, mutta kivahan se on jos joku tykkää?
10.12.2015 21:40
Tuo saattaa hyvinkin olla mahdollista, naisillakin on kaikenlaisia epävarmuuksia.
Täällä tuntuu olevan vallalla käsitys, että Naiset on joku kollektiivinen epäinhimillinen paha toiseus. Uskon, että ätmien olisi mahdollista tulla naisten kanssa paremmin toimeen, kun eivät liikaa mietttisi asioivansa Naisen kanssa, vaan ihmisen, jolla on ihan samalla lailla heikkouksia ja vahvuuksia ymp. Sitten kun osaa luontevasti kommunikoida naisten kanssa ja suhtautuu heihin ongelmattomasti, alkaa suhdekuviotkin luonnistua paremmin.
10.12.2015 21:28
Minulla on kyllä vähän erilainen käsitys tapahtumien kulusta.. Välttelevä vastaus häneltä minun kysymykseeni ja pian olinkin mies. Eihän minulle missään vaiheessa oikein edes selvinnyt mitä hän minusta haluaa, jos mitään, ja tässä lumisessa kirveen heiluttajien kansoittamassa labyrintissä on varsin perusteltua suhtautua kaikkeen varauksella. Surullista mutta totta.
10.12.2015 20:49
Toivon, että ette oikeasti ajattele noin.
10.12.2015 20:18
:``````(
09.12.2015 23:02
Ei ole kivaa puhetta tuo, alan kohta ihan oikeasti itkemään. :(
09.12.2015 22:50
No minähän olenkin kunnollinen, kiltti ja kunnollinen. Jos on ollut kahdessa suhteessa, niin se on kai aika vähän? Palstalla on käsittääkseni varmaa tietoa siitä, että naisilla on keskimäärin kymmenittäin seksisuhteita takanaan.
Puuh.. Takertukaa nyt ikuisesti siihen jännämieheen. Minulle ei muuten sitten mikään wt-jännämies kelpaa, vaan pitää olla henkisesti jännä. Haluan keskustella eksistentialismista ja kulttuurista lukuisten, dominointia sisältävien seksiaktien välissä.
Anteeksi, se oli täysin asiatonta käytöstä, enkä tee sitä enää.. paitsi tietenkin jos pyydät nätisti.
09.12.2015 22:11
No, tämä palstalla vallitseva kiusaamisen, vittuilun ja henkisen väkivallan ilmapiiri on kieltämättä aika kyrp..kurppiinnuttava, mutta en ole mielestäni vielä kadottanut huumorintajuani tai perimmäisiä periaatteitani sen suhteen miten ihmisiin suhtaudutaan. Sama kyrppa olen ollut koko ajan ja linja pysyy jatkossakin.
09.12.2015 21:34
Etkös tiedä, että ei yksi kärpänen kesää tee.. Eihän se nyt sitä tarkoita, ettei kukaan tai mikään muu ikinä enää kelpaa. Vai onko niin, että jos on kerran sinisilmäisen kanssa, niin sitten on jatkossakin aina ja ikuisesti oltava sinisilmäisten kanssa?
09.12.2015 21:25
Nuo nyt oli aika kärjistettyjä ja ilmeisiä esimerkkejä, mutta pointti tuli kuitenkin varmaan selville. Kyllähän pukeutumistyyli ihmisestä jotain kertoo. Jollei suorastaan kuulumisesta johonkin alakulttuuriin tai yhteiskuntaluokkaan, niin viestiihän se myös itsearvostuksesta, tai sen puutteesta, äärimmäisissä tapauksissa hygienian ja elämänhallinnan puutteesta.
Jos noista pitäisi valita, niin valitsisin maitopurkkimiehen.
09.12.2015 21:18
Haluatko kertoa tarkemmin mihin tekoihin viittaat?
09.12.2015 21:02
En ole missään kohtaa sanonut, että vain jännämiehet kelpaa minulle.
09.12.2015 09:24
107 / 109