Aluksi se oli kiva ja mukava, mutta nyt sillä on juoksut juostu ja se haikailee jännämiesten perään. Siitä on siis tullut aivan kaamea kurppa. :-(
Nimim. PikkuLikka pikakurppaantui palstalla
25
169
Vastaukset
- Palstamies
Mukava se on vieläkin. Älä aina valita.
- yhyy
Menisit ulos tuulettumaan, aika homeisia ajatuskuviosi alkavat olla
- Ikis__M
Ilmeisesti ryhmäpaineen vaikutus on niin kova että naisen tultuaan tänne on pakko aika pian tehdä valinta, kurppaannu tai kuole. Palstan kurpat ovat niin ahdasmielisiä etteivät voi sietää kuin kuin itsensä kaltaisen, ahdasmielisen ja feminisitisen mutta seksuaalisesti vapaamielisen kurpan. Edesmenneistähän muistamme viimeisimpänä Neitsytmarian joka sentään kaatui saappaat jalassa antamatta tuumaakaan periksi kurppaantumiselle, pojot siitä hänelle.
Miesten puolella menee vähän samaan tapaan paitsi että pimeys ei ole voittanut. Aika-ajoin käy tietysti jotain valkoritarin kaapuun pukutuneita mustia enekeleitä latelemassa merkityksiään mutta aika pianhan ne yleensä tajuaa hävitä takavasemmalle kun ymmärtävät itsekin oman hölmäytensä.- helmiä.sioille
Miesten puolella se menee kyllä niin:
"Ota vastaan Pyhän Ätmiläisyyden kaste tai pala ikuisessa valkoritariuden tulessa.
Älä kumarra muita Jumalia kuin Ex___PUA, sillä hän on sinun Jumalasi ja Ikis___M on hänen sanansaattaja ja Poika!"
:D - Ikis__M
helmiä.sioille kirjoitti:
Miesten puolella se menee kyllä niin:
"Ota vastaan Pyhän Ätmiläisyyden kaste tai pala ikuisessa valkoritariuden tulessa.
Älä kumarra muita Jumalia kuin Ex___PUA, sillä hän on sinun Jumalasi ja Ikis___M on hänen sanansaattaja ja Poika!"
:DKuten olen aiemminkin todennut ei meidän oikeamielisten miesten tarvitse mitään hierarkioita muodostella, riittää kun olemme aina oikeassa.
- helmiä.sioille
Ikis__M kirjoitti:
Kuten olen aiemminkin todennut ei meidän oikeamielisten miesten tarvitse mitään hierarkioita muodostella, riittää kun olemme aina oikeassa.
:) Niinhän ne jihadistit ja muutkin fundamentalistit ajattelee...
- helmiä.sioille
:) Niinhän ne jihadistit ja muutkin fundamentalistit ajattelee...
Ja aina niillekin on opetuslapsia ja seuraajia riittänyt. Tosin niiden älyllinen ja henkinen kehitystasokin on myös ollut aina vähän niin ja näin.. :(
- Ikis__M
Ja aina niillekin on opetuslapsia ja seuraajia riittänyt. Tosin niiden älyllinen ja henkinen kehitystasokin on myös ollut aina vähän niin ja näin.. :(
Tuo on niin totta, siinä onkin se ero että jihadisti & fundamentalisti ajattelee olevansa oikeassa mutta älyllisen & henkisen kehitystasonsa vuoksi onkin väärässä kun taas me palstan miehet ajattelemme olevamme oikeassa koska meidän älyllinen & henkinen kehitystasomme vain on niin korkea ettei voi olla muuta vaihtoehtoa, eikä olekaan.
- helmiä.sioille
Ikis__M kirjoitti:
Tuo on niin totta, siinä onkin se ero että jihadisti & fundamentalisti ajattelee olevansa oikeassa mutta älyllisen & henkisen kehitystasonsa vuoksi onkin väärässä kun taas me palstan miehet ajattelemme olevamme oikeassa koska meidän älyllinen & henkinen kehitystasomme vain on niin korkea ettei voi olla muuta vaihtoehtoa, eikä olekaan.
Sinä sen sanoit, en minä :D
- Ex-----PUA
Mahtavaa! :D
- nimimerkki-
Oletko ihastunut PikkuLikkaan?
- joojooo
Onhan se ihastus ollut nähtävissä, ei siitä ole epäilystä. Nyt tuuli onkin yht'äkkiä kääntynyt, ikään kuin kyseessä olisi jätetty poikaystävä.
- näinsiinäkävi
joojooo kirjoitti:
Onhan se ihastus ollut nähtävissä, ei siitä ole epäilystä. Nyt tuuli onkin yht'äkkiä kääntynyt, ikään kuin kyseessä olisi jätetty poikaystävä.
Joo. PikkuLikka ei vastannut ätmelin ihastuksen tunteisiin toivotulla tavalla ja nyt on ätmelin sieraimissa tukos.
joojooo kirjoitti:
Minulla on kyllä vähän erilainen käsitys tapahtumien kulusta.. Välttelevä vastaus häneltä minun kysymykseeni ja pian olinkin mies. Eihän minulle missään vaiheessa oikein edes selvinnyt mitä hän minusta haluaa, jos mitään, ja tässä lumisessa kirveen heiluttajien kansoittamassa labyrintissä on varsin perusteltua suhtautua kaikkeen varauksella. Surullista mutta totta.
PikkuLikka kirjoitti:
Minulla on kyllä vähän erilainen käsitys tapahtumien kulusta.. Välttelevä vastaus häneltä minun kysymykseeni ja pian olinkin mies. Eihän minulle missään vaiheessa oikein edes selvinnyt mitä hän minusta haluaa, jos mitään, ja tässä lumisessa kirveen heiluttajien kansoittamassa labyrintissä on varsin perusteltua suhtautua kaikkeen varauksella. Surullista mutta totta.
En itse enää edes muista moisia tapahtumia. :-/
No, tämä palstalla vallitseva kiusaamisen, vittuilun ja henkisen väkivallan ilmapiiri on kieltämättä aika kyrp..kurppiinnuttava, mutta en ole mielestäni vielä kadottanut huumorintajuani tai perimmäisiä periaatteitani sen suhteen miten ihmisiin suhtaudutaan. Sama kyrppa olen ollut koko ajan ja linja pysyy jatkossakin.
- ATM-automaatti
Luulin aluksi että Pikkulikka on kunnon tyttö, mutta pitääkin jännämiehistä ja yhdessä ketjussa ilmaisi halunsa rangaista minua fyysisesti.
No minähän olenkin kunnollinen, kiltti ja kunnollinen. Jos on ollut kahdessa suhteessa, niin se on kai aika vähän? Palstalla on käsittääkseni varmaa tietoa siitä, että naisilla on keskimäärin kymmenittäin seksisuhteita takanaan.
Puuh.. Takertukaa nyt ikuisesti siihen jännämieheen. Minulle ei muuten sitten mikään wt-jännämies kelpaa, vaan pitää olla henkisesti jännä. Haluan keskustella eksistentialismista ja kulttuurista lukuisten, dominointia sisältävien seksiaktien välissä.
Anteeksi, se oli täysin asiatonta käytöstä, enkä tee sitä enää.. paitsi tietenkin jos pyydät nätisti.- TotuudenPaljastaja
PikkuLikka kirjoitti:
No minähän olenkin kunnollinen, kiltti ja kunnollinen. Jos on ollut kahdessa suhteessa, niin se on kai aika vähän? Palstalla on käsittääkseni varmaa tietoa siitä, että naisilla on keskimäärin kymmenittäin seksisuhteita takanaan.
Puuh.. Takertukaa nyt ikuisesti siihen jännämieheen. Minulle ei muuten sitten mikään wt-jännämies kelpaa, vaan pitää olla henkisesti jännä. Haluan keskustella eksistentialismista ja kulttuurista lukuisten, dominointia sisältävien seksiaktien välissä.
Anteeksi, se oli täysin asiatonta käytöstä, enkä tee sitä enää.. paitsi tietenkin jos pyydät nätisti.Millaiseksi palstalaiset kuvittelevat Pikkulikan:
http://7-themes.com/data_images/out/71/7014318-nice-girl.jpg
Pikkulikka oikeasti:
http://images.kinkbomb.net/images/P/107153/144107_534d551a849ab.preview.gif - ATM-automaatti
PikkuLikka kirjoitti:
Anteeksi, se oli täysin asiatonta käytöstä, enkä tee sitä enää.. paitsi tietenkin jos pyydät nätisti.No, mitäs sanot menikö TotuudenPaljastajan veikkaus oikein?
Aion pitää muumibokserini tiukasti jalassa ettet pääse toteuttamaan mitään kummallisia fantasioita kiltin AT-miehen kustannuksella.
- pika.rakkautta
No jos sinä olet pikaätmiytynyt, niin ettekö silloin sopisi toisillenne hyvin?
- scrg
Höpöhöpöä. Todellinen kurppa on vasta se, jonka tekemiset, tykkäämiset ja haikailut ei jaksa kiinnostaa.
- Miestenmieleen
Täällä kurpitellaan kyllä. Koskaan en ole kurpittelua oikeassa elämässä saanut. Miehiä kiinnostaa kuka olen ja millainen olen. On paljon asiallisia, mukavia ja fiksuja miehiä.
Palstatotuus on siis täyttä sontaa. Täällä ei ole tiettyjen miesten tarkoituskaan olla naisille niitä kilttejä ja kunnollisia. Mieshuumoriin tai ironiaan on turha vedota.
Tämä on naisviha- sinkkupalsta.
- scrg
"Miehiä kiinnostaa kuka olen ja millainen olen. "
Miksi edes luet tällaista palstaa, jos oikea elämä on niin hieno? Kerro oikeassa elämässä, älä täällä, koska täällä ei ketään kiinnosta. - Toivotontapaus
AIVAN kaikki naiset haluavat jännämiehen. Mutta jännämies ei tarkoita mitään rikollista tai väkivaltaista, vaan ylipäätään miehistä otetta. Jotain sellaista joka tekee miehestä miehen eikä hiirtä. Hissukkaa ei halua yksikään nainen. Joten ihan turha PL:ää on syyttää samasta vaatimuksesta mitä kaikilla naisilla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058