Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuo on nyt taas sitä mustavalkoista joko/tai -ajattelua. Se, että pitää jonkunlaisista miehistä ei tarkoita, etteikö voisi pitää muunkinlaisista miehistä. Sitä paitsi, todellisuudessa ihmiset eivät ole jotain lokeroitavia yksiulotteisia karaktäärejä, vaan ihmisissä on monenlaisia puolia. Paras miespuolinen ystäväni on nörtti ja jännämies samassa paketissa, vaikkei uskoisi semmoisen olevan edes mahdollista, mutta siksi hän onkin aikalailla täydellinen. Edelleenkään minulla ei ole mitään kuvaamasi kaltaisia miehiä vastaan.
09.12.2015 09:22
Naisilla on oikeus liikkua kadulla turvallisesti mihin kellon aikaan tahansa, siinä missä miehilläkin. Asian pitäisi olla itsestäänselvyys sivistysvaltiossa, mutta valitettavasti näitä pelottavia seuraan liimaantujia on. Pikkujoulukaudella ei aina saa taksia, vaikka haluaisikin.
09.12.2015 09:11
Olisi täysin järjetöntä päätyä suhteeseen, jossa ei molemmat halua toisiaan 100%sesti, tai ainakin 95% sesti. Tästä syystä onkin olemassa motto "ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa" epätyydyttävän kumppanin kanssa.
No muistaakseni olenkin tällä palstalla jo muutaman kuukauden ulissut, että miehille ei todellisuudessa kelpaa pikkutissit muuta kuin olosuhteiden pakosta, koska he kaikki salaa himoavat megalollonaisia. Olen siis erittäin tietoinen, että kuvailemasi vaara on olemassa ja ei, en pitäisi siitä.
08.12.2015 23:32
Mahtaakohan olla liioittelua kutsua yhtä hairahdusta "juoksujen juoksemiseksi"?
Mutta varmaan se on sitten niin. Sen kunniaksi voisinkin ottaa ensimmäisen tatuointini : Minä ja Mirri Forever
08.12.2015 23:21
Minusta tuntuu, että tällä palstalla sinä tarvitset kaikkein eniten todellista rakkautta. Toivottavasti se vielä löytyy jostain.
08.12.2015 23:15
Jos nyt oikein syvälliselle tasolle mennään, niin eihän ihminen voikaan muuttaa biologiaa, tai seksuaalista suuntautumistaan, mutta ihminen voi vaikuttaa omaan käyttäytymiseensä ja miten toteuttaa seksuaalisuuttaan. Tämän tapauksen jälkeen olen oppinut tietämään, mitä jännikseen sekaantuminen käytännössä tarkoittaa ja mikä oma emotionaalinen kestokykyni tällaisten asioiden suhteen on. Nämä kun laskee yhteen voidaan todeta, että jatkossa minun on todellakin parempi välttää jännämiehiä.
08.12.2015 23:07
Käsittääkseni aloituksessa tarkoitettiin siviiliä, eikä asetta työssään tarvitsevaa miestä, niin ainakin tulkitsin kysymyksen. Miksi kenelläkään naisella olisi ongelma sen suhteen että hänen vaikkapa poliisina toimiva miehensä omistaa aseen?
08.12.2015 22:46
Hyvä, kerrankin järkevä vastaus. Tilanne on juurikin kuvaamasi kaltainen.
08.12.2015 22:36
No voi harmi.. kyllä se siitä. Tuossa sinulle paperia.
Lähinnä nostin kyseisen, ikävän henkilökohtaisen kokemuksen esiin juurikin sen takia, että alkaisitte miekkoset miettiä sanomisianne, en kerätäkseni säälipisteitä. Miettimään, mitä sanotte naisille täällä ja todellisuudessa, minkälaisia vaatimuksia esitätte ja mitä naurettavaa, täysin vastaavaa, ruikutusta itse pidätte palstalla.
08.12.2015 22:27
Itseasiassa kyseessä oli sisähalli ja ammuin itse, jotain ilma-aseita olivat.
08.12.2015 22:23
Kysyttiin, mitä mieltä aseen omistavista miehistä. Mutta luotan tietenkin täysin Kaisa Mäkäräiseen, koska hän on nainen. Hän käyttää asettaan ainoastaan harkiten ja vakaalla aikomuksella, eikä pyssyhurjastele ollenkaan.
08.12.2015 22:21
Tai yhtä hyvin voisi sanoa, että jotkut miehet jättää tissien takia ja jotkut ei. Minusta on erikoista, että päätös, jonka joku muu teki, vieritetään minun syykseni. A jättää B:n syyn X takia, joten B on luonnollisesti vastuussa A:n päätöksestä. Hmm.. Mieslogiikka on varsin kiehtovaa.
Minä kyllä uskon, että kokemukset kasvattavat tehokkaammin, kuin vaikkapa kirjasta lukeminen. Pystymme hyvin kuvittelemaan millaista avaruudessa on, mutta se joka on käynyt avaruudessa, tietää mitä se kokemuksena oikeasti tarkoittaa. Tolkku ja itsesuojelu on toki hyvä säilyttää ja ilmeisen järjettömät karikot on hyvä kiertää kaukaa.
08.12.2015 22:16
Joo, okei.. ajattelin lähinnä siviilimiestä, jolla ei ole ammatillista tarvetta omistaa asetta, sitä kai kysymykselläkin ajettiin takaa. Pitääkö ampumaharrastajan omistaa ase, eikö niitä saa sieltä ampumaradaltakin? Muistan käyneeni joskus ampumaradalla, eikä ollut omaa pyssyä ei.
08.12.2015 22:04
En käytä roolimallina, vaan tiedustelin, miten miehen logiikan valossa tällaisen kokemuksen jälkeen toimitaan jatkossa.
Palstallahan on yleisesti vallalla käsitys, että jos yksi nainen tekee jotain, se koskee kaikkia naisia. Oletan siten, että myöskin ex-puan mieslogiikka pätee kaikkiin miehiin. Jos näin todella on, lienee syytä huoleen.
08.12.2015 21:58
Kyllä jätetään, jotkut äijät on käsittämättömän teinejä vielä kolmekymppisinäkin.. Väitteeni tueksi kysyn oletko joskus lukenut tätä palstaa?
Kostuu, ainakin kyseiselle, mutta oli opiksi myös. Fiksuhan oppii kerrasta, mutta tyhmä ei useammastakaan.
08.12.2015 21:52
Ei ollut femakon logiikkaa tämä, vaan miehen logiikkaa. Expuan mielestä on oikein, että minut jätettiin pienten tissien takia, koska naiset kohtelevat miehiä huonosti, siksi kysyin.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13985973/naiset-on-pahoja-eli-saatanallisia-
08.12.2015 21:39
Ei täällä ole muita kuin tuhmia palstalaisia, toiset vaan on tuhmempia kuin toiset.
08.12.2015 21:32
Tuntuu kovin vieraalta ajatukselta, enkä haluaisi mitään asemiestä läheisyyteeni. Ainoastaan siinä tapauksessa, että harrastaa metsästystä on perusteltua omistaa ase ja metsästystä on perusteltua harrastaa, jos käyttää ampumansa elukat ravinnokseen.. Luonnossa voi liikkua muutenkin kuin ammuskelemassa viattomia luontokappaleita.
08.12.2015 21:26
Miten on jatkossa, aiotteko kohdella naisia, niitä mielestänne rumia tai lihaviakin kauniimmin kun tiedätte miltä tuntuu, vai alkaako loputon koston kierre?
08.12.2015 21:11
Olen kyllä samaa mieltä siitä että 1212121212 on tainnut vähän huijata ja on tosiasiassa ktm. Siis mikäli hänen antamansa informaatio pitää paikkaansa.
Siksi ihmetyttääkin hiukan hänen kitkerä asenteensa, eihän hänellä varsinaisesti pitäisi olla hätää. Uskon hänelle vielä löytyvän naisen, jos onnistuu omaksumaan myönteisemmän asenteen naisia kohtaan.
Joka tapauksessa ehdotettu rangaistus on mielestäni aivan kohtuuton, enkä muutenkaan osallistu mihinkään pepputouhuihin, eikös se tullut jo selväksi. Rangaistukseksi riittänee kunnon litsari persposkelle , tai korkeintaan kevyesti risua, joulua odotellessa.
08.12.2015 21:01
108 / 109