Taas se nähtiin

Näitäriittää

Päätin viikonloppuna lähteä ystäväni kanssa viettämään syntymäpäiviäni tuonne liikenteeseen. Kävimme erilaisissa ravintoloissa. Oli bubia ja pintaliitopaikkaa. Eritasoisia. Mmainitsen tämän siksi, ettei sitä oletusta tule, että olisin väärässä paikassa. Ei, en lähtenyt iskemään miehiä vaan pitämään hauskaa ja tapaamaan ystäviäni. On mukavaa jutella erilaisten ihmisten kanssa, mutta odotin myös turinoita vanhan tuttunikin kanssa, jota näen harvoin. Oli hyvä fiilis, kun olin saanut painoa pois ja muutenkin elämä alkaa olla eron jälkeen mallillaan.
Nautin kun tuli mahdollisuus pukeutua viimosen päälle juhlatamineisiin. Tunsin itseni kauniiksi.

Kuinkas sitten kävikään. Ihan ensimmäiseksi odotellessani ystävääni, tuli eräs mies puytämään pöytäänsä. Kieltäydyin kohteliaasti ja kerroin odottavani ystävääni jota en ole nähnyt pitkään aikaan. Kysyi, että onko ystävä nainen vai mies. Vastasin, nainen. Ihmettelin tosin kysymystä mielessäni. Mies totesi, että ai, taidat siis olla lesbo.... siis niin kuin mitäh.... tuolla logiikalla hän itse siis oli varmaankin homo, sillä hengasi miespuolisen kaverinsa kanssa?

Ystäväni tuli ja hetken päästä vaihdoimme paikkaa toiseen ravintolaan. Tiskillä eräs mies alkoi juttelemaan ja kyseli illan suunnitelmia. Kerroin viettäväni syntymäpäiviäni. Kysyi ikääni. Vastasin. Seuraavaksi utelikin että missä kuussa olen syntynyt. Hmmm.
Tulivat sitten tämän keskustelun jälkeen kaverinsa kanssa pöytäämme. Kysymättä onko vapaa. Paikka on pieni joten en sitä niinkään ihmetellytkään. Mies tarjosi juoman. Mutta sen jälkeen käyttäytyi niin, että ihan kuin olisin ollut hänelle jotenkin varattu. Jos haluaa tarjota niin se on oma valinta. Itse en mitään pyytänyt. Mutta ykden juoman ei pitäisi edellyttää mihinkään. Muutama sana vaihdettiin ja keskustelu jäi todella vähäiseksi. Selvisi kuitenkin, että mies on 25v ollut naimisissa ja kuukauden sinkkuna. Oma kiinnostukseni, jos sitä edes olikaan viimeistään lopahti.
Olen joskus erehtynyt tapailemaan vastaeronneita ja se on henkisesti melko kuluttavaa. Melko yksipuolistakin. Tällaiset henkilöt tarvitsevat kaiken huomion, mutta useimiten unohtavat toisen tarpeet. En enää jaksa nostella ihmisiä pystyyn ja kuunnella erovuodatuksia. Niille on muitakin osoitteita.
Juttelin aiheesta sen verran, että kokemuksella suosittelin käymään eroaan läpi. Toki hauskaakin voi pitää, mutta minä olisin väärä ihminen hauskanpitoon. Kiinnostukseni ei riitä.
Tämä tyyppi kuitenkin seurasi joka paikkaan. Oli kuskinsakkin lähettänyt kotiin olettaessaan että yöksi pääsee.. Eksytin pariin otteeseen ja pari kertaa yritin asian ilmaista nätisti. Kun tämä ei tosiaan ymmärtänyt niin jouduin sanomaan asian ikävämpään sävyyn. Loukkaantui.
Just.
Miksi olettaa asioita, jos selkeä viesti on, ettei vastapuolella kiinnodtus riitä. Tuonkin olisi tarvinnut vain kuunnella. Mutta huomasihan sen jo siinä vaiheessa, kun kerroin syntymäpäivistäni, ettei ohimoiden väliin tartu mikään.
Lähdin sitten grillin kautta kotiin. Juttelin hetken puolituttuni kanssa ja tämän kaveri, jota en ikinä ole nähnyt lähti perääni. Pyysi luokseen. Kieltäydyin ja perustelin taas kohteliaisuuden rippeillä, että en tunne häntä, kello on paljon ja menen siis kotiin. Enkä aio pyytää kotinikaan edellä mainituist syistä. Alkoi jankuttamaan ja seurasi alaovelleni asti. Tyyppi oli tosi pelottava ja outo. Kun aloin jo seuraamisesta hermostumaan niin haukkui minut oudoksi ja vainoharhaiseksi ja vaikka miksi.
Siis ihan tosi. Kuinka ihmisiä kohdellaan? Ei voi sanoa monesta eri syystä ja se ei tarkoittaa todellakin ei.
En tiedä törmäsinkö taas tahtomattani johonkin piupautten pikkujouluihin, mutta synttärini ja hyvän fiilikseni noiden käytös kyllä pilasi.
Yks vielä olisi mennyt ohi korvien, mutta kolme yhdelle illalle on jo liikaa.

Pidätän oikeuteni valita kumppanini ihan itse. Opetelkaa sietämään myös kieltäytymisiä. Ja voisi tosiaankin sitä toisenkin valintaa kunnioittaa. Pakottamalla tuskin mitään saa aikaiseksi. En itsekkään pakota kiinnostukseni kohdetta tekemään niin kuin minä tahdon.

56

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12121212

Tarinaan sisältyy opetus.

Miten nainen sitten pitää iskeä, naisten itsensä mukaan?
      - miehen tulee uskaltaa ilmaista että hän on kiinnostunut, eikä pyöritellä sanojaan
      - miehen tulee uskaltaa ilmaista että hän on juuri nyt naisen kanssa yhdessä
      - miehen tulee olla sitkeä tarvittaessa, eikä luovuttaa saman tien

Eronneet, ennenkin naisen saaneet miehet, toimivat aivan oikein. Tällä kertaa ei vain onnistunut, ehkä seuraavan kanssa onnistuu. Niitä miehiä jotka tekevät niin kuin toivot eli luovuttavat heti - jos edes lähestyvät - et edes muista. Et hyvässä etkä pahassa. Eivätkä muutkaan naiset muista.

• Tosii.elämäö

"- miehen tulee uskaltaa ilmaista että hän on kiinnostunut, eikä pyöritellä sanojaan"

EI EI EI!!!! KUKAAN NAINEN VITTU EI OLE KIINNOSTUNUT MIEHESTÄ JOKA ANTAA SEN KUVAN ETTÄ ON TARVITSEVA. KUKAAN NAINEN EI HALUA MIESTÄ JONKA TARVII OLLA SITKEÄ. NAINEN HALUAA MIEHEN JOSTA NAINEN PITÄÄ.
        Juuri näiden takiaisten takia miehistä ylipäätään saa niin negatiivisen kuvan! Naista pitää lähestyä luonnollisesti ja epäsuorasti. Jos on selvää että mies on seksiä vailla niin jakarit kyllä heti vastaa myöntävästi. Muussa tapauksessa kyse on seuraamisesta, vainoamisesta ja seksuaalisesta häirinnästä (mikäli vihjailee tai koskettaa). Kuten aloittaja kertoo, suomalaiset miehet harjoittavat paljon tuota humalassa, ulkomaalaiset selvinpäin, tosin ikinä ei ole tullut vastaan mamua joka väittäisi lesboksi, mutta tuo lesboksi haukkuminen ei ainakaan minuun ole kovin syviä haavoja jättänyt. Olen mielelläni lesbo jos sillä pääsee miehestä eroon!!!

• tarralenkkari666

Ei tarvitse heti luovuttaa, paitsi jos toinen sanoo ei.
        Sen jälkeen ollaan ahdistelunpuolella oikein kunnolla.

• 12121212
        tarralenkkari666 kirjoitti:

Ei tarvitse heti luovuttaa, paitsi jos toinen sanoo ei.
        Sen jälkeen ollaan ahdistelunpuolella oikein kunnolla.

No, nuohan luovutti kun nainen sanoi selvästi ei.

Kaikki ei ole niitä kokeneita pelimiehiä jotka on naisia kaataessa oppineet lukemaan kehonkieltä täydellisesti (sen jälkeen kun ovat saaneet pakkeja ja litsareita opetellessa). Tavallinen mies joka ei ole komea / statuksekas oppii ettei naista saa ellei ole yritteliäs. Noin monet ketmit on saaneet, olemalla sitkeitä. Ätmit on luovuttaneet heti, "olisit ihana mies jollekin naiselle", jne.

Jos naiset osaisivat erottaa toisistaan millainen mies on ja mitä mies tekee, miehillä ei olisi tarvetta käyttäytyä noin. Mutta miehet tietävät että osa "kemiaa" on se että mies on naisen seurassa riittävän pitkään ja pääsee lähikontaktiin. Joskus se toimii, joskus ei. Jos ei yritä, taviksen kokemus on ettei saa mitään.

• tarralenkkari666

Ööh. Luovuttamista on se, että lähtee seuraamaan?

• pitääuskoatoisenpuhetta
        12121212 kirjoitti:

No, nuohan luovutti kun nainen sanoi selvästi ei.

Kaikki ei ole niitä kokeneita pelimiehiä jotka on naisia kaataessa oppineet lukemaan kehonkieltä täydellisesti (sen jälkeen kun ovat saaneet pakkeja ja litsareita opetellessa). Tavallinen mies joka ei ole komea / statuksekas oppii ettei naista saa ellei ole yritteliäs. Noin monet ketmit on saaneet, olemalla sitkeitä. Ätmit on luovuttaneet heti, "olisit ihana mies jollekin naiselle", jne.

Jos naiset osaisivat erottaa toisistaan millainen mies on ja mitä mies tekee, miehillä ei olisi tarvetta käyttäytyä noin. Mutta miehet tietävät että osa "kemiaa" on se että mies on naisen seurassa riittävän pitkään ja pääsee lähikontaktiin. Joskus se toimii, joskus ei. Jos ei yritä, taviksen kokemus on ettei saa mitään.

Naisen mielipiteellä siitä onko hän edes kiinnostunut, ei siis ole väliä?

• Nnnaiinenn

Joo ihan perus...
      Eli pakit saatuaan mies joko
      1.haukkuu lesboksi
      2.alkaa stalkkerina takiaisena seuraamaan mikä ahdistaa
      3.yrittää väkisin saada yhdenyönjuttua.
      Muitakin vaihtoehtoja on mutta nämä ovat koko elämäni olleet ihan perusarkea naiselle jos ulkona käy.

• ytm-panomies

Kyllä on ollut säälittäviä miehiä.

• Kilttiatm

Sellaisia ne jännämiehet on ja lopulta ne onnistuu saamaan pillua koska nainen kuitenkin tuntee sitä kemiaa. Miksi kuljit muuten yksin grilliltä kotiin, se mies olis voinut raiskata sinut ja murhata koska oli selvästi jännämies saalistamassa. Mikset taxilla kulkenut

• Huhhhuhh

Jännämiehen ei tarvitse seurata tuntematonta uhria. Jännämiehelle riittää seuraa muutenkin. Ihan vaan ottaa taksin baarista jommankumman kämpille!

• Naisilla on oikeus liikkua kadulla turvallisesti mihin kellon aikaan tahansa, siinä missä miehilläkin. Asian pitäisi olla itsestäänselvyys sivistysvaltiossa, mutta valitettavasti näitä pelottavia seuraan liimaantujia on. Pikkujoulukaudella ei aina saa taksia, vaikka haluaisikin.

• Näitäriittää

Miksi menisin taksilla 500 m. ? Nämäkään jännämiehet eivät saaneet.

• Vhhobuob
        Näitäriittää kirjoitti:

Miksi menisin taksilla 500 m. ? Nämäkään jännämiehet eivät saaneet.

Haloo! -jännämiehet elää coolia seikkailuelämää ua ajavat vaikka 100m taksilla. Rentut laittaa naieen maksamaan ja ahtaa siitä vielä tippiä. Pukumiehet taas kulkee taksilla ilmaistakseen varallisuutta.

• Näitäriittää
        Vhhobuob kirjoitti:

Haloo! -jännämiehet elää coolia seikkailuelämää ua ajavat vaikka 100m taksilla. Rentut laittaa naieen maksamaan ja ahtaa siitä vielä tippiä. Pukumiehet taas kulkee taksilla ilmaistakseen varallisuutta.

No mä jaksan kävellä sen 500m

• Kilttiatm
        PikkuLikka kirjoitti:

Naisilla on oikeus liikkua kadulla turvallisesti mihin kellon aikaan tahansa, siinä missä miehilläkin. Asian pitäisi olla itsestäänselvyys sivistysvaltiossa, mutta valitettavasti näitä pelottavia seuraan liimaantujia on. Pikkujoulukaudella ei aina saa taksia, vaikka haluaisikin.

On oikeus mutta kun lehtiä lukee niin raiskauksia tapahtuu aika usein ja usein väkisin seuraan tunkevat jännämiehet on niitä raiskaajia. Minusta naisella kävi tuuri että ei tapahtunut pahempaa.

• Nainen tekee aina valinnan.

• tarralenkkari666

Väärin.

• kokenutM-

Mut mies voi sitä valintaa helpottaa.

• VanhaSetä__

Väärin.

Oot kyllä tosi pihalla näistä asioista. Ehkä olet vielä niin nuori. Kyllä se niin on että nainen on aina se joka valitsee. Sulla on vielä paljon opittavaa elämästä.

• tavallinenmies-

Mitenköhän olis käynyt jos atmi olis tarjonut drinkkiä

• tavallinenmies-

Poliisit paikalle ja atmi raudoissa putkaan

• asiaasi
        tavallinenmies- kirjoitti:

Poliisit paikalle ja atmi raudoissa putkaan

Eihän naiset ota drinkkiä ätmiltä ees, et juokoon sen itse.

• tarralenkkari666

Varmasti hyvin samalla tavalla.

• Näitäriittää

Jos lukisit koko tekstin niin tuuokin asia tuli tässä selväksi.

• Näitäriittää

Jaahas... taas tossa puitiin että miten sitten nainen isketään. No ei mitenkään jos nainen ei ole kyseisestä henkilöstä mitenkään kiinnostunut. Jos on kohtelias ja käyttäytyy korrektisti niin vois ottaa ihan alunperin sen asenteen, että näin tosiaan voi käyttäytyä ilman muita taka-ajatuksia. Kiinnostus herää jos on herätäkseen. Mutta parin lauseen jälkeen jos heittäydytään tuppisuuksi, mutta seurataan perässä ja tungetaan itteensä liki ilman, että vastapuoli olisi edes antanut mitään ymmärtää, tuskin on oikea tapa iskeä nainen. Tollainen epätoivo on enemmänkin epämiellyttävää.
      Tulipahan mieleen, että tulisiko noita eroja niin helposti jos kumpoaniaan ei pitäisi itsestäänselvyytenä. Tämä riippakivi piti itsestään selvyytenä saada naista vaikkei sitä tältä itseltään eli multa millään lailla edes kysynyt eikä sen paremmin kuunnellutkaan vaikka tein asian melko selväksi. Monta kertaa.

• 12121212

Etkö oikeasti tajua että asiat jotka koet vastenmielisinä silloin kun et halua miestä, ovat juurikin asioita jotka koet positiivisina silloin kun haluat miehen?

- mies ilmaisee kiinnostuksensa eikä yritä leikkiä kaverillista
        - mies ilmaisee olevansa yhdessä naisen kanssa ja tekee asian selväksi kaikille
        - mies on yritteliäs ja sitkeä, eikä luovuta heti
        Ja:
        - mies uskoo saavansa, ja käyttäytyy sen mukaisesti

Jos mies ei ole mitään näistä, hän ei tunnu vastenmieliseltä silloin kun et halua, mutta ei myöskään seksuaalisesti/romanttisesti kiinnostavalta silloin kun voisit halutakin. Miten voit olla tajuamatta että kyseessä on kolikon kaksi puolta?

Naiset itse luovat tilanteen äänestämällä jaloillaan miesten puolesta jotka käyttäytyvät kuvaamallasi tavalla. Äänestäminen tapahtuu kävelemällä miehen kanssa baarista ulos. Jos sama mies sai tylyt pakit kolmelta muulta ei siinä vaiheessa ratkaise mitään. Se mies joka ei ärsyttänyt ketään tai loukannut ketään, sai kehut herrasmiesmäisyydestä ja yksinäisen kotimatkan.

• tarralenkkari666

Ei tuo pidä paikkaansa. Minä ainakin koen vastenmielisenä, jos toinen olettaa että minut saa. Vaikka olisin alunperin ollut kiinnostunut.

Kiinnostuksen näyttäminen suoraan on taas parempi, kuin kaverin esittäminen (ja herneen vetäminen nenään, kun ei ajatuksia osattukaan lukea). Tässä olet oikeassa.
        Pointti taisi edellisellä kirjoittajalla kuitenkin olla, että oikeasti haluaisi tutustua toisiin ilman taka-ajatuksia.

Yhdessä olon ilmaisu ensi tapaamisella on tökeröä. Jos ollaan jo suhteessa, on ok.

• 35sinkkumiez

Ei tuo pidä paikkaansa. Minä ainakin koen vastenmielisenä, jos toinen olettaa että minut saa. Vaikka olisin alunperin ollut kiinnostunut.

Kiinnostuksen näyttäminen suoraan on taas parempi, kuin kaverin esittäminen (ja herneen vetäminen nenään, kun ei ajatuksia osattukaan lukea). Tässä olet oikeassa.
        Pointti taisi edellisellä kirjoittajalla kuitenkin olla, että oikeasti haluaisi tutustua toisiin ilman taka-ajatuksia.

Yhdessä olon ilmaisu ensi tapaamisella on tökeröä. Jos ollaan jo suhteessa, on ok.

Useimpiin naisiin tuo mitä 12121212 kirjoitti vetoaa. Se on sitä itsevarmuutta ja miehekkyyttä kun näyttää rohkeasti että tämä on minun naiseni nyt, muut pysykää poissa apajilta.

• tarralenkkari666

Multa saattaisi tulla avarilla naamaan. Etovaa jos tuntematon ihminen kuvittelisi omistavansa minut.

• apinamiesss

Multa saattaisi tulla avarilla naamaan. Etovaa jos tuntematon ihminen kuvittelisi omistavansa minut.

Joltain tulee avaria, joltain p.llua.

Jos ei ota riskejä, ei tule kumpaakaan.

• scrg

No niin, taas olisi ollut ihana ilta, mutta miehet pilasi kaiken. Ihmettelen, että naiset ei ole enemmän perustaneet sellaisia baareja, joihin vain naiset pääsee sisään ja joissa naiset saa viettää hyvää aikaa rauhassa. Sellaisille olisi varmaan kysyntää.

• Kruppistan

Ohan noita jo olemassa.. ne ovat niitä vähemmistöille suunnattuja ;) Siellä saa olla niin naiset kuin miehet rauhassa vastakkaiselta sukupuolelta ja harvemmin siellä naisetkaan ovat hirveän päälle käyviä muita naisia kohtaan.
        Tykkään käydä, silloin harvoin kun viihteelle eksyn, niissä tapaamassa tuttavia joita ei muuten tule nähtyä. :) Tuntuu nuo lesbot aika hyvin tunnistavankin keitä kannattaa kokeilla ja mukavia keskusteluja olen saanut heidän kanssaan. Ystäväni on lepakko joten paikat ovat hyviä hänen kannaltaan..
        Eikä miehet ole lääppimässä ja heitä voi kaukaa ihastella ;)

Suosittelen aloittajalle samoja paikkoja. :) Jos ei miesten huomio kiinnosta.
        En nyt miehiä syyttäisi kaikesta. Jos taas kukaan mies ei huomioisi niin ulistaisiin palstalla kun ei miehet enää huomioi.. Tietysti se vääränlaisilta saatu väärä huomiointi ei kenenkään mieltä ylennä mutta siihen tarvii varautua jos ulos lähtee.
        Voi opetella kohteliaasti sen "EI" sanomaan jämäkästi.

• tarralenkkari666

Ei kai se vääränlaiselta saatu huomio niin häiritsisi, jos se ei olisi stalkkausta tai ahdistelua.

• Mies3210

Minusta kuulostit kohteliaalta ja asialliselta miehiä kohtaan. Ikävää sinulle, että sattui tällaisia kohdalle ja ikävää heille, ettei lohjennut.
      Kaipa aloitteentekoon pystyvät keskimääräistä useammin törpöt, joilla ei ole sosiaalista pelisilmää tai häpeäntunnetta. Tunneälykkäät ja sensitiiviset miehet taas useammin varovat tekemästä aloitetta.
      Toisaalta jotainhan niiden törppöjenkin on yritettävä ja yllättävän usein heitä lykästää tässä maailman helpoimpien naisten maassa. Ja kuulimme vain sinun puolesi.

Yleensä haukun valittavat kurpat, joten olet poikkeus sääntöön.

Ehkä sinun pitää yrittää tehdä itsestäsi näkymätön, niin miehet eivät tee aloitteita. Itse voit sitten yrittää hyökätä piilosta, jos joku mies sykäyttää.

• m-i-e-s

Pahoitteluni, noin toimii liian moni liian usein, eikä vain perjantaisin, saati vain ravintoloissa, saati vain Suomalaiset. Jotkut naiset pääsevät nauttimaan tuosta ihan vain työmatkallaan, eikä pelkästään viikonloppuisin. Toiset ihmiset ovat primitiivisempiä ja alkukantaisempia kuin toiset. =)
      ("Uh, mä oon mies, en ymmärrä yhtään mitä sanot, mutta tottakai sä haluut just mua, kun röyhtäisen ja pieraisen sua kohti, kaikki mitä mä teen ja mitä mä oon kiihottaa sua ja pelkästään mun läsnäolo saa sut ihan villiksi ja tietenkin kun olen taivaan lahja juuri sinulle ja sinun kavereillesi, itseasiassa jokaisella naiselle, on vika sinussa kun et heti ravintolassa ota virtsaista vehjettäni suuhusi.")

Parhaimpia kuultuja ensitapaamisen (väkisin) ahdistelu repliikkejä on ollut mm. naimisissa ja raskaana oleville naisille, kuten olisin parempi isä sun lapsille ja olisin parempi mies sulle. =) Nämä on useimmiten niitä viimeisiä kuuluisia lauseita (Malmille ja Siilitielle terveisiä, jos joku sattuu tunnistamaan itsensä). (Hauskin tässä on se, että joku tekee itsestänsä oletuksia tietämättä muita, mm. asuen vuokralla "ghetossa", olemalla arkisin päiväkänneissä, kun se iskukohteen nainen on huomattavasti tasokkaampi, eikä pelkästään ulkonäöllisesti.

Tiivistettynä, aloittajan teksti on ihan joka päiväistä arkipäivä ja ei se vältämättä jää tuohon, jotkut käyttäytyä hyvinkin agressiivisesti naista (tai mahdollista miespuolista kaveria kohtaan, mistä tulee kanssa stereotyyppiset oletukset ja suuret luulot itsestään ja kyvyistään. Sairaammat paskiaiset pahoinpitelee peräti lesbo-pariskuntia ravintolaillan jälkeen.)

Itse olen laivalla joutunut mm. esiintymään kolmen naisen aviomiehenä, kun ei ulkomaalaistaustaiset miehet ymmärtäneet vihjettä. Lopuksi kyllä kovasti kättelivät ja poistuivat. (Se täytyy tosin lisätä, että joissakin asioissa nainen tai naiset omatoimisesti pahentavat tilanetta ja antavat bensaa liekkeihin, jotta tilanne eskaloituu, kuten ensimmäinen sanoo ei ja toinen hihittelee ilman aivoja ja antaa väärää signaalia jotta hännystelijä yrittää entistä kovemmin).

Mikäli yhtään lohduttaa, niin jotkut naiset käyttäytyvät samalla tavalla ja sielläkin on näitä tuhkamuna homo juttuja. =)

• Nnnaainennn

(Se täytyy tosin lisätä, että joissakin asioissa nainen tai naiset omatoimisesti pahentavat tilanetta ja antavat bensaa liekkeihin, jotta tilanne eskaloituu, kuten ensimmäinen sanoo ei ja toinen hihittelee ilman aivoja ja antaa väärää signaalia jotta hännystelijä yrittää entistä kovemmin).

Sehän siinä on kun ei saa humalassakaan nauraa ja hymyillä kun miehet tulkitsee sen niin että heillä on mahdollisuuksia.
        Kuinkakohan moni on sitten pikkuhiprakassa vakavamielinen EI sanan sanoja. Vaikea se bilettäessä on yhtäkkiä muuttua vihamieliseksi nörtiksi.

• m-i-e-s
        Nnnaainennn kirjoitti:

(Se täytyy tosin lisätä, että joissakin asioissa nainen tai naiset omatoimisesti pahentavat tilanetta ja antavat bensaa liekkeihin, jotta tilanne eskaloituu, kuten ensimmäinen sanoo ei ja toinen hihittelee ilman aivoja ja antaa väärää signaalia jotta hännystelijä yrittää entistä kovemmin).

Sehän siinä on kun ei saa humalassakaan nauraa ja hymyillä kun miehet tulkitsee sen niin että heillä on mahdollisuuksia.
        Kuinkakohan moni on sitten pikkuhiprakassa vakavamielinen EI sanan sanoja. Vaikea se bilettäessä on yhtäkkiä muuttua vihamieliseksi nörtiksi.

Niin ne jotkut miehet (ihmiset) tekee. =) Joskus riittää että katsot samaan suuntaan (kelloa tai grillin tarjonta lista). (Ooh, se katsoi just mua, se on kiinnostunut)
        Käytöstavat, perus kohteliaisuus, sosiaalisuus lasketaan myös kiinnostuksen merkiksi (konfliktitilantessa heikkoudeksi).

Naurulla ja hymyllä on monet kasvot. Kun kaveria ahdistellaan eikä viesti mene perille ja hykerrellään kuin keskenkasvuinen pikkutyttö juuri sen ahdistelijan jutuille aiheuttaen tilanteen eskaloitumisen. (Tästäkin voisi laittaa rautalankaesimerkin, mutta en jaksa, lyhyt pointti on se, että muut sammuttaa tarkoituksellisesti nuotiota, yksi ei ymmärrä tai tahallisesti sytyttää sitä lisäämällä puita ja sytytysnestettä).

• Samaa mieltä Kruppistanin kanssa: jämäkämpi 'ei' olisi todennäköisesti riittänyt. Tietenkään minulla ei ole väitteeni tueksi kuin kirjallinen selostuksesi enkä voi tietää, miten uhatuksi saatoit itsesi kokea (etenkin viimeisen kohdalla).

Ensimmäinen mies pyysi sinua pöytäänsä, ei sen kummempaa. Et ollut velvollinen kertomaan hänelle, kumpaa sukupuolta odottamasi ystävä on. Lesbo-kommentti oli ala-arvoinen mutta osoitti vain hänen oman olemattoman tasonsa.

Toiselle olisit voinut ilmaista suoremmin ja nopeammin, ettet ole kiinnostunut etkä tule muuttamaan mieltäsi.

Kolmannellekin aloit esittää syitä sen sijaan, että olisit todennut suoraan ja jämäkästi, että hänen seuransa ei kiinnosta.

Tuollaisiin ihmisiin törmää, jos lähtee ulos, mutta turha niille on antaa valtaa pilata oma hyvä tuulensa vieläpä jälkikäteenkin. Älä eksyttele, älä "yritä ilmaista nätisti" tai "perustele kohteliaisuuden rippeillä". Yksi kohtelias kieltäytyminen riittää ja jos toinen ei halua sitä uskoa niin ei sinullakaan ole enää velvollisuutta olla kohtelias.

• pihtariämmät

Tän jälkeen kannattaa pysyä himassa juomassa skummppa ja katsoa sinkkuelämien uusintoja, ettei vaan siat tule iskemään. Muuten naisen velvollisuus on antaa jattaa miehille.

• Kilttiatm

Varmaan se mies meni ahdistelemaan jotain heikompaa naista koska on kuitenkin tottunut saamaan naisia ahdistelemalla ja kun tarpeeksi kauan yrittää niin lopulta joku nainen suostuu.

• Kilttiatm

Kerran baarissa joku nainen huusi mitä tölläät kun kävelin ohi enkä sanonut itse sille mitään. Huusi vielä idiootti perään

• Näitäriittää

Juu. Kiitoksia kommenteista. Mielestäni tälle keskimmäiselle ja viimeiselle se ei tuli melko nopeaan. Noi selitykset ja eksyttämiset siinä vaiheessa kun ei perille mennyt jne. Ekalle meni kerralla, mutta ilman tökeröintiä siitäkää selvinnyt.
      Nämä nyt olivat yhden illan esimerkkejä. Harvemmin viihteellä käyn ja siksi harmitus oli suuri. Yleensä aina yksi vähintään osuu kohdalle ja se on helppo sivuuttaa.
      Se mikä noissa harmittaa sen lisäksi, että pitävät itsestään selvyytenä on se, että se, että mahdollisuus tutustua niihin mukaviin tyyppeihin viedään.
      Sekin on totta, että mielekkäämpää on saada kiinnostusta sellaiselta josta itsekkin olen kiinnostunut. Kyllä olen sellaisen asian tajunnut vaikka joku päin vastoin väittikin.
      No ehkäpä joskus käy sellainen flaksi, että odotukset täyttyvät kaikin puolin. Olipa sitten millaisia tahansa.

Välillä noihin ihan totta väsyy.
      Ja sen toiveen tähän heitän, että omat eronsa voisi ihan oikeasti käsitellä itse. Heittämättä vastuuta omaan viihtyvyyteensä muille esim. Vaatimalla ja olettamalla. Oman työn oman eroni kohdalla tein ja se oli raskasta. Jotenkin haluisi välttää joutumasta tekemään sitä samaa hommaa jollekkin muulle.

• scrg

Ahaa. Miesseura ei siis välttämättä olisi ollutkaan häiriöksi, mutta aktiivisia oli ne joiden ei olisi pitänyt ja passiivisia taas ne perkeleet, joiden olisi pitänyt olla aktiivisia. Tuohon ongelmaan on sellainen ratkaisu, että ryhdyt itse toimijaksi ja kaivat jostain kiven kolosta ne ketkä sinua kiinnostavat. Ei se maailma enää niin pyöri, että kaikki kävelee valmiina eteen.

• ATM-automaatti

Heh. Niinhän se menikin. Saamari kun pokaamista yrittää vain ne miehet jotka ei ole riittävän komeita, menestyneitä ja sulavia. Ilta pilalla.

• hfjkshdjhfhfjfj

"jotenkin haluisi välttää joutumasta tekemään sitä samaa hommaa jollekkin toiselle"

Not et siihen pystyisi vaikka haluisitkin. Jokasen pitää ruotia eronsa itte. Mut voi sitä silti kaivata läheisyyttä ja seksiä ellei ihan frigidi ole.

• Näitäriittää
        scrg kirjoitti:

Ahaa. Miesseura ei siis välttämättä olisi ollutkaan häiriöksi, mutta aktiivisia oli ne joiden ei olisi pitänyt ja passiivisia taas ne perkeleet, joiden olisi pitänyt olla aktiivisia. Tuohon ongelmaan on sellainen ratkaisu, että ryhdyt itse toimijaksi ja kaivat jostain kiven kolosta ne ketkä sinua kiinnostavat. Ei se maailma enää niin pyöri, että kaikki kävelee valmiina eteen.

Siis noi törmäämäni olivat kaukana normaalista käytöksestä. Toi keskimmäinen olisi muuten voinut ollakkin ihan kiinnostava. Siis olemukseltaan. Mutta kiinnostus lopahti siinä kohtaa kun itsestään mitään antamatta vain oletti, että pari sanan vaihtoa riittää ja hänellä kävisi flaksi... siis kysymättä edes sitä minulta. Kuuntelematta moneen kertaan sitä tosiasiaa, etten tosiaan kenenkään laastariksi ala. . Ja se, että oli 25 vuoden avioliiton jälkeen ollut todellakin vasta kuukauden vapaa.
        Läheisyyttä kaipaa. Joo, he siis kaipasivat. Ja niin paljon, että nämä kaksi jälkimmäistä vaativat sitä. Toistampa taas ... kuuntelematta kohteliasta kieltäytymistä.
        Mainitsinkin menneeni pitämään hauskaa ystäväni kanssa. En lähtenyt etsimään panoseuraa. Koko aloituksen ydin ajatushan oli peräänkuuluttaa myös tapoja.
        On niitäkin ennenkin tullut vastaan jotka yrittää vaan ei miellytä. Mutta niistä on selvitty ihan ilman sen kummempaa vääntöä tai loukkaamisia tai muuta tökeröintiä. Kolme kummaa samalle illalle on paljon.
        Mitä tulee kommenttiisi, että kaiva itse kovemmin, ettei mikään valmiina tule. Kuule ... minä tiedän sen. Mutta kun tosiaan kaikki eivät hae seksiä ja parisuhteita joka ikinen kerta kun ulkona liikkuu. Se tuskin tekee minusta frigidinkään. Ei mieleen juolahtanut, että voi sitä muutenkin saada. Ihmeellisiä oletuksia tosiaan. Mutta mitä ilmeisemmin miehen päästä jolla ei paljoa muuta mahdu kuin seuraavan panokerran odotus ja haaveilu.
        Mitä omaan aktiivisuuteeni tulee niin olen löytänyt kiinnostuksen kohteen, joka mitä ilmeisemmin on molemmin puolista. Eipä ole halpana pitänyt, eikä kumpikaan toista omista vaikka tutustumista oh jonkin aikaa jo ollut Terveellä pohjalla mennään.

• kiimainenuros--

Treffeille pääseminen on hankalaa, se ei onnistu tarjoamalla drinkkejä ja pyytämällä numeroa. Ahdistelijat kyllä lopuolta onnistuu mutta herrasmismäisesti käyttäytyvä on turn off naisille.

• Jep jep, älyn säkenöivä partaveitsesi leikkasi taas (tyhjää). Juuri kun nainen on kuvannut, miten ilta meni pilalle ahdistelijoiden takia (jotka siis eivät todellakaan onnistuneet) meidän älykkömme tuli jakamaan kuolemattomia viisauksiaan.

Luetko sinä oikeasti koskaan näitä ketjuja?

• tarralenkkari666

HAISTAKAA KAIKKI VITTU !!!!!!!!!!!!!!!!!

• tarralenkkari666

Tuliko hyvä mieli?

• tarralenkkari666

Tuliko hyvä mieli?

Siis tuliko teille muille hyvä mieli. Mulle ainakin tuli !!!!!!!!!!!!

• m-i-e-s

Aye Aye el capitano!

• FailyTales

Niinpä niin. Sälleille pieni annos pua-tietoutta ei olisi haitaksi. Olivat painostavia, "creepyjä", TYLSIÄ, epä-alfamaisia.. eivätkä onnistuneet viihdyttämään tai edes luomaan minkäänlaista yhteyttä toiseen..

• ihmettelevä_mies

Vaikea on ottaa noita naisen elämän ongelmia kovin vakavasti. Miehenä vastaavasti on aina ollut sellainen fiilis että ketään ei kiinnosta. Naisiin ei koe minkäänlaista yhteyttä, 50% väestöstä on kuin jotain zombeja. Ei koskaan mitään flirttiä, pienintäkään kiinnostuksen osoitusta tai aloitteen tekemistä. Ikää jo yli 30v. Onko kuitenkin helpompaa elää naisena, jolloin pääsee automaattisesti kiinni ns. normaaliin elämään johon kuuluu parisuhteet ja seksielämä? Moni mies on täysin 100% syrjäytynyt noista asioista.

• tarralenkkari666

HOMOT SAATANA !!!!!!!!!!!

• Hmmmmm

"Mies tarjosi juoman. Mutta sen jälkeen käyttäytyi niin, että ihan kuin olisin ollut hänelle jotenkin varattu. Jos haluaa tarjota niin se on oma valinta. Itse en mitään pyytänyt."
      Osa miehistä on juurikin niin pösilöitä, että kuvittelevat "ostavansa" naisen tarjoamalla juoman. Sama miestyyppi pitää keskustelun jatkumista (ts. täystyrmäyksen välttämistä) melko varmana merkkinä edessä siintävästä seksistä ja juoman vastaanottaminen ikään kuin sinetöi diilin. Tästä nimenomaisesta syystä vältän ottamasta vastaan vieraan miehen tarjoamaa juomaa, useimmiten treffeilläkin! Minua todennäkösesti pidetään outona ja tylynä, mutta todellisuudessa yritän kokemuksesta oppineena lähinnä välttää kuvailemiasi tilanteita. Tämän tyyppinen käytös kannustaa naisia nopeisiin pakkeihin, koska mitä pidemmälle keskustelu tällaisen tyypin kanssa etenee, sitä vaikeampaa takiaisesta on päästä eroon.
      Samat tyypit hämmästyvät, jos ei nainen, joka suostui jopa treffeille muka haluakaan jatkaa pidemmälle, vaikka mies jo läpäisi seulan!
      Haluaisin ajatella, että kyseessä on marginaalinen ryhmä miehiä, mutta kuka tietää!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4810
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1131
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      947
    Aihe