12121212 - jälleen yksi tasohuijaus?

TotuudenPaljastaja

Hyvät palstalaiset,

Kuten hyvin muistamme, aikaisemmin paljastin mm. GentleManin ja ht:n, jotka esiintyivät palstallamme ätmeinä vaikka olivat ketmejä. Nyt tietooni on tullut uusi huijaus.

Nimimerkki 12121212 joka kirjoitti aikaisemmin nimimerkillä 1212 on antanut ymmärtää olevansa HC-ATM (kts. tasoteoria). Huolimattomuuttaan tämä kirjoittaja on paljastanut todisteita jotka osoittavat hänet tasohuijariksi.

12121212 on kertonut:
- asuvansa Punavuoressa tilavassa asunnossa
- olevansa ammatiltaan salkunhoitaja
- tuntevansa "useita" rikkaita ihmisiä
- harrastaneensa seksiä naisen kanssa
- saaneensa yhteystietoja ja olleensa treffeillä

Ketjussa jossa rankattiin miehiä, hän linkkasi kuvan miehestä joka "vastaa häntä ulkonäöltään ja pukeutumistyyliltään":

http://41.media.tumblr.com/106951d6b3484b2b8447ea4def816fe2/tumblr_nttidjVOGg1uxqdajo1_1280.jpg

Kysyn teitä palstalaset, voimmeko pitää tämän kirjoittajan HC-ätmiyttä todenperäisenä? Jos ei, millainen rangaistus kyseisestä huijauksesta tulisi langettaa?

33

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prorukka

raiskaus anaaliin!

• tuo_on_järkky_ukko

Tuo kuva kyllä viittaa olmiin HC-ätmiin, hyi olkoon. Mutta voihan se muuten olla jopa ketmi.

• naama_ok

Miehet ei näköjään edelleen tajua, että jos on korkea otsa, ei kannata kammata hiuksia ylös sitä korostamaan. Naiset harvoin tekevät tuota mokaa.

• naama_ok kirjoitti:

Miehet ei näköjään edelleen tajua, että jos on korkea otsa, ei kannata kammata hiuksia ylös sitä korostamaan. Naiset harvoin tekevät tuota mokaa.

Eikö tuollainen ole kuitenkin ollut viime aikoina muotia? Sivuilta on tosi vähän liian pitkä.

• naama_ok
        HC-ätmel kirjoitti:

Eikö tuollainen ole kuitenkin ollut viime aikoina muotia? Sivuilta on tosi vähän liian pitkä.

Sen lisäksi, että miettii mikä on muotia, pitää ottaa huomioon, mikä sopii omaan naamaan. Naisille tämä on yleensä itsestäänselvää. Tuolle sopisi jokin muodikas päältä matala, ehkä otsaa vähän peittävä kampaus. Naamahan on komea/söpö. Mutta ei noilla hiuksilla.

• naama_ok kirjoitti:

Sen lisäksi, että miettii mikä on muotia, pitää ottaa huomioon, mikä sopii omaan naamaan. Naisille tämä on yleensä itsestäänselvää. Tuolle sopisi jokin muodikas päältä matala, ehkä otsaa vähän peittävä kampaus. Naamahan on komea/söpö. Mutta ei noilla hiuksilla.

Tässä sen taas näkee, miten kohtuuttomiksi naisten ulkonäkövaatimukset miesten suhteen ovat kasvaneet. :-/

• Hahahhahah

Juu, aivan kohtuutonta ehdottaa hieman erilaista hiusmallia. Suorastaan "pöyristyttävää" kun miettii miten naisten ulkoista olemusta ja ikää arvostellaan kaiken aikaa.

• Nykyisin naiset vaativat, että mies on viimeisen päälle stailattu, koska ovat oppineet sen telkkarista.

• naama_ok
        HC-ätmel kirjoitti:

Nykyisin naiset vaativat, että mies on viimeisen päälle stailattu, koska ovat oppineet sen telkkarista.

Tuo mies on minusta komea, mutta tukka hänelle karsea ja tekee komean naaman rumaksi. Onko tämä stailausta, jos kertoo yhden pienen yksityiskohdan, joka ei edes maksa sen enempää kuin nykyinen lookki, että tulisi paremman tyyliseksi, komeaksi, sellaiseksi, että on edukseen. Ja tämä vielä ihan ilmainen neuvo. Naiset yleensä tietää, että jos heillä on korkea otsa, miten se saadaan kampauksella sopusuhtaisemmaksi, ettei näytä kuin otsa pullistuisi päästä ulos.

• naama_ok kirjoitti:

Tuo mies on minusta komea, mutta tukka hänelle karsea ja tekee komean naaman rumaksi. Onko tämä stailausta, jos kertoo yhden pienen yksityiskohdan, joka ei edes maksa sen enempää kuin nykyinen lookki, että tulisi paremman tyyliseksi, komeaksi, sellaiseksi, että on edukseen. Ja tämä vielä ihan ilmainen neuvo. Naiset yleensä tietää, että jos heillä on korkea otsa, miten se saadaan kampauksella sopusuhtaisemmaksi, ettei näytä kuin otsa pullistuisi päästä ulos.

Jos yksikin yksityiskohta on pielessä, mies on naisen mielestä ruma ja nainen jättää miehen välittömästi. :-/

• naama_ok
        HC-ätmel kirjoitti:

Jos yksikin yksityiskohta on pielessä, mies on naisen mielestä ruma ja nainen jättää miehen välittömästi. :-/

Ei kai se jätä tukan takia, jos on kerran jo ensin huolinut. Mutta kieltämättä voi jättää lähestymättä. Kuvan mies näyttää tukkansa takia jotenkin vittumaiselta, kusipäältä snobilta, koska ylikorkea otsa vain tekee sen mielikuvan. En tiedä miksi.

• naama_ok kirjoitti:

Ei kai se jätä tukan takia, jos on kerran jo ensin huolinut. Mutta kieltämättä voi jättää lähestymättä. Kuvan mies näyttää tukkansa takia jotenkin vittumaiselta, kusipäältä snobilta, koska ylikorkea otsa vain tekee sen mielikuvan. En tiedä miksi.

Syy on todennäköisesti naisille ominaisessa hypergamiassa.

• naama_ok
        HC-ätmel kirjoitti:

Syy on todennäköisesti naisille ominaisessa hypergamiassa.

Jaa, veikkaan että kuvan miehellä riittää vientiä, mutta minua hänen olemuksensa ei säväytä ja vain siksi että tukan takia näyttää juurikin pelurimaiselta kusipäältä.

• Myytitvttuun
        Hahahhahah kirjoitti:

Juu, aivan kohtuutonta ehdottaa hieman erilaista hiusmallia. Suorastaan "pöyristyttävää" kun miettii miten naisten ulkoista olemusta ja ikää arvostellaan kaiken aikaa.

Idiootti hei, missä arvostellaan "koko ajan" naisten ulkonäköä??

Vtun, korkeintaan keskinkertaisuus, feministien pesemä pelle.

Miehiä arvostellaan aivan yhtä lailla ulkonäköön liittyvistä seikoista, ja sen lisäksi _huomattavasti_ naisia enemmän ulkonäön ulkopuolisista asioista. Kuten käytös, luonne, yhteiskunnallinen status, etc etc

• 12121212
        naama_ok kirjoitti:

Jaa, veikkaan että kuvan miehellä riittää vientiä, mutta minua hänen olemuksensa ei säväytä ja vain siksi että tukan takia näyttää juurikin pelurimaiselta kusipäältä.

No, hiustyylini on erilainen. Itse asiassa minullakin on korkeahko otsa, mutta onneksi myös taitava parturi-kampaaja ;)

Sinänsä en näe tuon miehen tyylissä vikaa. Mies näyttää rahoitusalan ammattilaiselta joka pyrkii kohti rahaa ja statusta, niin kuin asia minun tapauksessani onkin.

• palstafetissi

Miehet on kiinnostuneempia toistensa tasoista kuin naisista.

• oletoikeassa

Näyttääpi siltä.

• hämmästyttääkummastuttaa

Ketä kiinnostaa?

• Naishenkilö

Oikein miellyttävän näköinen mies kuvassa. Ei hiuksissa ole yhtään mitään vikaa.
      Miksi miehet ovat erityisen kiinnostuneita toisistensa ominaisuuksista? Kuin suurennuslasilla tutkimista. Varsinkin tämä status jankutus hämmästyttää.
      En mä koe naisena tarvetta tehdä tuollaista toisille naisille, enkä miehille.

• Tadaaa

Ei hiusmallin tai pukeutumistyylin ruotiminen ole minusta mitenkään paha, jos kerran ihminen on oman kuvansa tänne postannut. Mitä kyllä epäilen, liekö oma kuva vai jostain kaapannut sen. Kasvojen muodolla on paljonkin merkitystä hiusmallille. Varsinainen ulkonäön haukkuminen on eri asia.

Ankantöyhtö pois, koska se korostaa kasvojen pituutta. Hieman otsatukkaa, muodikas malli niin jopa on kivannäköinen mies. Jutut ovat kyllä outoja

• Tadaaa
        Tadaaa kirjoitti:

Ei hiusmallin tai pukeutumistyylin ruotiminen ole minusta mitenkään paha, jos kerran ihminen on oman kuvansa tänne postannut. Mitä kyllä epäilen, liekö oma kuva vai jostain kaapannut sen. Kasvojen muodolla on paljonkin merkitystä hiusmallille. Varsinainen ulkonäön haukkuminen on eri asia.

Ankantöyhtö pois, koska se korostaa kasvojen pituutta. Hieman otsatukkaa, muodikas malli niin jopa on kivannäköinen mies. Jutut ovat kyllä outoja

Korjaan, siis kuvan mies vastasi häntä ulkonäöltään, ei siis ollut hän. Sori luin väärin.

• 12121212

Mielestäni en ole antanut väärää todistusta tasostani. Esitän tässä muutaman oikaisun:

"- asuvansa Punavuoressa tilavassa asunnossa"
      Kannattaa muistaa että tilavuus on vähän suhteellinen asia pk-seudulla. Kyseessähän on tavallinen kaksio, koska eihän nuori mies voi asua missään yksiössä.

"- olevansa ammatiltaan salkunhoitaja"
      Tarkka ammattinimike on tällä hetkellä Jr Portfolio Manager. Vaikka toki toivon saavani jossain vaiheessa ylennyksen, tämä ei ole yhtä statuksekas titteli kuin esim Sr Partner.

"- tuntevansa "useita" rikkaita ihmisiä"
      Työn kautta. Mutta useimmat ovat sellaisia joita en näe usein vapaa-ajalla.

"- harrastaneensa seksiä naisen kanssa"
      Kertoja on niin vähän että ne voidaan laskea tilastolliseksi sattumaksi.

"- saaneensa yhteystietoja ja olleensa treffeillä"
      Kts. edellinen vastaus.

Lisäksi, kuvan mies on luultavasti minua tasokkaampi. Hiustyylini on kyllä parempi, mutta olen todellakin erittäin lyhyt ja hintelä, mikä on suurin miehen ulkonäköön negatiivisesti vaikuttava ominaisuus.

• Edwardo_hymypoika

Tapaus 121212 lähinnä alleviivaa nykyajan armottomuutta miehisestä näkökulmasta. Jos ei ole erottuvaa komeutta tai aikaansaavia sosiaalisia seuramiehen lahjoja, niin kylmää on. Ihan sama vaikka olisi hoitanut leiviskänsä muuten hyvin. Itselläni on tälläisiä tuttavia kohtuu paljon.

Viime viikonlopun baarireissu sen jälleen osoitti. Hyvä ystäväni joka on melkoisen miehekäs sali- ja taisteluharrastunensa ansiosta, mutta naamaltaan melko tavallinen ja sosiaalisilta lahjoilta rohkea mutta jähmeä, oli minun ja tuttavanaikkosten kanssa viettämässä iltaa eräässä yökerhossa. Hänen oli lopulta tyytyminen vantteraan naiseen, jolla toki oli kauniihkot kasvot. Silti tasot eivät näin ulkopuolisen näkökulmasta kohdannut taaskaan, kun semmoisen kasipuolen miehen oli tyytyminen noin seiskan naiseen. Jotenkin turhauttavaa seurata kun hyvän tekijämiehen on tyytyminen nykyään eron jälkeen lähes poikkeuksetta"sekundaan", samalla kun itselle nykyisin puolivarattuna puski aloitteita naisilta vähän joka luokasta. Oli vanhaa ja nuorta, kurvikasta ja siroa, muttei kuitenkaan aivan mitään supermisukoita, joten en jaksanut lyhyitä hassutteluita enempää kikkailla. Muuten tyydyin mämmipäissäni sutkauttelemaan aina väliinsä ja havainnoimaan baarimiljöötä suupielet korvissa. Valtaosa baarin miehistä poistui vähemmän yllättäin ilman naisseuraa ja ne harvat jotka poistuivat nainen kainalossa olivat niitä joille olisin rahat muutenkin panostanut eli pitkähköjä, limaisia komistuksia. Joten ei mitään uutta kaamokseen painuneen auringon alla.

• 12121212

Näin asia pitkälti on. Miehen tulisi jotenkin nousta muiden miesten yläpuolelle. Pitää olla poikkeuksellisen komea, statuksekas, tai sosiaalinen alfa/menijä jota muu porukka seuraa.

Ja onko nainen itse poikkeuksellinen prinsessa joka kerää täydellisellä ulkonäöllään tai poikkeuksellisilla kyvyillään miesten huomion? Ei, vaan yleensä täysi tavis niin ulkonäön kuin luonteenkin osalta.

Naiset hauavat vaihtokaupan jossa he saavat tasokkuutta (pituus, komeus, status, miehekäs kyvykkyys) ja tulevat valituiksi koska kemia, kohtalo ja esoteerinen yhteys.

• Rose_91
        12121212 kirjoitti:

Näin asia pitkälti on. Miehen tulisi jotenkin nousta muiden miesten yläpuolelle. Pitää olla poikkeuksellisen komea, statuksekas, tai sosiaalinen alfa/menijä jota muu porukka seuraa.

Ja onko nainen itse poikkeuksellinen prinsessa joka kerää täydellisellä ulkonäöllään tai poikkeuksellisilla kyvyillään miesten huomion? Ei, vaan yleensä täysi tavis niin ulkonäön kuin luonteenkin osalta.

Naiset hauavat vaihtokaupan jossa he saavat tasokkuutta (pituus, komeus, status, miehekäs kyvykkyys) ja tulevat valituiksi koska kemia, kohtalo ja esoteerinen yhteys.

Jaa... miten ihmeessä sitten kaveriporukkaan kuuluvat hoikat, alle 170cm pitkät miehet, joilla ei ole statusta eikä rahaa, ovat saaneet itselleen kivat tyttöystävät?

Ja jos mietin itseäni niin ei minulla ollut hajuakaan siitä mitä poikaystäväni tienaa tai mikä hänen statuksensa on kun hänet tapasin. Eikä hän ollut myöskään mikään porukan alfa. Kaikki naiset eivät ole kiinnostuneita miehen asemasta. Ihan tavallisia ollaan molemmat. Ja hyvä niin. :)

• ATM-automaatti
      • 12121212

Ei oikein kuulosta kohtuulliselta minun mielestäni :/

• Olen kyllä samaa mieltä siitä että 1212121212 on tainnut vähän huijata ja on tosiasiassa ktm. Siis mikäli hänen antamansa informaatio pitää paikkaansa.

Siksi ihmetyttääkin hiukan hänen kitkerä asenteensa, eihän hänellä varsinaisesti pitäisi olla hätää. Uskon hänelle vielä löytyvän naisen, jos onnistuu omaksumaan myönteisemmän asenteen naisia kohtaan.

Joka tapauksessa ehdotettu rangaistus on mielestäni aivan kohtuuton, enkä muutenkaan osallistu mihinkään pepputouhuihin, eikös se tullut jo selväksi. Rangaistukseksi riittänee kunnon litsari persposkelle , tai korkeintaan kevyesti risua, joulua odotellessa.

• 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Olen kyllä samaa mieltä siitä että 1212121212 on tainnut vähän huijata ja on tosiasiassa ktm. Siis mikäli hänen antamansa informaatio pitää paikkaansa.

Siksi ihmetyttääkin hiukan hänen kitkerä asenteensa, eihän hänellä varsinaisesti pitäisi olla hätää. Uskon hänelle vielä löytyvän naisen, jos onnistuu omaksumaan myönteisemmän asenteen naisia kohtaan.

Joka tapauksessa ehdotettu rangaistus on mielestäni aivan kohtuuton, enkä muutenkaan osallistu mihinkään pepputouhuihin, eikös se tullut jo selväksi. Rangaistukseksi riittänee kunnon litsari persposkelle , tai korkeintaan kevyesti risua, joulua odotellessa.

Tuommoiset rangaistukset, vai pitäisikö joidenkin tapauksessa sanoa fantasiat, on tuhmille palstalaisille.

Minä olen ollut kiltti.

• 12121212 kirjoitti:

Tuommoiset rangaistukset, vai pitäisikö joidenkin tapauksessa sanoa fantasiat, on tuhmille palstalaisille.

Minä olen ollut kiltti.

Ei täällä ole muita kuin tuhmia palstalaisia, toiset vaan on tuhmempia kuin toiset.

• semmottiiiisssss

Tasot kohtaa aina. Sun taso on se mikä susta kiinnostuu. Muun odottaminen on hypergamiaa.

• tjjdhjhfhfjdkdj

Eivätkö sekä GM että 1212 saaneet rangaistuksensa päädyttyään kympin naisen panorinkiin?

• ukkeliparka

Ei GM eli helmiä.sioille enää harrasta seksiä, vanha mies. Näin on itse todennut.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4810
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1131
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      947
    Aihe