Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

2163

1. Äläs+nyt,+et+ole+likimainkaan+ärsyttävin..+tai+tylsinkään.+Kunhan+kalastelet.+:)Aloittaja+kylläkin+saattaa+olla+jonkinlainen+riidankylväjä,+vai+mikä+lienee+motiivi+tämmöisissä+kyselyissä?
  2. Rakkauteen+on+helppo+rakastua,+rakkauden+tunteeseen..+kohde+vain+vaihtuu.+:)+mutta+kiitos+kauniista+sanoistasi.+Mullakin+on+ollut+hyviä+hetkiä+sun+kanssa+täällä+hyvän+musiiikin+parissa..+kiitos+niistä.Kyllähän+maailmaan+rakkautta+ja+positiivisia+fiiliksiä+mahtuu,+monenlaista+rakkautta+ja+moniin+ihmisiinkin..+Yleisesti+ottaen+olis+kai+kuitenkin+tärkeää,+että+pelaa+avoimilla+korteilla?+Tosin+ihmiset+on+usein+semmoisia,+että+ne+ei+toisen+rehellisyydestä+huolimatta+välttämättä+halua+uskoa,+tai+ymmärrä,+että+toinen+todella+tarkoittaa+sitä+mitä+sanoo+ja+elää+puheidensa+mukaisesti,+jos+sillä+toisella+on+oikeasti+kovin+paljon+omista+käsityksistä+poikkeavat+ajatukset,+mitä+tulee+rakastamiseen.+Itsekin+olen+tästä+oppirahat+maksanut,+vaikka+vakaasti+uskon,+uskoin+jo+silloin,+että+omistaminen+ei+ole+rakkautta,+vaan+kaikki+perustuu+vapaaehtoisuuteen+ja+luottamiseen.Mitä+tulee+palsta-tai+muihinkaan+moralisteihin,+keskittyköön+jokainen+omaan+moraalinsa+ja+siihen+minkälaiseksi+ihmiseksi+haluaa+itse+kasvaa,+ei+täällä+varmaankaan++kukaan+ole+vielä+valmis+ja+täydellinen.+Olen+minäkin+omalla+toiminnallani+loukannut+muita,+jopa+aika+äärimmäisellä+tavalla,+mutta+ne+on+aina+oppimisen+paikkoja+sitten+,+itselle+ja+muille+osapuolille,+jos+ne+semmoisina+haluaa+ottaa.+Ja+ainahan+kai+kannattaa+yrittää+oppia+jotain,+koska+muuten+läpikahlattu+paska+ja+vastoinkäymiset+on+olleet+täysin+turhia.+Vielä+tärkeämpää,+ainakin+mulle+itselleni,+olis+yrittää+oppia+myös+hyvistä+hetkistä,+että+elämä+saattaa+kaikesta+huolimatta+olla+elämisen+arvoista.+:)
  3. Juu,+sinä.
  4. Kylläpä+olenkin.