Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+mun+huulissa+ollut/ole+mitään+esteettistä+tai+toiminallista+vikaa..+sen+sijaan+sama+vanha+vaiva+vaivaa+aina+vaan.
07.12.2016 21:44
Äläs+nyt,+et+ole+likimainkaan+ärsyttävin..+tai+tylsinkään.+Kunhan+kalastelet.+:)
Aloittaja+kylläkin+saattaa+olla+jonkinlainen+riidankylväjä,+vai+mikä+lienee+motiivi+tämmöisissä+kyselyissä?
07.12.2016 21:42
Jos+ei+olla+perhettä+perustamassa,+tai+osapuolilla+on+jo+omat+lapset,+niin+erikseen+asuminen+on+varmaankin+parempi+ratkaisu,+vaikka+taloudelliselta+ja+käytännölliseltä+kantilta+ajateltuna+yhteisasumisessa+on+tietty+puolensakin.
07.12.2016 21:22
Eilen.+Täydellinen,+en+osasi+haaveilla+paremmasta.+Harmi,+että+hän+ei+ajattele+samaa+minusta.
07.12.2016 20:59
Jos+ei+lasketa+jo+aiemmin+mainittuja+ilmiselviä+tapauksia,+pedareita+ja+muita+sosiopaatteja,+niin+ehdottomasti+kuvottavin+ihmistyyppi+on+rahoillaan+ja+tekemisillään+pätevä,+kaikkiin+muihin+ihmisryhmiin+ylimielisesti+suhtautuva+keski-ikäinen+limainen+mulkero.
07.12.2016 20:55
175+cm+mies+on+keskipituinen,+3+cm+ei+ole+merkittävä+poikkeama+jos+mainittu+178+cm+on+miesten+keskipituus..+alle++170+cm+alkaa+olla+lyhyt,+mutta+asioitten+pituus+on+myös+verrannollinen+mihin+niitä+verrataan+ja+keneltä+kysytään.
07.12.2016 20:46
Tuo+on+kivasti+ajateltu..+ja+noinhan+se+jollain+tapaa+onkin.+Täytyy+olla+kiitollinen+siitä,+että+yhteistä+aikaa+on+ollut+ja+että+yhdessä+on+koettu+ja+jaettu+asioita.+Merkityksellisistä+ihmissuhteista+varmaan+jää+aina+jonkilainen+jälki,+yhteiset+kokemukset+ja+ajatukset+muokkaavat+ihmistä+johonkin+suuntaan+eli+silläkin+tavalla+menneet+ihmiset+kulkevat+aina+mukana+ts+en+olisi+tämä+ihminen+joka+nyt+olen,+jollen+olisi+tavannut+juuri+niitä+ihmisiä+jotka+olen+tavannut.
04.12.2016 23:01
Taisitpa+nyt+osua+asian+ytimeen.
04.12.2016 12:47
Rakkauteen+on+helppo+rakastua,+rakkauden+tunteeseen..+kohde+vain+vaihtuu.+:)+mutta+kiitos+kauniista+sanoistasi.+Mullakin+on+ollut+hyviä+hetkiä+sun+kanssa+täällä+hyvän+musiiikin+parissa..+kiitos+niistä.
Kyllähän+maailmaan+rakkautta+ja+positiivisia+fiiliksiä+mahtuu,+monenlaista+rakkautta+ja+moniin+ihmisiinkin..+Yleisesti+ottaen+olis+kai+kuitenkin+tärkeää,+että+pelaa+avoimilla+korteilla?+Tosin+ihmiset+on+usein+semmoisia,+että+ne+ei+toisen+rehellisyydestä+huolimatta+välttämättä+halua+uskoa,+tai+ymmärrä,+että+toinen+todella+tarkoittaa+sitä+mitä+sanoo+ja+elää+puheidensa+mukaisesti,+jos+sillä+toisella+on+oikeasti+kovin+paljon+omista+käsityksistä+poikkeavat+ajatukset,+mitä+tulee+rakastamiseen.+Itsekin+olen+tästä+oppirahat+maksanut,+vaikka+vakaasti+uskon,+uskoin+jo+silloin,+että+omistaminen+ei+ole+rakkautta,+vaan+kaikki+perustuu+vapaaehtoisuuteen+ja+luottamiseen.
Mitä+tulee+palsta-tai+muihinkaan+moralisteihin,+keskittyköön+jokainen+omaan+moraalinsa+ja+siihen+minkälaiseksi+ihmiseksi+haluaa+itse+kasvaa,+ei+täällä+varmaankaan++kukaan+ole+vielä+valmis+ja+täydellinen.+Olen+minäkin+omalla+toiminnallani+loukannut+muita,+jopa+aika+äärimmäisellä+tavalla,+mutta+ne+on+aina+oppimisen+paikkoja+sitten+,+itselle+ja+muille+osapuolille,+jos+ne+semmoisina+haluaa+ottaa.+Ja+ainahan+kai+kannattaa+yrittää+oppia+jotain,+koska+muuten+läpikahlattu+paska+ja+vastoinkäymiset+on+olleet+täysin+turhia.+Vielä+tärkeämpää,+ainakin+mulle+itselleni,+olis+yrittää+oppia+myös+hyvistä+hetkistä,+että+elämä+saattaa+kaikesta+huolimatta+olla+elämisen+arvoista.+:)
04.12.2016 10:27
Eikös+olekin+fantsua!+Loppuillan+tunnustus:+et+sinä+ole+mun+mielestä+olut+juuri+yhtään+kyrpä,+ainakaan+minun+suuntaan..+jos+semmoisen+statuksen+haluat,++sun+pitää+yrittää+paljon+kovemmin.+:)
04.12.2016 01:33
Juu,+sinä.
04.12.2016 01:07
Tietenkin+olet,+mutta+tunnen+myös+semmoisia+jotka+eivät+ole.+:)
04.12.2016 01:06
Ainaskin+jos+isoa+kirjaa+on+uskominen+meitä+hallinnoi+sadistinen+esinahkoja+keräävä+narsisti..
Pärjätään..+kuin+löysässä+hirressä+mutta+hengissä+kumminkin.+Täytyy+yrittää+arvostaa+pieniä+asioita+elämässä,+vaikka+vain+kupposta+hyvää+kahvia+tai+makoisia+päiväunia,+musiikkia+..+ja+niitä+ihmisiä+jotka+on+vielä+jäljellä.+:)
04.12.2016 01:05
Ei+oikeastaan,+minun+kokemuksen+mukaan+jännämiehet+aina+ilmoittavat+jossain+vaiheessa+olevansa+kusipäitä,+mulkkuja+tai+paskiaisia+ja+sitten+myös+pitävät+sanansa+ja+käyttäytyvät+sen+mukaisesti.+:)
04.12.2016 00:55
Mulle+tulee+susta+aina+mieleen+yksi+mun+kaveri,+se+on+just+tuollainen,+mutta+minua+kohtaan+se+on+kyllä+ollut+aina+kiltti.
04.12.2016 00:53
Eittämättä+munakasta.+Täytynee+siis++laittaa+asia+vakavaan+harkintaan.+Palstatyyppien+bongailun+mahdollisuus+on+toki+oma+kuriositeettinsa,+ainakin+ajatuksen+tasolla.+:)
04.12.2016 00:51
Hah,+tietäisipä+vain,+insinöörit+hautovat+aina+kaikenlaista+kieroa.
04.12.2016 00:41
Kuulostaa+hyvältä,+olis+ollut+kiva+nähdä+kyseinen,+mutta..oli+kaikenlaista+muuta+silloin.
+Ja+olis+piristävää+ylipäätään+mennä+pitkästä+aikaa+johonkin+keikalle..+Jos+vaikka+siitä+löytyisi+taas+iloa+elämään,+edes+hetkellisesti.+Musiikki/nautintoaine-euforia+on+kyllä+ehdottomasti+elämän+parhaimpien+asioiden+joukossa.+:)
04.12.2016 00:35
En+yhtään+ihmettelisi,+vaikka+niin+olisi+käynytkin,+insinöörit+kun+tietävät+aina+kaiken+kaikesta,+vaikka+tosiasiassa+eivät+erota+päätä(än)+perseestä(än).
04.12.2016 00:22
Kylläpä+olenkin.
04.12.2016 00:19
12 / 109