Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
PalstaJeesus+voi+minun+puolestani+taitella+vainoharhoihinsa+pari+terävää+kulmaa+ja+tunkea+ne+syvälle+pyllyynsä.+Kyllästyttää+jo+aikas+paljon+tämä+aihe.
02.01.2017 00:04
Odottamatonta+huomaavaisuutta,+mutta+kiitos.+:)
01.01.2017 23:59
Nyt+ei+tullutkaan+sitä+Tarja+Lunnasta+vaan+oikein+lällyjen+lälly..+sinulle.
https://m.youtube.com/watch?v=PSoOFn3wQV4
31.12.2016 15:23
ps.+sinussa+on+todellista+romantikon+ainesta..++kun+olet+valmis+mieluummin+luopumaan+betonipainosta.
31.12.2016 00:53
En+nyt+lähtisi+edes+ottamaan+mitään+yhteiskunnan+rakentamisia+yms+asioita+samaan+keskusteluun+jonkun+triviaalien+tyyliseikkojen+kanssa,+kun+ei+niitä+voi+millään+rinnastaa+keskenään.+Tyyliasioista+puhutaan+siinä+vaiheessa+kun+ei+ole++mitään+todellisia+ongelmia.+Enkä+nyt+tarkoita,+etteikö+vaikkapa+yksinäisyys+tai+kelpaamattomuuden+kokemukset+ja+niiden+helpottaminen+olisi+todellinen+ongelma..+No+ymmärsit+varmaan,+mitä+tarkoitin.
31.12.2016 00:49
Itseasiassa+mulla+on+ollut+yksi+lälly+mielessä+jonka+kuulin+taannoin+radiossa..+mutta+onkohan+se+nyt+sitten+enää+mikään+ylläri,+kun+ehdit+jo+kysyä?
31.12.2016 00:42
Totta,+joidenkin+kanssa+menee+syvälliseksi+ja+toisten++kans+ei,+sukupuolesta+riippumatta.+Tuo+oli+lähinnä+yleisluontoinen+havainto+keskimääräisestä+päivittäisestä+kanssakäymisestä+ja+tutustumistilanteista..+miesten+kanssa+ei+ole++painetta+ystävystymisestä+tai+edes+toimeen+tulemisesta+samalla+tavalla+kuin+naisten+kanssa.+Joko+tullaan+toimeen+tai+sitten+ei,+ei+ole+niin+vakavaa..+naisten+kesken+tulee+toisinaan+helpommin+kaikenlaista+kemiaongelmaa.
31.12.2016 00:41
Säästä+kettuilusi+sille+uudelle+suklaapatukkahenkilölle,+en+ole+syönyt+palaakaan+suklaata+sitten+taannoisen+laihdutusketjun.+>:(
31.12.2016 00:35
Ei+kaikkia+trendejä+niin+orjallisesti+kannata+välttämättä+seuratakaan,+vaan+napsia+siitä++juttuja+tai+vaikutteita+omaan+tyyliin.+Muotihan+on+siis+eri+asia+kuin++tyyli.+Parrastakin+voisi+varmaan+säätää+jonkun+oman+hillitymmän+version,+jos+ei+halua+suorastaan+rosvo-ruudolfiksi+ryhtyä.+Jos+ei+halua+seurata+muotia+niin+sitten+on+tietty+aina+olemassa+klassinen+tyyli,+mutta+vaatii+rohkeutta,+että+uskaltaa+farkkukansan+keskellä+pukeutua+fiksusti.
31.12.2016 00:17
Oh..+niin+voimakas.
30.12.2016 23:52
Mun+mielestä+asiaan+kannattaisi+(yrittää)+suhtautua+toisella+tapaa.+Ei+siinä+ole+mitään+nöyrtymistä+tai+nöyryyttävää+jos+yrittää/haluaa+näyttää+paremmalta+ja+mahdollisesti+vieläpä+onnistuu+siinä.+En+minä+ainakaan+ajattele+päivittäin,+vaikkapa+huulipunaa+laittaessa,+että+taas+joudun+nöyryyttämään+itseäni,+vaan+minusta+tuntuu+kivalta+näyttää+paremmalta+ja+huomata,+että+muutkin+tykkäävät.+Tietenkään+semmoisiin+jutttuihin+ei+pidä+ryhtyä,+mitkä+ei+itseä+miellytä,+tai+mitkä+ei+itselle+sovi,+mutta+ainakin+kyseinen+esimerkkitapaus+näytti+huomattavasti+komeammalle+parrakkaana.
30.12.2016 23:47
Eikös+se+vanhan+vitsin+repliikki+kuulu:+"+Tästä+sihteerinikin+tykkää"..+voi+varmaankin+korvata+jonkun+yhteisen+tutun+nimellä.
30.12.2016 23:34
Hienoa,+juuri+noin+kuuluu+miehen+toimia.+Mitä+siitäkin+olisi+mukamas+tullut,+jos+et+olisi+sattunut+paikalle+siirtämään+sitä.
30.12.2016 23:28
Ymmärrän+kantasi+hyvin,+mutta+ulkopuolisen+on+vaikea+tietää+onko+kyseessä+kannanotto,+vai+vain+tavanomainen+piittaamattomuus+tyyliseikoista.
Itseasiassa+just+hiljattain+törmäsin+erääseen+etäisesti+tuttuun+mieheen,+jota+en+ollut+edes+tunnistaa+vuoden+tauon+jälkeen,+koska+oli+tehnyt+huomattavan+tyylimuutoksen.+Sporttinen+perusjamppa+oli+kasvattanut+kokoparran+ja+hankkinut+muutaman+tatuoinnin..+ehkäpä+turhan+helppoa,+mutta+minun+silmissäni+kuitenkin+kyseisen+miehen+ulkonäkö+ja+kiinnostavuus+nousi+sata+prosenttia.+Erittäin+hyvältä+näytti.+Väittäisin+että+tuollainen+miesten+stailautuminen+on+verrattavissa+naisten+laihduttamiseen.+Ei+ole+mikään+pakko+laihduttaa,+mutta+hyvin+suurella+todennäköisyydellä+mielekiintoarvo+vastakkaisen+sukupuolen+silmissä+nousee.+Oma+valinta+siis.
30.12.2016 23:24
Samoilla+linjoilla+olen,+molemmista+sukupuolista+löytyy+todella+hyviä+tyyppejä..+ja+myös+niitä+vähemmän+hyviä,+eli+vaikea+löytää+erityistä+kehuttavaa.
Jos+nyt+jotain+erityistä+haluaa+hakea,+niin+miehissä+on+ehkä+se+hyvä+puoli,+että+miesten+kassa+asiat+ja+keskustelut+on+helppo+pitää+kevyellä+ja+yleisellä+tasolla,+eikä+asioita+tarvii+aina+viedä+niin+syvää+luotaavalle+henkilökohtaiselle+tasolle.+
No,+sitten+on+tietty+seksuaalisuuteen+liittyvät+jutut+ja+sutinat..+olisi+tylsää+jos+ei+miehiä+olisi.+Ja+miten+kaikki+painavat+tavaratkin+mukamas+siirreltäisiin+paikasta+toiseen+jos+ei+olisi+miehiä.
30.12.2016 22:52
Naulan+kantaan,+itse+ainakin+tulkitsen,+että+mies+jolla+on+joku+"tyyli"+ja+joka+vaikuttaisi+olevan+edes+jossain+määrin+kiinnostunut+omasta+ulkonäöstään,+on+enemmän+seksuaalisesti+tarjolla+ja+hereillä+kuin+perus+Prisma-mies.
30.12.2016 22:13
Kiitos+vinkistä,+yritänpä+hankkiutua+ortopedille.+
Joo,+voin+kuvitella,+että+se+sattuu+joka+tapauksessa+ihan+s**tanasti,+meni+syteen+tai+saveen,+kun+on+jo+valmiiksi+paikat+kipeänä.
28.12.2016 22:35
Sananvapaus+ei+ole+mikään+yksiselitteinen+juttu+(+tai+ehkäpä+onkin)+enkä+ole+varma,+mikä+mun+lopullinen+kanta+asiaan+on.+Lain+noudattaminen+on+aika+yksinkertainen+ohjenuora+sille,+mitä+on+julkisesti+sopivaa+tuoda+esille,+yksityiset+keskustelut+on+sitten+tietty+oma+lukunsa.+Olet+oikeassa,+lakia+voidaan+muuttaa+ja++käsitys+siitä,+mikä+on+hyväksyttyä,+tietenkin+muuttuu+aikojen+kuluessa.+Joskus+on+esim.+ollut+hyväksyttyä+pakkosteriloida+ja+sulke+laitoksiin+seksuaalisesti+vapaamielisiä+naisia,+harjoittaa+rotuerottelua,+tehdä+ihmisistä+lampunvarjostimia+jne.+Jotta+ihmisyhteisö+voisi+toimia,+on+oltava+lakeja+ja+säädöksiä,+ja+niiden+valvontaa,+koska+joidenkin+yksilöiden+kyky+erottaa+oikeaa+ja+väärää,+kontrolloida+omaa+käytöstään,+tai+toimia+sosiaalisesti+yhteisön+jäsenenä+on+vajavainen,+ja+tämä+pätee+puheen+tasolla+myös.
Absoluuttisen+absoluuttinen+sananvapaus+on+tietty+yksinkertainen+ja+selkeä+vaihtoehto,+mutta+vapaus+edellyttää+vastuuta.Yhteiskunnan+hyvinvointia+ei+milläänlailla+edistä+vaikkapa+nyt+se,+että+pedofiilit+saavat+vapaasti+promootoida+taipumuksiaan.+Yksityisyyden+suoja+on+oma+lukunsa,+missä+sen+rajat+kulkee+ja+missä+pitäisi.+Toisinaan+tuntuu+tosiaan,+että+yksilön+oikeuksien+varjeleminen+tapahtuu+yleisen+edun+kustannuksella.+Tosin+Erika-tädillä+oli+kylläkin+hyvä+pointti+siinä+että+hörhöt+saadaan+kiinni,+jos+niiden+annetaan+melskata+vapaasti..+Mutta+sekin+on+tietenkin+pitkälti+katsojan+silmässä+kuka+on+miltäkin+kantilta+katsottuna+hörhö+ja+missä+asiassa.
28.12.2016 22:27
Tarkoitin+myös+palstalla+ilmenevää+naisvihaa,+mutta+enemmänkin+yleistä+suvaitsemattomuutta,+jäykkyyttä+ja+huonoa+käytöstä+ja+kiukkua..+sitä+ettei+useinkaan+haluta+edes+yrittää+ymmärtää+erilaisia+näkökantoja.+Tämä+tulee+useimmiten+esille+ihan+selvin+sanoin,+tai+verbaalisina+hyökkäyksinä,+toisinaan+jonkilaisena+asioiden+vääristelynä+tai+rivien+välistä+tihkuvana+vihamielisyytenä+ja+vainoamisena..+tai+sitten+sitäkin+hienovaraisemmin.+
Aloin+taas+miettiä,+mikä+tämän+palstan+funktio+on+mulle+henkilökohtaisesti+ja+laajemminkin+kun+tuolla+toisessa+ketjussa+joku+kyseli+palstatermejä+ja+eräs+palstalainen+sitten+osuvasti+tiivisti+palstan+keskeiset+kysymykset..Väkisinkin+alkaa+miettiä+onko+näillä+keskusteluilla+mitään+todellista+merkitystä,+tai+haluaako+edes+kukaan+niillä+olevan+sitä+ja+miksi+minä+käytän+aikaani+tähän?+Ja+mitkä+keskustelijoiden+perimmäiset+motiivit+on,+se+minua+kiinnostaa+eniten,+mutta+siihen+tuskin+tulee+ikinä+mitään+vastausta..++lienee+yhtä+monta+kuin+osallistujiakin.+Mielipide,+tai+motiivi,+on+kuin+persereikä,+jokaisella+on+sellainen.+Tuntuu+vaan,+että+toisilla+on+selkeästi+joku+oma+agenda+ja+toiset+sitten+vaan+perseilee..+ainakin+näennäisesti.+Yleisin+ja+helpoin+tapa+suhtautua+on+varmaankin+ottaa+palsta+huumorin+kannalta..+mikä+ihan+oikein+onkin+kun+eipä+tässä+oikein+muutakaan+voi.+En+tiedä+saatko+tästä+yhtään+kiinni,+tuntuu+että+en+just+nyt+oikein+pysty+ilmaisemaan+kovinkaan+hyvin+itseäni+kirjallisesti.
28.12.2016 00:46
Niin+tarkoitin+siis+hienovaraisemmalla+toiminnalla+suurta+osaa+palstan+keskustelusta+ja+yleiseen+keskustelukulttuuriin+joka+palstalla+vallitsee..+Se+kaikki+on+hienovaraista+näihin+suoranaisiin+keittämisjuttuihin+verrattuna.
Oikeassa+olet,+on+osattava+kahlata,+väistää,+ottaa+vastaan+mitä+niskaan,+ja+päin+pläsiäkin,+heitetään+ja+jatkaa+matkaa..+tai+siirtyä+suosiolla+vehreämpiin+maastoihin.
27.12.2016 23:35
2 / 109