Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niinpä,+on+surullista,+että+on+ihmisiä+joilla+ei+oikeasti+ole+ikinä+ollut+ketään.+On+raastavaa,+kun+joutuu+syystä+tai+toisesta+eroamaan+rakastamastaan+ihmisestä,+mutta+siinäkin+tapauksessa+on+edes+jonkun+aikaa+saanut+kokea+jotain+hienoa+ja+elähdyttävää..+Aika+neuvottomaksi+sitä+itsensä+tuntee,+kun+ei+kenenkään+ongelmia+asian+suhteen+pysty+ratkaisemaan+tai+auttamaan+millään+lailla.
04.11.2016 23:28
Tai+vähintäänkin+(positiivista)+mielenkiintoa.
04.11.2016 23:17
Ei+ole+jännämieskään+saanut+mitään+kuvia,+paitsi+itse+ottamansa.
04.11.2016 23:15
Okei,+kiinni+jäin,+ei+enää+esittämistä..+mutta+en+siltikään+laita+mitään+peppukuvia+minnekään,+se+on+periaatekysymys.+Netissä+on+tasan+yksi+kuva+minusta+ja+se+on+naamasta.+Muilta+osin+voi+sitten+ihailla+ainoastaan+livenä.
04.11.2016 23:12
Tietenkin,+mutta+12121212:lla+(tai+nikkivarkaalla)+on+pakkomielle.+Hänen+mielestään+minulla+on+jännämiesfetissi.+Tämähän+ei+pidä+paikkaansa,+mutta+leikin+mukana.+Minulla+oli+suhde++"jännämieheksi"+kategorisoitavan+miehen+kanssa+ja+koskapa+olen+kertonut,+että+en+edelleenkään+halua+olla+muiden+kuin+kyseisen+miehen+kanssa,+minulle+on+diagnosoitu+jännämiesfetissi.
04.11.2016 22:59
Niin,+ne+ei+ole+pelkästään+mukavia,+niin+kuin+tulkitsin+tässä+tarkoitettavan..+Muitakin+puolia+löytyy,+ja+sehän+se+juurikin+on+jännää.
04.11.2016 22:31
Mitenkäs+sen+logiikan+laita+nyt+taas,++taisit+itsekin+Ikis,+olla+tuolla+toisessa+ketjussa+kinuamassa+peppukuvia,+jollen+väärin+muista?
Kaikenlainen+itsensä+paljastelu+netissä+ja+somessa+taitaa+nykyään+olla+jonkilainen+kansalaisvelvollisuus.+Siis+jos+aikoo+minkäänlaista+huomiota+saada+osakseen,+tai+olla+"joku+",+olla+olemassa.+Se+on+sitten+yksilökohtaista+mihin+rahkeet+riittää+ja+mihin+leiriin+kuuluu,+"katsokaa+mun+salipyllyä"+vai+"rakastakaa+mun+makkaroita"+-leiriin.
04.11.2016 22:20
Ehkä,+mutta+kokisin+tilanteen+omituisena,+jopa+epäilyttävänä+ja+kokisin+olevani+altavastaajana+tilanteessa..+ehkä+jopa+jonkinlainen+säälipano.+En+ymmärrä+miksi+joku+haluaisi+harrastaa+seksiä+jonkun+kanssa+jota+ei+pidä+haluttavana.+Mukavuus+ei+ole+syy+harrastaa+seksiä.+Mukavan+kanssa+voi+viettää+aikaa+ja+puuhata+muuta.
04.11.2016 21:40
Se+haluttavaksi+sanova+tietty.+En+harrasta+seksiä+mukavien+kanssa.
04.11.2016 21:29
Jos+joku+sanoo+minua+mukavaksi+tulkitsen,+että+hänellä+on+toverillisia+ajatuksia+minua+kohtaan,+jos+taas+sanoo+haluttavaksi+tulkitsen+kommentin+luonnollisesti+seksuaaliseksi.++Onhan+se+aina+mukavaa+jos+on+jonkun+mielestä+mukava,+mutta+aikalailla+menee+kaverisektorille+sitten+sillä+kommentilla.
04.11.2016 21:25
Olen+suorittanut+parisuhteiden+peruskurssit+ja+hallitsen+jo+sentään+alkeellisimmat+alkeet.+Itsestään+selvyyksiähän+tuossa+latelin+edellä,+en+mitään+ohjeita.
04.11.2016 21:18
Niin+kai,+täällä+otetaan+kaikki+asiat+turhan+vakavasti.+Itsekin+olin+nuorempana+melkoisen+ujo,+vaikka+aina+olenkin+ollut+sosiaalinen..+mutta+myös+introvertti.+Ujoudesta+pääsin+eroon+kun+vaan+lakkaisin+välittämästä+mitä+muut+ajattelee.+
Yleensä+kevennän+tilannetta+kertomalla+jonkun+huonon+jutun+tai+tekemällä+itsestäni+muulla+tapaa+hiukan+kahelin,+se+keventää+mukavasti+tunnelmaa+ja+vastakappaleelle+tulee+rentoutunut+olo,+kun+näkee+minun+käyttäytyvän+hiukan+hassusti.+Ei+mokailu+ole+niin+vaarallista,+epäkohteliaisuus,+töykeys+ja+toisten+huomiotta+jättäminen+sen+sijaan+ovat.
03.11.2016 23:30
En+nyt+ihan+vieläkään+ole+varma+mitä+tarkoitit,+mutta+olen+jokseenkin+varma,+että+täältä+palstalta+ei+saa+pillua..+tai+muutakaan.+Lisäksi+olen+erittäin+varma,+että+kukaan+ihminen+ei+pidä+siitä,+että+häntä+lähestytään+negatiivisella+asenteella,+nimittelemällä,+syyllistämällä+tai+halveksumalla.+Kun+nämä+laskee+yhteen,+sanoisin,+että+palstalla+naisten+haukkumiseen+vietetty+aika+on+pillun+tms+hankkimisen+kannalta+hukkaan+heitettyä+aikaa.+
Tähän+ikään+mennessä+olen+sentään+jotain+oppinut,+oli+track+record+mikä+hyvänsä.+Negailu+ei+ole+ikinä+minuun+tepsinyt,+enkä+tunne+ketään+naista,+joka+olisi+kertonut+tavanneensa+ihanan+miehen,+joka+vittuili+niin+kivasti+koko+illlan..+eräs+tuttu+mies++tosin+väitti+saaneensa+kerran+sillä+taktiikalla.
03.11.2016 23:17
Taidat+olla+oikeassa.+Itse+myös+tapaan+työssäni+suhteellisen+paljon+uusia+ihmisiä+ja+työ+edellyttää+sosiaalisia+taitoja.+Toisinaan+ihmisten+käytös+hämmentää,+ei+ole+ollut+vain+kerta+tai+kaksi,+kun+olen+juuri+edellisenä+päivänä+ollut+töiden,+tai+muunkin+asian,+merkeissä+tekemisissä+jonkun+ihmisen+kanssa+kun+käy+niin,+että+seuraavan+kerran+kun+näen+sen+jossain+vain+parin+päivän+marginaalilla,+se+pälyilee+vaivautuneesti+ja+käyttäytyy+niin+kuin+ei+olisi+ikinä+nähty.+Pelkkä+tervehtiminenkin+tuntuu+olevan+joillekin+liikaa..+mistään+small+talkista+puhumattakaan.+Tosin+en+minäkään+jaksa/halua+aina+jokaisen+vastaan+tulijan+kanssa+alkaa+puhumaan,+mutta+tervehtiä+sentään+pitäisi+jaksaa.
03.11.2016 23:07
Heh..+kaiketi.+:D
03.11.2016 22:47
En+usko,+että+ovat+homoja.+Sosiaalinen+arkuus,+huono+itsetunto+ja+erilaiset+henkisen+puolen+ongelmat+vaikeuttavat+pariutumista+molemmilla+sukupuolilla,+mutta+erityisesti+miehillä.+Yksinäisyyttä+seuraa+katkeruus+ja+luovuttaminen,+lopulta+viha+sitä+kohtaan+mistä+jää+paitsi.
En+ylipäätään+oikein+ymmärrä+mitään+dissaus-vetäytymis-yms+-peliliikkeitä.+Lähestyminen+suoritetaan+parhaimmillaan+positiivisessa+hengessä+ja+kivasti+flirttaillen.
03.11.2016 22:45
Meinaatko,+etten+halutessani+saisi+pillua,+vai+mitä+tarkoitit?+Voitko+täsmentää+vähän,+niin+osaan+paremmin+vastata+kysymykseesi?
03.11.2016 22:40
Minuako+tarkoitit..?+No+kiitos,+kyllä+mä+oikeasti+olenkin+aika+kaunis..+Kas+kun+se+on+se+vaatimattomuus+joka+kaunistaa.+:)
03.11.2016 22:34
Hyvä,+että+saatoit+ottaa+sen+huumorilla,+ja+muutkin+osallistujat.+Tuo+olisi+voinut+olla+myös+todella+kauheaa..+joku+heräsi+töhrittynä+ja+krapulaisena..+eksyttiin+sateiseen+pimeään+metsään.+Riippuu+niin+paljon+seurasta+onko+tuommoiset+jutut+hauskoja+vai+ei.+Työporukalla+se+on+kuitenkin+aina+vähän+erilaista+kuin+kavereitten+kanssa+vapaa-ajalla.+Mulla+on+ainakin+ollut+joskus+niin+ahdistavia+työkavereita,+että+olisi+ollut+silkkaa+helvettiä+joutua+viikonlopuksi+jonnekin+saareen+niiden+kanssa.
03.11.2016 22:31
Jos+niitä+oikeasti+kiinnostaisi+päästä+pukille,+ne+käyttäisi+aikaansa+siihen+pukille+pääsemiseen,+vaikka+sitten+rahalla,+eikä+naisten+haukkumiseen+täällä..+Tai+ehkäpä+tämä+kaikki+on+nyt+sitten+sitä+pelimiesten+naisiin+käyttämää+dissaus+taktiikkaa.+Taitaa+toimia+yhtä+hyvin+täällä+kuin+livenäkin.
03.11.2016 22:23
20 / 109