Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+haluaisi+kärsiä+lonkkavaivaisena+loppuikääni,+jos+piikittävä+tumpelo+vaikka+sattuisi+osumaan+jonnekin+hermoon+tms+paikkaan..+mutta+hyvä+tietää,+että+semmoista+vaaraa+ei+ole.+Kohdalle+on+vaan+tosiaan+sattunut+kaikenlaista,+siksi+jonkun+asteinen+kynnys+hakeutua+hoitoon.+Mutta+taitaa+olla+pakko+nyt.
27.12.2016 23:07
Nuo+jotkut+muutamat+ovat+toki+kärjistetyin+esimerkki,+toiset+sitten+toimivat+hienovaraisemmin,+mutta+asian+ydin+on+sama.+Mutta+eipä+tuo+mitään.+On+kuitenkin+jollain+lailla+kiinnostavaa+kuulla+erilaisia,+itselle+vieraita,+näkökulmia+asioihin.+Kaikkea+ei+ymmärrä,+mutta+tuleepahan+tietoisemmaksi+kumminkin..+joskin+tieto+luo+myös+tuskaa.
27.12.2016 22:27
En+oikein+ymmärrä+tuota+ajattelua,+kun+lähtökohtaisesti+pyrin+itse+välttämään+ihmisten+kategorisointia+sukupuolen+perusteella..++puheet+ja+teot+ennemminkin+ratkaisee.
Jos+sovitaan,+että+molemmat+on+sukupuoleen+katsomatta+tasapuolisesti+yhtä+lutkia..+ja+se,+kumpi+on+varattu,+on+hiukan+lutkempi,+jos+voittajaa+halutaan+hakea?
Ei+kenenkään+status+siellä+sun+täällä+paneskelusta+kasva.+Jotkut+vaan+ovat+seksuaalisesti+halutumpia+kuin+toiset+ja+niillä+sitten+on+mahdollisuus+paneskella+ympäriinsä.
27.12.2016 22:21
Heh.+Ei+kukaan+nyt+viikossa+mitään+valtavaa+massaa+ehdi+kerryttää,+mutta+jos+homma+jatkuu..
27.12.2016 22:07
Tuota+vähän+pelkäsinkin..+vähän+semmoinen+kutina+ollut+koko+ajan,+että+on+turhan+optimistista+kuvitella,+että+vaiva+menis+pelkällä+levolla,+kun+on+jo+jonkin+aikaa+jatkunut+ja+äityi+nyt+noin+pahaksi.+Ei+mulla+mitään+erityistä+piikkikammoa+ole,+mutta+en+nyt+varsinaisesti+ilollakaan+odota+mahdollista+toimenpidettä..+Mulla+on+nimittäin+taipumusta+joutua+hoitovirheiden+uhriksi.
27.12.2016 21:58
Miten+nämä+tämmöiset+aina+menee+naisen+piikkiin,+yhtä+hyvin+voisi+kai+sanoa,+että+Han+Solo+on+lutka,+kun+varattuna+paneskelee+muita?+Eikö+ole+miehiä+väheksyvää+nähdä+heidät+tahdottomina+vätyksinä,+joilla+ei+ole+velvollisuutta,+tai+kykyä,+ottaa+vastuuta+omista+valinnoistaan+ja+moraalistaan?+Pahat+lutkanaiset+aina+pakottavat+syrjähyppimään.+:(
27.12.2016 21:52
En+ole+vielä+käynyt+lääkärissä,+tein+itse+diagnoosin..+Lonkat+on+oireillut+jo+jonkun+aikaa,+mutta+viime+lenkin+jälkeen,+kun+juoksin+liukkaalla,+tuli+paikat+niin+kipeäksi,+että+en+pystynyt+nukkumaan+ilman+särkylääkkeitä+ja+seuraava+päiväkin+oli+aikas+tuskallinen.+Olen++nyt+jättänyt+lenkit+väliin+parin+viikon+ajalta+ja+vaiva+on+taas+helpottanut..+Ajattelin+varovasti+tässä+joku+päivä+kokeilla+joskohan+paikat+kestäisi.+Jos+ei+niin+sitten+lekuriin+ja+piikille..+:(
27.12.2016 21:42
Tätä+palstaa+lukiessa+on+käynyt+selvääkin+selvemmäksi,+että+miehet,+tai+ainakin+ätmit,+ovat+vähintäänkin+yhtä+epäloogisia+kuin+naiset,+joita+yleisesti+syytetään+epäloogisiksi.
27.12.2016 19:34
Mukavaa,+että+olet+sentään+rehellinen..+ja+osoitat+noinkin++jalomielistä+kykyä+kohtuullisuuteen.
27.12.2016 19:21
Pinnallisiin+vaatimuksiinkin+vastaaminen+on+toki+hyöty,+mutta+itselle+koituva+ilo+sitäkin+suurempi..+On+tosiaan+kurjaa+jos+ei+pääse+liikkumaan,+vaikka+mieli+tekisi.+Itse+olen+kärsinyt+lonkkien+limapussin+tulehdus+oireista,+ja+voipi+olla,+että+luvassa+on+pidempikin+tauko+juoksemisesta..+mikä+on+sääli,+koska+juokseminen+on+kätevä+ja+halpa+tapa+harrastaa+liikuntaa.
27.12.2016 18:50
Älä+nyt+ota+niin+vakavasti,+kyseessä+oli+enemmänkin+heitto,+mutta+tietenkin+sisäsi+totuuden+siemenen.++Epäfeminismi+on+minun+mielestäni+eri+asia+kuin+naisviha,+jota+tällä+palstalla+ilolla+lietsotaan.+Olen+mm+useammankin+kerran+lukenut,+että+naisia+tulisi+kohdella+mitä+sadistisimmin+ja+väkivaltaisimmin+keinoin+ja+että+naiset+ovat+kiimavittuisia+läskejä+eläimiä+ym+paskaa.+Kun+jotain+asiaa+toistellaan+päivästä+toiseeen+se+muuttuu+propagandaksi.
27.12.2016 18:22
Hirn.+Tuo+olikin+kerrassaan+hillitön+ehdotus..+Mutta+kiitos+vaan,+olen+tähänkin+saaakka+pitänyt+ihan+hyvin+huolen+omasta+painostani+ihan+itse.+Jos+ja+kun+tämmöistä+hetkellistä+noususuhdannetta+ja+repsahdusta+ilmenee,+niin+puhdas+itseinho+ja+normaalijärjestykseen+palaaminen+kyllä+korjaa+tilanteen.+Arkea+odotellessa.
27.12.2016 18:10
On+totta,+että+liikunta+pitää+aineenvaihdunnan+käynnissä+ja+liikunta+ja+liikkuminen+tietenkin+kuluttaa+energiaa,+mutta+kenekään+ihmisen+elimistö+ei+pysty+kuluttamaan+sellaisia+määriä+energiaa,+kuin+mitä+jatkuva+korkeaenergisen+roskasapuskan+mättäminen+tuottaa.+Kohtuulliset+määrät+ei+tietenkään+haittaa+jos+oma+kulutus+on+suhteessa+saatuun+energiamäärään.+Painonhallinnassa+olennaisinta+on+terveet+ruokailutottumukset.
27.12.2016 18:04
Heh.+Luulenpa,+että+kiltti+ja+kunnollien+herra+Vaaka+laittaa+kyllä+pikaisen+stopin+jouluilottelulle+jahka+käyn+häntä+moikkaamassa.
27.12.2016 17:57
Eikä+pelkästään+itsemurhakandidaattien+ja+yllyttäjien+vuoksi..+Palstalla+on+naisvihurien+toimesta+myös+jatkuvaa+kiihottamista+kansanryhmää+vastaan,+kiihottumisen+sijasta+niin+kuin+tavanomaista+olisi.
27.12.2016 17:50
Tiedä+nyt+tuosta.+Ei+kai+säälipillusta+nyt+ainakaan+mitään+tuottoa+yhteiskunnan+kassaan+kerry..+vai+meneekö+siitä+lahjavero?
27.12.2016 17:33
En+minäkään+ymmärrä+miten+muka+olisi+parempi+saada+seksiä+säälistä+kuin+rahasta.+Kummassakaan+ei+kuitenkaan+ole+kyse+aidosta+himosta+tai+rakkaudesta,+niin+yhtä+tyhjän+kanssa+molemmat.
27.12.2016 17:13
Toivottavasti+pitää+paikkansa+tämä..+jos+se+sitten+vaikka+olis+paineiden+purkauduttua+vähän+vähemmän+kärttyisä+ja+vainoharhainen.
27.12.2016 17:06
Olet+sitten+onnekas+tieteellinen+ihme.
Ällöttää..+Olen+vetänyt+koko+joulun+suklaata,+joululeivonnaisia,+kaljaa+ja+viiniä+ja+nyt+olis+syytä+saada+putki+poikki+ennen+kuin+vahingossa+tapan+jonkun+viattoman+sivullisen+sinkoilevilla+napeilla.
27.12.2016 16:59
Olet+täysin+oikeassa,+sananvapaus+lain+suomissa+puitteissa..+kuinkahan+mahtaa+olla++itsemurhaan+yllyttämisen+laita.
27.12.2016 01:55
3 / 109