Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Merlin_72
profiilit
Merlin_72
Merlin_72
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
175
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei+nimimerkki+pikkukullinen-ukm!
Myönnä+totuus+itsellesi,+olo+helpottuu+varmasti.+Et+ole+hetero,+sillä+kiihotut+ajatuksesta,+että+harrastaisit+seksiä+miehen+kanssa.+En+ymmärrä,+että+mikä+tarve+niin+monilla+täällä+on+valehdella.+Ensin+kerrotaan+olevansa+mies+ja+himoitsevansa+miehiä,+mutta+silti+huomautetaan+lopuksi+heteroudesta.+Sellainen+on+vastenmielistä+toimintaa.+Turha+selitellä+yhtään+mitään,+ei+ole+väärin+jos+mies+harrastaa+seksiä+miehen+kanssa.+Mikäli+se+joillekin+henkilöille+nautintoa+tuo,+niin+siitä+vaan.+Ymmärrän+toki+sen,+että+ei+uskalla+todellisessa+elämässä+kertoa+rehellisesti+seksuaalisesta+suuntautumisestaan,+sillä+pahimmillaan+se+voi+aiheuttaa+todella+isoja+ongelmia,+jopa+hengenvaaraa.+Valitettavasti+vielä+nykyaikanakin.+Vaan+kun+täällä+internetissä+voi+täysin+vapaasti+ja+anonyymisti+kirjoittaa,+niin+turha+täällä+on+itselleen+tai+muille+valehdella.+Toteuttakaa+itseänne+vapaasti!
Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+pikkukullinen-ukm!
PS:+Opettele+kirjoittamisen+perussäännöt.+Voimia+ja+jaksamista!
16.11.2016 23:30
Hei+nimimerkki+öööseksuaali!
Mitä+yrität+sanoa?+Suositteletko+todella+löylykauhaa+työnnettäväksi+anaaliin?+Mistä+olet+tämän+ideasi+saanut,+onko+sinulla+tapana+työnnellä+löylykauhaa+useinkin+anukseesi+ja+tällä+tavoin+ratkaista+ongelmia+vai+mikä+on+viestisi+sanoma?
Kenen+rektumiin+tuo+löylykauha+tulisi+asettaa?+Aseksuaalisten+naisten+vai+heidän+miestensä+anaaliin+vai+mihin?+Ehkä+olet+vain+itse+erittäin+kiimaisena+ja+nyt+himojesi+vimmassa+kirjoitat+tänne+epämääräisen+julkaisun,+jolla+yrität+viestittää+kuinka+jonkun+pitäisi+tulla+dippailemaan+rektumiisi+löylykauhaa.+Suosittelen+sinua+kirjoittamaan+Peppuseksi-osastolle+näitä+löylykauha-juttuja.+Sieltä+löydät+varmasti+kaipaamaasi+seuraa,+jonka+kanssa+vaihdella+kauhailukokemuksia.+Saattaa+käydä+jopa+niin+hyvin,+että+löydät+vakiokumppanin,+jonka+kanssa+kauhailla.
Kerro+ihmeessä+jos+analyysini+ovat+täysin+vääriä,+keskustelen+mielelläni+kanssasi.+Sinulla+on+varmasti+rikas+mielikuvitus,+ei+sitä+muuten+osaisi+noin+hurjaa+paikkaa+keksiä,+johon+löylykauha+sujauttaa.
Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+öööseksuaali!
PS:+Opettele+kirjoittamisen+perussäännöt.+Voimia+ja+jaksamista!
16.11.2016 23:16
Hei+nimimerkki+Ritinille!
Oletko+sitä+mieltä,+että+raiskaus+on+oikeutettu+teko+jos+uhri+on+parisuhteessa+tekijän+kanssa+tai+jos+tekijä+on+jollain+lailla+tuttu?+Miten+mahtaisit+suhtautua+asiaan+sen+jälkeen+jos+tulisit+itse+raiskatuksi?+Ensin+jonkun+satunnaisen+henkilön+ja+sitten+jonkun+läheisesi+toimesta.+Ehkä+omakohtainen+kokemus+muuttaisi+näkemystäsi.+Toisaalta+on+mahdollista,+että+sinä+vain+tykkäisit+tulla+raiskatuksi+ja+siksi+näet+teon+oikeutettuna.+Onhan+sitä+olemassa+sellaisia+henkilöitä,+jotka+fantasioivat+raiskatuksi+tulemisesta,+ehkä+sinä+kuulut+heihin.+Tosin+useimmiten+fantasiatkin+tuntuvat+olevan+kiihottavia+vain+ajatusten+tasolla.+Voihan+asia+olla+niinkin+surullisesti,+että+itse+kuulut+raiskaajien+joukkoon.+Vai+onko+sinut+peräti+joskus+raiskattu+ja+koska+sinä+olet+selvinnyt+siitä,+niin+oletat,+että+muidenkin+tulee+suhtautua+asiaan+tismalleen+kuin+sinä?
Vaan+kerro+ihmeessä+lisää+näkemyksestäsi.+Miksi+puolison+toimesta+tapahtuva+raiskaus+olisi+yhtään+sen+hyväksyttävämpää+kuin+tuntemattoman+toimesta+tapahtuva+raiskaus.+Ajatteletko,+että+uhri+kokisi+olonsa+turvallisemmaksi+ja+voisi+olla+rauhallisin+mielin+kokemuksen+jälkeen+kun+oli+kuitenkin+tuttu+kyseessä?+Puolison+tulisi+olla+henkilö,+joka+pitää+kumppanistaan+huolta+ja+rakastaa+häntä.+Puolison+tulisi+olla+henkilö,+johon+luottaa,+ei+henkilö,+jonka+toimesta+voi+tulla+seksuaalisesti+hyväksikäytetyksi.+On+todella+huolestuttavaa,+että+suhtaudut+asiaan+tuolla+tavoin.
Odotan+innolla+vastaustasi.+Siihen+asti,+oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+Ritinille!
PS:+Opettele+kirjoittamisen+perussäännöt.
16.11.2016 22:52
Hei+nimimerkki+uuuiihhjj!
Mitä+tarkoitat+kun+neuvot+juttelemaan+löylykauhan+anaaliin?+Meinaatko+löylykauhan+olevan+jonkinlainen+olento,+joka+omaa+älyllistä+toimintaa?+Onko+löylykauhalla+tunne-elämä?
Mielestäsi+löylykauha+tulisi+jutella+anukseen+eli+sinulla+on+varmasti+varsin+omaperäinen+suhde+löylykauhoihin.+Meinaatko,+että+saunassa+ollessa+löylykauhalle+pitäisi+ruveta+rennosti+juttelemaan+ja+hetken+päästä+voisi+hienovaraisesti+alkaa+muotoilemaan+lauseitaan+eroottisesti+vihjaileviksi?+Kun+saunoja+huomaisi+löylykauhan+saavuttaneen+kiihottuneen+tilan,+voisi+hän+asettua+lauteille+makaamaan+takamus+pystyssä,+valmiina+saamaan+ja+kunnolla.+Sitten+kun+löylykauha+kokisi+sopivan+hetken+koittaneen,+niin+hän+riemusta+kiljaisten+sujahtaisi+syvälle+saunojan+rektumiin.+
Olenko+ollenkaan+oikeilla+jäjillä+vai+onko+analyysini+täysin+typerä+ja+tuulesta+temmattu?+Kerro+ihmeessä,+nimittäin+olen+todella+kiinnostunut+tästä+varmasti+hyvin+rikkaan+mielikuvituksen+avulla+syntyneestä+keskustelunavauksesta.
Sitten+vielä+tämä+käyttämäsi+termi+kaappihomo.+Kommenttisi+on+tarkoitettu+henkilölle,+jonka+nimimerkki+on+ida21.+Käsittääkseni+Ida+on+naispuolisen+henkilön+nimi.+Vai+yrititkö+olla+vain+loukkaava?+Meinaatko,+että+nimimerkin+ida21+takana+lymyileekin+joku+sellainen+mieshenkilö,+joka+ei+ole+sinut+seksuaalisuutensa+kanssa?+Joku+mies,+joka+esiintyy+naisena,+jotta+voisi+internetissä+huoletta+kertoa+anaaliseksiin+liittyvistä+himoistaan,+pelkäämättä+tulla+solvatuksi.+Mitä+luulet?
Vai+onko+sinulla+itselläsi+vain+paha+olla?+Koetko+olosi+epävarmaksi+ja+purat+tuskaasi+tänne?+Vai+minkä+impulsoimana+sinä+kirjoitit+kommenttisi?+Eikö+sinulla+ole+sosiaalista+elämää+tai+harrastuksia?+Autan+mielelläni+kykyjeni+mukaan+jos+sinulla+on+oikeasti+paha+olla.+Siinä+ei+ole+mitään+noloa+tai+väärää+kohdata+itseään+ja+ongelmiaan,+myöntäen+olevansa+vain+heikko+ja+pelokas+ihminen,+joka+tarvitsee+rakkautta+kokeakseen+olevansa+merkityksellinen+ja+olemassa.+Mikäli+sinulla+todella+on+ongelmia,+niin+keskustele+läheistesi+kanssa,+jos+se+ei+ole+mahdollista+tai+auta+sinua,+niin+suosittelen+ammattiapua.
Odotan+innolla+vastaustasi.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+uuuiihhjj!
PS:+Ennen+kuin+vastaat,+niin+opettele+kirjoittamisen+perussäännöt.+Voimia+ja+jaksamista!
16.11.2016 22:29
Hei+nimimerkki+vcxffff!
Millä+tavoin+löylykauhan+anaaliin+opetteleminen+tulee+suorittaa?+Sinä+vain+annoit+idean,+mutta+et+sitten+viitsinyt+kunnolla+paneutua+aiheeseen.+Aika+vastuutonta+toimintaa.+Oletko+pitänyt+aiheesta+laajojakin+luentoja+vai+jaatko+vain+silloin+tällöin+internetissä+tätä+varsin+omaperäiseltä+vaikuttavaa+vinkkiäsi?
Vai+yrititkö+nyt+vain+muotoilla+hieman+vapaammin+tuon+niin+tunkkaisen+ja+ummehtuneen+klassikkorepliikin?+Mikäli+sinä+halusit+vain+suositella+löylykauhaa+seksileluksi,+niin+kiitos+vinkistä,+mutta+en+aio+kokeilla.+Jos+sinulla+todella+on+mieltymyksenäsi+dippailla+anukseesi+löylykauhaa,+niin+kirjoita+siitä+eroottinen+novelli,+sille+olisi+varmasti+kysyntää.
Mitä+nyt+suttuisesta+julkaisustasi+sain+tulkittua,+niin+yrität+myös+ilmeisesti+määritellä+seksuaalisen+suuntautumiseni.+Olen+pahoillani,+et+saa+nokkelan+näpäyttäjän+titteliä.+Olen+avoimesti+biseksuaali+ja+se+tuntuu+hyvältä.+Vai+onko+sinulla+ongelmia+oman+seksuaalisuutesi+kanssa+ja+nyt+vain+projisoit+epävarmuuttasi+ja+pahaa+oloasi?+Toivottavasti+sinulla+ei+ole+paha+olla,+sillä+olisi+ikävä+jos+internetin+keskustelufoorumi+olisi+kanava,+jossa+käsittelet+tunteitasi.+Kannattaa+ennemmin+keskustella+läheisten+kanssa+ja+mikäli+se+ei+auta,+niin+suosittelen+hakemaan+ammattiapua.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+vcxffff!1
PS:+Voimia+ja+jaksamista!
11.11.2016 00:08
Hei+nimimerkki+Eivoikuinihmetellä!
Määrittelet+minut+idioottien+idiootiksi,+mutta+et+perustele+ollenkaan.+Varsin+hämmentävää,+nimittäin+jos+joku+osaa+noin+tarkasti+ihmisen+muutaman+kirjoituksen+perusteella+noinkin+vahvasti+määritellä,+niin+olettaisi+tämän+osaavan+myös+perustella+näkemystään+tyhjentävästi+ja+selkeästi.+Ikävää,+että+annat+vain+tittelin,+sillä+nyt+mieltäni+jää+kalvamaan,+että+mikä+erityisesti+on+syy+tähän+titteliin.+Otan+sen+tietenkin+kiitollisena+vastaan.+Onhan+se+hienoa,+että+olet+käyttänyt+aikaasi+analysointiini.+Jestas+sentään,+idioottien+idiootti.+Olenko+oikein+mahtavin+idiootti,+mitä+maailmasta+löytyy?+Onko+maailmassa+jonkinlainen+idioottien+heimo,+jota+minun+tulisi+johtaa+vai+mitä+yrität+kertoa?+
Olenko+minä+todella+mielestäsi+idootti+eli+tyhmä+olento?+Olen+kirjoittanut+täysin+asiallisesti+ja+ollut+kohtelias,+mutta+mikäli+asiallisesti+käyttäytyvä+henkilö+on+mielestäsi+idiootti,+niin+siitä+vaan.+Minähän+en+kuitenkaan+ole+se+henkilö,+joka+suosittelee+työntämään+anukseen+löylykauhan,+että+sikäli.
Vai+onko+nyt+kyse+siitä,+että+sinulla+on+vain+paha+mieli+ja+et+löydä+tunteillesi+muuta+käsittelykanavaa+kuin+tämä+foorumi?+Kannattaa+keskustella+läheistesi+kanssa+jos+sinua+todella+kirjoitukseni+noin+pahasti+harmittavat,+että+täytyy+ruveta+solvaamaan.+Mikäli+sinulla+ei+ole+läheisiä+tai+heistä+ei+ole+apua,+niin+kehoitan+hankkimaan+ammattiapua.+
Suosittelet+minulle+osallistumista+johonkin+Talent-kisaan.+Minkä+vuoksi?+Mikä+olisi+kisassa+kykyni,+jota+esittelisin?+Olisiko+se+kyky+aiheuttaa+muutamalla+kommentilla+mielipahaa+satunnaisille+henkilöille?+Annettaisiinko+minulle+tietokone+ja+tietyssä+ajassa+minun+olisi+saatava+joku+satunnainen+määrä+kauhailijoita+närkästymään+tai+olisin+epäonnistunut?+Odotan+innolla+vastaustasi,+siihen+asti+kaikkea+hyvää+ja+oikein+ihanaa+syksyä+sinulle+nimimerkki+Eivoikuinihmetellä!
PS:+Ennen+kuin+vastaat,+niin+opettele+hieman+kirjoittamista.+Voimia+ja+jaksamista!
07.11.2016 22:25
Hei+nimimerkki+Vitunurpot!
Aivan+ensimmäisenä+haluan+kiinnittää+huomiota+siihen,+että+määrittelet+minut+olemattomaksi.+Jos+minua+ei+kerran+ole+olemassa,+niin+mistä+ovat+kommenttini+peräisin?+Vai+meinaatko+minun+olevan+mitätön+ja+surkea+ja+näin+ollen+olisin+olematon?+Sitten+termi+runkkari,+mihin+yrität+sillä+viitata?+Onko+pyrkimyksesi+tuoda+julki,+että+olisin+säälittävä+ja+seksuaalisesti+turhautunut+henkilö,+jonka+ainoa+seksuaalinen+kontakti+on+etusormen+ja+esinahan+välinen+hutera+liitto?+Minä+en+osaa+vastata+kysymykseesi,+että+mistä+näitä+olemattomia+runkkareita+ilmestyy,+en+nimittäin+luokittele+itseäni+sellaiseksi.+Oletan+kuitenkin+sen+verran,+että+samoilla+tavoin+he+maailmaan+ilmestyvät+kuin+muutkin+olennot.+Upeaa+huomata,+kuinka+uteliaasti+suhtaudut+ympäristöösi.
Minkä+ihmeen+takia+kysyt+kysymyksesi+kun+heti+seuraavassa+lauseessa+pyrit+siihen+vastaamaan?+Voin+myöntää+täysin+avoimesti,+että+minua+kiusattiin+koulussa+ja+se+jätti+ikäviä+muistoja.+En+ole+ikinä+ollut+koulukiusattujen+luokkakokouksessa+ja+tuskin+sellaiseen+kutsun+saadessani+osallistuisin.+Käsittelen+traumojani+läheisteni+kanssa+ja+jos+se+ei+auta,+niin+haen+ammattiapua.+Koulukiusauksen+uhriksi+joutumiseni+ei+korreloi+siihen,+että+miksi+haluan+lukea+lisää+sellaisen+henkilön+ajatuksia,+joka+suosittelee+löylykauhaa+seksileluksi.+Sellainen+idea+ei+varmastikaan+synny+ihan+vaatimattomalla+mielikuvituksella,+joten+tietenkin+mielenkiintoni+herää+näiden+kauhailjoiden+laajempia+näkemyksiä+kohtaan.+Väität,+että+ei+voi+muuta+kuin+ihmetellä.+Kyllä+voi+ja+paljon,+itsekin+sen+jo+todistat.+Mikäli+voisit+vain+ihmetellä,+et+olisi+kirjoittanut+kommenttiasi+vaan+olisit+jäänyt+itseksesi+pohdiskelemaan+tätä+selvästi+mieltäsi+pahastikin+painavaa+asiaa.
Sinulla+on+ilmeisesti+tarve+lunastaa+jonkinlainen+ihmistuntijan+titteli+kun+noin+lyhyiden+kirjoituksieni+perusteella+päätit+määritellä+seksuaalisen+suuntautumiseni.+Mikäli+yritit+pelkästään+olla+loukkaava,+niin+voin+vain+todeta+sinut+varsin+kesyksi+ja+kehoittaa+harjoittelemaan+runsaasti.+Sitten+tuo+viimeinen+tokaisusi:+Vai+että+oikein+vagina.+Kyllä,+vagina+nimenomaan.+Se+on+asiallinen+ja+täysin+validi+termi,+joten+suotta+hämmästelet.+Vaan+ihan+pikku+vinkkinä+vain,+että+kysymyslause+päättyy+kysymysmerkkiin,+ei+pisteeseen.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+Vitunurpot!
06.11.2016 22:50
Hei+nimimerkki+Uuuhhhjjj!
Kiitos+varmasti+hyvin+värikkään+mielikuvituksen+tuottamasta+ideasta,+mutta+en+työnnä+löylykauhaa+kenenkään+anaaliin.+Minä+käytän+löylykauhaa+ainoastaan+veden+heittämiseen+kiukaalle,+mutta+mikäli+joku+haluaa+kyseistä+välinettä+seksileluna+hyödyntää,+niin+siitä+vaan.+Nimität+minua+satusedäksi,+mutta+en+vastaanota+titteliä,+sillä+se+on+minulle+täysin+sopimaton.+En+satuillut+lainkaan+vaan+esitin+asiallisia+kysymyksiä,+neuvoin+opettelemaan+kirjoittamisen+perussäännöt+sekä+toivotin+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+nimimerkille+vccfgg.
Huomautat,+että+mieluiten+tuo+löylykauha+tulisi+työntää+minun+rektumiini+eli+jos+työnnän+sen+jonkun+toisen+henkilön+anukseen,+niin+sekin+on+ihan+ok,+mutta+ei+tuota+yhtä+suurta+tyydytystä+sinulle.+Hieman+herää+kysymys+siitä,+että+onko+tämä+jonkinlaista+vihjailua+siitä,+että+haluaisit+leikkiä+kanssani?+Minkä+takia+suosittelet+minulle+löylykauhaa,+mistä+moinen+idea+kumpuaa?+Onko+sinulla+useinkin+tapana+saunassa+hassutella+kauhan+kanssa+vai+yritätkö+vain+olla+hurja+ja+poikkeuksellisen+luova?
Minun+tulisi+mielestäsi+mennä+muualle+runoilemaan.+Vaan+minun+tekstissäni+ei+kyllä+minkäänlaista+runollisuutta+ollut.+Korjaa+termistösi+kuntoon.+Miksi+minun+tulisi+painua+naisen+sukupuolielimeen?+Tuliko+sinulle+paha+mieli+kommentistani?+Kuulutko+ylvääseen+kauhailijoiden+klaaniin+ja+nyt+yrität+puolustaa+jengisi+jäsentä+vai+minkä+impulsoimana+kirjoitit+kommenttisi?+Kyllä+sinulla+selvästi+on+ollut+todellinen+tarve+oikein+täräyttää+ja+tuoda+julki+kuinka+tosissasi+olet,+kun+noinkin+hurjaa+sanaa+kuin+vittu,+päätit+käyttää.+Kenen+vaginaan+minun+tulisi+painua,+onko+suosituksia?+Fyysisestihän+tuo+on+varsin+mahdotonta.+Jonkin+eläimen+emättimeen+saattaisin+mahtuakin,+mutta+jos+minä+nyt+sinne+sujahtaisin,+niin+tuskin+se+sinulle+iloa+tai+tyydytystä+elämään+toisi.
Tekstisi+on+kokonaisuutena+epämääräistä+suttua,+vailla+pääpointtia.+Suosittelen,+että+pohdit+nyt+todella+tarkaan,+mitä+sinä+oikeasti+haluat+minulle+kertoa+ja+kommentoit+sitten+uudestaan.+Odotan+innolla+vastaustasi.+Kaikkea+hyvää+ja+oikein+ihanaa+syksyä+sinulle+nimimerkki+Uuuhhhjjj!
06.11.2016 16:50
Hei+nimimerkki+vccfgg!
Onko+tuo+löylykauhan+työntäminen+anaaliin+sinun+yleisin+kikkasi,+jota+käytät+kun+tulee+jonkinlaista+hämminkiä+vastaan+vai+miksi+suosittelet+moista+toimintaa?+Yritätkö+antaa+vinkin+ensimmäistä+kertaa+varten?+Kenen+anukseen+löylykauha+tulisi+tässä+tapauksessa+sujauttaa?+Kerro+ihmeessä,+odotan+innolla+vastaustasi.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+vccfgg!
04.11.2016 10:54
Hei+nimimerkki+Miksimulkku!
Aivan+ensimmäisenä+haluan+todeta,+että+opettele+kirjoittamaan+kunnolla.+Sitten+toinen+asia.+Todella+typerää+toimintaa+tulla+tänne+tuskan+tunnetta+purkamaan,+ei+tilanne+muutu+vaikka+täällä+kuinka+paljon+keskustelisit.+Keskustele+asiasta+miehesi+kanssa,+ei+hänen+käytöksensä+sillä+muutu,+että+luet+täältä+kommentteja,+joissa+todetaan+miehesi+typeräksi+tai+suositellaan+löylykauhaa+työnnettäväksi+anaaliin.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+Miksimulkku!
PS:+Häpeäisit!
04.11.2016 10:43
Hei+nimimerkki+vcxfftt!
Opettele+kirjoittamisen+perussäännöt.+Tekstisi+ollessa+tuollaista+suttua,+sinua+ei+voi+ottaa+vakavasti.+Kyllä+minä+sen+verran+sain+julkaisuasi+analysoitua,+että+suuri+tarve+sinulla+on+tuoda+mielipiteesi+julki,+joka+on+varmasti+viiltävän+älykäs,+mutta+lopullista+ja+todellista+sanomaa+en+löytänyt.+Opettele+muotoilemaan+ajatuksesi+tekstillisesti+selkeään+muotoon+ennen+kuin+seuraavan+kerran+kommentoit+tänne.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+vcxfftt!
04.11.2016 10:35
Hei+nimimerkki+vvggy!
Kerro+ihmeessä+lisää.+Miten+tämä+löylykauhan+kiihottaminen+anaaliin+tapahtuu?+Yritätkö+kertoa,+että+löylykauhalla+on+tunne-elämä+ja+sekin+voi+tuntea+olevansa+kiihottunut+ja+tämän+myötä+penetroitua+anaaliin?+Aika+huima+ajatus,+että+ensi+kerralla+saunoessani+löylykauha+kiihottuisi+minusta+niin+paljon,+että+päättäisi+sujahtaa+rektumiini.+
Vai+yritätkö+vain+kertoa,+että+alkuperäisen+viestin+kirjoittajan+tulisi+työntää+löylykauha+anukseensa?+Jos+näin+on,+niin+minkä+takia+suosittelet+moista+aktia?+Oletko+sen+itse+mukavaksi+touhuksi+todennut+ja+siksi+suosittelet+sitä+muille?+Vai+mistä+on+päähäsi+pälkähtänyt+idea+käyttää+löylykauhaa+seksileluna?+
Sitten+tämä+kun+julistat+alkuperäisen+viestin+kirjoittajan+kaappihomoksi.+Mikäli+osaat+noin+lyhyen+kirjoituksen+perusteella+analysoida+henkilön+kaappihomoksi,+niin+ansaitset+ihmistuntijan+tittelin.+Onneksi+olkoon!+Mikäli+yritit+vain+olla+loukkaava,+niin+aika+kesyä+ja+avutonta,+mutta+jokaisen+kekseliäisyydellä+on+toki+rajansa+ja+aina+ei+jaksa+panostaa.
Odotan+innolla+vastaustasi.+Siihen+asti+kaikkea+hyvää+ja+oikein+ihanaa+syksyä+sinulle+nimimerkki+vvggy!
PS:+Opettele+kirjoittamisen+perussäännöt,+nyt+oli+nimittäin+aikamoista+suttua.+Tämä+ihan+vain+sen+takia,+että+sinun+viesteistäsi+saisi+paremmin+selvää+jos+kirjoitusasu+olisi+kunnossa.+Asiallisen+kirjoitusasun+myötä+saisit+myös+vakuutettua+suuremman+lukijakunnan.+Nyt+moni+mahdollisesti+vain+hihittää+sinun+epäselvälle+räpellyksellesi,+vaikka+sinä+olet+aivan+tosissasi+ja+ajatuksella+varmasti+kommenttisi+kirjoittanut.
04.11.2016 10:26
Hei+nimimerkki+Kauhi!
Olisipa+elämä+todella+noin+yksinkertaista+ja+olisinpa+niin+vaatimaton,+että+pelkkä+kauhan+työntäminen+anukseeni,+tyydyttäisi+kaikki+tarpeeni+elämässä.+Vaan+niin+ei+ole.
Perustele+ihmeessä+väitteesi+ja+kerro+tarkemmin.+Ajatteletko,+että+seksuaalisen+nautinnon+saralla+tuo+kauhailu+riittäisi+minulle?+Vai+meinaatko,+että+yleisesti+elämässä+minun+ei+tulisi+saada+mitään+muuta+kuin+jonkinlainen+kauha+anukseeni+ja+näin+ollen+olisin+kaiken+saanut,+mitä+maailmassa+ansaitsen?+Älä+sinä+suotta+yritä+määritellä,+mikä+kenellekin+riittää.+Jos+tämä+impulssisi+kauhaan+liittyen+heräsi+siitä,+että+anaalin+kauhailu+on+sinun+elämäsi+suurin+intohimo+ja+riittää+sinulle+etkä+muuta+vaadi,+niin+hyvä+niin.+Vaan+kaikkia+se+kauhailu+ei+kiinnosta.+Meitä+ihmisolentoja+on+nimittäin+niin+monta+eri+sorttia.+Jään+innolla+odottamaan+vastaustasi.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+Kauhi!
31.10.2016 23:26
Hei+nimimerkki+ccchh!
Sinun+seksuaaliset+mieltymyksesi+eivät+määritä+kaikkien+himoja+tai+sitä+mikä+toisille+riittää.+Työntele+sinä+vaan+anaaliisi+niin+monta+löylykauhaa+ja+vaikka+kiulu+ja+kiuaskivetkin+mukana,+mikäli+se+sinulle+nautintoa+tuottaa,+mutta+älä+viitsi+suotta+tulla+häiriköimään.+Mikäli+tämä+häiriköinti+täällä+on+ainoa+harrastuksesi,+niin+toivotan+voimia+ja+jaksamista.
21.10.2016 20:26
Hei+nimimerkki+zdssdddfff!
Hienoa,+että+jaoit+tämän+omaperäisen+vinkkisi.+Olisit+ihmeessä+antanut+kunnolliset+ohjeet+aktin+suorittamiseen.+Ensi+kerralla+voisit+pienenä+lisämausteena+kertoa+tarinan+ensimmäisestä+kauhailukerrastasi.+Suosittelen+sinua+myös+kuvaamaan+videon+kyseisestä+toimituksesta.+Voisit+sitten+jatkossa+linkata+vain+sen+ja+laittaa+saatesanoiksi,+että+tehkää+näin.+Nimittäin+kirjoituksesi+on+aikamoista+suttua+ja+nyt+sinua+ei+varmasti+oteta+ollenkaan+niin+vakavasti+kuin+silloin+jos+olisit+kiinnittänyt+kunnolla+huomiota+tekstisi+kirjoitusasuun.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+zdssdddfff!
21.10.2016 20:21
Hei+nimimerkki+cgghjjj!
Ikävää,+että+tekstisi+on+tuollainen+suttuinen+räpellys.+Nyt+kukaan+ei+ota+sinua+vakavasti.+Opettele+kirjoittamisen+perussäännöt+ja+tule+sitten+takaisin.+Olet+sitä+mieltä,+että+homon+tulisi+olla+kertomatta+seksuaalisesta+suuntautumisestaan+ja+tyydyttää+himonsa+anaaliseksin+suhteen+henkarilla.+Varsin+mielenkiintoista.+Opettele+tosiaan+kirjoittamaan+ja+tule+sitten+antamaan+tyhjentävä+vastaus.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+cgghjjj!+
PS:+Voimia+ja+jaksamista!+Maailma+on+joskus+hämmentäviä+asioita+täynnä+ja+sitten+kun+ei+osaa+käsitellä+vastaanottamaansa+informaatiota,+niin+tulee+höpötelleeksi+kaikenlaisia+typeryyksiä.+Ihan+rauhassa+vaan,+kyllä+sinäkin+vielä+sen+totuuden+löydät.
21.10.2016 20:16
Hei+nimimerkki+åpoiiujhh!
Aivan+ensimmäisenä+suosittelen+sinua+opettelemaan+kirjoittamisen+perussäännöt.+Kukaan+ei+ota+sinua+vakavasti+kun+julkaisusi+on+tuollainen+suttuinen+räpellys.+
Sitten+toinen+asia.+Minkä+vuoksi+suosittelet+työntämään+löylykauhan+anaaliin?+Oletko+itse+kokeillut+kyseistä+kikkaa+ja+sen+nautinnolliseksi+todennut+vai+miksi+suosittelet+tekemään+moisen+tempun?+Olisit+ihmeessä+antanut+kunnolliset+ohjeet+aktin+toteuttamiseen.+Millainen+kauha+olisi+paras+ja+minkälaisessa+ympäristössä+tämä+teko+tulisi+toimittaa,+jotta+se+olisi+oppikirjan+mukainen+suoritus?
Mikäli+olet+itse+kokenut+kauhailija,+niin+julkaise+aiheesta+eroottinen+novelli,+sille+olisi+varmasti+kysyntää.+Opettele+kuitenkin+sitä+ennen+huolellisesti+kirjoittamista,+että+ei+mene+hyvä+tarina+kokonaan+ohi+epäselvän+kirjoitusasun+vuoksi.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+åpoiiujhh!
PS:+Mikäli+et+keksi+muuta+vastattavaa,+niin+suosittele+työntämään+vaikka+kiuas+rektumiin+ja+määrittele+minut+ahkeraksi+masturboijaksi.
21.10.2016 20:09
Hei+nimimerkki+vvggghh!
Miksi+suosittelet+moista+aktia?+Miten+tämä+löylykauhan+vertaaminen+anaaliin+tapahtuu?+Onko+sinulla+aiheesta+paljonkin+kokemusta+vai+miksi+moista+toimintaa+suosittelet?+Odotan+innolla+vastaustasi.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+vvggghh!
19.10.2016 13:33
Olen+pettynyt+kauhailijoihin,+huonoa+kyttäämistä.+Missä+viipyy+klassikkorepliikki?+Ehkä+kauhailijat+keksivät+uutta+iskulausetta+porukalla+ja+eivät+sen+vuoksi+ole+vielä+kerenneet+hoitaa+velvollisuuksiaan...
19.10.2016 13:28
Hei+nimimerkki+vcggggh!
Kiitos+vinkistä,+mutta+en+koe+löylykauhaa+millään+tavalla+kiihottavana+esineenä,+joten+en+aio+tyydyttää+sillä+himojani+anaaliseksin+suhteen.+Ymmärrän,+että+yrität+projisoida+omat+pelkosi+minuun+ja+siksi+sorrut+tuollaiseen+tökeröön+solvaamiseen.+Olen+avoimesti+biseksuaali,+joten+sikäli+tuo+viittauksesi+kaappihomouteen+on+täysin+invalidi.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+vcggggh!
PS.+Opettele+kirjoittamisen+perussäännöt+ja+tule+sitten+takaisin,+mikäli+sinulla+on+vielä+jotain+sanottavaa.+Tarkoitan+sanottavalla+muuta+kuin+tuota+väljähtänyttä+neuvoasi+seksin+suhteen.+
PPS:+Mikäli+olet+itse+todennut+löylykauhan+toimivaksi+seksileluksi,+niin+kuvaa+seuraavasta+kauhailuhetkestäsi+video+ja+linkkaa+tänne.+Kun+tuo+kirjoittaminen+ei+vaikuta+olevan+vahvinta+osaamistasi,+niin+voisit+vain+linkata+videon+ja+kirjoittaa+saatesanoiksi,+että+tehkää+näin.
19.10.2016 13:24
5 / 9