Siis ei helvetti, mikä siinä on, että mies alkaa hipelöimään ja koskettelemaan sua ja saa sulle oikein kunnon halut ja panetukset päälle, ja sitten lopettaa vain kesken ja tyyliin käy nukkumaan? Raivostuttavaa ettenkö sanoisi!
lopettaa hommat kesken
6
180
Vastaukset
- urpourputtaja
siis, ootko ite hommassa mukana kun mies aloittaa? Jos nainen ei ryhdy leikkiin mukaan ja osallistu mitenkään niin mieskin lankautuu.
- Miksimulkku
Juu, siis itse olen jutussa täysin mukana ja näytänkin sen
- äällkuu
Kurkkuun asti
Hei nimimerkki Miksimulkku!
Aivan ensimmäisenä haluan todeta, että opettele kirjoittamaan kunnolla. Sitten toinen asia. Todella typerää toimintaa tulla tänne tuskan tunnetta purkamaan, ei tilanne muutu vaikka täällä kuinka paljon keskustelisit. Keskustele asiasta miehesi kanssa, ei hänen käytöksensä sillä muutu, että luet täältä kommentteja, joissa todetaan miehesi typeräksi tai suositellaan löylykauhaa työnnettäväksi anaaliin. Oikein ihanaa syksyä ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki Miksimulkku!
PS: Häpeäisit!- mekkk
Teeppä sama homma miehellesi että laitat vehkeen seisomaan ja sitten lopetat kesken ettei sekstaillakkaan niin oppii tavoille tai sitten on joku juttu että laittaa naisen valmiisksi seksiin ja jättää sestailematta niin aika hanurista tuollainen ja sanot ekrran kunnolla ettei tartte hiplailla jos ei vie hommia loppuun saakka.
- nolomolo
Hei mulla kävi sellainen juttu mielessäni, että voisko olla niin että
miehesi on yliherkkä ? Tarkoitan siis sitä että hän kiihottuu ja laukeaa
tietämättäsi ihan alkumetreillä ? Hänellä nolottaa se ja peittelee ?
Yksi vanha vitsikin oli että mies vonkasi ja vonkasi, sitten viimeinkin nainen suostu ja meni kontilleen. Mies oli käynyt niin kuumana että kun pääsi tuikkaamaan sisään,
tuli saman tien ja pyörähti pois pukilta, pyyhkäisi kalunsa lakanaan ja kääntyi pois. Nainen kontillaan ihmettelee että noh ?
Mies tuumasi että "eipä huvitakkaan".
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047