Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

175

1. Voi+sinua+pikku+ccggtt.+Sinä+niin+kovasti+yritit,+oikein+hurja+pyrit+olemaan.+Päätit+täräyttää+ja+kommentoida+luovasti.+Niin+surullista,+minä+todella+myötäelän+tuskassasi.+Onhan+se+todella+ikävää+kun+pitää+tulla+pahaa+oloaan+tänne+purkamaan.+Vaikka+alkuperäisen+viestin+kirjoittaja+on+todennäköisesti+huijari,+ei+sinun+kannata+tulla+tänne+kiukuttelemaan+ja+nolaamaan+itseäsi.+Ei,+mutta+ethän+sinä+nolaa+kun+ei+kukaan+tiedä+kuka+olet.+Kirjoitit+niin+luovalla+nimimerkillä,+että+ei+kukaan+osaa+yhdistää+nimimerkkiäsi+siihen,+mitä+oikeasti+olet.+Vaan+kerrohan+pikku+ccggtt,+sinä+surullinen+tapaus+ja+sääliä+aikaan+saava+räpeltäjä.+Miksi+suosittelet+löylykauhaa+työnnettäväksi+anaaliin?+Onko+kyseinen+toiminta+tuottanut+sinulle+useinkin+nautintoa?+Minkälaisilla+kauhoilla+useimmiten+leikit+vai+oletko+vain+kuullut+jostain+tämän+kauhailun+olevan+seksuaalista+nautintoa+tuottavaa+toimintaa+ja+siksi+suosittelet+sitä+eteenpäin?+Kerro+ihmeessä+oikein+tarkasti.+Sitten+tämä+toinen+asia,+mainitset+alkuperäisen+viestin+kirjoittajan+horoksi.+Oletko+mahdollisesti+ostanut+palveluita+kyseiseltä+henkilöltä,+mutta+pettynyt+ja+nyt+kiukuttelet+hänelle+täällä+sen+vuoksi.+Vai+yrititkö+olla+epätoivoisesti+loukkaava,+että+horo+olisi+se+sana,+mikä+varmasti+vakuuttaisi+vastaanottajan+siitä,+että+olet+tosissasi?+Suosittelen+ammattiapua+jos+elämäsi+on+noin+tuskaisaa,+uskalla+vaan+rohkeasti+kohdata+ongelmasi.PS:+Mikäli+et+muuta+sanottavaa+keksi,+niin+kuittaa+minut+kaappihomoksi,+se+olisi+tyylillesi+sopivaa.+Ai+niin,+voithan+sinä+myös+muistuttaa+pienestä+peniksestäni+tai+kertoa,+että+olet+harrastanut+seksiä+äitini+kanssa,+mutta+kuinka+tämä+on+veltto+ja+kuiva+lahna.+Kaikkea+hyvää+sinulle+ja+oikein+ihanaa+syksyä+ccggtt!
  2. Hei+rakas+Oonko.mieli.sairas.+Sinun+kannattaa+aivan+ensimmäisenä+hankkia+aapinen+ja+päntätä+sitä+ahkerasti.+Aika+heikko+kirjoitusasu+on+tekstilläsi,+etenkin+kun+puhutaan+vakavista+asioista.+Onhan+vittu+sanana+varsin+karkea+ja+tuo+joissain+tapauksissa+todella+kivaa+säröä+tekstiin+ja+puheeseen,+vaan+nyt+se+oli+täysin+turha.+Ymmärrän+toki,+miksi+kirjallisen+kapasiteettisi+heikkouden+vuoksi+turvauduit+tällaiseen+epätoivoiseen+viimeiseen+oljenkorteen.+Yritit+saada+edes+jonkinlaista+näyttävyyttä+ja+omaperäisyyttä+tekstiisi.+Kyllä+hoito+voisi+tehdä+sinulle+hyvää,+se+oli+ensimmäinen+assosiaationi.+Vaan+nyt+tulkittuani+tarkemmin+tuota+aiempaa+kommenttiasi,+herää+ajatus,+että+ehkä+olet+vain+tylsän+elämän+omaava+henkilö,+joka+hakee+sihen+sisältöä+kirjoittamalla+typeryyksiä+internettiin.+Olihan+tämän+viestiketjun+aloittajankin+kirjoitus+täysin+turha+julkaisu,+mutta+vielä+enemmän+minua+hämmentää+se,+että+sinä+jatkoit.+Yritit+varmasti+olla+kovinkin+huvittava.+Kyhäsit+avuttoman+tarinan+Jokisen+Tapsasta,+joka+tarjoilee+anaaliaan+aktiivisesti+nussittavaksi.+Suruksesi+joudun+toteamaan,+että+pieleen+meni.+Lopuksi+vielä+todettakoon,+että+ei+se+hoito+nyt+varmasti+pahaksikaan+olisi,+päätellen+julkaisustasi.+Harkitse+terapiaa.+Voisit+siellä+saada+vinkkejä+siihen,+kuinka+hankkia+jokin+uusi+harrastus+ja+jättää+taakse+tuollainen+internetsekoilu+ja+häiriköinti.+Toivottavasti+tämä+selvensi+asioita.+Kaikkea+hyvää+ja+oikein+ihanaa+syksyä+sinulle+Oonko.mieli.sairas!PS:+Voimia+ja+jaksamista,+ymmärrän+tuskasi.
  3. Hei+rakas+Uuihhhjjjj!+Aivan+ensimmäisenä+haluan+todeta+sinulle,+että+en+ole+minkäänlainen+satusetä+vaan+henkilö,+joka+on+kiinnostunut+saamaan+asioihin+tarkennusta.+Ihan+pelkkää+uteliaisuutta+vain,+ei+muuta.+Olen+syvästi+pahoillani+jos+kysymykseni+aiheuttivat+sinule+mielipahaa.+Toivottavasti+et+sentään+saanut+traumoja.+No+jaa,+terapialla+niistäkin+voi+selvitä.+Uskalla+vaan+kohdata+ongelmasi,+mikäli+pahasti+ahdistuit.+Sitten+toinen+asia.+En+aio+työntää+löylykauhaa+anukseeni,+sillä+mikäli+haluan+rektumiani+tyydytettävän,+syöksyköön+sinne+penis,+sormet,+kieli+tai+asianmukainen+seksilelu+ei+löylykauha.+Ymmärrän+toki+sen,+mikäli+yrität+olla+kovinkin+nokkela+ja+hurja+ehdottamalla+nimenomaan+löylykauhaa,+mutta+se+on+varsin+kesyä+nykyaikana+ja+moneen+otteeseen+nähtyä.+Joudun+valitettavasti+toteamaan,+että+olet+tylsä,+jopa+mitätön.+Olisit+ennemmin+ehdottanut+jotain+omaperäistä,+kuten+kultaharkkoa+tai+televisiota,+sillä+nämä+löylykauhat+ovat+jo+aika+vanha+juttu.+Vaan+jotkut+pitävät+klassikoista+ja+mistä+sitä+tietää+vaikka+olisitkin+jo+pitkän+linjan+kauhailija,+mutta+tuoreuden+säilyttämiseksi+vaihtelet+nimimerkkiäsi+silloin+tällöin.+Sitten+on+sinun+vuoro.+Miksi+haluat+löylykauhan+päätyvän+anaaliini?+Oletko+loukkaantunut+teksteistäni+ja+koet,+että+tällä+tavoin+tapahtuisi+oikeus+ja+saisin+rangaistuksen+hirmuteoistani?+Olenko+rikkonut+pyhää+kauharituaalia,+sotkemalla+kauhailijan+kirjoituksen,+kysymällä+lisäselvityksiä+vai+mistä+kenkä+hiertää?+Vai+oletko+sinä+viehättynyt+minusta+ja+haluaisit+seksileikkejä+kanssani,+joissa+löylykauhat+näyttelisivät+suurta+roolia?+Kerro+ihmeessä,+odotan+innolla+vastaustasi.Lopuksi+todettakoon,+että+mikään+ei+ole+kuitenkaan+varmaa,+saatan+jonain+päivänä+innostua+kauhailusta.+Siispä+ehdotan,+että+vastaat+minulle+ja+annat+jonkinlaisia+yhteystietoja+sekä+siinä+samassa+vinkkejä,+että+millä+tavoin+kannattaa+tuo+löylykauhan+toimittaminen+anaaliin+suorittaa.+Voit+myös+antaa+neuvoja+kauhamalleista,+että+minkälainen+muoto+ja+materiaali+on+paras.+Mahdollisesti+jonain+päivänä+lähetän+sinulle+aiheesta+kirjeen,+jossa+raportoin+kokemuksistani.+Bonuksena+saatat+saada+jopa+videon,+jossa+suoritan+tätä+sinua+kiinnostavaa+aktia.+Lisäaromia+videolle+voisi+tuoda+loppuhuipennus,+jossa+viimeistelen+nautinnon,+tunkemalla+nokkosista+tehdyn+vihdan+syvälle+sinne+sinun+mielenkiintosi+kohteeseen...PS:+Mikäli+et+keksi+mitään+sanottavaa+ja+joudut+itkemään+häpeääsi,+ymmärtäessäsi+jälleen+kerran+kirjallisen+kapasiteettisi+heikkouden,+tiedät+kyllä+miten+toimia.+Lisää+vain+jo+klassikoksi+muodostuneeseen+aiempaan+kommenttiisi+toteamus+siitä,+että+olen+kaappihomo,+niin+kaikki+on+sillä+kuitattu.+Oikein+ihanaa+ja+mahtavaa+syksyä+sinulle+Uuihhhjjjj!
  4. Minkä+vuoksi?+Kerrohan+nyt,+rakas+ccfgggg,+että+miksi+suosittelet+juuri+löylykauhaa?+En+ole+vielä+kertaakaan+törmännyt+sellaiseen+aikuisviihteeseen,+jossa+mihinkään+reikään+työnnettäisi+löylykauhaa.+Onko+tämä+kauhailu+ihan+sinun+mielikuvituksesi+tuote+vai+oletko+saanut+tämän+ideasi+jostain+muualta?+No+jos+tosiaan+on+niin,+että+olet+useinkin+kokeillut+anaaliisi+löylykauhaa+ja+sen+nautinnolliseksi+todennut,+niin+oletko+koskaan+ajatellut+kokeilla+kiulua+tai+kiuaskiviä,+ehkä+jonain+päivänä+jopa+kiuasta?+Se+vasta+olisikin+hardcore-materiaalia.+Voisit+kuvata+siitä+videon+ja+tienata+suuret+summat.+Ihan+vinkki+vaan+rakas+ccfgggg.+Olisi+ihanaa+päästä+keskustelemaan+joskus+kunnolla+kanssasi,+nimittäin+tämä+kommenttisi+ja+jo+pelkkä+nimimerkkisi+kertovat+poikkeuksellisesta+luovuudesta+kirjoittamisen+saralla.+Voi+jestas+sentään+pikku+ccfgggg,+olet+sinä+aika+epeli,+ruveta+nyt+löylykauhaa+rektumiin+työntämään,+sinä+se+taidatkin+olla+varsinainen+hirmu+kun+aletaan+erotiikan+tatamilla+leikkimään.+Vai+onko+nyt+niin+ccfgggg,+että+sinua+harmittaa+nämä+henkilöt,+jotka+tykkäävät+anaaliseksistä+ja+närkästyit+niin+paljon,+että+se+sai+sinut+tuottamaan+tuon+käsittämättömän+nokkelan+kirjallisen+julkaisusi?+Edustavatko+nämä+henkilöt+mahdollisesti+sinun+tukahdutettuja+himojasi?+Mikäli+asia+niin+on,+niin+toivotan+sinulle+voimia+ja+jaksamista.+Maailmassa+on+asioita,+jotka+voivat+joskus+järkyttää+ja+aiheuttaa+pahaa+mieltä.+Jos+sinulle+tulee+kovinkin+aktiivisesti+näitä+hetkiä+kun+purat+pahaa+oloasi+kiukuttelemalla+täällä+internetissä,+niin+suosittelen+keskustelemaan+läheistesi+kanssa+ja+kohtaamaan+ongelmasi,+sillä+tavoin+voit+aloittaa+matkan+kohti+parempaa+elämää.+Mikäli+tämä+ei+auta+tai+sinulla+ei+ole+ketään+läheistä,+jonka+kanssa+keskustella,+niin+suosittelen+ammattiapua.+He+kyllä+saavat+varmasti+anaaliseksistä+järkyttyneen+henkilön+elämän+takaisin+raiteilleen.PS:+Jään+innolla+odottamaan+vastauksiasi.+Jos+sinä+et+keksi+mitään+sanottavaa+kauhailun+lisäksi,+niin+kuittaa+minut+vain+kaappihomoksi,+se+vasta+olisikin+omaperäistä.+Kaikkea+hyvää+sinulle+ja+oikein+nautinnollista+syksyä+rakas+ccfgggg!
  5. Oho,+nyt+on+hurjaa!+Nimimerkki+En_taida_uskoa+on+kirjoitusteni+myötä+tullut+sellaiseen+lopputulokseen,+että+jokin+vaivaa+tätä+maata.+Lieneekö+pitkienkin+analysaatioiden+tulosta+tämä+päätelmä?+Todellakin+on+nyt+jokin+pahasti+mielestäsi+kun+päätit+oikein+täräyttää+ja+olla+hurja,+käyttämällä+sanaa+vittu.+Sillä+tavoin+tuot+kommenttiisi+pienehköä+säröä+ja+ilmettä,+joka+luo+mielikuvan+siitä,+että+nyt+et+vienosti+vain+kysäise+vaan+ihan+oikeasti+haluat+kunnollisen+vastauksen+tähän+mieltäsi+hämmentävään+kysymykseen.+Mitä+yrität+sanoa,+todetessasi,+että+tällaisia+minun+kaltaisiani+tyyppejä+kulkee+ihan+vapaana?+Onko+tavoitteesi+viestiä,+että+minulla+olisi+jonkinlaisia+mielenterveydellisiä+ongelmia,+joiden+vuoksi+minut+tulisi+sulkea+johonkin+alan+laitokseen?+Vai+pitäisikö+minun+olla+vankilassa?+Olisinko+siellä+syytettynä+internethäiriköiden+kirjallisen+kapasiteetin+heikkouden+todistamisen+johdosta,+pyrkimyksestä+synnyttää+keskustelua+vai+mistä+syystä?+Kerro+ihmeessä,+odotan+innolla+vastaustasi.+Minähän+en+kuitenkaan+ole+se+henkilö,+joka+suosittelee+ihmisiä+työntämään+löylykauhan+anaaliinsa.+En+ole+myöskään+henkilö,+joka+hakee+elämäänsä+sisältöä+toteamalla+tuntemattomia+kaappihomoiksi.+Tässä+voidaan+sitten+miettiä,+että+onko+kauhailijoilla+vain+vaikeuksia+kohdata+totuus+ja+käsitelläkseen+tuskaa+ja+minäänsä,+he+projisoivat+sen+muihin+näillä+epätoivoisilla+solvausyrityksillä.Minä+yritän+vain+luoda+keskustelua+näiden+kauhailijoiden+kanssa,+vaan+ikäväkseni+joudun+huomaamaan,+että+sitä+ei+millään+näytä+syntyvän.+Onkohan+heillä+vain+kiire+keksiä+itselleen+uutta+nokkelaa+kekseliäisyyden+ilmi+tuovaa+iskulausetta+ja+sen+vuoksi+en+saa+heistä+keskusteluseuraa?+Mieti+itsesi+sellaiseen+tilanteeseen,+jossa+haluaisit+ostaa+jonkun+tärkeän+tavaran.+Et+oikein+tietäisi,+että+minkä+merkkinen+olisi+paras.+Kaupassa+myyjä+toteaisi:+"Tuo+on+ihan+hyvä".+Siinä+olisi+kaikki,+mitä+hän+ilman+tarkempia+kyselyjä+kertoisi.+Mitä+oletettavimmin+pyytäisit+lisätietoja.+Sama+asia+tässä+tapauksessa.+Jos+jollain+henkilöllä+on+niinkin+vilkas+mielikuvitus,+että+se+saa+suosittelemaan+löylykauhaa+seksileluksi,+niin+lieneekö+se+suuri+yllätys,+että+kysyn+lisätietoja?+Ehkä+sinulla+on+sitten+todella+erilainen+näkemys+asioista+ja+maailmasta+kun+pidät+uteliaisuutta+vaivana.+Mikäli+oikeasti+sain+sinut+niin+valtavan+tuskan+syövereihin,+että+joudut+kysymään+noin+ahdistuneen+kysymyksen,+niin+suosittelen,+että+keskustelet+läheistesi+kanssa.+Mikäli+se+ei+auta,+niin+hae+ammattiapua,+ihan+rohkeasti+vaan.+Siinä+ei+ole+mitään+noloa+kohdata+todellista+itseään.+Sillä+tavoin+voi+saada+elämäänsä+täysin+uuden+ja+hienon+suunnan.+Toinen+vaihtoehto+on,+että+pyrit+politiikkaan+vaikuttamaan+asioihin.+Mikäli+olet+jo+mukana+politiikassa,+niin+ala+taistelemaan+sellaisen+maailman+puolesta,+jossa+kaltaiseni+internetin+lieveilmiöt+eivät+pilaa+kauhailijoiden+mielialoja+ja+hauskoja+hetkiä,+joita+he+kokevat+tuon+jälkeen+kun+ovat+taas+kerran+saaneet+kertoa+nuo+tylsämielisyyden+ja+heikon+kirjoitusasun+tiivistämät+terveisensä+satunnaiselle+kirjoittajalle.Rakas+En_taida_uskoa,+olisin+todella+iloinen+mikäli+vastaisit+kysymyksiini+ja+voisimme+keskustella+tyhjentävästi+asioista.+Vaikutat+olevan+viiltävä+analyytikko,+jolta+löytyy+painavaa+sanottavaa+sekä+hienoja+näkemyksiä+monista+maailman+asioista.+PS:+Mikäli+olet+vain+vajaaälyinen+pikku+pelle,+joka+kuuluu+tähän+kauhailijoiden+klaaniin,+niin+toivotan+voimia+ja+jaksamista,+ymmärtäen+suuren+tuskasi.+Onhan+se+ikävää,+mikäli+kirjallinen+kapasiteetti+rajoittuu+juurikin+näihin+kauhakommentteihin.+Sitten+epätoivoisesti+viimeisillä+voimilla,+saatuaan+vastakommentin,+voi+toki+yrittää+heittää+jonkinlaisen+räpeltävän+viimeisen+yrityksen+määritellä+täysin+asiallisella+linjalla+keskustellutta+vastapuolta.+Tässä+muutama+esimerkki,+joita+voit+laittaa,+mikäli+et+keksi+muuta+sanottavaa+minulle:+"SUL+O+PIENI+MUNA!!"+OON+NUSSINU+ÄITIIS+JA+SE+O+IHA+VITU+LAHNAHUARA!!"+"ISÄS+O+SAATANA+HINTTI+JA+VARMAA+NUSSII+SUAKI+KOKOAJA+HELVETI+RUNKKUPASKA!!"+Vaihtoehtoisesti+voit+myös+toivottaa+vaan+hyvää+saunareissua,+tiedät+kyllä+miten...PPS:+Kaikesta+huolimatta,+kaikkea+hyvää+sinulle+rakas+En_taida_uskoa.
  6. Voi+sinua,+pikku+vccfgg.+Ymmärrän+kovan+tarpeesi+saada+itsellesi+nokkelan+kirjoittajan+leima.+Vaan+valitettavasti+joudun+musertamaan+haaveesi+kyseisestä+tittelistä.+Nimittäin+en+ole+kaappihomo,+enkä+aio+työntää+löylykauhaa+perseeseeni.+Olen+täysin+sinut+seksuaalisuuteni+kanssa.+Nautin+valtavasti+siitä+kun+saan+imeä+peniksen+ensin+kunnolla+kovaksi+ja+sitten+antaa+anaalini+sen+rajun+käsittelyn+varaan.+Minua+ei+innosta+käyttää+löylykauhaa+seksileluna+vaan+heitän+sillä+vain+saunan+kiukaalle+vettä.+Mikäli+haluan+anaaliini+jotain+muuta+kuin+penistä,+niin+hankin+seksileluja+enkä+sählää+minkään+löylykauhan+kanssa.+Vaan+työnnä+sinä+vaikka+kiulukin+perässä+ja+lisämausteena+vielä+kivasti+kirpaiseva+kiuaskivi,+mikäli+sinua+saunavälineillä+leikkiminen+seksin+saralla+innostaa.+Älä+muserru+vccfgg,+jonain+päivänä+saat+toivomasi+vastauksen+kommenttiisi.+Jatka+vaan+urheasti+yrittämistä,+kyllä+vielä+joskus+onnistut.+No+jaa,+ehkä+minäkin+voin+sinua+yrittää+hieman+lohduttaa.+Perun+kaiken+äskeisen+ja+annan+toivomasi+vastauksen:+Olet+todellinen+nero+ja+ihmistuntija,+niin+lahjakkaasti+kirjoitat.+Olen+käsittämättömän+hämmästynyt+siitä,+että+tunnistit+minut+kaappihomoksi.+Olen+nimittäin+maailman+suurin+kaappihomo.+Itken+päivittäin+surkeaa+kohtaloani+kun+en+uskalla+kohdata+todellisia+himojani.+Voi+kun+edes+joku+rakastaisi+minua+mitätöntä+pikku+surkimusta,+jonka+sosiaalinen+elämä+rajoittuu+internetin+keskustelufoorumille.+Onneksi+annoit+minulle+tämän+neuvon+löylykauhasta.+Olen+nyt+survonut+jo+monta+kauhaa+anukseeni+ja+kyllä+tekee+todella+hyvää.+Tuntuu+ihanalta,+näillä+eväin+elämässä+eteenpäin.+Eiköhän+kaikki+vielä+käänny+parhain+päin.+Kiitos+sinulle,+oi+mahtava+vccfgg!+Toivottavasti+jatkat+viiltävän+älykästä+kommentointiasi,+omintakeisella+ja+loistavalla+tyylilläsi.+Kaikkea+hyvää+ja+mukavaa+syksyä!
  7. Mitä+yrität+sanoa?