Mistä pojat kiihottuu

Tyttö199

Joo eli mun poikaystävä saa mutt aina kiihottuneeks todella helposti ja sormettaa mua joskus ja hieroo tissejäni yms. Musta joskus tuntuu vaa nii avuttomalta ku en tiiä mitä tekisin hänelle nii kertokaa mikä kiihottaa poikia etten mää vaa oo sängyssä tekemättä mitään :D

4

2156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noniinh

No riippuu ihan mitä olet valmis tekemään... Pukeudu seksikkästi, runkkaa tai ota suihin? Ihan mitä itse tykkäät

• rennosti.m

Kyl sun niiku pitäs kysyy poikaystävältäs, me kun ollaan niin erilaisia, et ei me osata neuvoo toisen mieltymyksiä.

Itse pidän eniten siitä, että nainen on alaosattomassa muutenkin kuin seksitilanteessa. Vittu mieluimmin kokonaan sheivattuna, ei edes kiitorataa. Vittua voi myös pitkin päivää avata kaksin käsin, niin että emätinkin avautuu. Viehättävää ja kiihottavaa on katsella, kun nainen sormettaa. Ennen kaikkea tulee toimia myös silloin, kun toinen ei koko ajan ole pyytämässä. Siis oma-alotteisuutta.

Erityisen viehättävänä pidän, että kahden pariskunnan naiset ovat alaosattomassa, mutta muuten voi visiitti kulua kaikin puolin sovinnaisesti. Jos on tilaisuus jutella toisen varatun naisen kanssa, voitte ilostuttaa molempien miehiä yhdessä nätillä olemisella.

Kysele ja kuulostele. Poikaystäväsi arvostaa sitä, että haluat olla hänelle herttainen. Herttaisuus onkin kaikkein tärkein.

Sängyssähän ei tarvitse tehdä mitään erityistä. Estoton tulee kuitenkin olla. Näytä vittuasi, työnnä sitä katsottavaksi ja kysy, mitä poikaystäväsi haluaa. Oma innostuksesi luo tilanteen automaattisesti ilman, että sitä tarvitsee vähääkään miettiä.

Iloa teille! :)

• öö2

Itse ainakin sytyn ihan hetkessä kun tyttöystävä painaa selkäänsä minua vasten ja tarttuu samalla käteeni laittaen sen rinnoilleen. Muutenkin tuntuu niin hyvältä leikkiä hänen rinnoillaan, niin seksin aikana kuin muutenkin hellitellessä, ihanan pehmeä tunne.

Tykkään myös erityisesti kun tyttöystävä laittaa itsensä oikein nätiksi, kynsilakkaa sun muuta. Kiihottavaa nauttia ja katsella kun punatut huulet ja kiiltäväkyntiset sormet hyväilevät kaluani.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1506
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1268
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      1003
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      863
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      853
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32