Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.ilenna
profiilit
m.ilenna
m.ilenna
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
17
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä+tarkoitat,+miten+kirjoistuksesi+liittyy+asiaan.+Tällä+palstalla+on+yleensäkin+aika+sekavia+juttuja.+Joskus+tällä+käyn,+ei+paljon+viitsi+käyttää+aikaa.+Kertoo+jotain+palstan+tasosta.
03.03.2018 12:48
Aiheesta+on+luettavissa+esim.+kirja:+Ulla++Appelsin;++"Lapsuus+lahkon+vankina."++Lainasin+sen+hiljattain+kirjastosta++ja+luin+taas+uudestaan.+Se+on+todella+järkyttävää+luettavaa.+Kertoo+Lauri+Laitisen+tarian.+Jos+nykyään+lapsia+pahoinpideltäisiin+tuolla+tavalla,+olisi+tekijä+vankilassa.+++Lukekaa+niin+tiedätte,+ei+tarvitse+arvailla.++Hiljattain+luin+myös+toisesta+naisjohtajasta+ja+hänen+lahkostaan.+Kyseessä+siis+Maria++Åkerblom.++Oli+tosi+lahjakas+petkuttaja.+Aika+erikoista,++naiset+vievät+hakoteille+hengellisesti+kun+alkavat+koota+laumaa++itselleen+ja+kuvittelevat+olevansa+johtajia.+Tuntuu+uskomattomalta+järkevätkin+ihmiset+ovat+niin+sokeita+että+antavat+pettää+itseään,+monet+kärsivät+jopa+suuria+taloudellisia+menetyksiä.++Kyllähän+tätä+samaa+on+tänäkin+päivänä.++En+nyt+viitsi+mainita+ketään+nimeltä.++Pysytään+Jumalan+Sanassa,+silloin+ei+eksytä.
02.03.2018 21:03
Todeella+järkyttävää+eksytystä.+Miksi+ihmiset+ovat+näin+vietävissä+että+osallistuvat+tällaiseen.++Eikö+ole+mitään+valvovaa++"instanssia",+joka+tällaisia+++laitoksia+valvoo.+Kuka+vastaa+kun+ihmiset+saavat++esim.psyykkisiä+vaurioita+näiden+käsittelyjen+seurauksena.+Tiedän+erään+henkilön,+joka+meidän+paikkakunnalta+kulki+tuolla+majatalossa.+Nyt+ymmärrän+hänen++outoja+oireitaan.++Rahastuksen+makua+on,+katsoin+sivultaan+noita+tietoja.+Onko+mistään+lupia+näihin++"hoitoihin"?++Säälittää+kun+ihmiset+hädässään+menevät+tällaisiin+tapahtumiin.++Onhan+siellä+etel--Suomessakin+eräs+tällainen+"majatalo"++eksyttänyt+monia+vuosia.+Jääköön+tarkempi+nimi+sanomatta.+Turvallisempaa+sentään+olisi+pysyttäytyä++seurakuntien+hoidossa,+siellä+kuitenkin+on+jonkunlaista+vastuuta+ja+aina+joku+toimielin+(meillä+lut.kirkossa+piispat+valvovat,+vapaissa+suunnissa+kai+vanhimmisto?)+Ei+kelpaa+yksinkertainen,+vanhanaikainen+evankeliumi+Raamatun+Sanasta.+Kai+tämä+aikakin+ruokkii+elämyshakuisuutta.
26.11.2017 22:14
Ei+pidä+paikkaansa,+ei+ole+Luther-säätiössä+vaan+Sley:ssä.+Ota+selvää+asioista+ennenkuin+kirjoitat+valheellista+tietoa.
07.10.2017 21:10
Hyvä+että+toit+tämän+kirjoituksen+esille.+Reinikaisen+kirjoitus+oli+ensin+seurakuntalainen.fi-sivustolla,+josta+sen+luin.+Mutta+onpa+poistettu+sieltä.++Aiemminkin+poistivat+hänen+kirjoituksensa.+Minä+tein+siitä+valituksen+toimitukselle,+varmaan+moni+muukin.+Tulipa+kirjoitus+takaisin.++Onneksi+se+on+tuolla+Patmoksen+sivulla.+Suosittelen+sen+lukemista.+Harvoin+enää+totuutta+saa+lukea.+On+niin+osuvaa+tekstiä,+kiitos+Herralle.++Lopussa+oleva+lainaus+saarnaaja++Spurgeonilta+osuu+naulan+kantaan.++"tulee+aika,+että+paimenet+eivät+enää+kaitse+lampaita,+vaan+klovnit+viihdyttävät+vuohia".+Tämä+on+tänä+päivänä+valiltettava+asia+Ainakin+täällä+meidän+paikkakunnalla+pitää+paikkansa.++Täyttä+sirkusta+meno+niin+kirkossa+kuin+vapaissa+suunnissa.+Todella+surullista,+ihmiset+eivät+saa+oikeata+ravintoa,+vaan+milloin+minkinlaista++hurlumheitä.
04.10.2017 20:41
Mikä+on+Haraisten+koti?++En+ole+koskaan+kuullut+tällaisesta+paikasta.+Asun+toiseella+puolella+Suomea.+Etsin+googlesta.+Kylläpä+hämmästyin+kun++näin+että+puheenjohtajana+on++ex-kirkkoherra+Oiva+Salli.+Siis+luterilainen.+Hänhän+oli+90-luvulla+kovasti+esillä+erään+profetian+levittäjänä.+Siinä+sitä.
14.05.2017 21:13
Älä+valehtele+että+muuta+eivät+tee+työtä+sairaiden+ja+ahdistettujen+hyväksi.+Pysyhän+totuudessa.+Kyllä+minäkin+olen+vuosikymmenet+antanut,+mutta+se+on+Herran+ja+minun+välinen+asia.+Annan+siihen+minkä+tiedän+puhtaaksi+ja+rehelliseeksi+toiminnaksi.+PJ+on+valitettavasti+pahasti+eksynyt+opillisesti.+On+niin+räikeää+että+iljettää.
05.04.2017 13:26
Että+kehtaatkin+puhua+täyttä+potaskaa.+Tämän+rouvan+toiminta+ollut+niin+härskiä+että+hirvittää.+Ei+hän++muuta+tee+näissä+tilaisuuksissa+kun+kaataa+ihmisiä.+voi+tätä+pimeyttä+ja+sokeutta.
05.04.2017 13:21
Valitettavasti+hyvä+Kaisa+et+ole+Raamatun+mukaan+pappi.+Lue+ystävä+hyvä+Raamattua.+valepappeja+olette+kaikki+sinunlaisesi.+Teidän+tähtenne+Herran+tie+tulee+pilkatuksi.+Sen+sijaan+minä+olen+Raamatun+mukaan+pappi,+"Kuninkaallisen+papiston"+jäsen.+Tutki+Jumalan+Sanaa+niin+pääset++selville+totuudesta.
04.04.2017 14:28
Sanopa+muuta.+Todella+yksinkertaisia+ihmisiä.+Tällaisten++takia+koko+kristinusko+tulee+vain+pilkatuksi
04.04.2017 14:11
Voi+pyhä+yksinkertaisuus.+Minä+näin+jo+vuosikymmeniä+sitten+että+tämä+rouva+on+petkuttaja.+Vaan+eipä+minua+uskottua.+Ei+pidä+tehdä+marttyyriä+tallaisesta+eksyttäjästä.+törkeää+on+ollut,+mutta+aina+totuus+tulee+julki,+lopulta.+Minusta+on+kuvaavaa,+että+hänen+kotisivunsa+on+musta+taustaltaan.+mitähän+se+kertoo.
04.04.2017 13:12
Minusta+kaikkik+kirkkoherrat,+jotka+avasivat+kirkkonsa+Jalovaaralle,+olisivat+myös+osavastuullisia.+Siis+ilman+vuokraa+sai+käyttöönsä+kirkot,+siinä+työllistyivät+sitten+suntiot+ym.meilläkin+oikein+kirkkokuoro+oli+laulamassa.+Tällä+tavalla+seurakuntalaiset+sitten+rohkaistuvat+tulemaan+näihin+tilaisuukssin.+Nin+kyllä+jo+vuosikymmeniä+sitten+että+tämä+rouva+on+petkuttaja.+Mutta+eipä+minua+uskottua.++Mutta+valheellisuus+aina+paljastuu+lopulta.+Ihmiset+valitettavasti+ovat+niin+helposti+narrattavissa.+Sairaiden+ja+epätoivoisten+ihmisten+hätää+on+käytetty+törkeästi+hyväksi.+MItä+rukoilemista+se+on+että+vain+kaataa+ihmisen.+Laskisin+samaan+kategoriaan+jonkun+äiti+Amman+toiminnan+kanssa.+Silti+jotkut+vielä+yrittävät+puolustella+J:aa.+Varsinkin+helluntalais-palstalla+hänest+tehdään+marttyyri.+Voi+pyhä+yksnkertaisuus!
04.04.2017 13:08
Mene+Lähetyshiippakunnan+tilaisuuksiin+tai+kuuntele+netistä+saarnoja.+On+todella+kirkasta+ja+selvää+Jumalan+sanaa.+Katso+paikkakuntaasi+lähinnä+oleva+Lähetyshiippakunnan+seurakunta.
24.03.2017 19:33
Kiitos+Herra,+että+saan+yhtyä+tämän+sisaren+pyyntöön.+Kaikkivaltias+Jumala,+auta+tässä+tilanteessa.+Kiitos+Jeesus,+Sinä+olet+Ylilääkärimme.
23.03.2017 12:29
Kyllä+löytyy.+Lähettyshiippakunta+on+oikea+vaihtoehto.+Katso+kotisivu.
23.02.2017 16:03
Aivan+juuri+näin.+Minä+ymmärsin+tämän+jo+heti+tämän+naisen+toiminnan+alusta.++Ikävää+vain+että+kaikki+hengellinen+työ+helposti+leimataan+tällaisen+tapauksen+johdosta.+Valheella+on+sittenkin+lyhyet+jäljet.+Raamattu+nimenomaan+varoittaa+ahneudesta.
16.02.2017 15:04
Kirjoitus+on+palautettu+sivulle+"seurakuntalainen"+Lähetin+sinne+toimitukselle+suolaista+palautetta+tästä+poistosta.+Se+on+nyt+siellä+uudestaan.
31.01.2017 22:18
1 / 1