Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Meripihka
profiilit
Meripihka
Meripihka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
19
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Luin+Hesarista+pari+päivää+sitten,+että+Yhdysvaltojen+väestöstä++runsas+13+%+on+mustia+ja+koko+väestön+henkirikoksista+52,5+%:ssa+tekijä+löytyy+tuon+13+%:n+joukosta...+Sikäläisen+poliisin+suhtautuminen+mustiin+ei+kai+sittenkään+ole+mikään+ihme?+Mellakoimisen+sijasta+mustien+ja+muidenkin+pitäisi+miettiä,+miten+tämä+kaikkia+mustia+koskeva+ongelma+korjataan!
03.06.2020 12:53
Minä+valitsisin+talviajan,+mutta+kesäaikakin+sopii....++Pääasia+on,+että+kellojen+siirtely+2+kertaa+vuodessa+loppuu!!!
19.09.2018 20:40
En+kertaakaan,+on+ollut+käytössä+pari+vuotta.+Jotkut+päivitykset+eivät+ole+onnistuneet+heti,+vaan+vasta+myöhemmin.
19.09.2018 12:17
Kalle+oli+lupautunut+isäksi,+vaikka+olikin+mahdollisuus,+ettei+hän+ole+lapsen+isä.++Luultavasti+hän+kuitenkin+salaa+vahvasti+toivoi,+että+lapsi+olisi+hänen.+Oli+varmaankin+järkytys+huomata,+ettei+lapsi+lainkaan+muistuta+häntä.++Isyystesti+olisi+pitänyt+tehdä+heti.
19.08.2018 20:03
Kyllä+minä+heitä+ja+kaikkia+muitakin+kättelen,+mutta+en+vain+pidä+siitä+tavasta....
19.08.2018 12:50
Kättely+on+ymmärtääkseni+yksi+valintakriteereistä,+koska+myös+siitä+saa+käsityksen+henkilön+persoonasta+(veltto+kädenpuristus,+jne.).++Mielestäni+maahanmuuttajien+pitää+käyttäytyä+"maassa+maan+tavalla",+niinhän+mekin+teemme+kun+asumme+muualla.
Uskoisin,+että+ko.+musliminainen+voitti+taistelun,+mutta+tulee+häviämään+sodan.+Kuka+hänet+uskaltaa+kutsua+haastatteluun+tämän+jälkeen?+Hän+teki+hallaa+myös+muille+muslimeille+valituksensa+vuoksi.+
Henkilökohtaisesti+en+pidä+kättelystä+varsinkaan+kun+on+esim.+sukuloimassa+ja+tervehtimisen+jälkeen+siirrytään+heti+kahvi-+tai+ruokapöytään...
19.08.2018 11:55
En+ole+ollut+Virossa+muutamaan+vuoteen,+mutta+siellä+sekä+muissakin+maissa+olen+aina+saanut+ystävällisen+ja+auttavaisen+kohtelun.
15.08.2018 12:15
Minä+olen+vanhus+ja+laitan+itse+ruokani:+3+kertaa+viikossa+kalaa+ja+loput+lounaat+broileria+eri+muodossa,+kalkkunajauhelihaa,+yms.++Aterioissani+on+otettava+huomioon+kohonnut+kolesteroli+ja+verenpaine,+mutta+ei+terveellisyys+ole+mikään+este+maukkaalle+ruoalle.++Tuoreet+vihannekset+(tomaatti,+kurkku,+jääsalaatti+ja+porkkana)+maistuvat+kesällä+erityisen+hyviltä,+mutta+tietysti+syön+niitä+talvellakin.
Tänä+kesänä+olen+syönyt+lohen+lisäksi+tosi+paljon+muutakin+tuorekalaa:+siikaa,+haukea,+kuhaa+ja+ahventa.+
Mustikkapiirakkaa+olen+valmistanut+pensasmustikoista+pari+kertaa,+mutta+vältän+yleensä+jälkiruokia.++Jäätelöä+on+sen+sijaan+kulunut+aika+paljon....
Käytän+paljon+täysjyvätuotteita+(leipä,+riisi,+spaghetti+ja+kauralese+aamupuuroon).
06.08.2018 20:53
Puhelimen+mereen+putoaminen+kuulostaa+aikamoiselta+huolimattomuudelta.+Mielestäni++kenenkään+muun+ei+pitäisi+sitä+korvata.+Ehkä+ihmiset+oppisivat+huolellisemmiksi,+jos+itse+joutuu+hankkimaan+uuden+/+korjauttamaan+vanhan?
16.07.2018 10:16
Ostin+muutama+päivä+sitten+400+g+naudan+paistisuikaleita+ja+3+isohkoa+herkkusientä.+Paistoin+suikaleet+rypsiöljyssä,+sen+jälkeen+kuullotin+kuutioidut+sipulit+ja+sitten+joukkoon+mausteet+ja+viipaloidut+herkkusienet+ja+annoin+koon+haihtua+n.+puoleen.++Tein+terveellisen+Maizena+kastikkeen,++lihat+takaisin+kattilaan+hautumaan+puoleksi+tunniksi.+Hyvältä+maistui+kun+kokeilin+ja+yhteensä+sain+ruokaa+7+annosrasian+verran+pakkaseen++=+yhden+hinta+jäi+alle+euron+ja+lisäksi+terveellisellä+tavalla+valmistettuna...
02.07.2018 20:38
Minulla+oli+tarkoitus+lopettaa+tupakoiminen+1994/95+uudenvuodenaattona,+mutta+olikin+eräät+juhlat+noin+viikkoa+aikaisemmin+ja+olo+sen+verran+huono+seuraavana+aamuna,+että+piti+se+käyttää+hyödyksi.+Sen+jälkeen+en+ole+polttanut.+
Täytyy+todellakin+löytää+kunnon+motivaatiot+(terveys,+rahanmeno,+jne.)+ja+sitten+pitää+kiinni+päätöksestä.++Tupakan+tuskaan+minua+auttoi+parhaiten+voimakkaan+makuiset+pastillit,++vahvan+jäähtyneen+teen+purskuttelu+suussa,+alkoholin+ja+tupakoivien+ystävien+välttely+parin+viikon++-+kuukauden+ajan.
30.06.2018 12:53
Minä+olen+laihduttanut+5,5+kg+noin+8+kuukauden+aikana+ja+nälkää+ei+ole+tarvinnut+kärsiä+lainkaan.+Käytän+vähärasvaisia+tuotteita+sekä+valitsen+hiilihydraattien+kohdalla+täysjyvätuotteet.+Perunoista+yritän+löytää+aina+n.+60+g+painavat+(syön+lounaalla+1+kpl),+riisiä+mittaan+vajaat++1/2+dl+ja+spaghettia+50+g.+
Yhteensä+5+ateriaa+päivässä.+Iltapäiväkahvin+kanssa+nautin+paahtoleivän+ja+riisikakun+(suolaton)+lisäksi+pari+palaa+tummaa+suklaata.
Aion+vielä+pudottaa+2,5+kg+ja+sen+jälkeen+katson,+missä+kohden+painon+putoaminen+loppuu+tällä+ruokavaliolla.
30.06.2018 12:18
Olisi+mukava+tietää,+mitä+tuotteita+tuossa+tilastossa+oli+mukana?+Tilastollahan+voidaan+osoittaa+ihan+mitä+vain,+kunhan+valitaan+sopivat+tuotteet...
24.06.2018 11:59
Minusta+on+järkevää+tarkastella+kaikkea+mitä+yleensä+esim.+viikon+kuluessa+syö+ja+etsiä+sitten+toisia+vähärasvaisempia,+-suolaisempia+(=sitoo+nestettä)+ja+-kalorisempia+tuotteita.+Painonhallinta+on+pitkäjänteinen+asia,+ei+pidä+yrittää+tiputtaa+kiloja+yht´äkkiä,+koska+useimmiten+ne+tulevat+taas+takaisin+uudelleen...+
Kestää+jonkin+aikaa+ennen+kuin+grammoja+alkaa+tippua,++pitää+vain+olla+kärsivällinen+ja+odottaa.+Jossakin+vaiheessa++sitten+saavuttaa+sen+pisteen,++että+syö+vähemmän+kuin+kuluttaa.+Kun+kaiken+tekee+vähitellen,+ei+joudu+kärsimään+nälkää!
23.06.2018 20:07
Viikonloppuisin:+1+pala+paahtoleipää+ja+juustoa+päälle+(ei+muuta+rasvaa),+kupillinen+kahvia+(maidon+ja+makeutusaineen+kanssa),+kauralesepuuroa+(maidon+ja+pensasmustikoiden+kanssa),+1+keitetty+muna
Arkisin:+Muuten+sama,+mutta+ei+munaa
10.06.2018 12:21
Minä+olen+leikannut+kuminauhasta+2+eripituista+pätkää+ja+tehnyt+kummankin+pääähän+solmun.+Pidemmän+pujotan+paketin+ympärille+kun+se+on+vielä+korkea+ja+lyhyempää+noin+puolivälistä+lähtien.++Kyllästyin+teippiin+ja+olen+huomannut+tämän+systeemin+ainakin+minulle++helpommaksi.
15.05.2018 20:40
Kai+pakkauksessa+oli+joku+ohje?++Turvallisinta+toimia+sen+mukaan,
13.05.2018 20:15
Minä+juon+tummapaahtoista+Presidenttiä.++Kahvin+hintoihin+ei+tule+kiinnitettyä+huomiota,+koska+juon+vain+yhden+kupillisen+päivässä.
12.05.2018 12:51
Minä+pakastan+sämpylät+heti+kun+ovat+jäähtyneet+ja+otan+esille+yhden+kerrallaan+n.+2+tuntia+ennen+ip-kahvia+(minulla+ei+ole+mikroa).+Samoin+teen+kaupan+leivät+kanssa:+Jälkiuuniviipaleet+on+hyvä+erottaa+toisistaan+ennen+pakastamista,+paahtoleivät+laitan+ristikkäin,+jolloin+saa+yhden+viipalen+helposti+irtoamaan.
10.05.2018 12:42
1 / 1