Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
semekka
profiilit
semekka
semekka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tilatkaa myös sosiaaliturva sieltä temussta
04.03.2025 21:26
joo mulla kans 3 kustannuspaikkaa ja noin 1000€ kk siirto ja sähkö ,,,eipäoo mahdollista pörssiherrojen sähköön
04.03.2025 21:23
no tätä asianajaja firmaa tuskin valitaan suomen sisäisiin juttuihin ikinä enään ..merirosvoja ? miksi vain meidän pitäs nöyristellä ja nuolla muiden peffaa HÄ?
30.12.2024 21:18
Milloinhan oikeesti saadaan suomeen virkamies johto ja hallitus ?Tämä lastentarhan tasolla oleva politikointi ja siihen samalla älymäärällä oleva huutelu täällä se sitä se tuota ...ja säästyis nuo ylen galluppitutkimusrahatkin kun ei ois hitonkaan väliä mikä se 4 h (puolueet)kerhojen kannatus prosentti on samanlaista paskaa se on vaikka ois
jesuiitan puolue....kun ei voida olla mistään samaa mieltä...toivon että sitten jos ja kun se sota tulee meille niin tämä hiton pelleily loppuu.ja ruvetaan "aikuisten"oikeesti rakentaan tämä hyvinvointi valtio uusiksi muut pärjätköön omillaan...niin kauan kun meillä on asiat kunnossa...politiikka kerhothan vois kokoontua kansalaisopistoissa
niitä kaipaaville samoin eri uskonnolliset raamattupiirit tai mihin lehtykäiseen nyt kukin nojaa...että silleen
18.12.2024 21:48
vituttaa tämä ihmisten some käyttäytyminen...niin kun se se jollekkin saatanan äänitorvelle kuulus kuka oli ja missä..ja sitte yleensäkkin että ne on ihmisiä siellä somen takana että kirjotelkaa just niin miten ite haluatte tai omaiset... saada mailia sitte kun jotain tapahtuu
29.04.2023 23:25
TÄÄLLÄ+KUKAAN+PASKA+JAKSA+ELÄÄ+JA+KERÄTÄ+RAHOJA+VIHERPIIPERTÄJILLE+MAAILMA+VITTU+PELASTU+IKINÄ+SUOMEN+TOIMILLA,,,SE+ON+AINA+JA+IÄM
N+KAIKKISEEN+PUOLUKAN+KUKKA+VALTAMERES....NÖÄÄMÄ+SAATAT+LUULEE+JOTTA+KUN+ON+VILLAPAITA+JA+ÄITI+JA+ISKÄ+MAKSAA+KAIKEN+NIIN+MÄ+VOIN+PELASTAA+MAAILMAN+...MENE+VITTU+KATTOON+ESM+ETELÄ+AMERIKKAA+TAI+INDONESIAA+NIIN+LÖYTYY+IDEOLOGIAA+JOKA+EI+MUUTA+TEE+KUN+KUSETTAA+SUA+JA+TAPPAA+MEIDÄT+KAIKKI
07.02.2021 21:19
KUNNIANLOUKKAUS+MINÄ+AINAKIN+OLEN+VUODEN+MIETTINYT+MITEN+SEN+TEKISIN+KIVUTTOMASTI+JA+PERHETTÄNI+KUNNIOITTAEN+JA++VÄHIMMÄLLÄ+PASKALLA...
07.02.2021 21:11
1 / 1