Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
varakaanari
profiilit
varakaanari
varakaanari
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
650
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Faktinen+ei+ole+alatyylistä!+Et+kyennyt+osoittamaan+mitään+kohtaa+viestissäni+muuksi+kuin+totuudeksi!
Kirjoitat+voivasi+esittää+mutta+et+sitten+esitä+koska+se+ei+olisi+mahdollista+totuudessa+pysyen!
Idän+pölvästijoukko+on+aiheuttanut+meille+noita+ongelmia+jo+ennen+isovihaa+ja+vielä+1945+ryösti+meiltä+niin+tuotteita+kuin+alueita+vaikka+itse+oli+silloinkin+syyllinen+koko+maailmansodan+syttymiseen+ja+vielä+erityisesti+niihin+sotiin+joihin+se+meidät+erikseen+veti.
Koska+on+venäläinen+tehnyt+tuottavaa+työtä?+Koska+siellä+on+saatu+aikaan+kansalle+hyvinvointia+sen+oman+työn+tuloksena?+Varastaneet+ne+sen+sijaan+ovat+kuten+nytkin+Niistä+ryöstämistään+Ukrainan+rannikkovartion+laivoista+kaiken+irti+lähtevän+vessanpyttyjä+myöden.
08.01.2020 19:29
Kyse+ei+ole+uskosta+vaan+faktoista+kun+mietit+mitä+tuo+idän+pölvästijoukko+on+suomalaisille+vuosiosatojen+ja+jopa+viime+vuosisadankin+mittaan,+saanut+aikaan+komuloisideoineen!
Tuo+Moskovan+jaskasakki+on+aina+himoinnut+naapurin+polkupyörää+ja+kaikkea+muutakin+jota+työllä+saadaan+aikaan,+työ+kun+ei+heille+sovi+vaan+homma+hoidetaan+tuhtaamalla!
08.01.2020 13:15
Löytyy+niitä+idiootteja+lähempääkin+kuten+Venäjältä+joka+on+vuosisatojen+kuluessa+varsin+usein+pyrkinyt+meitä+orjuuttamaan.
Jos+olemme+NATO:n+tai+muun+lähtisen+joukon+osana+niin+riski+jotta+tänne+hyökätään+sen+enempää+konventionaalisin+pyssyin+kuin+ydinaseinkaan+on+pienempi+kuin+yksin+ollessamme.
Kuten+näet+jos+seuraan+uutisia+niin+idän+idiootti+jatkuvasti+painostaa/hyökkäilee+naapureihinsa+joilla+ei+ole+NATO+turvaa!+Georgia,+Ukraina+Krimeineen+ja+nyt+viimeisenä+Valko-Venäjä+jota+Putin+on+alkanut+ahdistelemaan.
Belaruksen+jälkeen+Suomi+on+seuraava+ei+NATO+maa+Putinin+listalla!
08.01.2020 11:50
Joku+teistä+puskahuutajien+veljeskunnastahan+ennakoi+NATO:n+hajoamista+johon+vain+lisäsin,+että+Varsivan+liitto+on+hävinnyt+reaalimaailmasta+jo+kauan+sitten.+Ehkä+hieman+eri+sanoin+tosin.
Opettelisit+lukemaan!
08.01.2020 10:54
Käytännössähän+me+elämme+saaressa+koska+meillä+ei+ole+länteen+maayhteyttä+pohjolaa+lukuun+ottamatta.+Kriisien+varalta+on+viisasta+varautua+pitämällä+osaa+merenkulun+välineistä+omassa+hallussamme.
Maataloustuki+on+samaa+linjaa+noudattavaa,+on+oltava+omaa+ruuantuotantoa+jos+aiomme+selvitä+hengissä.+Se+opetti+viime+sotien+aika+kun+yhteys+muuhun+maailmaan+katkesi+ja+Saksa+oli+ainoa+jolta+saimme+apua.+On+hyvä+jos+on+valmiutta+omaan+ruuan+tuotantoon+sillä+kauppa+ei+ole+mitään+ilman+tuottajaporrasta,+tyhjät+hyllyt+kun+eivät+kurnivaa+mahaa+hiljennä.
07.01.2020 11:52
Ole+lähempänä+totuutta,+siis+porvarilliset+puolueet,++porvarit+kuolivat+Hansa+liiton+myötä.+Heiltä+jäi+kuitenkin+menestyksensä+seurauksena+porvarillinen+talous,+joka+täällä+pohjolassa+on+kyennyt+siihen+mihin+sosialistiset+ideamaailmat+eivät+ole+koskaan+yltäneet+eli+hyvinvoinnin+rakentamiseen+koko+maailman+mittakaavassa.
07.01.2020 11:46
Hajoaako+vai+ei?+Mitä+tulee+tilalle?
Tuskin+Eurooppa+jää+ilman+puolustuksellista+sopimusta/-liittoa,+siitä+tulee+tuo+itänaapuri+pitämään+huolen.
On+tietysti+tullut+muodikkaaksi+olla+aviossakin+monesti+tai+vaihtaa+kumppaniaan+vuoden+tai+parin+välein+mutta+en+ihan+silläkään+perusteella+lähtisi+vielä+NATO:n+purku+hommiin.
Trump+tietysti+on+omanlaisensa++me+lähes+jokainen+olemme+sitä+samaa+mutta+kuka+on+seuraava,+sillä+voi+olla+merkitystä+isostikin.+Osin+Trumpin+komentelu+on+ihan+asiaa,+eurooppalaiset+maat+ovat+hieman+laiminlyöneet+puolustustaan+nojaten+liikaa+USA:n+sotavoimaan+joka+ei+ole+oikein+viisasta+koska+vanhan+mainoksen+mukaan,+Oma+apu+on+paras+Apu!
Varsovan+liittohan+tosin+on+hajonnut+jo+kauan+sitten+joten+ehkä+on+jotain+uutta+syytä+miettiä+NATO:nkin+suhteen.+Tuskin+se+häviää+tyystin+vaan+jatkaa+hieman+eri+muodossaan+yhteisen+turvallisuuden+merkeissä,+johon+Suomenkin+on+tuon+epäluotettavan+naapurin+vuoksi+syytä+olla+osana!
07.01.2020 11:38
On+vihapuhetta+syyttää+minua+ymmärtämättömyydestä+asiassa+jota+itse+et+ymmärrä!
06.01.2020 12:40
Aina+pitää+maksaa+jos+aikoo+jatkaa+velkalinjalla+sillä+muutoin+ehdot+alkavat+olla+varsin+sietämättömiä+niin+korkojen+kuin+vakuuksienkin+suhteen.
06.01.2020 12:40
Suomen+luottoluokitus+AA++ei+ole+se+korkein+joka+olisi+AAA!
Olemme+siis+jo+alkaneet+vajota+siitä+missä+aiemmin+olimme+ja+sinne+on+syytä+pyrkiä+takaisin!
Tietysti+on+vielä+matkaa+B-luokkiin+tai+alemmas,+vaikka+Sambian+kanssa+CCC-+luokkaan!
Olisikohan+syytä+aina+tarkastaa+väitteensä+ennen+niiden+esittämistä+kun+se+monelta+osin+on+tänään+vain+muutaman+näppäilyn+päässä?
06.01.2020 12:37
Aika+hyvä+määre+vasemmiston+edustajista!
04.01.2020 22:29
Valtion+pussi+on+tyhjä,+nyt+on+jokaisen+alettava+oman+pussinsa+varassa+eläminen!
Jos+on+nälkä+niin+mene+TÖIHIN!!+Sillä+minäkin+olen+itseni+ja+perheeni+elättänyt+ja+se+ruokkii+minua+edelleen!+Vain+työ+pelastaa!
04.01.2020 22:27
Valtion+vuoden+budjetti+eli+menokehys+on+luokkaa+50+-+60+miljardia.
Valtion+velka+on+luokkaa+110+miljardia+joten+siinä+on+kahden+vuoden+budjetti+velan+puolella+eikä+viime+vuosina+ole+sitä+isommin+supistettu.+Se+on+päin+pyllyä+oleva+asia+johon+hallituksen+pitää+puuttua.
Orpon+tiellä+vielä+pari+vuotta+ja+olisimme+päässeet+maksamaan+velkaa
Ajetteleppas+jos+korot+nousevat+vaikka+5%+niin+5+miljardia+maksetaan+vuosittain+tyhjästä,+siitä+ettemme+ole+kyenneet+elämään+suu+säkkiä+myöden!+Se+vie+rahat+sosiaaliavulta+melko+tyystin!
04.01.2020 22:24
Tuokin+on+vihapuhetta+kun+nimittelet+minua+vaikka+et+tiedä+mikä+olen!
Persua+et+minusta+saa+millään+konstilla+mutta+se+ei+anna+teille+oikeutta+vihapuheeseen+heitä+kohtaan.
Jos+olisit+viisas+niin+pyrkisit+osoittamaan+miten+pitää+lähestyä+ihmisiä+joilla+on+eri+näkemys+asioista+kuin+sinulla.
04.01.2020 22:19
On+vihapuhetta+jos+tuomitset+toisen+samasta+johon+itse+syyllistyt!
04.01.2020 22:17
Opimme+sen,+ei+kannata+velkaantua!+Vaikka+Kreikkaa+autettiin,+niin+eipä+taida+se+kansan+elo+kaikkiaan+niin+kovinkaan+auvoista+olla+ollut+viimeiseen+10+vuoteen,+kun+kaikki+on+ajettu+alas!
04.01.2020 12:15
Velka+on+peikko+jos+sitä+otetaan+juokseviin+menoihin.+Investoimalla+velkarahalla+siten+jotta+se+maksaa+itsensä+takaisin+se+peikkous+on+pienempää!
Vaikka+muilla+olisi+velkaa+niin+jos+sitä+on+itsellä+se+rajoittaa+tulevaisuuden+mahdollisuuksia+ja+siksi+se+on+pehvasta+kotoisin+eli+humpuukia.+Tuloillaan+on+tultava+toimeen!
Aina+pitää+muistaa,+velat+pitää+maksaa!
04.01.2020 12:00
Sinähän+ase+teet+juuri+sitä+mistä+muita+moitit!
Sinä+harrastat+vihapuhetta,+maalittamista+sekä+kiihottamista+persuja+vastaan.+Kannattaako+muita+haukkua+tai+moittia+jos+samaan+hengenvetoon+itse+syyllistyt+samaan?
Olisi+kaikkien+alettava+muita+kunnioittamaan+jos+varsinkin+sitä+itse+vaatii!
04.01.2020 11:55
Opiskelin+kahteen+eri+ammattiin+ja+se+toinen+oli+se+oikea+minulle.+Siinä+tein+uraa+läes+40+vuotta+ja+saan+eläkkeen+jolla+tulen+toimeen+mainiosti.+Varsinkin+kun+ei+työuvosinani+heittänyt+aina+tiliäni+kuin+kankkulan+kaivoon+vaan+siitä+jäi+kohtuudela+vuosien+mittaan+eläkepäivien+ratoksikin.
Koulutus+ja+aktiivisuus+oman+uransa+kehittämiseen+kannattaa,+heittäytyminen+ay+porukoiden+armoille+ei+vie+eteenpäin!
03.01.2020 11:28
Sinä+ainakin+näytät+sen+mulkun+valinneen!
03.01.2020 11:20
17 / 33