Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aarre.malinen
profiilit
aarre.malinen
aarre.malinen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En.Olisin+vain+oivaltanut+kärpäset+pois+ja+syönyt+pullat,ellei+ne+olleet+muuten+pilaantuneet.Olen+sen+verran+vanha+että+siihen+aikaan+ei+heitetty+ruokaa+pois+jos+se+oli+vähänkin+syömä+helpoista.
16.08.2016 12:46
Eipä todellakaan,olen harkinnut ilmalämpö pumpun laittamista jo jonkin aikaa,minulla on öljy lämmitys jota kuluu 1600-1800 l vuodessa.as.nn120 neliöä.Mutta kun kuuntelee ja katselee kannanottoja niin tuntuu ettei se niin kannattavaa olekaan,ainut mikä etu siitä ehkä on kesällä viilennys.Asumismukavuuttahan siinä tulee mutta ei mitään säästöä.Ja toisaalta eiköhän nekeksi jonkin kateus veron jos ihmiset alkavat liian halvalla päästä.T.Öljy lämmittäjä.
31.12.2014 10:58
Miksihän minulle tulee roska postia jatkuvasti vaikka kiellän kyseiset postin lähettäjät niin aina vaan tulee.Onko joku myynyt minun sähkö postini koska en ole tilannut mitään kyseisistä paikoista,ekä tilaa.
21.01.2014 11:55
Minulla olisi tarkoitus suorittaa parvekelasitus kerrostaloon heinolassa.Tietääkö kukaan kuka tekisi kohtuu hinnalla ja asiallisesti.
Jutut ovat kamalia kun kuuntelee ja lukee mediassa.
02.04.2013 19:36
Minulle kävi kerran,että oltiin vieraiden kanssa mökillä saunomassa ja ujoja kun oltiin (oli lapsia)vedin uikkarit jalkaan.Vähän aikaa kun istuksin lauteilla rupesi uikkareiden sisällä tuntumaan pistelyä .Menin ulos ja otin uikkarit pois niin löytyi ampiaisia uimahousujen sisältä.Etupuolellahan on kaksinkertainen kangas.
No eihän siinä muuta kun "tyhjensin housut" ja jatkettiin saunomista.
26.09.2012 08:51
Niin,onko kaikki työttömät ynnä muut tukia saavat luistaneet TV luvan maksusta
kun nyt niin valitetaan vaikka maksut alenee.Olen itse pirun pienellä eläkkeellä
ja puoliso on työtön.Olen aina maksanut TV luvat ja aikoinaan radioluvankin vaik-
ka aina on ollut pienet tulot.Se on asenne kysymys että hoitaa velvoitteet niin-
kuin kuuluu.
20.12.2011 21:24
1 / 1