Vapaa kuvaus

- Suosikkibändit/artistit: - Suosikkileffat: - Lempikirjat: - Vapaa-aikanani: - Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: - Katson tv:stä mieluiten: - Kotieläimet: - En pidä: - Parhaat matkakohteet: - Ruoka & juoma: - Kotimaa: --- Koulutus: --- Koulut: - Ammatti: Muu Työskentelen: - Ase tai siviilipalvelus: - Yhdistykset/kerhot: - Siviilisääty: --- Lapset: --- Skype: - Messenger: - Email: - IRC: - Twitter: - Flickr: - Hakusanat: -

Aloituksia

6

Kommenttia

11

1. Lämmitys? Minkä valitsen? Mitä teen?

Meillä on iso, vanha, täystiilinen omakotitalo. Nyt öljylämmitys, patterikierto ja takka. Kuuman käyttöveden tuotan sähk
    20
    615
  2. MB 123 300 D farmari

Hei! Kattelin tuollaista -80 lukuista, 300 D, 5 pyttystä autoa. Mulla on joskus ollut Sedan malli. Mutta, mistähän saisi
    Dieselit
    5
    566
  3. Tambocor-lääkitys

Mulla on ollut Tambocor lääkitys n 1½ vuotta. Nyt rasituskokeessa ilmeni joku kammioiden välinen johtumisviive (vai mikä
    Sisätaudit
    1
    304
  4. Koti - uskonto - isänmää

Olen mieleltäni ja asenteiltani ollut kokoomuslainen. Vaan nyt tulee harkinnan ja muutoksen paikka, sillä katselin kokoo
    Maailman menoa
    8
    187
  5. Lattialämmitys kylpyhuoneeseen

Talossani on vesikiertoinen patterilämmitys, maalämmöllä. Lämmönjakohuoneesta patterivesi lähtee 55°. Olen ajatellut, et
    Koti ja rakentaminen
    0
    38
  6. sähköposti

Mitä sähköpostilootaa suosittelette, siis näistä ilmaisista???
    Ryhmät
    0
    29