Vapaa kuvaus

Moi vaan,ja kiva kun kurkkasit! Tule juttelemaan,ja osaan myös kuunnella, Jos järkevästä aiheesta keskustellaan. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

33

Kommenttia

11

1. rakkaalleni

aamula liian uninen juttelemaan, päivällä parempi, illalla häiritään... ja yöt nukkuu. Rakastettuni ,olet kaukana minus
    Rakkausrunot
    0
    181
  2. anna anteeksi

Rakas,tukehdun pahaan olooni.. kun suututin sut aivan turhasta Anna mulle anteksi, en halua että sun on paha olla ja m
    Rakkausrunot
    0
    176
  3. onnellinen

Tulit tulppaaninippu käsissäsi,tuoksuit partavedelle,ja keväälle... Äänesi oli kuin silloin ennen nuorena, epävarma,ja v
    Rakkausrunot
    1
    168
  4. muistaisimme

Kumpa muistaisimme sanoa rakkaillemme, kaikki ne kauniit asiat ja sanat, jotka monta kertaa huulillamme on... Että emme
    Rakkausrunot
    0
    156
  5. hitaasti

Anna minun koskea sinua, huulillani...huuliasi. anna tulla syliisi syvyyksiin... Hitaasti kuin veden alla.. hyväilevät
    Rakkausrunot
    0
    151
  6. unessa

Tulit unessa luokseni,kuin harso peitit minut kokonaan, vähän pelkäsin,kun en tuntenut tulijaa... otit minut unessa sy
    Rakkausrunot
    0
    148
  7. miksi

Miksi joskus tuntuu tältä.. kuin kaikki pysähtyisi... koko elämä..jos on toistaan edes pikkusen pettänyt.. edes pikkuse
    Rakkausrunot
    1
    147
  8. kun olet

Joskus kun olet poissa, tuntuu kuin olisin vain tyhjä kuori, sisälläni ei olisi mitään... Koko olemukseni vain kuuntele
    Rakkausrunot
    0
    131
  9. lumimiehelleni

tämä on ollut hyvä päivä... sain sun viestisi rakas.. sinä tuntematon vielä mulle.. mutta silti rakas jo niin monella ta
    Rakkausrunot
    0
    124
  10. anna voimia

Istun kaupungilla, likaisella puiston penkillä, aivot turtuneena,kuin rikkinäinen siipi. Sitten pieni käsi koskettaa m
    Rukoukset
    1
    119
  11. muovaa

Rakas Herra, tee minusta,sellainen, kuin haluat minun olevan . Olen kuin savea kädessäsi,muovaa siittä mieleisesi! Vai o
    Rukoukset
    2
    107
  12. kiitos

Rakas Herra,ole minun kanssani nyt ja aina, tämä yö on viimeinen, vimeinen noista päivistä tappavista pian olen kunnoss
    Rukoukset
    0
    97
  13. vihreä valo

Miksi rakkaani et voi kuunnella minua, kun puhun sulle Jeesuksesta,muutut punaiseksi liikennevaloksi, mutta aion kyllä o
    Rukoukset
    1
    88