omena.1

Moi vaan,ja kiva kun kurkkasit! Tule juttelemaan,ja osaan myös kuunnella, Jos järkevästä aiheesta keskustellaan. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
33
Kommenttia
11
rakkaalleni
aamula liian uninen juttelemaan, päivällä parempi, illalla häiritään... ja yöt nukkuu. Rakastettuni ,olet kaukana minus0181anna anteeksi
Rakas,tukehdun pahaan olooni.. kun suututin sut aivan turhasta Anna mulle anteksi, en halua että sun on paha olla ja m0176onnellinen
Tulit tulppaaninippu käsissäsi,tuoksuit partavedelle,ja keväälle... Äänesi oli kuin silloin ennen nuorena, epävarma,ja v1168muistaisimme
Kumpa muistaisimme sanoa rakkaillemme, kaikki ne kauniit asiat ja sanat, jotka monta kertaa huulillamme on... Että emme0156hitaasti
Anna minun koskea sinua, huulillani...huuliasi. anna tulla syliisi syvyyksiin... Hitaasti kuin veden alla.. hyväilevät0151unessa
Tulit unessa luokseni,kuin harso peitit minut kokonaan, vähän pelkäsin,kun en tuntenut tulijaa... otit minut unessa sy0148miksi
Miksi joskus tuntuu tältä.. kuin kaikki pysähtyisi... koko elämä..jos on toistaan edes pikkusen pettänyt.. edes pikkuse1147kun olet
Joskus kun olet poissa, tuntuu kuin olisin vain tyhjä kuori, sisälläni ei olisi mitään... Koko olemukseni vain kuuntele0131lumimiehelleni
tämä on ollut hyvä päivä... sain sun viestisi rakas.. sinä tuntematon vielä mulle.. mutta silti rakas jo niin monella ta0124anna voimia
Istun kaupungilla, likaisella puiston penkillä, aivot turtuneena,kuin rikkinäinen siipi. Sitten pieni käsi koskettaa m1119muovaa
Rakas Herra, tee minusta,sellainen, kuin haluat minun olevan . Olen kuin savea kädessäsi,muovaa siittä mieleisesi! Vai o2107kiitos
Rakas Herra,ole minun kanssani nyt ja aina, tämä yö on viimeinen, vimeinen noista päivistä tappavista pian olen kunnoss097vihreä valo
Miksi rakkaani et voi kuunnella minua, kun puhun sulle Jeesuksesta,muutut punaiseksi liikennevaloksi, mutta aion kyllä o188