Vapaa kuvaus

Moi vaan,ja kiva kun kurkkasit! Tule juttelemaan,ja osaan myös kuunnella, Jos järkevästä aiheesta keskustellaan. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

33

Kommenttia

11

1. hiljaisuus

Omakotitalon hiljaisuuden rikkoo yksi asia,joka minulle on tärkeä, että muistaisin sinut.. Kuinka kaipaankaan, sinun kä
    Rakkausrunot
    0
    189
  2. kerro minulle

Rakkaani,kerro minulle,jos tulet, mistä tunnen sinut, rakas jos nukun, herätä minut, ravistele minua,että suruni häipyy.
    Rakkausrunot
    1
    243
  3. hitaasti

Anna minun koskea sinua, huulillani...huuliasi. anna tulla syliisi syvyyksiin... Hitaasti kuin veden alla.. hyväilevät
    Rakkausrunot
    0
    151
  4. kyyneleeni

Löysin poskeltani kyyneleen.. mistä ja miksi se tuli, koska en sinua saa elämä on julmaa Olin sinussa vähän aikaa sitt
    Rakkausrunot
    1
    212
  5. rakkaani

Kukatkin nuokkuvat ikkunalla.. olen niin surullinen. kuinka kaipaankaan sinun käsiäsi... mun sydämeni on pieni huone.. s
    Rakkausrunot
    0
    213
  6. rakkaalleni

aamula liian uninen juttelemaan, päivällä parempi, illalla häiritään... ja yöt nukkuu. Rakastettuni ,olet kaukana minus
    Rakkausrunot
    0
    181
  7. lumimiehelleni

tämä on ollut hyvä päivä... sain sun viestisi rakas.. sinä tuntematon vielä mulle.. mutta silti rakas jo niin monella ta
    Rakkausrunot
    0
    124
  8. anna anteeksi

Rakas,tukehdun pahaan olooni.. kun suututin sut aivan turhasta Anna mulle anteksi, en halua että sun on paha olla ja m
    Rakkausrunot
    0
    176
  9. miksi

Miksi joskus tuntuu tältä.. kuin kaikki pysähtyisi... koko elämä..jos on toistaan edes pikkusen pettänyt.. edes pikkuse
    Rakkausrunot
    1
    147
  10. längelmäveden

seudun historia kirjat osat 1 ja 2 mistähän löytyisi,olisiko kukaan valmis myymään.
    3
    228
  11. ystävänpäivä

Pian on ystävänpäivä lähellä,miten te yleensä vietätte sitä,vai muistatteko edes kortilla? Kertokaa...
    Ystävyys
    8
    1014
  12. avioerot

keskustellaanpas nyt siten vaikka tän ajan suurista avioero luvuista: Mikä ihme aviopareihin on tullut,kun ei yhtään jak
    50 plus
    31
    2023
  13. kiitos

Rakas Herra,ole minun kanssani nyt ja aina, tämä yö on viimeinen, vimeinen noista päivistä tappavista pian olen kunnoss
    Rukoukset
    0
    97
  14. muovaa

Rakas Herra, tee minusta,sellainen, kuin haluat minun olevan . Olen kuin savea kädessäsi,muovaa siittä mieleisesi! Vai o
    Rukoukset
    2
    107
  15. itsesi

olen huomannut elämäni aikana,että kyllä ne ystävät häipyy,jos ei itsekkin jotain tee sen eteen.Kyllä se on paljon itses
    Ystävyys
    2
    474
  16. PLIIS

Kuulkaahan nyt mummot ja papat,ette te ole vielä niin vanhoja,ettette voisi olla kohteliaita herrasmiehiä,ettekä vaan jo
    Ikäryhmät
    3
    503
  17. minä vaan

Olen 52v. nainen ,ja tulin tänne vähän vartuneellisimmmille tarkoitetuille sivuille,kun tuntuu ,että en puhekumppania s
    70 plus
    13
    1061
  18. käskyt

Kirjoitin jo yhden,viestin, mutten tiedä mihin meni,siis kirjoitan nyt sitten toisen. Mun arvoni on ,elämän arvostaminen
    Arvot ja etiikka
    2
    204
  19. älä tapa

Mun arvoni on kunnioittaa elämää joka asiassa,niin eläimiin kuin ihmisiin.Pieniin syntymättömiin vauvoihin ja sikiöihin
    Arvot ja etiikka
    8
    333
  20. anna voimia

Istun kaupungilla, likaisella puiston penkillä, aivot turtuneena,kuin rikkinäinen siipi. Sitten pieni käsi koskettaa m
    Rukoukset
    1
    119