muovaa

Rakas Herra,
tee minusta,sellainen, kuin haluat minun olevan .
Olen kuin savea kädessäsi,muovaa siittä mieleisesi!
Vai olenko jo mennyt niin pilalle,
ettei minusta mitään enää syntyä voisi?
Silti vielä kerran pyydän,ota minut vielä työpöydällesi,
ehkä olen jo taipuvaisempi käsissäsi.

2

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumala rakastaa sinuakin. Pyhä Henki antaa armolahjoja ja evankeliumin julistajan virkoja.
      Jumalaa voi lähestyä siten, että lukee enemmän Raamatun Uutta Testamenttia. Joka pitää Jumalan sanan, ts. noudattaa sitä mahdollisimman paljon elämässään sellaista ihmistä Jumala käyttää. ts. hänelle Jumala voi uskoa lahjojaan. Jokainenhan on syntiä tehnyt ja vanhat syntivelat saa anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä, kun niitä pyytää anteeksi.

Jeesus ei jätä ketään kylmäksi, joka haluaa oppia tuntemaan Hänet paremmin. Jeesus haluaa samaa kuin sinäkin, että teille tulisi henkilökohtainen suhde. Että myös sinä voit kuulla PYhän Hengen äänen armolahjojen kautta ja mahdollisten sanan julistajan virkojen kautta. Tämä riippuu siitäkin, miten paljon itse haluat. Vaikka lahjat ovat armosta, ihmistä tarvitaan niiden vastaanottamisessa, uskomisessam että ne ovat Jumalasta.

Jeesus siunatkoon sinua!
      Jeesus ottaa käsiinsä sinun saviastiasi. Hän rakstaa sitä että hänelle antaudutaan.

• raimo

tuossa mennä ehtoihin...joka noudattaa sitä mahdollisimman paljon....

kyllä armo, joka Jeesuksen täydellisyydestä tulee, on ainoastaan uskolla vastaanotetavissa---ei kannata nojautua meidän omiin käskyjen noudattamisiin...tänäkään päivänä emme ole rakastaneet Jumalaa yli kaiken ja siksi olemme samalla jo rikkoneet kaikki muut käskyt, kuten Jaakob kirjoitti; Joka pitää lain, mutta rikkoo yhden kohdan, on vikapää kaikessa...siis armo on armoa...ei meidän tekojamme...armolahjat ovat Jumalan Hengen,,,kuninkaallisia lahjoja...ei meidän tekojemme...mahdollisimman monen käskyntäyttämisen ansiota...armo ja teot eivät kuulu koskaan yhteen, muuten armo turmeltuu,,,vahasiivet palavat, kuten Willcox asian ilmaisi Kalliissa Hunajanpisarassa..

Jeesus on täytellinen,,,,hänen alkunsa,,,hänen sikiönkehityksensä...syntymisensä...lapsuutensa...nuoruutensa..aikuisuutensa...kärsimyksensä,,,kuolemansa...tuonelaan astumisensa...ylösnousemisensa...taivaasenn astumisensa...yhtenä Henkenä kanssamme nyt olemisensa...Hän täydellinen vanhurkaus...täydellinen puhdas verensä...pyhä ruumiinsa...henkensä...kaikki on sinun, mutta vain armosta uskon kautta...älä yritäkään tuoda alttarille omia tunteitasi..viisauttasi,,,näkyjäsi...rukousansioitasi...vaan omista armo...usko armoon..jeesuksen tähden...ja niin tiedät..syntisi on Jeesuksen veressä maksettu...kastevesi todistaa Hengen kanssa samaa...elä siitä,,,tunusta syntisi ja puutteesi...lankeemuksesi..viheliäisyytesi ja saat ne anteeksi..usko ne anteeksi...oletko sairas...onko sinulla kipuja...Jeesus runneltiin sinun tähtesi...haavoitettiin rikkomustesi tähden ja Jeesus kantoi sairautesi ja kipusi Golgatan ristille omassa ruumiissaan ja hänen haavainsa kautta tulet terveeksi...vai etkö tahdokaan parantua! Lähde sitten alusta...pyydä: Herra armahda auta minua olen epäuskoinen syntinen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      42
      1986
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1640
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1424
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1381
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1201
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      929
    Aihe