Vapaa kuvaus

Baarin ylijäämäblondi,
joka ei lähtenyt kenen tahansa mukaan.

5ydanmu5ta@gmail.com

Aloituksia

67

Kommenttia

2295

1. Kato kiusaaja eksyi linjoille...

En mahdu käyttäytymään asiallisesti samalle linjalle, joten eiköhän se riitä tälle illalle. Heippa ja mukavaa iltaa kivo
    Ikävä
    19
    436
  2. Millaisia periaatteita sinulla on?

ja oletko hyvä pitämään niistä kiinni?
    Ikävä
    21
    426
  3. Teetkö paljon omia johtopäätöksiä?

Kuinka moni teistä tekee jotain omia johtopäätöksiä asioista, kysymättä toiselta mitään? Jos et vaikka tunne ihmistä k
    Ikävä
    38
    418
  4. Tiistai-illan kevennysketju.

Kaipailisin piristäviä ja "aivottomia" videopätkiä. Aloitan itse tällä, ehkä jo vähän kuluneella Nuija ja Tosinuija -pä
    Sinkut
    46
    396
  5. Etsin neulaa heinäsuovasta...

mutta joku kippasi kuormallisen lisää heiniä, just kun olin pääsemässä pohjalle. Näillä mennään tänään. Positiivisuus
    Ikävä
    25
    353
  6. Miksi en saa keskustella rauhassa?

Olen oikeasti väsynyt tilanteeseen. Uskon, että teitä on useampi, jotka eivät pidä minusta ja haluaisin selvyyttä tila
    Ikävä
    42
    349
  7. Pohjoisen sinkkumiitti?

Olisko kiinnostusta pohjoisen (Oulun) sinkkumiitille? Ajattelen lähinnä sellaista, että kerätään osallistujat, sovitaa
    Sinkut
    19
    341
  8. Hyvää huomenta...

Vähän jos tekisi konttorihommia ja treenaisi. Siitä se taas lähtee hyvien unien jälkeen. Miten sinun päivä on lähtenyt k
    Ikävä
    7
    332
  9. En ole koskaan halunnut pahaa.

Kenellekään. Olen kuitenkin tehnyt virheitä aiemmin jakaessani jotain asioita. En kuitenkaan ole tehnyt niin pitkään aik
    Ikävä
    19
    331
  10. Viimeisin dokumentti, jonka katsoit?

Itse katsoin tämän ja päätin, että pitääkin ottaa dokkarit taas säännölliseen ohjelmistoon. Onko kukaan muu huomannut,
    Sinkut
    18
    329
  11. Parempi ilmeisesti, että en kirjoita enää mitään.

Enkä jaa enää yhtään runoa enkä kappaletta sinulle, jonka vuoksi tulin palstalle. Näin kaikki ovat tyytyväisiä eikä ke
    Ikävä
    13
    291
  12. Mukavaa perjantaita!

Aina se vain on ollut viikon paras päivä, kaikesta pahasta ja hyvästä huolimatta / johtuen. Vanha kunnon Smylesin Baker
    Sinkut
    22
    290
  13. Yritän vain kannustaa ihmisiä.

En mitään muuta. Ihan sama mitä teen, teen aina väärin.
    Ikävä
    7
    284
  14. Hyvää ja vetistä päivää kaikille!

Näyttäisi olevan aivan selvä "viltin mutkassa ja kynttilänpolttokeli" Mitäs sinun sunnuntaihin? :)
    Ikävä
    24
    265
  15. Toimiiko muilla vellikello?

Mulla ei ainakaan toimi ollenkaan. Tuurilla saatan löytää itselle suunnatut kommentit. Noh, pahoittelut, jos en ole kai
    Sinkut
    23
    255
  16. Nyt on kiva viikko tiedossa.

Liukastakin saattaa olla... köh. Maanantain kun saa taputeltua, niin oho, sehän onkin kohta jo perjantai. Tällä viikoll
    Ikävä
    4
    247
  17. Kauniin kuuraista maanantaita.

ja viikonalkua palstalaisille. Muistutuksena tänäänkin, että olet tärkeä jollekin. Enkä nyt tarkoita välttämättä ketää
    Ikävä
    12
    242
  18. Noo, mitäs maanantaihin?

Täällä ikävissäni kärvistelen. Kyllä sitä ihminen on pöljä. Tukka takana ja silmäpussit naamalla. Mutta mutta. En ole
    Ikävä
    8
    239
  19. Naisena olen lähestynyt juuri sitä henkilöä...

Naisena olen lähestynyt juuri sitä henkilöä, johon ihastuin! Aivan sama mitä muut ajattelevat tai pitävätkö idioottina
    Ikävä
    8
    234
  20. Miksi te ihmiset leikitte?

Miksi te leikitte ja pelleilette? Ei voi kun taas ihmetellä kaikkea.
    Ikävä
    12
    230