Mu5tasydän

Baarin ylijäämäblondi,
joka ei lähtenyt kenen tahansa mukaan.
5ydanmu5ta@gmail.com
Aloituksia
67
Kommenttia
2295
Kato kiusaaja eksyi linjoille...
En mahdu käyttäytymään asiallisesti samalle linjalle, joten eiköhän se riitä tälle illalle. Heippa ja mukavaa iltaa kivo19436- 21426
Teetkö paljon omia johtopäätöksiä?
Kuinka moni teistä tekee jotain omia johtopäätöksiä asioista, kysymättä toiselta mitään? Jos et vaikka tunne ihmistä k38418Tiistai-illan kevennysketju.
Kaipailisin piristäviä ja "aivottomia" videopätkiä. Aloitan itse tällä, ehkä jo vähän kuluneella Nuija ja Tosinuija -pä46396Etsin neulaa heinäsuovasta...
mutta joku kippasi kuormallisen lisää heiniä, just kun olin pääsemässä pohjalle. Näillä mennään tänään. Positiivisuus25353Miksi en saa keskustella rauhassa?
Olen oikeasti väsynyt tilanteeseen. Uskon, että teitä on useampi, jotka eivät pidä minusta ja haluaisin selvyyttä tila42349Pohjoisen sinkkumiitti?
Olisko kiinnostusta pohjoisen (Oulun) sinkkumiitille? Ajattelen lähinnä sellaista, että kerätään osallistujat, sovitaa19341Hyvää huomenta...
Vähän jos tekisi konttorihommia ja treenaisi. Siitä se taas lähtee hyvien unien jälkeen. Miten sinun päivä on lähtenyt k7332En ole koskaan halunnut pahaa.
Kenellekään. Olen kuitenkin tehnyt virheitä aiemmin jakaessani jotain asioita. En kuitenkaan ole tehnyt niin pitkään aik19331Viimeisin dokumentti, jonka katsoit?
Itse katsoin tämän ja päätin, että pitääkin ottaa dokkarit taas säännölliseen ohjelmistoon. Onko kukaan muu huomannut,18329Parempi ilmeisesti, että en kirjoita enää mitään.
Enkä jaa enää yhtään runoa enkä kappaletta sinulle, jonka vuoksi tulin palstalle. Näin kaikki ovat tyytyväisiä eikä ke13291Mukavaa perjantaita!
Aina se vain on ollut viikon paras päivä, kaikesta pahasta ja hyvästä huolimatta / johtuen. Vanha kunnon Smylesin Baker22290- 7284
Hyvää ja vetistä päivää kaikille!
Näyttäisi olevan aivan selvä "viltin mutkassa ja kynttilänpolttokeli" Mitäs sinun sunnuntaihin? :)24265Toimiiko muilla vellikello?
Mulla ei ainakaan toimi ollenkaan. Tuurilla saatan löytää itselle suunnatut kommentit. Noh, pahoittelut, jos en ole kai23255Nyt on kiva viikko tiedossa.
Liukastakin saattaa olla... köh. Maanantain kun saa taputeltua, niin oho, sehän onkin kohta jo perjantai. Tällä viikoll4247Kauniin kuuraista maanantaita.
ja viikonalkua palstalaisille. Muistutuksena tänäänkin, että olet tärkeä jollekin. Enkä nyt tarkoita välttämättä ketää12242Noo, mitäs maanantaihin?
Täällä ikävissäni kärvistelen. Kyllä sitä ihminen on pöljä. Tukka takana ja silmäpussit naamalla. Mutta mutta. En ole8239Naisena olen lähestynyt juuri sitä henkilöä...
Naisena olen lähestynyt juuri sitä henkilöä, johon ihastuin! Aivan sama mitä muut ajattelevat tai pitävätkö idioottina8234- 12230