Liukastakin saattaa olla... köh.
Maanantain kun saa taputeltua, niin oho, sehän onkin kohta jo perjantai. Tällä viikolla saa keskittyä enemmän niihin ja siihen ketä / mitä rakastaa. Minä lisäksi vanhenen, mutta toivon mukaan säilytän hivenen sisäistä lasta. I really love it. :)
Mitäs palstalaisen aamuun?
Nyt on kiva viikko tiedossa.
4
246
Vastaukset
Hyvää päivää tännekin, kun kukaan muu ei ole vielä vastannut. :)
Joo, kiitos. Olen kai jo vähän tottunut siihen, että minun aloituksiin ei kommentoida, kun onnistun herättämään ärsytystä. Pitäähän sitä ihmisen jossain onnistua. :D (vitsi vitsi)
Huomenta. Liukasta oli illalla ajelessa. Tässä mierin, että otanko särkylääkkeen vai kärsinkö vaan. Eilinen jännirys jumitti paikat.
Kivaa viikkoa sinulle. Elämänasenteesta se on kiinni miten nuorena säilyy sisältäpäin. Onneksi sen unohtaa parissa viikossa miten paljon/vähän on täyttänyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184