Vapaa kuvaus

Baarin ylijäämäblondi,
joka ei lähtenyt kenen tahansa mukaan.

5ydanmu5ta@gmail.com

Aloituksia

65

Kommenttia

2136

1. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
    Ikävä
    277
    2271
  2. Hyvän mielen musiikkiketju

Voisko tähän laittaa hyvän mielen musiikkia? Itselle tulee tästä aina niin hyvä fiilis, vaikka tämä on varmasti jaettu t
    Sinkut
    236
    1857
  3. Perjantain biisiketju (taas)

Tässä kun pikkuhiljaa vedän vauhtikenkiä jalkaan, niin tuostapa perjantaille tahtia työpäivään. Mun musiikkimakuni on
    Sinkut
    90
    711
  4. Onko täällä ollenkaan?

Normaaleja aloituksia, jotka koskee itse asiaa vai kaikkiko on näitä Kauniita ja Rohkeita, joissa puhutaan ihmisistä ja
    Sinkut
    65
    694
  5. Letkeä musiikkiketju

Teddy Swimsissä vain on jotain rennon letkeää, ehkä äänessä, että hänen biisit resonoi. Somethin' bout a woman / Teddy
    Sinkut
    81
    668
  6. Jos täällä nyt joku latelee ilkeitä

käyttäen mustaa sydäntä, niin minä se en ole. En jaksa enempää provosoitua asiasta.
    Ikävä
    8
    632
  7. Mitä kuuluu?

Tulin pitkästä aikaa täällä piipahtamaan ja olis kiva tietää mitä kaikille kuuluu? Jokainen voi tietysti vastata selko
    Sinkut
    81
    586
  8. Parhaat mainokset -ketju.

Nämä Lidlin mainokset ovat yleensä aika viihdyttäviä. Mulla oli muistikuva, että prinsessa röyhtäisee, mutta muistin vää
    Sinkut
    30
    586
  9. Onko kaikki sinkut baarissa?

Iskemässä ihmisiä ja jos, niin miten pystytte yhden yön juttuihin?
    Sinkut
    60
    582
  10. Tulepa puhumaan!

Tulepa tähän asiallisesti juttelemaan asioista vai etkö osaa jutella asiallisesti? Miksi sinulla on tarvetta ohjata toi
    Ikävä
    47
    558
  11. Miten te muut rekkautuneet?

jaksatte päivästä toiseen tätä ryöpytystä? Aivan ihme hommaa ja kommenttia. Ei kai tässä voi enää kuin nauraa. :D
    Ikävä
    52
    555
  12. Kyllä taitaa olla aika monella

Kyllä taitaa aika monella olla tänään paha olo. Kirjoituksista päätellen siis.
    Sinkut
    70
    547
  13. Unohdettuja ysäreitä

Ansaitseeko jokin ysäri mielestäsi enemmän huomiota kuin radiossa puhkikuluneet hitit? Voit halutessasi linkittää sen tä
    Sinkut
    75
    508
  14. K-kaimojen kokoontumisajot...

Montako K-henkilöä täällä on ja oletko nainen vai mies? Kaipaatko jotain tyyppiä vai jutteletko muuten vain? :)
    Ikävä
    30
    481
  15. Täällä ikävässä asustaa

ihka oikea psykopaatti ellei parikin. Ei mulla muuta. Olkaapa varovaisia.
    Ikävä
    40
    480
  16. Mikä on ollut parasta tässä päivässä?

No siinä otsikossa se jo tulikin. Työpäivän jälkeen oli aika voittajaolo, mutta kyllä se siitä aina tasoittuu sitten.
    Sinkut
    55
    434
  17. Voisko joku kertoa?

Miksi rekkautuneelle kovinkaan moni ei kommentoi ja muuten taas porukka kommentoi normaalisti. Kiinnostaisi kuulla. 🧐
    Ikävä
    47
    431
  18. Mukavaa perjantaita sinkuille!

Lämpöä ja voimia päivään, jos sellaista tarvitsette! 😊 Tässä konttoritöiden ohessa on hyvä välillä tehdä jumppaliikkei
    Sinkut
    59
    428
  19. Millaisia periaatteita sinulla on?

ja oletko hyvä pitämään niistä kiinni?
    Ikävä
    21
    423
  20. Teetkö paljon omia johtopäätöksiä?

Kuinka moni teistä tekee jotain omia johtopäätöksiä asioista, kysymättä toiselta mitään? Jos et vaikka tunne ihmistä k
    Ikävä
    38
    409