Vapaa kuvaus

Niinhän siinä kävi, että mitkään ehdotukset ei menneet läpi ja salasanat aivan hukassa.
Minulla on kalenteri missä salasanani on tallennettuna, mutta aina vaativat uuden, hyvä kai se on, kun niin paljon ikävää täällä tietomaailmassa tapahtuu.
Vähän hätäinen olin tuon nikin kanssa, kokeilin vain S-alkuisia ja jostakin putkahti tuo Sel-la, hyvä etten Seela kuitenkaan, näillä nyt mennään.
Pakkasaikaa nyt sitten eletään ja joulua odotetaan, kaikki aikanaan.
Odottelen tässä kahvivieraita, juodaanpa sitten kahvit uuden nikkini kunniaksi ja voitoksi urakasta jota en koskaan tarvitsisi tehdä.
Päätän aina, että en painele mitään uusia ohjelmia, mutta eikö mitä liian varmaksi kai olen tullut ja Gigantin pojille en ilkeä edes viedä sotujani kunnes tiedän mitä pitää selvittää.
Joku on sanonut, että rikki ei kone mene, mutta minä ainakin todistan, että sekaisin sen saa.

Totuttelen nyt tähän nimeeni ja viestejä sillä laitan, kun en anonyymi halua olla, kaikkea hyvää koko seurakunnalle.

Tämmöinen jouluvieras, syliin koppasin;)

Aloituksia

22

Kommenttia

256

1. Jatketaanko rupatellen Nojatuolissa ?

Huomenta ja eikun puhdasta kirjoittelutilaa luomaan. Pilviseen aamuun sai herätä, mutta lämmintä riittää, väliin jopa t
    80 plus
    729
    5484
  2. NOJATUOLI !!

Kaunis päivä aluillaan ja viikkokin taas vaihtui, loppukuu heinäkuusta häämöttää. Ajattelin jo, että uutta en aloita, mu
    80 plus
    385
    3084
  3. Jatkoa Nojatuoliin,,,

Huomenta sateen keskeltä, huokaisee maa ja me ihmiset helteen jälkeen, on ainakin helpompi hengittää. Sato kasvaa ja val
    80 plus
    316
    3394
  4. Yhä vaan Nojatuoli,,,

Huomenta kesäiseen aamuun, yöt ehkä jo hämärtyneet, huomasin katuvalojen palavan. Turhan aikaisin palavat, vielä ei liik
    80 plus
    264
    2705
  5. NOJATUOLI !

Huomenta ja tervetuloa puhtaalle kirjoitusalustalle kirjoittamaan. Tuntuu, että jatkuvasti aloitusta teen, mutta en jaks
    80 plus
    305
    2776
  6. Nojatuolissa Juhannuksena 2024

Kaunista ja lämpöistä Juhannuspäivää, tuuli on väsynyt riehumaan ja taivas kauniin sininen, on keskikesän juhlapäivä. Al
    80 plus
    254
    2317
  7. Jatketaanko rupatellen Nojatuolissa ?

Uutta taas kehiin, laitoin pidemmän nimen otsikkoon, että erottuisi vanhoista ketjuista, joita jo useampi palstalla. Aur
    80 plus
    249
    2287
  8. NOJATUOLI !

Kesän alkuun uusi ketju ja uudet kujeet, eikös näin sanota? Kujeita kyllä ja kaikkea muuta kivaa taivaan ja maan väliltä
    80 plus
    221
    2384
  9. Jatkoa Nojatuoliin,,

Huomenta, tehdäänpä uusi ketju, tilaa kirjoitella ja unohtaa ikävät asiat, jos sellaiset mieleen on jäänyt. Kaunis on s
    80 plus
    250
    2459
  10. Nojatuolissa,,,,yritetäänkö ?

Aloitan uuden ketjun, näkyy tuota innokkuutta riittävän, onko asiallista sen voi jokainen itse päätellä. Suomi24 pahoitt
    80 plus
    257
    2910
  11. Jatkoa Nojatuoliin,,

Uudella pohjalle, kivoja viestejä jatkamaan. Sää on talvinen, sanon vaikka jokainen sen kohdaltaan tietää, mutta näin tä
    80 plus
    306
    3614
  12. NOJATUOLI !

Sateella aloittelen uuden päivän ja Nojatuoli istuimen tarjonnan. Säätilat vaihtelevat reippaan oloisesti, aurinkoakin v
    80 plus
    255
    2634
  13. NOJATUOLI !

Mukavaa pääsiäisen jatkoa, puhdas alusta kirjoituksille, kun liian hankalaksi selaus mielestäni käy. Harmaalta sää näytt
    80 plus
    231
    2796
  14. Jatkoa Nojatuoliin,,

Kauniisti alkaa tämä päivä, aurinko jo korkealla ja valoa riittää pitkälle iltaan asti, tästä vaan päivä lisää valoa saa
    80 plus
    263
    2992
  15. NOJATUOLI !

Hyvää Naistenpäivää naiset, menköön toivotukset myös miehille. Kirjoitin aamulla pitkän aloituksen, mutta en saanut läh
    80 plus
    238
    3265
  16. Rauhaisasti Noja-tuolissa ?

Sunnuntaiaamu jälleen valjennut, loskaista ja vesi tippuu räystäistä. ei mikään helppo päivä kulkemiseen jalan, ei autol
    80 plus
    220
    3117
  17. Nojatuoliin,,,,,

Sunnuntaiaamun, jo hyvin tavoilleen uskollinen hiljaisuus ympäröi näkymäni. Liikenne hiljaisista, ehkä pakkanen vielä vä
    80 plus
    315
    3115
  18. NOJATUOLI !

Taas kerran puhtaalta pöydältä, on tullut tavaksi sunnuntaisin uusi ketju aloittaa. Pitänee toivottaa hyvää vaalipäivää
    80 plus
    247
    2652
  19. NOJATUOLI !

Hyvää huomenta ja uutta putkeen. Ajattelin jo lyödä rukkaset naulaan, mutta sehän olisi minun vahinko ja kiusaajan voit
    80 plus
    222
    2714
  20. Jouluna 2023 Nojatuolissa !

Oikein kaunista joulun alkua täältä sinisen hetken Savosta, joulutunnelmiin varmaan jokainen on laskeutumassa, omasta pu
    80 plus
    247
    3006