Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

78

Kommenttia

2072

1. Ajattelin ensin että sinulla on vain jonkinlaisia identiteettiongelmia, enkä halunnut aiheuttaa enempää ongelmia sellaiselle jolla niitä jo on omasta takaa tarpeeksi.

Mutta nyt minulla on uusi teoria joka selittää täysin käytöksesi. Noin 90% todennäköisyydellä olet nuori nainen (alle 30v) joka esiintyy miehenä täällä ja sinulla on melko varmasti myös muita "hahmoja" joiden kanssa käyt "keskustelua". Ei niinkään yllättäen kaikilla näillä "hahmoilla" on konsensus mielipiteidensä suhteen ja he myötäilevät toisiaan "keskusteluissa".
    Sinulla on aika varmasti vakavia ongelmia itsesi kanssa, et muuten toimisi tuolla tavalla. Hermostuit ja menit paniikkiin kun aloin analysoimaan tekstiäsi ja huomasin poikkeavia asioita. Aloin ihmettelemään myös sitä kun vaikutit omistavan palstan, tai sinulla oli selvästi sellainen asenne, se johtuu siitä että käytännössä olet ominut palstan kun keskustelet täällä itse luomiesi hahmojen kanssa.
  2. Mirka punainen P40
  3. Ok, meillä on ilmeisen erillainen lähestymistapa musiikin kuunteluun. Itse en kuuntele musiikkia milloinkaan muuten kuin vain kuunnellessani musiikkia... keskityn täysin siihen musiikkiin ja suljen kaiken muun ulkopuolelle. Tarkoitukseni on saada siitä jotain irti (energiaa, tai muuttaa omaa energiatasoani). Tunteista en välitä.

Omat suosikkibändit on Arch Enemy sekä Kamelot.
    Molemmista uudempi tuotanto ja uudet laulajat. En oikeastaan mitään muita edes kuuntele.

Jaa että olet Queenin keikalla käynyt, vuonna 1974?