Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
78
Kommenttia
2072
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Uusia woke sanoja, "seksuaalirasistinen", en ole sellaista aiemmin kuullutkaan.
Kuitenkin se koko pointti meni sinulta ohitse kun aloit suu vaahdossa saarnaamaan asiaasi.
Kyse oli siis siitä että tuo henkilö loukkaantui kun joku sanoi sen näyttävän lespolta päällepäin. Minkä ihmeen takia se loukkaantui siitä, jos hän kerran on sisäisesti lespo niin... ..en vaan ymmärrä. Eikö hän halua näyttää homoseksuaalilta? Mutta kuitenkin puhuu julkisesti siitä asiasta. En vaan yhtään tajua..
Jos nyt tuosta homottelusta vedit jauhot nenääsi, niin tuon sorttisten ihmisten tekninen termi joilla heitä kuvaillaan on homoseksuaalinen, onko se joku kirosana nykyään vai? Lesbos terminä on täysin tekaistu. Se on feministien keksimä termi jolla saadaan naiset nostettua ylempään asemaan, jalustalle, myös homoseksuaalien joukosta.
19.04.2024 22:26
Ei. Vaan nimenomaan juuri siihen.
Jos joku täällä sattuu tietämään Alistair Crowleytä, niin hänen magiaansa liittyi erittäin vahvasti seksuaalisuus, siis likainen ja törkeä sellainen, järkyttävä suorastaan. Hänen magiansa oli puhtaan vastakohta.
19.04.2024 22:17
Puhut kyllä paljon mutta paljon myös asian sivusta. Kyse oli SIELUSTA ei ruumiista ja terveydestä ja elämäntavoista.
19.04.2024 22:09
Ei maksa mitään.. mutta ei se ihan helppoa ole. Kyse on ruokavaliomuutoksista:
Jätä vehnäjauhot kokonaan pois, kaikki missä on vehnää pois. Samoin muita viljoja erittäin rajoitetusti. Vihreät vihannekset pois.
Kaikki prosessoidut tuotteet pois, valmisruoat ym. moska.
Kaikki sokeroidut tuotteet kokonaan pois. Hedelmät pois tai rajoitetusti.
Jätä ehdottomasti rypsiöljyt ja vastaavat siemenistä puristetut öljyt kokonaan pois, ja kaikki tuotteet mitkä niitä sisältävät pois. Prosessoidut tuotteet kuten juusto pois. Vältä maitotuotteita. Kofeiini pois tai rajoitetusti. Alkoholit, oluet, viinit ym. pois kokonaan. Ei tupakkaa, huumeita, lääkkeitä.
Lisää ruokavalioon: Voi, tavallinen meijerivoi( ei välttämättä sovi kaikille). Kookosöljy. Kalaöljyvalmiste. Kananmunat (2-4 päivässä). Kylmäpuristettu oliiviöljy.
19.04.2024 22:05
>>> reuman takia. Päivät pitkiä ja tylsiä. Sormet niin vammautuneet, etten pysty tekemään juuri mitään>>>
Älytaiteesta en tiedä yhtään mitään, ja vielä vähemmän siitä perustankaan.
Mutta haluaisitko parantaa nuo sormesi?
Se on ihan sinusta itsestäsi kiinni, en tyrkytä mitään jos ei kiinnosta.
19.04.2024 18:11
Ole minun puolestani ihan mitä haluat olla... eihän se minun asiani ole.
Sitä vaan ihmettelin että minkälaista reaktiota sitten odotit kommentoijilta.
Itse olen kirjoittanut mielipiteitäni avoimesti, ja olen niistä saanut paljon kritiikkiä kyllä, mutta en ole koskaan odottanutkaan mitään muuta kuin kovaa palautetta. Enkä ole koskaan kieltänyt olevani sitä mitä olen.
19.04.2024 17:34
No mietippä sitä ihan itse omassa hiljaisuudessasi...
19.04.2024 17:14
>>>Tiedämme mitä paskaa minäkin olen saanut täälläkin niskaani ihan vain sillä, että olen avomielinen seksuaalisuuteni suhteen. >>>
Julkisesti kerrot olevasi h***ra, ja odotat ettei kukaan reagoi siihen kielteisesti? Elät jossain fantasiamaassa... kuitenkin aina joskus pakosti joudut kohtaamaan kylmän todellisuuden ja se on kovaa purtavaa.
19.04.2024 17:04
Teknisesti ottaen ei tuollaista kuin lesbo ole edes olemassa, ne ovat homoja kaikki.
Oli muutes kummallista kun tuo lespi tuossa kertoi loukkaantuneensa kun joku kommentoi nähneensä sen jo kauan sitten päältäpäin siitä että hän oli lesbo. Siis todella ihan kyllä näyttää homoseksuaaliselta päällepäin. Mutta miksi ihmeessä se on loukkaus hänen mielestään? Todella kummallista. Jos jollekin hetero-miehelle sanoisi että näin jo kaukaa että olet hetero, olisiko se loukkaavaa millään tavalla. Mielestäni näissä jutuissa tulee aina esiin että joku ongelma henkilöllä itsellään on suuntautumisensa kanssa, ja sen takia sitä pitää tuoda jatkuvasti julkisesti esille , katukuvassa ja lehtijutuissa tms. (En yhtään tiedä mikä se ongelma näillä henkilöillä on, enkä ota siihen mitään kantaa.)
19.04.2024 16:58
12/12, tietenkin.
Mutta tuo olikin naisten lehdessä joten saattaa olla haastavaa joillekin tahoille. Jos tuollainen vastaava testi olisi jostain virkkauksesta ja langoista niin jäisin pariin pisteeseen varmaankin.
19.04.2024 16:45
Et voi. Ei käy. Ei halua.
19.04.2024 16:26
Unohdin niitten älykköjen listalta Jussi Halla-Ahon. Huippuälykäs, multilingvisti, puhuu mm. sujuvasti Ukrainaa. Hänellä on ainakin viisi lasta muutamien naisten kanssa. Ja eipä ole ulkonäöllä niitä naisia saanut...
19.04.2024 16:08
9 vuotias tyttö ei todennäköisesti ajattelekaan yhtään mitään tuollaista, todennäköisesti ei ole vielä murrosiässä. Vasta kohonneiden hormonitasojen vaikutuksen alaisena tarpeeksi pitkään oltuaan nainen alkaa miettimään tulevaisuutensa turvaamista ja miettimään sijoittamista jälkeläistensä arvopotentiaalin kasvuun, ts. haluaa aina sijoittaa tulevaisuuden suunnitelmansa itseään korkeammalle tasolle.
19.04.2024 00:15
Nainen ihastuu siihen mielikuvaan minkä se luo sinusta omaan mieleensä. Tyylikkäät vaatteet ja kohtelias käytös edistävät sen mielikuvan luomista. Arvokas asema, johtajan asemassa toimiva, hieno auto, arvokas rannekello, kaikki tälläiset asiat lisäävät mielenkiintoa. Ei niitä esitellä eikä niillä pröystäillä, ne vaan ovat siinä aivan normaalin elämän osana.
Tärkeintä on naisen oman mielikuvituksen manipulointi, jos nainen kuvittelee mielessään miehellä olevan tulevaisuudessa potentiaalia saavuttaa jotain suurta, niin nainen ihastuu siihen.
Ts. mitä enemmän täyttä soopaa pystyt vakuuttavasti puhumaan niin sitä enemmän naisia saat. On näitä auervaaroja ollut paljon suomessakin jotka ovat naisilta kääntäneet suuria rahasummia ihan vain puheidensa voimalla, luomalla mielikuvia.
18.04.2024 23:40
Kyse on kait siitä että mitä haluat saavuttaa. Tuolla kuvailemallasi tyylillä saavutat ihan varmasti nollan...
Sillä toisella tyylikkäämmällä tyylillä pääset sen naisen sänkyyn ensimmäisellä tapaamisella. Ja ehkä toisen ja kolmannenkin kerran. Ei sinun tarvitse sitä roolia esittää kovin pitkään kerrallaan.
Jos odotat mitä tahansa muuta niin seurauksena on vain pettymys.
Ei ole mitään muuta olemassa.
18.04.2024 23:26
Luuletko että se "ihana" miehesi (ps. oikeasta tosi miehestä ei voi käyttää sanaa ihana) kertoo sinulle mitään todellisia ajatuksiaan, mitä mieltä on sinusta tai naisista ylipäätään. Kerrotko itse sille muka salaisimmat ajatuksesi ja mielipiteesi. Roskaa.
Todennäköisesti olet itse muodostanut, tai saanut aikaan koko ihanuuden, täysin oman mielikuvituksesi voimalla, sen miehen on vain tarvinnut myötäillä sinun ajatuksiasi. Niin pääsee todella pitkälle naisten kanssa.
18.04.2024 23:19
Niin, naiset eivät välitä kuulla todellisuudesta mitään
18.04.2024 22:54
Niitähän ne kyllä on, ei mitää muuta. Mutta luulen että sinä et ole niitä itse nähnyt.... et tiedä miltä ne näyttää siellä etelässä päin.... kun sellaisen henkilökohtaisesti näet webbikamerassa ilman vaatteita... et uskoisi. Kun silmä on näihin suomalaisiin tanttoihin tottunut niin se ero on valtavan käsittämätön!... en oikeasti tiennyt että naiset voi todella olla sen näköisiä kuin ne ovat.
Eihän siinä ole mitään järkeä niille rahaa lähetellä, mutta ne kyllä tienaa rahaa miljoonia, oliko jotain useita satoja miljoonia, sillä toiminnallaan. Huijaamistahan se suorastaan kyllä on, ja pelkästään sitä.
18.04.2024 18:19
Minä menetin uskoni jo nuorena, noin 20 vuotiaana. Eipä ole tullut takaisin...
Pitää vaan etsiä uusia asioita, henkinen ala on erittäin laaja, sieltä varmasti löytyy jotain jokaiselle. Varsinkin kun ei ole niitä uskonnon luomia rajoitteita harmina enää.
18.04.2024 18:13
-0 % mahdollisuus
18.04.2024 17:59
84 / 104