Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
77
Kommenttia
2065
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voisit miettiä sitä että mitä tämä seksuaalinen kiinnostus ylipäätään on. Lisääntymistä, sen tarkoitus on lisääntyminen. On erittäin loogista että nuori ja kaunis hyväkuntoinen nainen on seksuaalisesti kiinnostava, tuo on ainoa järkevä seksuaalisen kiinnostuksen kohde. Yli 30 vuotias nainen on jo yli-ikäinen, 40 vuotias on lisääntymiskyvytön.
Miksi se on surullista? Koska olet itse 40v..?
Mutta feminismin jännässä maailmassa kaikki on mahdollista, 50 vuotiaat naiset lisääntyvät keinotekoisesti, juuri silloin kun he haluavat tehdä niin, sitä ennen he ovat tappaneet useita lapsiaan ennen heidän syntymäänsä, koska silloin he eivät halunneet saada lapsia. Vain koska he valitsivat niin. Koska heillä on oikeus.
10.04.2024 16:50
Miten sitten voi erottaa oikean jeesuksen muista henkimaailman olennoista?
Itse myös silloin ajattelin että kyseessä on tuon intialaisen luoma henkiolento, mutta tosiaan hän varmasti kävi joissain kirkon menoissa joissa koko porukka rukoili jotain tiettyä hahmoa, ja ehkä hän pystyi tämän kyseisen hahmon lähettämään luokseni.
10.04.2024 16:29
Heh heh.... olet niin kuivan sarkastinen...
Tajuan että tuo on vaan sarkasmia, mutta itse asiassa ei ihan kovin kaukana todellisuudesta, nimittäin naiset ja naisenmieliset henkilöt parhaillaan yrittävät valloittaa maailman ja saada sen hallintaansa, ja tehdä maailman jossa miehet olisivat vain orjia jotka vain palvelevat heitä. Feministinen manifesti on levinnyt ympäri maailmaa, muutamat vanhan sivistyksen maat taistelevat vielä sitä vastaan, mutta länsimaat imevät sen suoraan itseensä ja lainsäädäntöönsä.
Iso osa näistä feministeistä on miehiä, usko tai älä. Itselleni se on kyllä täysin käsittämätöntä että joku mies haluaisi alentaa itsensä naisten palvelijaksi.
10.04.2024 16:21
Olen muuttanut mieltäni.
Asiaa pohdittuani ja tutustuttuani audiovisuaaliseen materiaaliin valaita koskien, minun täytyy nyt myöntää että nuo miehet tekivät todella väärin kun kutsuivat naisia ryhävalaiksi, se on erittäin väärä teko ja anteeksiantamatonta, halventavaa ja erittäin ikävää. On todella aivan väärin sanoa sillä tavalla,tiedän sen nyt, tunnen sen aivan sielussani juuri nyt. On väärin edes ajatella sillä tavoin, siinä tehdään vääryyttä elämää kohtaan.
Ryhävalaat ovat upeita ja ihmeellisiä eläimiä!
...
10.04.2024 02:00
Youtube-videolla eräs haastattelee valaita, ja niillä on paljon sanottavaa
"Stunning audiovisual recording of humpback whales singing"
10.04.2024 01:53
Olisi tietysti erittäin vähättelevää sanoa Jumalaa tai Saatanaa henkilöksi, mutta mielestäni heilläkin on erisnimet.
Tietä, viljellään? En yhtään pysy kärryllä.
10.04.2024 01:46
Tässä tapauksessa Saatana oli erisnimi, ts. henkilön nimi. Kuten esim. Lucifer, Valontuoja, jota muuten erittäin hyvin kuvaa Vapaudenpatsas.
10.04.2024 01:39
Huomaatko sitä että tuo kaikki on vain omassa päässäsi.
Se toinen ei tunne ollenkaan samoin.
Se ei ole sinusta kiinnostunut, se ei välitä siitä miten sinulla menee.
Unohda se ***** ***ka! Ei se ole tuon kaiken arvoinen!
Olet parempi kuin se.
Elä omaa elämääsi, poista siitä turhat häiriötekijät. Keskity itseesi.
10.04.2024 01:32
Googlasin, A Taten, ja selvisi että se on miljonääri, urheilija ja pyörittää seksibisnestä.
En oikein usko että tuolta olisin mitään ajatuksia saanut, on kovin eri tyyppinen henkilö kuin minä. Ja hieman kriittisesti suhtautuisin siihen että hän itse olisi koskaan rakentanut mitään, en toki tiedä, kun en tuosta tyypistä mitään tiedä, ehkäpä hän oli joku rakennusmies ennenkuin ryhtyi seksibisnes-yrittäjäksi ja miljonääriksi.
Muistelisin että tuon ajatuksen olisin saanut Jordan B. Petersonilta, jonka puheita olen katsonut aina joskus youtubesta. Hän on huippuälykäs psykologian emeritusprofessori. Ja erittäin uskonnollinen henkilö... mutta kukaan ei voi olla täydellinen..
09.04.2024 23:58
Ei niillä ole paljoa mielipiteitä, jos niiltä yrität kysyä jotain niin ne vaan ulisee kimeällä äänellä.
google: whale sounds
Ihmeellisiä otuksia kyllä, näkevät syvyyksissä asioita mitä ihminen ei osaa edes kuvitellakaan.
09.04.2024 23:43
Eilen katsoin sen Sicarion jatko-osan, eikä se ollut mitenkään hyvä, vain pari hyvää kohtausta koko elokuvassa. Käsikirjoitus halpa, ohjaus heikkoa, todella harmillista.. Nyt selvitin elokuvien ohjaajia ja niissä oli eri ohjaajat, ensimmäisen oli ohjannut maailmankuulu ohjaaja Denis Villeneuve ja toisen joku ihan muu.
09.04.2024 23:37
Yleisesti ottaen vastustan kaikkia lääkkeitä, mutta tuo kuullostaa kieltämättä hyvältä idealta tuollanen lääke. Varsinkin vaarallisten ja toimimattomien lihavuusleikkausten sijasta.
Mutta kun yli-lihavalle ihmiselle ruoka on näytellyt erittäin suurta osaa elämästä, suurinta osaa elämästä.... niin mitä se henkilö sitten tekee kun ei voi syödä kokoajan? Haluaako tuo henkilö ylipäätään lopettaa syömistä? Sama juttu kuin alkoholisteille on jotain lääkkeitä jotka tekevät alkoholista pahan makuista, mutta haluaako alkoholisti oikeasti lakata juomasta....enpä usko.
09.04.2024 23:31
En osaa sanoa, olisko naisten syytä?
09.04.2024 22:34
Enpä oikeastaan. Tarkkailin sinua jo tarpeeksi ja tiedän sinusta kaiken oleellisen vain katsomalla sinua. En ole enää kiinnostunut.
09.04.2024 17:58
Sairaan kanssa ei lapsia.
Ms- on hitaasti tappava tauti, 10-20 vuotta elinikää/tai pysyvästi halvaantuneena rullatuolissa.
Tee itse omat johtopäätöksesi, älä kysele muilta.
09.04.2024 17:55
Koska kymmenet muutkin kertovat hänelle ihastuksestaan jatkuvasti. Erotu joukosta, älä ihastu, älä sano mitään. Ole neutraali sitä kohtaan, älä anna sen päästä pääsi sisälle.
09.04.2024 17:51
Voisihan tuo olla mahdollista. Voisin kuvitella että olisimme melkoisen eri mieltä useimmista asioista joten sovintoa pitäisi tehdä joka päivä, monta kertaa päivässä.
Tosiaan puhut kyllä paljon aina kun tavataan, mutta mielestäni se on vain piristävää ja poikkeuksellista, kun yleensä suomalaiset naiset ovat hiljaisia ja vain silloin tällöin mölähtävät ääneen jotain sanoja, joista on vaikea edes saada selvää että mistä on kyse.
09.04.2024 17:45
Kuka mahtaa olla Atate, ehkä joku filosofi? Myöhäis-antiikin aikakaudelta?
09.04.2024 17:09
Ihan vinkkinä sanoisin että jätä se sisin tai ulkokuoren alla oleva rauhaan, älä ota siitä selvää, petyt varmasti. Ulkokuoren alla odottaa vain valtava pettymys. On helpompaa kun keskityt vaan siihen ulkoiseen kauneuteen niin pysyt itse positiivisena ja kaikki sujuu hyvin, älä koettele onneasi liikaa.
09.04.2024 17:06
En tiennyt, mutta en ihmettele yhtään. Se on melko itsestään selvää.
09.04.2024 16:57
93 / 104