Ihastuin suhun!

Anonyymi-ap

Tiesitkös sen?

122

4273

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En.

• Anonyymi

Tais olla siihen kaveriin :O

• Anonyymi

J o o

• Anonyymi

Hoitajaan taisit ihastua.

• Anonyymi

Näin pääsi käymään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin pääsi käymään

Täällä hoitaja nainen, mitä sinä olet?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ni varmasti. Mustalaane o ansaanu rotuleimansa, perkele manne.

T. Puu-ukko
        Hymyile.
        Näin.
        :)
        https://m.youtube.com/watch?v=mOWkV4eZoMA

Onko mies skismaa romanipuolella? Voi juku jos näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pienet tiiviit piirit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä hoitaja nainen, mitä sinä olet?

Psykiatrian erikoislääkäri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykiatrian erikoislääkäri

Pitäiskö sinut herra psykiatrian erikoislääkäri tunnistaa avonaisesta takista vai siitä, että sitä ei ole ensinkään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on kyllä pikku kaimaanisella näytön paikka kehittää aukon täyttö tähänkin tarinallisuuteen, Pistähän naurettava verkkorikollisen leikekirjasi laulamaan työtön tuhertaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on kyllä pikku kaimaanisella näytön paikka kehittää aukon täyttö tähänkin tarinallisuuteen, Pistähän naurettava verkkorikollisen leikekirjasi laulamaan työtön tuhertaja

Ei näillä sivuilla ole mitään pikkuisia. Älytöntä valehtelua. Asiat varmaan selvinnee sullekin vai kuulutko joukkomitätöinnin liikkeisiin?

• Anonyymi

Ei ole kukaan tunteitaan julki tuonut.

• Anonyymi

En, voisitko jotenkin lähestyä mua?

• Anonyymi

Voin jos oot hän 🙂

• Anonyymi

• Anonyymi

VOITAISIIN ME KAI NAHBAKKIN MUTTA PISTA VARPAAT PYSTYYN ETTA SAAN SEN PUHELIMEN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin jos oot hän 🙂

No koita tulla,sua on odottanut.

• Anonyymi

Enpäs kyllä tiennyt tuota, enkä oikeastaan vieläkään tiedä kuka ihastui ja keneen. Jos vaan tietäisinkin kuka ja että muhun voisi olla kiva juttu. Tai siis voisi olla enemmänkin kun kiva. Tiesitkös että voisit vaik kertoa tuon sillai että hän tietäis myös mitä tunnet?
      Voisihan se olla molemmilla samoin.
      Tiesitkös ite sen?

• Anonyymi

Tiedän jos oot, kyl sä tiedät 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän jos oot, kyl sä tiedät 🙂

No en kyl oikeest tiiä koska ei missää sitä nää.😪

• Anonyymi

Tiesin. Meil samat 😁

• Anonyymi

Noni 😉😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noni 😉😏

On alkanut vaan kuumottamaan ihan liikaa kaikki tää. Jopa mahdollinen rakastuminen uuteen ihmiseen. Oon tottunut oleen siinä omassa kuplassa ja kukaan ei oo saanu sitä puhkeemaan näin ennen… Paitsi Hän. Tiedän että oon ihan eri maailmasta kun hän jne. Vaikeasti selitettävä olotila vallannut mieleni ja kehoni ja tää jatkuu päivästä toiseen…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On alkanut vaan kuumottamaan ihan liikaa kaikki tää. Jopa mahdollinen rakastuminen uuteen ihmiseen. Oon tottunut oleen siinä omassa kuplassa ja kukaan ei oo saanu sitä puhkeemaan näin ennen… Paitsi Hän. Tiedän että oon ihan eri maailmasta kun hän jne. Vaikeasti selitettävä olotila vallannut mieleni ja kehoni ja tää jatkuu päivästä toiseen…

Samoin täällä eikä tästä pääse näköjään eroon
        Ikävä hiipii koko ajan puseroon ja nainen mielessä 24/7 ♥️ tekisi mieli kysyä, että koukutitko tahallaan niillä silmilläsi? 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän kyll, et pelottaa ja tiedän sen raastavan tunteen koska mulla on vähän sama homma. Oon ihastunut häneen naiseen ja ihan samalla lailla oon ollu omassa kuplassani yksin, kunnes yks päivä tajusin ihastuneeni häneen. Hän vain on se ketä oon aina ettinyt. Oon ujostellut liikaa mutta siihen tulee nyt muutos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin täällä eikä tästä pääse näköjään eroon
        Ikävä hiipii koko ajan puseroon ja nainen mielessä 24/7 ♥️ tekisi mieli kysyä, että koukutitko tahallaan niillä silmilläsi? 😍

Häntä mietin ihaninta myös mietin jatkuvasti ja odotan jotain? Olen pahasti koukussa hänen katseeseen ja koko mieheen. En enää tiedä minne olen matkalla vai olenko minnekkään… Ainakaan ilman häntä? Haluaisin vain hänen luokse matkata kai? Tai niin sanoo sydän ja keho… Mutta onko se järkevää.. On välimatkaa ja voisiko se mitenkään toimia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häntä mietin ihaninta myös mietin jatkuvasti ja odotan jotain? Olen pahasti koukussa hänen katseeseen ja koko mieheen. En enää tiedä minne olen matkalla vai olenko minnekkään… Ainakaan ilman häntä? Haluaisin vain hänen luokse matkata kai? Tai niin sanoo sydän ja keho… Mutta onko se järkevää.. On välimatkaa ja voisiko se mitenkään toimia

Alku vtun epäselvä mutta ymmärrät varmaan.

Ja ehkä sinunkin kannattaisi sano sille naiselle johon olet koukussa jotakin. Minunkin pitäisi varmaan selvittää pää ja tehdä jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ehkä sinunkin kannattaisi sano sille naiselle johon olet koukussa jotakin. Minunkin pitäisi varmaan selvittää pää ja tehdä jotain.

Ymmärrän. 🤓
        Pelottaa! 🫣
        Riitänkö.🤔
        Hylkääkö.🥺
        Tykkään.🥰
        Luotan.🫠
        ☀️☀️☀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän kyll, et pelottaa ja tiedän sen raastavan tunteen koska mulla on vähän sama homma. Oon ihastunut häneen naiseen ja ihan samalla lailla oon ollu omassa kuplassani yksin, kunnes yks päivä tajusin ihastuneeni häneen. Hän vain on se ketä oon aina ettinyt. Oon ujostellut liikaa mutta siihen tulee nyt muutos.

Ai nyt tulee muutos? No hienoa ja onnea sulle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai nyt tulee muutos? No hienoa ja onnea sulle!

Kiitos. Toivottavasti hän ei aja mua pois 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Toivottavasti hän ei aja mua pois 😔

Kai sä nyt merkkejä osaat lukea. Tapittaako liian pitkään silmiin ja päästää sut tosi lähelle. Hymyilee ja välillä vaikeuksia katsoa silmiin, kun ujostuttaa. Aiemmin mies hymyili niin paljon, et pasmat meni ihan sekaisin. Ehkä punastelin tai ainakin tuntu siltä. Jos oot varattu ni voin sanoo, et nainen tuskin lähestyy ja ihan turhaan annat merkkejä et pidät!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai sä nyt merkkejä osaat lukea. Tapittaako liian pitkään silmiin ja päästää sut tosi lähelle. Hymyilee ja välillä vaikeuksia katsoa silmiin, kun ujostuttaa. Aiemmin mies hymyili niin paljon, et pasmat meni ihan sekaisin. Ehkä punastelin tai ainakin tuntu siltä. Jos oot varattu ni voin sanoo, et nainen tuskin lähestyy ja ihan turhaan annat merkkejä et pidät!

Osaanhan mä, mut en oo ihan täysin varma. Ehkä jotain sellasta. Melkein aina hän hymyilee, katsoo silmiin ja moikkaa kun nähdään. Varattu en oo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskity tyhmä ihminen. Sehän sanoi olevansa koukussa MIEHEEN. En enää kestä kun ootte niin tyhmiä!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kuka kysyy?

• Anonyymi

Jääköön tämä ilta viimeiseksi palstalla.. olen yrittänyt epätoivoisesti etsiä sinua nainen, jos vain olisit tänne eksynyt. Tosi paljon olen kaivannut sinua alkuvuodesta lähtien ja olisin halunnut jutella ja tutustua suhun enemmän♥️ Ikuisesti muistan, kun katsoin sinua silmiin 😍hyvää yötä ja nuku hyvin rakas 🤗😘 -naapurin miekkonen

• Anonyymi

Katsottiinko joulukuussa silmiin? Pyysitkö viereen istumaan? Mäkin oon vähän kaivannut.

• Anonyymi

Jos se naikkonen asuu naapurissa niin miksi v*tussa sinä etsit sitä täällä. Sehän on siellä naapurissa! Kaikenmaailman vajaita on täälläkin.

• Anonyymi

Tiesin ja sivusta vaikka et ole hän.

• Anonyymi

Voi että vai ihan ihastunut, kukahan salainen ihailija oletkaan ja oletkohan ihan eri paikkakunnalta tai jopa maasta.

• Anonyymi

Samalta paikkakunnalta ja ihan ihastunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos rakas,ja hyvät yöt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pahoillani mutta en tiedä ketään samalta paikkakunnaltani joka on ihastunut mutta jatkahan etsimistä ja toivottavasti vielä nappaa. Kyllä täällä aika nopeasti yleensä tärppää mutta tietysti todellisuudesta ei ole niin varma onko oikea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin samalta paikkakunnalta ollaan ja vieressä asutaan ihanan naisen kanssa😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin samalta paikkakunnalta ollaan ja vieressä asutaan ihanan naisen kanssa😍

Asutaanko lähekkäin, toinen toisella puolen katua ja toinen toisella puolen. Omakotitaloalue?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asutaanko lähekkäin, toinen toisella puolen katua ja toinen toisella puolen. Omakotitaloalue?

Melkein omakotitaloalue ja ei ole sama katu. Kivenheitto 😍😘 rakas olet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä kivenheitto kuulostaa tutulta 😍😊 mutt en olisi kyllä heittänyt sinua kivellä vaika olisit pyytänyt... 😂🤭 mutta olisin voinut vetää sinut jollain nauhalla likemmäs itseäni🤗🤭❤️ -sivusta vaan tulin huuteleen 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä kivenheitto kuulostaa tutulta 😍😊 mutt en olisi kyllä heittänyt sinua kivellä vaika olisit pyytänyt... 😂🤭 mutta olisin voinut vetää sinut jollain nauhalla likemmäs itseäni🤗🤭❤️ -sivusta vaan tulin huuteleen 😁

ihanalle hyvät yöt äm😘🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😅😅joo niin on kivenheitto tuttu.. mielellään olisit saanut vetää nauhalla lähemmäs😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Flexilläkö sinut nappaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Flexilläkö sinut nappaan?

Hmm...Kaikki eivät vain synny kahlittavaksi...

• Anonyymi

Mistä hän olisi sen voinut tietää jos et itse sitä hänelle sanonut

• Anonyymi

Välillä kävi mielessä mutta sitten taas sanoin itselleni että todennäköisesti vain kuvittelen.. 😁🤭

• Anonyymi

Minä ihastuin opettajaani 😍 Tosin hänen oli silloin vasta opiskelija ja molemmat aikuisia joten ihan normi juttu 😊😘🤗🤭En ollut teini enää 😂

• Anonyymi

Mistäs se olis pitänyt huomata?

• Anonyymi

Hmm...vain vasemmassa kädessä on rikkaus ja kunnia...

• Anonyymi

En ees tiiä kuka oot mut kehe ihastuit?

• Anonyymi

Naapurin Marttiin.

• Anonyymi

EN MUISTA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naapurin Marttiin.

Kuka on tuo naapuri, jolla Martti??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EN MUISTA

Mites sellasee voi ihastua?

• Anonyymi

Hauska kuulla jos olet hän ja en tiennyt vaikka toivoin että tunteet olisivat molemminpuoliset tietennin.

• Anonyymi

nyt on julistettu sota, jatkossa vedetään sata iskua päivässä pahaa ja paskaa teihin ja elämiinne. ja kovia iskuja, toivottavasti päästään hakkaamaan ha tuhoamaan yhtä paljon. toivottavasti porukan talot palaa ja saadaan saatanasti pahaa. hakataan hulluna ja loppuun asti.

• Anonyymi

Voisitko sä kertoa jo mitä sulle on ja kuka tehnyt?
        🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko sä kertoa jo mitä sulle on ja kuka tehnyt?
        🤗

EN OIKEISTAAN MITAAN MUTTA MULLA ON MUUTAMA IBEA MITKA HALUAISIN TOTEUTTAA

• Anonyymi

Miks nyt? Kun en enää välitä teistä kahdesta? Itsehän leikin aloititte joten kestäkää lopputulos. Miks kunnioittaisin tai piittaisin mistään, ettehän tekään välittänyt... Elän nyt elämääni, joka ei teille kuulu yhtään!!

• Anonyymi

59 iskua meni jo eli päästään hakkaamaan 1000 kertaa päivässä 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆katotaan että saadaan ostettua ja, tuhottua teistä jokainen 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆hakataan hulluna ja loppuun asti 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

• Anonyymi

Onko sulla mies joku febrillaattori ilman pattereita mistä haet kaikupohjaa?

• Anonyymi

Ihan suosittelisin syömään lääkkeet,jos unohtui?

• Anonyymi

Niin minäkin sinuun senkin ihanauus M nainen

• Anonyymi

TUO MULLE TUPAKKAA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TUO MULLE TUPAKKAA

Joo tuon taas ku seuraavaksi nähdään! 😘

• Anonyymi

Kyllä kerttuseni.. Minäkin ihastuin sinuun ja Jussi haluaisi sinua vähän nus… kaikella rakkaudella.

• Anonyymi

IHANAA Kimmo !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

IHANAA Kimmo !

TEE se jo tänään

• Anonyymi

Eipä ollut kuule kertulta tämä. Ja jussi voi tulla nussimaan, jos siltä tuntuu.
        Rakastan jussia. -kerttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ollut kuule kertulta tämä. Ja jussi voi tulla nussimaan, jos siltä tuntuu.
        Rakastan jussia. -kerttu

Voin tulla tänään jos pyydät Kerttu,- Jussisi 😘😍🤗♥️

• Anonyymi

En tiennyt

• Anonyymi

Tiedänhän minä sen olen minäkin mutta en raivoa niinkuin sinä

• Anonyymi

EN MINA MIKAAN RAIVO HARKA OLE VAAN OLEN SAIHKEA KUIN LAMMAS

• Anonyymi

TIESIN KUN KIRJOITIT MOISEN ASIAN TUOHON MINA EN OSAA SANOA MITAAN

• Anonyymi

kukaan ei tiedä jos ei kerro, olin tuntevani jotain ihastumista mutta en uskonut ja en osannut siihen vastata. olisin voinut ihastua mutta aika oli väärä, ja nytkin. vaikka tuntuisi paremmalta, ja helpommalta. mutta mennään tätä omaa tietä sitten 🧭🏞️🏔️🏕️🏖️🏜️🗺️⛰️🎪🎢🎠🛝🚝🚕🛴⌚☀️🌌

• Anonyymi

💓💓💓 Tuo edes kukkia

• Anonyymi

Mietitkös… Jospa minäkin!

• Anonyymi

No mä en tunne suhun yhtään mitään vetoa. Oksettava pelle, joka kuvittelet itestäs liikoja 🤮

• Anonyymi

Olipa rumasti sanottu jollekin. Miksi näin?

• Anonyymi

Miksi olet sitten täällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet sitten täällä?

Vituttaa tällaset huuhaapalstat. Mikä tän paskanjauhamisen tarkotus oikein on?

• Anonyymi

En tiennyt mutta ei haittaa.

• Anonyymi

Aha.

• Anonyymi

En tuota ehtinyt tajuta vaikka jotain siinä oli mikä laittoi hieman hymyilemään.

• Anonyymi

Missä muka? Ovisilmässä, bussipyskillä, kaupassa, leikkipuistossa, ratikassa, metrossa vaiko hietsussa menneinä vuosikymmeninä, hih.

• Anonyymi

Vaimokin huomasi ja kysyi, mitä tuo muija oikein kyylää.

• En tiennyt, mutta en ihmettele yhtään. Se on melko itsestään selvää.

• Anonyymi

Miksi se on joillekin mahdotonta sisäistää tämä, että heihin voidaaan ihastua, vaikka ovat ihan tavallisia mielestään. Siihen riittää ihan tavallinen ihmisyys. Virheineen ja huonoine puolineen. Poissuljettu ainoastaan joku miesten whatsap-rinki, jossa salakuvattua materiaalia esim naisesta ja pilkataan ja ruoditaan miesporukassa. Tuossa tapauksessa virhe olisi liian iso jos esim jatkunut pitempään eikä yksittäinen virhe.

• Anonyymi

Kyllä mä kiinnostuin. Tykkäsin tyylistäsi, mutta jäi katsomatta, olisiko siinä ollut aineksia enempään.

Pitkälle mieHelle

• Anonyymi

KP sait minut ihastumaan

• Anonyymi

KOHT LENTÄÄ

• Anonyymi

Kiusattujen tönittyjen ja ei ratioiden tulee tuhota paikkoja ja kiusaajat ja ratiot maksaa kaikki velat ja heidän lapsia satutetaan

• Anonyymi

No et kyllä toddllakaan

• Anonyymi

Minäkin terhakkaan

• Anonyymi

Kyllä minä huomasin...

• Anonyymi

Jos mulle niin ei kiinnosta pätkän vertasa, ei kiinnosta enää mikään.

• Anonyymi

Mä rakastuin

• Tiesin joo 😎 mukava kuulla

• Oon 30v mies pirkanmaalta

• Anonyymi
        Moikkamoi711 kirjoitti:

Oon 30v mies pirkanmaalta

Moikkamoi kommentti katosi välistä.
        Kenen ihastumisesta oli mukava kuulla? 🤔

• Anonyymi

En tiennyt.

• Anonyymi

En voi tietää jokaista anonyymia joka minuun ihastuu. Enkä edes halua tietää ihailijoista, joihin en ole kympillä rakastunut.

• Anonyymi

Kyllä tiesin

Olin hurmiossa

• Anonyymi

Tiedän, onhan mulla silmät päässä
      mutta tiesitkös sinä, että….

• Anonyymi

Tiesin…

• Anonyymi

Tuireen ihastuin

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Voisin tavata jtk naista

• Anonyymi

Ehkä ymmärsin j= paikassa,t tänään,k= paikka?Vai menikö väärin?

• Anonyymi

En oo kyllä huomannu mitään. Mun on yleensäkin ottaen vaikee uskoo et kukaan ihastus muhun. Aivot sanoo et älä nyt kuvittele mitää hullui juttui, ei se sust oo kiinnostunu... nii en sit varmaa huomaa mitn vaiks joku oliski kiinnostunu. Jos joku ois nii sen tarttis kyl melko rautalangast vääntää ennen ku tajuisin.

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe