Tiesitkös sen?
Ihastuin suhun!
122
4273
Vastaukset
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Tais olla siihen kaveriin :O
- Anonyymi
J o o
- Anonyymi
Hoitajaan taisit ihastua.
- Anonyymi
Näin pääsi käymään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin pääsi käymään
Täällä hoitaja nainen, mitä sinä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ni varmasti. Mustalaane o ansaanu rotuleimansa, perkele manne.
T. Puu-ukko
Hymyile.
Näin.
:)
https://m.youtube.com/watch?v=mOWkV4eZoMA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ni varmasti. Mustalaane o ansaanu rotuleimansa, perkele manne.
T. Puu-ukko
Hymyile.
Näin.
:)
https://m.youtube.com/watch?v=mOWkV4eZoMAOnko mies skismaa romanipuolella? Voi juku jos näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mies skismaa romanipuolella? Voi juku jos näin
Pienet tiiviit piirit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykiatrian erikoislääkäri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykiatrian erikoislääkäri
Pitäiskö sinut herra psykiatrian erikoislääkäri tunnistaa avonaisesta takista vai siitä, että sitä ei ole ensinkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mies skismaa romanipuolella? Voi juku jos näin
Nyt on kyllä pikku kaimaanisella näytön paikka kehittää aukon täyttö tähänkin tarinallisuuteen, Pistähän naurettava verkkorikollisen leikekirjasi laulamaan työtön tuhertaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kyllä pikku kaimaanisella näytön paikka kehittää aukon täyttö tähänkin tarinallisuuteen, Pistähän naurettava verkkorikollisen leikekirjasi laulamaan työtön tuhertaja
Ei näillä sivuilla ole mitään pikkuisia. Älytöntä valehtelua. Asiat varmaan selvinnee sullekin vai kuulutko joukkomitätöinnin liikkeisiin?
- Anonyymi
Ei ole kukaan tunteitaan julki tuonut.
- Anonyymi
En, voisitko jotenkin lähestyä mua?
- Anonyymi
Voin jos oot hän 🙂
- Anonyymi
En tahdo lähestyä su, sillä joutuisin keskelle taistelua, miten huomaan mustasukkaisuuden...
Ehkä maanantaina...
Ehkä ei....
https://m.youtube.com/watch?v=1_BPWneTSys&pp=ygUldW5lbG1pYSBqYSB0b2ltaXN0b2hvbW1pYSBoYXBwb3JhZGlvIA== - Anonyymi
VOITAISIIN ME KAI NAHBAKKIN MUTTA PISTA VARPAAT PYSTYYN ETTA SAAN SEN PUHELIMEN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin jos oot hän 🙂
No koita tulla,sua on odottanut.
- Anonyymi
Enpäs kyllä tiennyt tuota, enkä oikeastaan vieläkään tiedä kuka ihastui ja keneen. Jos vaan tietäisinkin kuka ja että muhun voisi olla kiva juttu. Tai siis voisi olla enemmänkin kun kiva. Tiesitkös että voisit vaik kertoa tuon sillai että hän tietäis myös mitä tunnet?
Voisihan se olla molemmilla samoin.
Tiesitkös ite sen?- Anonyymi
Tiedän jos oot, kyl sä tiedät 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän jos oot, kyl sä tiedät 🙂
No en kyl oikeest tiiä koska ei missää sitä nää.😪
- Anonyymi
Tiesin. Meil samat 😁
- Anonyymi
Noni 😉😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noni 😉😏
On alkanut vaan kuumottamaan ihan liikaa kaikki tää. Jopa mahdollinen rakastuminen uuteen ihmiseen. Oon tottunut oleen siinä omassa kuplassa ja kukaan ei oo saanu sitä puhkeemaan näin ennen… Paitsi Hän. Tiedän että oon ihan eri maailmasta kun hän jne. Vaikeasti selitettävä olotila vallannut mieleni ja kehoni ja tää jatkuu päivästä toiseen…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On alkanut vaan kuumottamaan ihan liikaa kaikki tää. Jopa mahdollinen rakastuminen uuteen ihmiseen. Oon tottunut oleen siinä omassa kuplassa ja kukaan ei oo saanu sitä puhkeemaan näin ennen… Paitsi Hän. Tiedän että oon ihan eri maailmasta kun hän jne. Vaikeasti selitettävä olotila vallannut mieleni ja kehoni ja tää jatkuu päivästä toiseen…
Samoin täällä eikä tästä pääse näköjään eroon
Ikävä hiipii koko ajan puseroon ja nainen mielessä 24/7 ♥️ tekisi mieli kysyä, että koukutitko tahallaan niillä silmilläsi? 😍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän kyll, et pelottaa ja tiedän sen raastavan tunteen koska mulla on vähän sama homma. Oon ihastunut häneen naiseen ja ihan samalla lailla oon ollu omassa kuplassani yksin, kunnes yks päivä tajusin ihastuneeni häneen. Hän vain on se ketä oon aina ettinyt. Oon ujostellut liikaa mutta siihen tulee nyt muutos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin täällä eikä tästä pääse näköjään eroon
Ikävä hiipii koko ajan puseroon ja nainen mielessä 24/7 ♥️ tekisi mieli kysyä, että koukutitko tahallaan niillä silmilläsi? 😍Häntä mietin ihaninta myös mietin jatkuvasti ja odotan jotain? Olen pahasti koukussa hänen katseeseen ja koko mieheen. En enää tiedä minne olen matkalla vai olenko minnekkään… Ainakaan ilman häntä? Haluaisin vain hänen luokse matkata kai? Tai niin sanoo sydän ja keho… Mutta onko se järkevää.. On välimatkaa ja voisiko se mitenkään toimia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häntä mietin ihaninta myös mietin jatkuvasti ja odotan jotain? Olen pahasti koukussa hänen katseeseen ja koko mieheen. En enää tiedä minne olen matkalla vai olenko minnekkään… Ainakaan ilman häntä? Haluaisin vain hänen luokse matkata kai? Tai niin sanoo sydän ja keho… Mutta onko se järkevää.. On välimatkaa ja voisiko se mitenkään toimia
Alku vtun epäselvä mutta ymmärrät varmaan.
Ja ehkä sinunkin kannattaisi sano sille naiselle johon olet koukussa jotakin. Minunkin pitäisi varmaan selvittää pää ja tehdä jotain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ehkä sinunkin kannattaisi sano sille naiselle johon olet koukussa jotakin. Minunkin pitäisi varmaan selvittää pää ja tehdä jotain.Ymmärrän. 🤓
Pelottaa! 🫣
Riitänkö.🤔
Hylkääkö.🥺
Tykkään.🥰
Luotan.🫠
☀️☀️☀️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän kyll, et pelottaa ja tiedän sen raastavan tunteen koska mulla on vähän sama homma. Oon ihastunut häneen naiseen ja ihan samalla lailla oon ollu omassa kuplassani yksin, kunnes yks päivä tajusin ihastuneeni häneen. Hän vain on se ketä oon aina ettinyt. Oon ujostellut liikaa mutta siihen tulee nyt muutos.
Ai nyt tulee muutos? No hienoa ja onnea sulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai nyt tulee muutos? No hienoa ja onnea sulle!
Kiitos. Toivottavasti hän ei aja mua pois 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Toivottavasti hän ei aja mua pois 😔
Kai sä nyt merkkejä osaat lukea. Tapittaako liian pitkään silmiin ja päästää sut tosi lähelle. Hymyilee ja välillä vaikeuksia katsoa silmiin, kun ujostuttaa. Aiemmin mies hymyili niin paljon, et pasmat meni ihan sekaisin. Ehkä punastelin tai ainakin tuntu siltä. Jos oot varattu ni voin sanoo, et nainen tuskin lähestyy ja ihan turhaan annat merkkejä et pidät!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sä nyt merkkejä osaat lukea. Tapittaako liian pitkään silmiin ja päästää sut tosi lähelle. Hymyilee ja välillä vaikeuksia katsoa silmiin, kun ujostuttaa. Aiemmin mies hymyili niin paljon, et pasmat meni ihan sekaisin. Ehkä punastelin tai ainakin tuntu siltä. Jos oot varattu ni voin sanoo, et nainen tuskin lähestyy ja ihan turhaan annat merkkejä et pidät!
Osaanhan mä, mut en oo ihan täysin varma. Ehkä jotain sellasta. Melkein aina hän hymyilee, katsoo silmiin ja moikkaa kun nähdään. Varattu en oo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ehkä sinunkin kannattaisi sano sille naiselle johon olet koukussa jotakin. Minunkin pitäisi varmaan selvittää pää ja tehdä jotain.Keskity tyhmä ihminen. Sehän sanoi olevansa koukussa MIEHEEN. En enää kestä kun ootte niin tyhmiä!
- Anonyymi
hieno uutinen!
https://youtu.be/YKBUSMSkvYA - Anonyymi
Kuka kysyy?
- Anonyymi
Jääköön tämä ilta viimeiseksi palstalla.. olen yrittänyt epätoivoisesti etsiä sinua nainen, jos vain olisit tänne eksynyt. Tosi paljon olen kaivannut sinua alkuvuodesta lähtien ja olisin halunnut jutella ja tutustua suhun enemmän♥️ Ikuisesti muistan, kun katsoin sinua silmiin 😍hyvää yötä ja nuku hyvin rakas 🤗😘 -naapurin miekkonen
- Anonyymi
Katsottiinko joulukuussa silmiin? Pyysitkö viereen istumaan? Mäkin oon vähän kaivannut.
- Anonyymi
Jos se naikkonen asuu naapurissa niin miksi v*tussa sinä etsit sitä täällä. Sehän on siellä naapurissa! Kaikenmaailman vajaita on täälläkin.
- Anonyymi
Tiesin ja sivusta vaikka et ole hän.
- Anonyymi
Voi että vai ihan ihastunut, kukahan salainen ihailija oletkaan ja oletkohan ihan eri paikkakunnalta tai jopa maasta.
- Anonyymi
Samalta paikkakunnalta ja ihan ihastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos rakas,ja hyvät yöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani mutta en tiedä ketään samalta paikkakunnaltani joka on ihastunut mutta jatkahan etsimistä ja toivottavasti vielä nappaa. Kyllä täällä aika nopeasti yleensä tärppää mutta tietysti todellisuudesta ei ole niin varma onko oikea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin samalta paikkakunnalta ollaan ja vieressä asutaan ihanan naisen kanssa😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin samalta paikkakunnalta ollaan ja vieressä asutaan ihanan naisen kanssa😍
Asutaanko lähekkäin, toinen toisella puolen katua ja toinen toisella puolen. Omakotitaloalue?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asutaanko lähekkäin, toinen toisella puolen katua ja toinen toisella puolen. Omakotitaloalue?
Melkein omakotitaloalue ja ei ole sama katu. Kivenheitto 😍😘 rakas olet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kivenheitto kuulostaa tutulta 😍😊 mutt en olisi kyllä heittänyt sinua kivellä vaika olisit pyytänyt... 😂🤭 mutta olisin voinut vetää sinut jollain nauhalla likemmäs itseäni🤗🤭❤️ -sivusta vaan tulin huuteleen 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kivenheitto kuulostaa tutulta 😍😊 mutt en olisi kyllä heittänyt sinua kivellä vaika olisit pyytänyt... 😂🤭 mutta olisin voinut vetää sinut jollain nauhalla likemmäs itseäni🤗🤭❤️ -sivusta vaan tulin huuteleen 😁
ihanalle hyvät yöt äm😘🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅😅joo niin on kivenheitto tuttu.. mielellään olisit saanut vetää nauhalla lähemmäs😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Flexilläkö sinut nappaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Flexilläkö sinut nappaan?
Hmm...Kaikki eivät vain synny kahlittavaksi...
- Anonyymi
Mistä hän olisi sen voinut tietää jos et itse sitä hänelle sanonut
- Anonyymi
Välillä kävi mielessä mutta sitten taas sanoin itselleni että todennäköisesti vain kuvittelen.. 😁🤭
- Anonyymi
Minä ihastuin opettajaani 😍 Tosin hänen oli silloin vasta opiskelija ja molemmat aikuisia joten ihan normi juttu 😊😘🤗🤭En ollut teini enää 😂
- Anonyymi
Mistäs se olis pitänyt huomata?
- Anonyymi
Hmm...vain vasemmassa kädessä on rikkaus ja kunnia...
- Anonyymi
En ees tiiä kuka oot mut kehe ihastuit?
- Anonyymi
Naapurin Marttiin.
- Anonyymi
EN MUISTA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapurin Marttiin.
Kuka on tuo naapuri, jolla Martti??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EN MUISTA
Mites sellasee voi ihastua?
- Anonyymi
Hauska kuulla jos olet hän ja en tiennyt vaikka toivoin että tunteet olisivat molemminpuoliset tietennin.
- Anonyymi
nyt on julistettu sota, jatkossa vedetään sata iskua päivässä pahaa ja paskaa teihin ja elämiinne. ja kovia iskuja, toivottavasti päästään hakkaamaan ha tuhoamaan yhtä paljon. toivottavasti porukan talot palaa ja saadaan saatanasti pahaa. hakataan hulluna ja loppuun asti.
- Anonyymi
Voisitko sä kertoa jo mitä sulle on ja kuka tehnyt?
🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko sä kertoa jo mitä sulle on ja kuka tehnyt?
🤗EN OIKEISTAAN MITAAN MUTTA MULLA ON MUUTAMA IBEA MITKA HALUAISIN TOTEUTTAA
- Anonyymi
Miks nyt? Kun en enää välitä teistä kahdesta? Itsehän leikin aloititte joten kestäkää lopputulos. Miks kunnioittaisin tai piittaisin mistään, ettehän tekään välittänyt... Elän nyt elämääni, joka ei teille kuulu yhtään!!
- Anonyymi
59 iskua meni jo eli päästään hakkaamaan 1000 kertaa päivässä 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆katotaan että saadaan ostettua ja, tuhottua teistä jokainen 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆hakataan hulluna ja loppuun asti 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
- Anonyymi
Onko sulla mies joku febrillaattori ilman pattereita mistä haet kaikupohjaa?
- Anonyymi
Ihan suosittelisin syömään lääkkeet,jos unohtui?
- Anonyymi
Niin minäkin sinuun senkin ihanauus M nainen
- Anonyymi
TUO MULLE TUPAKKAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TUO MULLE TUPAKKAA
Joo tuon taas ku seuraavaksi nähdään! 😘
- Anonyymi
Kyllä kerttuseni.. Minäkin ihastuin sinuun ja Jussi haluaisi sinua vähän nus… kaikella rakkaudella.
- Anonyymi
IHANAA Kimmo !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IHANAA Kimmo !
TEE se jo tänään
- Anonyymi
Eipä ollut kuule kertulta tämä. Ja jussi voi tulla nussimaan, jos siltä tuntuu.
Rakastan jussia. -kerttu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ollut kuule kertulta tämä. Ja jussi voi tulla nussimaan, jos siltä tuntuu.
Rakastan jussia. -kerttuVoin tulla tänään jos pyydät Kerttu,- Jussisi 😘😍🤗♥️
- Anonyymi
En tiennyt
- Anonyymi
Tiedänhän minä sen olen minäkin mutta en raivoa niinkuin sinä
- Anonyymi
EN MINA MIKAAN RAIVO HARKA OLE VAAN OLEN SAIHKEA KUIN LAMMAS
- Anonyymi
TIESIN KUN KIRJOITIT MOISEN ASIAN TUOHON MINA EN OSAA SANOA MITAAN
- Anonyymi
kukaan ei tiedä jos ei kerro, olin tuntevani jotain ihastumista mutta en uskonut ja en osannut siihen vastata. olisin voinut ihastua mutta aika oli väärä, ja nytkin. vaikka tuntuisi paremmalta, ja helpommalta. mutta mennään tätä omaa tietä sitten 🧭🏞️🏔️🏕️🏖️🏜️🗺️⛰️🎪🎢🎠🛝🚝🚕🛴⌚☀️🌌
- Anonyymi
💓💓💓 Tuo edes kukkia
- Anonyymi
Mietitkös… Jospa minäkin!
- Anonyymi
No mä en tunne suhun yhtään mitään vetoa. Oksettava pelle, joka kuvittelet itestäs liikoja 🤮
- Anonyymi
Olipa rumasti sanottu jollekin. Miksi näin?
- Anonyymi
Miksi olet sitten täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet sitten täällä?
Vituttaa tällaset huuhaapalstat. Mikä tän paskanjauhamisen tarkotus oikein on?
- Anonyymi
En tiennyt mutta ei haittaa.
- Anonyymi
Aha.
- Anonyymi
En tuota ehtinyt tajuta vaikka jotain siinä oli mikä laittoi hieman hymyilemään.
- Anonyymi
Missä muka? Ovisilmässä, bussipyskillä, kaupassa, leikkipuistossa, ratikassa, metrossa vaiko hietsussa menneinä vuosikymmeninä, hih.
- Anonyymi
Vaimokin huomasi ja kysyi, mitä tuo muija oikein kyylää.
En tiennyt, mutta en ihmettele yhtään. Se on melko itsestään selvää.
- Anonyymi
Miksi se on joillekin mahdotonta sisäistää tämä, että heihin voidaaan ihastua, vaikka ovat ihan tavallisia mielestään. Siihen riittää ihan tavallinen ihmisyys. Virheineen ja huonoine puolineen. Poissuljettu ainoastaan joku miesten whatsap-rinki, jossa salakuvattua materiaalia esim naisesta ja pilkataan ja ruoditaan miesporukassa. Tuossa tapauksessa virhe olisi liian iso jos esim jatkunut pitempään eikä yksittäinen virhe.
- Anonyymi
Kyllä mä kiinnostuin. Tykkäsin tyylistäsi, mutta jäi katsomatta, olisiko siinä ollut aineksia enempään.
Pitkälle mieHelle - Anonyymi
KP sait minut ihastumaan
- Anonyymi
KOHT LENTÄÄ
- Anonyymi
Kiusattujen tönittyjen ja ei ratioiden tulee tuhota paikkoja ja kiusaajat ja ratiot maksaa kaikki velat ja heidän lapsia satutetaan
- Anonyymi
No et kyllä toddllakaan
- Anonyymi
Minäkin terhakkaan
- Anonyymi
Kyllä minä huomasin...
- Anonyymi
Jos mulle niin ei kiinnosta pätkän vertasa, ei kiinnosta enää mikään.
- Anonyymi
Mä rakastuin
Tiesin joo 😎 mukava kuulla
- Anonyymi
Moikkamoi711 kirjoitti:
Oon 30v mies pirkanmaalta
Moikkamoi kommentti katosi välistä.
Kenen ihastumisesta oli mukava kuulla? 🤔
- Anonyymi
En tiennyt.
- Anonyymi
En voi tietää jokaista anonyymia joka minuun ihastuu. Enkä edes halua tietää ihailijoista, joihin en ole kympillä rakastunut.
- Anonyymi
Kyllä tiesin
Olin hurmiossa
- Anonyymi
Tiedän, onhan mulla silmät päässä
mutta tiesitkös sinä, että….- Anonyymi
Tiesin…
- Anonyymi
Tuireen ihastuin
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Voisin tavata jtk naista
- Anonyymi
Ehkä ymmärsin j= paikassa,t tänään,k= paikka?Vai menikö väärin?
- Anonyymi
En oo kyllä huomannu mitään. Mun on yleensäkin ottaen vaikee uskoo et kukaan ihastus muhun. Aivot sanoo et älä nyt kuvittele mitää hullui juttui, ei se sust oo kiinnostunu... nii en sit varmaa huomaa mitn vaiks joku oliski kiinnostunu. Jos joku ois nii sen tarttis kyl melko rautalangast vääntää ennen ku tajuisin.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959