Vapaa kuvaus

Rauhallinen, luotettava, aito maalaismies etsii mukavaa juttuseuraa! :)Olen huomannut kun kerrot itsestään enemmän, eivät ihmiset tule moikkaamaan, ihmeen itsekeskeistä porukkaa nykyään. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä

Aloituksia

6

Kommenttia

24

1. Rillipääkö säikäyttää naisia kauemmaksi..

Vuodet vierii vain, eikä sinkkuudesta loppua ole näkyvissä. Omasta mielestä olenkin persoonallisen, komean näköinen rill
    Sinkut
    0
    110
  2. Murskattu enkelimiehen sydän..

Miten joku voi olla noin törkeä. Pilaa ihanasti menneen kylpyläloman, lopettamalla suhteen työn ja etäisyyden takia. Kui
    Särkynyt sydän
    0
    240
  3. Elämäänsä pettynyt herrasmies

Olen jo 31-vuotias poikamies, ilmeisesti näytän jäävän tässä elämässä yksin. Suomalaiset naiset ovat jotenkin niin sisää
    Sinkut
    31
    948
  4. Miten voi kohdata todellisen sydänystävän?

Ikää kertyy vuosi vuodelta lisää, silti elämä pysyy lähes muuttumattomana, ehkä luoja näkee et olen sen verran vahva, ku
    Sinkut
    9
    448
  5. Sinkkuutta ei tarvitse anoa

Näyttää elämä siltä, ettei 31 v fiksu,aito, kunnollinen poikamies nyky itsekeskeisessä kulttuurissa pärjää, kun olemalla
    Sinkut
    9
    269
  6. Kiltti mieskö aina ystävätön?

Näe ihmisten hymyissä suin kulkevan ohitseni, mietin et miksi itse saan vain haaveilla koko asiasta. Ystävyys on tärkeä
    Ystävyys
    3
    261