Näyttää elämä siltä, ettei 31 v fiksu,aito, kunnollinen poikamies nyky itsekeskeisessä kulttuurissa pärjää, kun olemalla ikuisesti sinkkuna, kun ei ole samanarvoisia ihmisiä oikein missään. Aina väitetään et kun et etsi, niin silloin se löytyy. Ei pidä miesten kohdalla ainakaan paikkansa. Naiset kuvittelee et miesten on yhtä helppo löytää seuraa, kun heidänkin. Näin se ei yksinkertaisesti ole. Mies saa käyttää kaikki voimansa etsiäkseen itselle mukavaa seuraa, kun hän ei välillä etsi, hänen elämää värjöttää suuri hiljaisuus, ihankuin asuisi eri planeetalla. Kyllä nyky ihmisiin saa olla aika pettynyt, hyvät joukosta rikotaan, sen myötä ei heistäkään ole enää tutustumaan uusiin ihmisiin. Miljoona sinkkua suomessa, kuinka moni heistä on haavoitettu? Sellaiset juuri, jotka haluaisivat löytää itselleen ystäviä ja sen oikean hyvän ystävän, eivät ne enää uskalla oikein tutustua, kun on menetetty kokonaan luottamus aiempien hyväksikäyttöjen, ilkeitten kohteluitten myötä. Miettinyt sitä,pystyykö yksikään nainen ystävällisyydellään, tahdollaan palauttamaan luottamustani?
Jos olisin nainen, tottakai mies palauttaisi naisen luottamuksen, mutta tapahtuuko sitä toisinpäin lainkaan, olisi ihan mukava tietää? Todennäköisesti saa kuulla, palautahan itse luottamuksesi? se ei ole kovin yksinkertaista, jos ihminen on menettänyt sen moneen otteseen.
Suomen naiset voisivat opetella kunnioittamaan fiksuja miehiä ainakin. Ajattelemme naisen parasta, kaikki ei juokse seksin perässä, vaikea on itse vaikuttaa siihen, jos naiset eivät vaan usko, joku joka uskoo juuri sellainen olisi mielenkiintoista tavata, jos ne naiset kolostaan tulisivat joskus esille, näkisi et teitä vielä olemassa on, niitä jotka ovat tutustumisen arvoisia, mukavia, fiksuja, aitoja, iloisia, huumorintajuisia, hyvää elämää arvostavia..
Jää nähtäväksi kohtaako täältä hyvissä arvomaailmoissa eläviä naisia, jotka haluaisivat tutustua paremmin?
Jännityksellä odottaen! :)
Sinkkuutta ei tarvitse anoa
9
269
Vastaukset
- SinkkuM -84
"Suomen naiset voisivat opetella kunnioittamaan fiksuja miehiä ainakin."
Tuo on valitettavasti heiltä liikaa vaadittu. - Tasapuolisesti reilu
"Ajattelemme naisen parasta..."
Minä en kyllä enää ajattele naisen parasta, vaan elän ihan itseäni varten. Olen nuorempana yrittänyt ihan liikaa miellyttää naisia ja kohdella heitä hyvin, saamatta mitään vastineeksi, ei edes kiitosta.
En minä kohtele naisia enkä muitakaan ihmisiä huonosti tai käytä ketään hyväkseen, mutta elän itseäni, en naisia varten. En mielistele naisia, en palvo tai palvele heitä. Jos joku luulee ansaitsevansa jotain prinsessakohtelua, tulee pettymään pahasti. En nosta ketään korokkeelle vain siksi että hän on nainen.
Osaan kyllä käyttäytyä kuin herrasmies, mutta se vaatii sen että saan kunnioitusta myös itse osakseni.
Silti olen fiksu, ystävällinen ja reilu mies. En vaan aio suostua yhdenkään kiittämättömän pikkuprinsessan leikkikaluksi. - 10+14
viimeinen lause kertoi tarpeeksi. Luulet olevasi muita ihmisiä parempi. Loput tekstistä vain vahvistaa vaikutelmaa; pidät itseäsi pätevänä kertomaan naisille mitä heidän pitäisi haluta ja luulet tietäväsi millaista olisi olla nainen (helppoa, sitähän te jaksatte hokea).
Newsflash: Et ole yhtään sen parempi ihminen kuin muutkaan.- mies olen
"Newsflash: Et ole yhtään sen parempi ihminen kuin muutkaan."
Mikä SÄ olet toisia arvioimaan???! - ...................
mies olen kirjoitti:
"Newsflash: Et ole yhtään sen parempi ihminen kuin muutkaan."
Mikä SÄ olet toisia arvioimaan???!Eikös Papan pitäisi olla jo nukkumassa?
- Tarkennapa
"Jos olisin nainen, tottakai mies palauttaisi naisen luottamuksen, mutta tapahtuuko sitä toisinpäin lainkaan, olisi ihan mukava tietää?"
Selvennäpä tuo, kun ei millään aukea.Olen jopa itse palauttanut muutamien naisten luottamuksen miehiin, et hyviäkin on olemassa, miehiä joille seksi ei ole tärkeintä, vaan yhteinen elämä, yhteisten ajatusten jakaminen, tasa-arvoinen kunnioitus toisia kohtaan. Tätä tasa-arvoista kunnioitusta en ole tutustumilta naisilta nähnyt. Naiset ilmeiesesti kuvittelee et mies on aina valmis uuteen suhteeseen täysin uudesti syntyneenä, voi luottaa aina jokaiseen. Kyllä miehiltäkin menee luottamus naisiin, jos joka kertaa käytetään vain hyväksi. naisilla ei ole vain ymmärrystä, sitä heiltä ei vaan riitä, Heitä on nykyään ihan turha miellyttää, olla kiltti. Käyttävät vain hyväkseen sen oon huomannut. Ajattelen nykyään aika paljon vain itseäni, enkä luota naisiin, yksikään nainen ei kykene solmua avaamaan, koska heillä ei ole taitoa, tahtoa siihen.
- Tunteet_on
Jk79 kirjoitti:
Olen jopa itse palauttanut muutamien naisten luottamuksen miehiin, et hyviäkin on olemassa, miehiä joille seksi ei ole tärkeintä, vaan yhteinen elämä, yhteisten ajatusten jakaminen, tasa-arvoinen kunnioitus toisia kohtaan. Tätä tasa-arvoista kunnioitusta en ole tutustumilta naisilta nähnyt. Naiset ilmeiesesti kuvittelee et mies on aina valmis uuteen suhteeseen täysin uudesti syntyneenä, voi luottaa aina jokaiseen. Kyllä miehiltäkin menee luottamus naisiin, jos joka kertaa käytetään vain hyväksi. naisilla ei ole vain ymmärrystä, sitä heiltä ei vaan riitä, Heitä on nykyään ihan turha miellyttää, olla kiltti. Käyttävät vain hyväkseen sen oon huomannut. Ajattelen nykyään aika paljon vain itseäni, enkä luota naisiin, yksikään nainen ei kykene solmua avaamaan, koska heillä ei ole taitoa, tahtoa siihen.
sinä olet se fiksu, kunnon mies?
Tunteet_on kirjoitti:
sinä olet se fiksu, kunnon mies?
Olenkin liian fiksu nykynaisille alle 30 vuotialle. Vanhemmat naiset osaisivat todellakin arvostaa, koska heille hyvät perinteet merkkaavat enempi mitä nuorille, jotka elävät alkoholin, irtosuhteiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942