Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
atzalea
profiilit
atzalea
atzalea
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
21
Kommenttia
694
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
minä joskus olla kamalan tuhmakin....
jos nyt aloitan tuhmailun niin saan varmaan ihan kaikki lahjukset!!!!!
04.10.2006 19:07
me välillä....joskus kaikki mahdolliset asiat hämmästyttää kummastuttaa ihan mahdottomasti ja sitten taas joskus me ei hämmästytä kummastuta yhtään mistään vaan ollaan tosi gooleja....
nyt mulla on sellainen aika kummastunut fiilis...mutta en mä kauaa jaksa kummastella sitä asiaa....
04.10.2006 19:06
kans....et sä voi kaikkia lahjoja ottaa!!!! mä haluan ainakin punaisen paitulin kravatilla...voi mulle ostaa timanttejakin ja kaikkia hienoja kankaita...
04.10.2006 19:00
nyt tää sitten on ihan sekaisin!!!!
huokaa ja ihmettelee....
noh...pakko kai sitten on vaan ihmetellä kun ei nyt oikein muutakaan voi!!!! kiitos ja nam
04.10.2006 18:58
että mä kestän neutraalin aloituksen jälkeen mitään noin kammottavan raakaa...suorastaan brutaalia rivienväli tekstejä....mur!!!
mun poskia kuumottaa ja nenää kivistää...voisitko nyt millään laittaa mulle siltäväliltä jutun????
04.10.2006 18:52
noin neutraalia nyt viittis millään????
04.10.2006 18:44
olipas aikamoinen reaktio......!!!!
no meitä on moneen junaan....
jollakin aamu ei ole alkanut kovinkaan valoisasti!!!!
26.09.2006 08:38
oli kaikki.....ei ole lisättävää!!!
ja hymyilemään sait...oikein leveästi!!!
26.09.2006 08:26
se olikin... noh, olen tässä nyt taas treenaillut poliisien ja ambulanssimiesten kanssa ja koolla alkaa olemaan jo aikamoinen sekakuoro...mitäs sanot jos voi ja ai säkeistöt typistettäisiin ja lisätään näitä muista vähän sinne sun tänne...vaikka näin
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrggggghhhhhhhhhhh aiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiai uuuaaauuuaaauuuaaauuuaaauuuaaauuuaaauuuaaauuuaaa voivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoi
iuuhhuhuh uh aiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaia uhhuhhu uh voivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoi
aiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaaivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoi auh iaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaia iuh voivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoi aihoihaihoihaihoihaihoihaihoihaihoihaihoihaihoih aiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiai voivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoi oijoijoijoijoijoijoijoijoijoijoijoijoijoijoijoi aaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggghhhhhhh uuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuaaaaaaauuuuuu jne... mitäs tuumit...alkaa olla levytyskunnossa tää virsi!!!!
21.09.2006 11:50
koska se on valmista???? mä voin koemaistaa...
20.09.2006 11:04
oli niin hauskasti tokaistu, että ei voi pistää paremmaksi...
20.09.2006 10:58
eikös saakkin virsi jotenkin eloa kun lisää iuh ja auh sanat kertosäkeeseen numero kuusi!!!????
eilen kun oikein treenailin niin huomasin ,että jos lisää neljänteen riviin iiiiuuuuuuhhhhuhuh tai pelkästään uh huh, niin virsi saa melkeimpä alkukantaista pontta!!!! kokeiles
AIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIA
VOIVOIVOIVOIVOIVOIVOIVOIVOIVOIVOIVOIVOIVOIVOIVOI
AIAIAIAIAIAIAIAIAIAIIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAI
AIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIA
IIIIUUHUHUH UH HUH AIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAI
UH HUH IIIUUUUUUHUHUH VOIVOIVOIVOIVOIVOIVOIVOIVOI
20.09.2006 10:54
aika jännittävää.....
iuh ja auh sopisi johonkin kohtaan, alan nyt treenaamaan itkuvirttä oikein urakalla ja kokeilen saanko iuh ja auh sanat sopimaan jonnekin...vaikka kertosäkeseen kohdassa kuusi!
19.09.2006 21:35
säikähdin kun toi juippi tarras mun käteen...mutta se olikin se sun lähettämä opastusmieskorttelipoliisisetuska..
mä olen nyt tulossa, toi on kyllä aika kiinnostava setuska...tai sen takki ainakin...
menee jonkin aikaa kun mun pitää purkaa tolta noi vaatteet yltä!!!!
nyt mun on pakko mennä...heiiiiii
19.09.2006 10:35
on tosi rohkea!!!!!!
19.09.2006 10:26
nyt tule mitään!!! mun on varmaan pakko lähteä mukaan oppaaksi ja samalla voin purkaa muutamia bussin penkkejä!!!!
ootas nyt siellä mä tulen jonkin ajan päästä...jos mua ei näy niin olen eksynyt..
jos radiosta kuulette tiedoitteen...jossain päin suomea...jne....iuh! toihan oli sun repliikki...!!!! no joka tapauksessa...tulossa ollaan...olen jo ....???? tuota kestää hetken, pitää kysyä joltain missä mä olen!!!! mene bussiin vaan jos mua ei kuulu, mä tulen sitten matkalta..
HEEI...VOISTTEKOS ... ja ette...kummallisia ihmisiä...toihan oli mun naapuri!!! olen siis vielä pihassa....
19.09.2006 10:25
tuota...mutta kohellusalttius on suuri kun silmiglasit on vahvat... ei se kai haittaa, säästyt kosinnoilta!!
kaapi päälle en suosittele menemään... kaapit ne vasta onkin arvaamattomia, sellainen kaappi joka ei koskaan ole tehnyt mitään sinulle, saattaakin osoittautua varsinaiseksi pedoksi!!!! heittää sinut alas tai jotakin vielä pahempaa...ahmaisee sisuksiinsa ja joudut tulemaan kaapista vastoin tahtoasi kun olet siellä viettänyt koko lomasi....
nyt oikein hyvää lomaa, matkaa ja kaikkea...
19.09.2006 10:13
sentään...pitääkö tässä ryhtyä vanhalla iällä kunnolliseksi...
en taida osata....
kestän kaiken tulevan kuin kunnon huuhaalaisen pitääkin.....auts!
19.09.2006 09:58
sanoa niin silloin kun kyse on sinusta...muista kenkäteline!!!!
jos joku antaa kaikki housut kerralla..niin kokoat itsesi annat heilurille vauhtia ja pakenet...et voi suostua koska olet liian shokissa!!!
paitulikansalaiset purkutöissä paituli estää liialliset liki tulot!!!!! usko pois ja jos on vaikeuksia pitää itsensä naisena...niin mieti millainen olisit miehenä?!!!! iuh! eiköhän tulisi naisena olo jälleen mieleen.....
vaikea selkoistahan tämä nyt on, minulla menee nyt hetki ,että ymmärrän itse mitä olen kirjoittanut...huh
19.09.2006 09:55
nyt pitää tarkoin miettiä mitä näppäimistöltään päästää....julki, esiin ja ilmi.
19.09.2006 09:43
9 / 35