Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pumpetti
profiilit
pumpetti
pumpetti
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
5
Kommenttia
254
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
pohtimaan tuota lausettasi "voiko kukaan olla itsenäinen yksinään?" Ja voiko se mennä överiksi.
Joskushan tapaa ihmisiä, jotka eivät haluakkaan olla muiden ihmisten joukossa vaan haluavat tehdä kaiken yksin.
En nyt tarkoita mitään erakkoluonteisia, vaan ihmisiä, joita toisen läsnäolo tuntuu rajoittavan.
Lasten kohdalla tuo itsenäisyys voi kyllä mennä överiksi, jos liian nuorilta odotetaan aikuismaista käytöstä.
Itsenäisyys ja itsekkyys voivat olla hyvinkin lähellä toisiaan, siinä kait tuo "vaara" voi piileä....
14.06.2005 14:14
en ollut ainakaan ahne enkä kateellinen, muut tulokset eivät varmaankaan pitäneet paikkansa..:))))
13.06.2005 21:25
avioliitto ja selibaatti voivat olla synonyymeja joissain tapauksissa, mutta katolinen pappi ja selibaatti eivät enää oikein sovi saman kaavun alle..:))))
13.06.2005 21:10
onkin mielenkiintoinen sana.Nykyäänhän se yhdistetään saumattomasti sanaan rakkaus, eikä yhtään ajatella, että se voisikin olla rakkauden vastakohta.Hekuman vastakohta voisi olla myös selibaatti, mutta tuskin rakkaudella ja selibaatilla on mitään yhteistä...vai onko.?..:))))
13.06.2005 21:02
ei sekään ole verbi..:)
13.06.2005 19:50
päivänkakkaraleikki onkin rakastaa-ei piittaa pätkääkään tai rakastettava-pliisu..rakastettava-pliisu..karmea sana tuo pliisu..
Viha ja rakkaus ovat NIIN lähellä toisiaan, etteivät millään voi olla vastakohtia..:))
13.06.2005 19:09
nuo viha ja rakkaus lähde jostain samasta suuresta tunnepesästä. Jos joku ihminen on sinulle välinpitämätön vaikea häntä on vihata tai rakastaakaan.Jotain tylsää tunnetta sen sanan pitäisi merkitä...pliisu, mutta se ei ole verbi..
13.06.2005 19:00
sulla itselläskään varmaan ole koskaan huulet turvonneet..:)) myönnä pois.Sovituissa avioliitoissa sentään on kunnon kulissit pystyssä..heh..heh
12.06.2005 22:18
onko sinulla koskaan kolahtanut niin, että pupillit olis laajentunut ja huulet turvonneet, jos sanot , että on, niin kyllä olen KATTEELLINEN...:))))
12.06.2005 21:28
varmaankin syntynyt väärällä vuosituhannella. Mulle olisi sopineet nuo järjestetyt avioliitot tai sitten olen auttamaton romantikko..:))))
Taitaa olla aika mahtava tunne tuo kemioiden kohtaaminen, jään odottelemaan huulten turpoamista innolla..:)))
12.06.2005 21:08
sitten tietää mistään yhtään mitään.Kun koskaan ei jalatkaan ole notkahtaneet...:)
Mun menetelmäni on aina ollut, että jos joku osoittaa kiinnostusta, menen karkuun ja jos on tarpeeksi sitkeä mies asia noi mennä pidemmällekkin ...Ei taida olla kovin hyvä taktiikka ...pitäisköhän vaihtaa..:))))
12.06.2005 20:53
taas uskon, että ihastuminen muuttuu rakkaudeksi pikkuhiljaa sitä mukaa kun toisen oppii tuntemaan.
Ja oppii hyväksymään kaikki nuo kamalatkin puolet toisesta..en nyt tarkoita alkoholismia tai muitakaan sairaaloisia juttuja...
Mitään nopeaa reittiä ei rakastumiseen ole..Vai ovatko kemioiden kohtaamiset ja rakastuminen ihan eri juttu...:)
12.06.2005 20:41
liiankin tuttuja.Tuo "kemiat kohtaavat" on nyt vain niin mystinen käsitys, mielestäni, kellään ei voi niin kemiat kolahtaa yhteen, että se yksistään riittäisi luomaan yhtään mitään. Täytyy olla muutama katalyyttikin mukana ja reaktioille aikaa antaa tapahtua.UGH olen puhunut...:))))
12.06.2005 20:21
mitään kemioiden olemassaoloa ei ole tuolloinkaan todistettu.Suomalainen ei usko enne kuin näkee...:))))))))))))ja tuskin tämä näkee koskaan....
12.06.2005 20:10
ne kemiat ensi toimivat illalla ja sitten aamulla eivät enää ollenkaan toimi? Kummallista luonnonvaraa tuo tuollainen kemia...:))Vai mitä ektoplasmaa lie...:)))))
12.06.2005 19:32
aina kertovat tuosta kemioiden kohtaamisesta.Edes kun tapasin ex-mieheni, ei mitään kemioiden kohtaamista tapahtunut. Taitaa olla hölynpölyä koko juttu...))))
12.06.2005 11:29
miestenkin puolelta löytyy tuota ylenkatseisuutta.
Baareissakin he kävelevät vain jotain ympyrää kuin saalista etsien ja suu on semmoisessa mytryssä, ettei näytä kukaan paikallaolijoista kelpaavan.
Itse olen ainakin senverran vanhanaikainen, että odotankin miesten tekevän aloitteen.Sen jälkeen voin kyllä mennä itse uudelleenkin juttelemaan, mutta varsinainen kiinnostus täytyy kyllä lähteä miehiltä.Taitaa olla ujoutta...
12.06.2005 10:16
ilma olisi ainakin, mutta huomenna olis tarkoitus mennä Kaivarin konserttiin ja ovat luvanneet sadetta. Aurinkoista päivää sinulle...
11.06.2005 11:14
ja sivistyneisyys eivät valitettavasti käy käsikädessä.Joku on joskus kirjoittanu jotenkin näin "Toiset kiertävät koko maapallon, eivätkä ymmärrä mitään.Toiset käyvät vain maitokaupassa ja ymmärtävät kaiken"
Tuo kuvaa minusta hyvin sitä, että "sydämen sivistys" on muuta kuin kirjanoppineisuutta.
11.06.2005 08:39
niissä ruskettuneissa miehissäkin riittää silmänruokaa...:)))
08.06.2005 16:12
12 / 13