Haku vai Pako päällä?

Ajoittain ilmestyy aihelistalle eri muodoissa
suoranainen sielunrääkäisy puuttuvasta kumppa-
nista jakamaan arkea.

Tuodaan esiin ne argumentit, joihin kumppanin
tulisi sopia.

Kirjallinen keskustelu vailla fyysistä kosketusta
on monille helppo tie avata sydäntänsä, mutta
entä, kun tullaan ulos tästä maailmasta?

Kuinka viestiä samat argumentit elävässä elämässä,
kun niin useat ovat kuin käveleviä STOP-merkkejä?

Lähestymisyritykset kilpistyvät ylenkatseeseen
tai torjuvaan asenteeseen ennen kuin edes ollaan
päästy kommunikoimaan kunnolla. Lisäksi keskus-
telu saattaa helposti kääntyä kuulumisien kysy-
miseksi vailla tulosta, tärppiä, mihin tarttua.

Kuulostaa ja näyttää kuin kirjoittaisin naisista,
mutta niin se vielä tänäkin päivänä on. Miehet
joutuvat tekemään useimmat aloitteet.

Niin, esitä nyt sitten itsesi tarjokkaana ja kuin-
ka sen voi uskottavasti tehdä?

65

4548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miestenkin puolelta löytyy tuota ylenkatseisuutta.
      Baareissakin he kävelevät vain jotain ympyrää kuin saalista etsien ja suu on semmoisessa mytryssä, ettei näytä kukaan paikallaolijoista kelpaavan.

Itse olen ainakin senverran vanhanaikainen, että odotankin miesten tekevän aloitteen.Sen jälkeen voin kyllä mennä itse uudelleenkin juttelemaan, mutta varsinainen kiinnostus täytyy kyllä lähteä miehiltä.Taitaa olla ujoutta...

• remax

Vai suu mutrussa :) Jospa nuo ovat treenanneet peilin edessä, että miten näyttää komeimmalta ja tavoitettavimmalta. Heh.Sitten täytyy tietty muistaa, että kaikki eivät todella ole baareissa seuraa edes etsimässä.
        Onhan se herkkä tilanne haavoittumaan tämä ensikohtaaminen. Siinä kun ei vielä kumpainenkaan tunne toisen eleiden, sanojen tai ilmeiden tarkoituksia. Se on kemiaa. Kyllä sen toisesta kuitenkin heti huomaa jos kolahdus on käynyt. Tiukinkaan riivinrauta ei ihastumistaan pysty täydellisesti salaamaan :)

• remax kirjoitti:

Vai suu mutrussa :) Jospa nuo ovat treenanneet peilin edessä, että miten näyttää komeimmalta ja tavoitettavimmalta. Heh.Sitten täytyy tietty muistaa, että kaikki eivät todella ole baareissa seuraa edes etsimässä.
        Onhan se herkkä tilanne haavoittumaan tämä ensikohtaaminen. Siinä kun ei vielä kumpainenkaan tunne toisen eleiden, sanojen tai ilmeiden tarkoituksia. Se on kemiaa. Kyllä sen toisesta kuitenkin heti huomaa jos kolahdus on käynyt. Tiukinkaan riivinrauta ei ihastumistaan pysty täydellisesti salaamaan :)

aina kertovat tuosta kemioiden kohtaamisesta.Edes kun tapasin ex-mieheni, ei mitään kemioiden kohtaamista tapahtunut. Taitaa olla hölynpölyä koko juttu...))))

• remax
        guassiN kirjoitti:

aina kertovat tuosta kemioiden kohtaamisesta.Edes kun tapasin ex-mieheni, ei mitään kemioiden kohtaamista tapahtunut. Taitaa olla hölynpölyä koko juttu...))))

..että huomaat sen jos niin käy. Ja "kaikki" eivät yleensä ole väärässä..? :)

• eeva-sisko
        remax kirjoitti:

..että huomaat sen jos niin käy. Ja "kaikki" eivät yleensä ole väärässä..? :)

natsaaminen on A j O.

Ainakin pysyvämmäsä suhteessa, tai siihen päädyttäessä.

Kyllä seuran puutteessa menettelee "epäsopivampikin" yhden illan kumppanina, mutta ei se toimi jatkossa.

Mielestäni sellainen joka sanoo, ettei ole koskaan kolahtanut kemioiden puolesta, ei ole ainakaan ollut milloinkaan rakastunut.

• Sani

ajatusta mulla.
        Juuri tuo vanhanaikaisuus, ja ujous. Pienikin ujous vaikuttanee ehkä tylyltä.
        Esim. silmäpeliä, jota mun käsittääkseni naiset joskus osaavat käyttää melko tehokkaastikin, mä en hallitse lainkaan.
        Vai onko se mulla jotain "tekopyhyyttä" sitten, ettei voi osoittaa, että tuossapa kiinnostavan oloinen kaveri?!?

• PalNia
        Sani kirjoitti:

ajatusta mulla.
        Juuri tuo vanhanaikaisuus, ja ujous. Pienikin ujous vaikuttanee ehkä tylyltä.
        Esim. silmäpeliä, jota mun käsittääkseni naiset joskus osaavat käyttää melko tehokkaastikin, mä en hallitse lainkaan.
        Vai onko se mulla jotain "tekopyhyyttä" sitten, ettei voi osoittaa, että tuossapa kiinnostavan oloinen kaveri?!?

Ei vanhanaikaisuudessa ja ujoudessa mitään huonoa ole, päinvastoin. Naiselle nuo ominaisuudetkin kuuluu, vaan missä menee se raja..... se onkin toinen juttu.
        Itse olen ollut todella ujo, arka ja vaikka mitä nuorena plikkana.;))))Elämä on koulinut minua siihen malliin ja ah kiitos *ihanille, hurjille* veljilleni, jotka usein muistuttavat minua mistäkin nuoruuden tapahtumista, joita en aina välittäisi muistella.;))
        Ei sinun varsinaista silmäpeliä tarvitse opetella, vaikka siitä voi joskus ollakin hyötyä.;)) Mutta hymyillä sinun kannattaa opetella(osaat varmaan muutenkin), sillä olen huomannut olevan jonkinlaista vaikutusta mieheen.;))))
        Keräät rohkeutta ja viestität omalla tavallasi kiinnostusta näkemääsi kaveriin.;)

• Sani
        PalNia kirjoitti:

Ei vanhanaikaisuudessa ja ujoudessa mitään huonoa ole, päinvastoin. Naiselle nuo ominaisuudetkin kuuluu, vaan missä menee se raja..... se onkin toinen juttu.
        Itse olen ollut todella ujo, arka ja vaikka mitä nuorena plikkana.;))))Elämä on koulinut minua siihen malliin ja ah kiitos *ihanille, hurjille* veljilleni, jotka usein muistuttavat minua mistäkin nuoruuden tapahtumista, joita en aina välittäisi muistella.;))
        Ei sinun varsinaista silmäpeliä tarvitse opetella, vaikka siitä voi joskus ollakin hyötyä.;)) Mutta hymyillä sinun kannattaa opetella(osaat varmaan muutenkin), sillä olen huomannut olevan jonkinlaista vaikutusta mieheen.;))))
        Keräät rohkeutta ja viestität omalla tavallasi kiinnostusta näkemääsi kaveriin.;)

Kyllä, osaan hymyillä :)) Se vain unohtui tuossa mainita, kun silmäpelini vajaavuutta surkuttelin..
        Mulla on nyt silleen tilanne, ettei ole ns. "haku päällä".
        Mutta eihän sitä koskaan tiedä, miten elämä/ihmissuhteet menee, että kiitos paljon neuvoista, vastaisen varalle :))

• remax
        eeva-sisko kirjoitti:

natsaaminen on A j O.

Ainakin pysyvämmäsä suhteessa, tai siihen päädyttäessä.

Kyllä seuran puutteessa menettelee "epäsopivampikin" yhden illan kumppanina, mutta ei se toimi jatkossa.

Mielestäni sellainen joka sanoo, ettei ole koskaan kolahtanut kemioiden puolesta, ei ole ainakaan ollut milloinkaan rakastunut.

Ne ovat pitkiä hetkiä elämässä...Kun aamulla herää, ja nuo kemiat sen eilisen seuran kanssa ei toimineet, eivät tule koskaan toimimaan, ja on jäähyväisten aika...:)

• Sani
        PalNia kirjoitti:

neuvonantajani ;)
        Sulla on kirjoitus tuossa alempanakin.. voisko olla osittain niin, että hiukan epävarmemmat miehet törmäävät itsevarmoihin naisiin, jotka tietävät mitä tahtovat, ja suunnilleen ottavat tahtomansa?
        Sitten naisiin; myös minä ärsyynnyn 'euroopanomistaja', 'supermies' -tyypeistä. Enkä tarkoita, että olisin 'vie sie, mie vikisen' ihmisiä.
        Kuitenkin, miehet, joihin olen lähemmin tutustunut, ja ollut kiinnostunut, ovat, jos pakko luokitella, enemmän itsevarmoja.
        Puhun osittain myös suht' vanhoista kokemuksista. Koska melko lähellä menneisyydessä pitkä, jo päättynyt ihmissuhde.

• eeva-sisko
        remax kirjoitti:

Ne ovat pitkiä hetkiä elämässä...Kun aamulla herää, ja nuo kemiat sen eilisen seuran kanssa ei toimineet, eivät tule koskaan toimimaan, ja on jäähyväisten aika...:)

minulle miten selvität tilanteen!
        Aika kiusallista, jos on kuitenkin....niin sanoakseni joku puoli jotenkin toiminut.
        En ole koskaan oppinut luontevaa tapaa jättää jäähyväisiä valehtelematta, eli keksimättä tekosyytä miksi emme tapaa "ensi perjantaina."
        Eihän sitä varmaankaan voi sanoa, että "sorry, kemiat ei toimi!"

• remax kirjoitti:

ne kemiat ensi toimivat illalla ja sitten aamulla eivät enää ollenkaan toimi? Kummallista luonnonvaraa tuo tuollainen kemia...:))Vai mitä ektoplasmaa lie...:)))))

• MysNa
        guassiN kirjoitti:

ne kemiat ensi toimivat illalla ja sitten aamulla eivät enää ollenkaan toimi? Kummallista luonnonvaraa tuo tuollainen kemia...:))Vai mitä ektoplasmaa lie...:)))))

siitä, että alkumetreillä ei olla ihan oma itsensä? Jos esim. tavataan ravintolassa saattaa alkoholilla olla osuutta asiaan - oletkin (siis en tarkoita nyt sinua, enkä erityisesti ketään, vaan ihan yleisesti) pienessä sievässä iloisempi / vitsikkäämpi /puheliaampi tai jotain.... Ovatko kaikki ravintolassa muutenkaan ihan omia itsejään?? Aamulla vois sitten toinen näyttää ja vaikuttaa muutenkin ihan erilaiselta :)

• remax
        eeva-sisko kirjoitti:

minulle miten selvität tilanteen!
        Aika kiusallista, jos on kuitenkin....niin sanoakseni joku puoli jotenkin toiminut.
        En ole koskaan oppinut luontevaa tapaa jättää jäähyväisiä valehtelematta, eli keksimättä tekosyytä miksi emme tapaa "ensi perjantaina."
        Eihän sitä varmaankaan voi sanoa, että "sorry, kemiat ei toimi!"

Jaa ens perjantaina? Kuule, just ens perjantaina...mä en viitsi..

Hitto kun tuli oikeen hiki :)

• MysNa kirjoitti:

siitä, että alkumetreillä ei olla ihan oma itsensä? Jos esim. tavataan ravintolassa saattaa alkoholilla olla osuutta asiaan - oletkin (siis en tarkoita nyt sinua, enkä erityisesti ketään, vaan ihan yleisesti) pienessä sievässä iloisempi / vitsikkäämpi /puheliaampi tai jotain.... Ovatko kaikki ravintolassa muutenkaan ihan omia itsejään?? Aamulla vois sitten toinen näyttää ja vaikuttaa muutenkin ihan erilaiselta :)

mitään kemioiden olemassaoloa ei ole tuolloinkaan todistettu.Suomalainen ei usko enne kuin näkee...:))))))))))))ja tuskin tämä näkee koskaan....

• remax
        guassiN kirjoitti:

...että sinä et näihin kemiajuttuihin usko?

Niinkuin MysNa tuossa jo kirjoitti, saattaa kemialliset reaktiot joskus häiriintyä kemikaalien vaikutuksesta. :)

• remax kirjoitti:

...että sinä et näihin kemiajuttuihin usko?

Niinkuin MysNa tuossa jo kirjoitti, saattaa kemialliset reaktiot joskus häiriintyä kemikaalien vaikutuksesta. :)

liiankin tuttuja.Tuo "kemiat kohtaavat" on nyt vain niin mystinen käsitys, mielestäni, kellään ei voi niin kemiat kolahtaa yhteen, että se yksistään riittäisi luomaan yhtään mitään. Täytyy olla muutama katalyyttikin mukana ja reaktioille aikaa antaa tapahtua.UGH olen puhunut...:))))

• MysNa
        guassiN kirjoitti:

mitään kemioiden olemassaoloa ei ole tuolloinkaan todistettu.Suomalainen ei usko enne kuin näkee...:))))))))))))ja tuskin tämä näkee koskaan....

ja olen kyllä sitä mieltä, etteivät ne kohtaakaan ennenkuin ollaan jo siinä vaiheessa, että kumpikin on oma itsensä. Ei siis näitä vieraita kemikaaleja, remaxia lainatakseni :)) tai ensitapaamisten jännitystä jne.
        Minä muuten kyllä uskon näihin kemioihin, onko se nyt sitten oikea nimitys sille, että toisten kanssa synkkaa vaan niin tosi hyvin :)) Mutta siitä olen samaa mieltä kanssasi, että kemiat ei yksin riitä siihen, että syntyisi hyvä parisuhde -pohja hyvälle ystävyydelle kylläkin . UGH! ;)

• MysNa kirjoitti:

ja olen kyllä sitä mieltä, etteivät ne kohtaakaan ennenkuin ollaan jo siinä vaiheessa, että kumpikin on oma itsensä. Ei siis näitä vieraita kemikaaleja, remaxia lainatakseni :)) tai ensitapaamisten jännitystä jne.
        Minä muuten kyllä uskon näihin kemioihin, onko se nyt sitten oikea nimitys sille, että toisten kanssa synkkaa vaan niin tosi hyvin :)) Mutta siitä olen samaa mieltä kanssasi, että kemiat ei yksin riitä siihen, että syntyisi hyvä parisuhde -pohja hyvälle ystävyydelle kylläkin . UGH! ;)

taas uskon, että ihastuminen muuttuu rakkaudeksi pikkuhiljaa sitä mukaa kun toisen oppii tuntemaan.
        Ja oppii hyväksymään kaikki nuo kamalatkin puolet toisesta..en nyt tarkoita alkoholismia tai muitakaan sairaaloisia juttuja...
        Mitään nopeaa reittiä ei rakastumiseen ole..Vai ovatko kemioiden kohtaamiset ja rakastuminen ihan eri juttu...:)

• eeva-sisko
        guassiN kirjoitti:

liiankin tuttuja.Tuo "kemiat kohtaavat" on nyt vain niin mystinen käsitys, mielestäni, kellään ei voi niin kemiat kolahtaa yhteen, että se yksistään riittäisi luomaan yhtään mitään. Täytyy olla muutama katalyyttikin mukana ja reaktioille aikaa antaa tapahtua.UGH olen puhunut...:))))

voi olla silmänräpäyksellinen.
        Minä olen kokenut.
        Melkein menee jalat alta, vaikka jonkun toisen mielestä kundissa ei olisi mitään kiinnostavaa.
        Sitten taas hyvin hauskan näköinen mies, joka aiheutta sydämentykytystä melkein kaikille muille naisille ei tee meikäläiseen mitään vaikutusta.
        UGH! Minäkin olen puhunut..:)))

• eeva-sisko kirjoitti:

voi olla silmänräpäyksellinen.
        Minä olen kokenut.
        Melkein menee jalat alta, vaikka jonkun toisen mielestä kundissa ei olisi mitään kiinnostavaa.
        Sitten taas hyvin hauskan näköinen mies, joka aiheutta sydämentykytystä melkein kaikille muille naisille ei tee meikäläiseen mitään vaikutusta.
        UGH! Minäkin olen puhunut..:)))

sitten tietää mistään yhtään mitään.Kun koskaan ei jalatkaan ole notkahtaneet...:)

Mun menetelmäni on aina ollut, että jos joku osoittaa kiinnostusta, menen karkuun ja jos on tarpeeksi sitkeä mies asia noi mennä pidemmällekkin ...Ei taida olla kovin hyvä taktiikka ...pitäisköhän vaihtaa..:))))

• eeva-sisko
        guassiN kirjoitti:

taas uskon, että ihastuminen muuttuu rakkaudeksi pikkuhiljaa sitä mukaa kun toisen oppii tuntemaan.
        Ja oppii hyväksymään kaikki nuo kamalatkin puolet toisesta..en nyt tarkoita alkoholismia tai muitakaan sairaaloisia juttuja...
        Mitään nopeaa reittiä ei rakastumiseen ole..Vai ovatko kemioiden kohtaamiset ja rakastuminen ihan eri juttu...:)

rakkauteen ensi silmäyksellä.
        Melkein kadehdin sinua joka osaat rakastua ja rakastaa 'järkevästi.'

Koko asia on niin vaikeasti selitettävissä, etten pysty kuvailemaan sitä, mutta minulla on ollut pari sellaista 'kemioiden kohtaamis' - juttua.
        Kumpikin päättyi kestettyään aikansa, mutta tiedän, että joskus taas : POG!
        Se on ihanaa!

• remax
        guassiN kirjoitti:

Näitä kemiajutskia on tiede ihastumistilanteissa tutkinut ja ne olevaksi todistanut, kyse ei ole mistään huuhaasta.
        Ulkoisista ominaisuuksista ihminen, tosin mies ja nainen erilailla, tarkkailevat kasvonmuotoja, toisen ääntä ja tuoksua, jota ihmiset helpoiten ovat opineet manipuloimaan.
        Tärkeänä juttuna alkuvaiheessa tulee kuvaan mukaan huumori, joka ollessaan molemmilla samalla aaltopituudella jopa kumoaa muiden ominaisuuksien merkitystä.
        En muista, että mitä hormooneita sitä siinä ihastumistilanteessa alkaa erittymään, mutta se aiheuttaa mm.kasvojen pintaverenkierron lisääntymistä, huulien turvotusta ja silmien pupillien laajentumista yms outoa.
        Ja se on kaikille varmaan selvää, että miehet tsekkaa perää ja daisareita, ei sekään ole mitään salatiedettä. Mutta rakastuminen sitä kyllä sitten jo onkin. :)

• remax kirjoitti:

Näitä kemiajutskia on tiede ihastumistilanteissa tutkinut ja ne olevaksi todistanut, kyse ei ole mistään huuhaasta.
        Ulkoisista ominaisuuksista ihminen, tosin mies ja nainen erilailla, tarkkailevat kasvonmuotoja, toisen ääntä ja tuoksua, jota ihmiset helpoiten ovat opineet manipuloimaan.
        Tärkeänä juttuna alkuvaiheessa tulee kuvaan mukaan huumori, joka ollessaan molemmilla samalla aaltopituudella jopa kumoaa muiden ominaisuuksien merkitystä.
        En muista, että mitä hormooneita sitä siinä ihastumistilanteessa alkaa erittymään, mutta se aiheuttaa mm.kasvojen pintaverenkierron lisääntymistä, huulien turvotusta ja silmien pupillien laajentumista yms outoa.
        Ja se on kaikille varmaan selvää, että miehet tsekkaa perää ja daisareita, ei sekään ole mitään salatiedettä. Mutta rakastuminen sitä kyllä sitten jo onkin. :)

varmaankin syntynyt väärällä vuosituhannella. Mulle olisi sopineet nuo järjestetyt avioliitot tai sitten olen auttamaton romantikko..:))))

Taitaa olla aika mahtava tunne tuo kemioiden kohtaaminen, jään odottelemaan huulten turpoamista innolla..:)))

• MysNa
        guassiN kirjoitti:

asia.
        Tässä huomaa, että kemioista ja niiden kohtaamisesta ajatellaan vähän eri tavalla, eli mitä se kenenkin mielestä tarkoittaa....
        Kemioiden kohdatessa ollaan mielestäni samalla aaltopituudella ja siksi synkkaa niin hyvin, se on järjellä selitettävissä oleva asia. Ei se välttämättä johda edes ihastumiseen. Rakastuminen on mielestäni ihan eri juttu, se on jotain mitä ei pysty järjellä selittämään :)

• MysNa kirjoitti:

asia.
        Tässä huomaa, että kemioista ja niiden kohtaamisesta ajatellaan vähän eri tavalla, eli mitä se kenenkin mielestä tarkoittaa....
        Kemioiden kohdatessa ollaan mielestäni samalla aaltopituudella ja siksi synkkaa niin hyvin, se on järjellä selitettävissä oleva asia. Ei se välttämättä johda edes ihastumiseen. Rakastuminen on mielestäni ihan eri juttu, se on jotain mitä ei pysty järjellä selittämään :)

onko sinulla koskaan kolahtanut niin, että pupillit olis laajentunut ja huulet turvonneet, jos sanot , että on, niin kyllä olen KATTEELLINEN...:))))

• remax
        guassiN kirjoitti:

varmaankin syntynyt väärällä vuosituhannella. Mulle olisi sopineet nuo järjestetyt avioliitot tai sitten olen auttamaton romantikko..:))))

Taitaa olla aika mahtava tunne tuo kemioiden kohtaaminen, jään odottelemaan huulten turpoamista innolla..:)))

Kyllä noi kemiajutut lienee toimineet jo kivikaudella :)
        Ja eihän ne romantiikkaa vähennä mitenkään! Toisin kuin sovitut avioliitot, eiks niissä ainakin joissain tapauksissa ole romantiikat hiukka huonolla hapella? :))

• MysNa
        guassiN kirjoitti:

onko sinulla koskaan kolahtanut niin, että pupillit olis laajentunut ja huulet turvonneet, jos sanot , että on, niin kyllä olen KATTEELLINEN...:))))

sillä ei ole käynyt niin ja sepä on varmaan menetys kokemuksena!
        Olen liian realistinen ja jalat maassa tyyppi, jotta noin pääsisi käymään. Ja mitä enemmän ikää ja kokemusta tulee sen epätodennäköisempää on, että niin käy. En siis rakastu päätä pahkaa, kyllä siihen vaaditaan aikaa ja molemminpuolista tutustumista ja aikaa ja....

Hetkellisesti voi toki henki salpaantua, kun ohi kävelee sopivasti salskea kesämies :))

• remax
        MysNa kirjoitti:

sillä ei ole käynyt niin ja sepä on varmaan menetys kokemuksena!
        Olen liian realistinen ja jalat maassa tyyppi, jotta noin pääsisi käymään. Ja mitä enemmän ikää ja kokemusta tulee sen epätodennäköisempää on, että niin käy. En siis rakastu päätä pahkaa, kyllä siihen vaaditaan aikaa ja molemminpuolista tutustumista ja aikaa ja....

Hetkellisesti voi toki henki salpaantua, kun ohi kävelee sopivasti salskea kesämies :))

Että ei ole tapahtunut?
        Luulen, että ei sitä isommin itse huomaa kun pupillit laajenee. Paitsi jos kurkkaa siinä sivussa aika ajoin peiliin... :)

• MysNa
        remax kirjoitti:

Että ei ole tapahtunut?
        Luulen, että ei sitä isommin itse huomaa kun pupillit laajenee. Paitsi jos kurkkaa siinä sivussa aika ajoin peiliin... :)

sitä ei kyllä huomaa ja eihän sitä kehtaa samalla peiliin vilkuilla... Mutta tässäpä oli huulten turpoaminen se toinen tapahtuva asia ja sen kyllä taitaa huomata - itsekin :)) Vai mitä luulet?

• remax
        MysNa kirjoitti:

sitä ei kyllä huomaa ja eihän sitä kehtaa samalla peiliin vilkuilla... Mutta tässäpä oli huulten turpoaminen se toinen tapahtuva asia ja sen kyllä taitaa huomata - itsekin :)) Vai mitä luulet?

Viimeistään siinä vaiheessa kun alkavat huulet pyrkiin tötteröasentoon :)

• remax kirjoitti:

Kyllä noi kemiajutut lienee toimineet jo kivikaudella :)
        Ja eihän ne romantiikkaa vähennä mitenkään! Toisin kuin sovitut avioliitot, eiks niissä ainakin joissain tapauksissa ole romantiikat hiukka huonolla hapella? :))

sulla itselläskään varmaan ole koskaan huulet turvonneet..:)) myönnä pois.Sovituissa avioliitoissa sentään on kunnon kulissit pystyssä..heh..heh

• remax
        guassiN kirjoitti:

sulla itselläskään varmaan ole koskaan huulet turvonneet..:)) myönnä pois.Sovituissa avioliitoissa sentään on kunnon kulissit pystyssä..heh..heh

..koskaan sellaisessa tilanteessa tarkkaillut itseäni,joten vaikea sanoa että mitä siinä tapahtuu.

Toivottavasti ei nyt kuitenkaan nouse hiukset pystyyn ja korvat käänny sivuille :)

Jaa niin, kyllä jotain turvotustakin olen huomannut.

• MysNa
        remax kirjoitti:

Viimeistään siinä vaiheessa kun alkavat huulet pyrkiin tötteröasentoon :)

sitten jo tulkita monella tavalla :))

Nyt on paras lopettaa tämä huulien turpoamiskeskustelu, ennenkun tulee taas "hävyttömiä" ajatuksia mieleheni... :DD

• PalNia
        Sani kirjoitti:

neuvonantajani ;)
        Sulla on kirjoitus tuossa alempanakin.. voisko olla osittain niin, että hiukan epävarmemmat miehet törmäävät itsevarmoihin naisiin, jotka tietävät mitä tahtovat, ja suunnilleen ottavat tahtomansa?
        Sitten naisiin; myös minä ärsyynnyn 'euroopanomistaja', 'supermies' -tyypeistä. Enkä tarkoita, että olisin 'vie sie, mie vikisen' ihmisiä.
        Kuitenkin, miehet, joihin olen lähemmin tutustunut, ja ollut kiinnostunut, ovat, jos pakko luokitella, enemmän itsevarmoja.
        Puhun osittain myös suht' vanhoista kokemuksista. Koska melko lähellä menneisyydessä pitkä, jo päättynyt ihmissuhde.

Osaksi voi ollakin että epävarmat miehet törmäävät itsevarmoihin naisiin, tai sitten he eivät *uskalla* lähestyä millään lailla.;) Menee
        pitkä aika ja sitten uskaltaudutaan kautta rantain tulla edes juttelemaankin. On oma kynnys tehdä sitä tai tätä, niin kait se on meillä jokaisella.
        En usko että tuo *ottavat minkä tahtovat* läheskään kaikkien naisien kohdalla edes toimii. Joillekin vaan tulee sellainen ajatus jostakin *naistyypistä*, mutta totuus voi olla jotain ihan muuta.;))

• Aleksi40

miehet etsivät elämänsä prinsessaa ja naiset prinssiä. Ei sellaisia ole vapaana. Meneehän se suu mutruun kun Taavi Tallerot ja Taina Tylleröt ovat todellisuutta unelmien sijaan. Ei se tämä kirjallinenkaan avautuminen ja sielunkumppanin löytäminen takaa tapaamisen onnistumista. Valitettavan usein puuttuu se Von sukunimen edestä ja lentokapteeninkin puku on jäänyt hankkimatta. Täällähän sitä sitten vaelletaan, kait realismi sitten lopulta tulee peliin tai sitten ollaan jo totuttu yksinoloon. Parempi kuitenkin yksin kuin pakkosuhteessa. Mieleen vaan tulee että olisi hyvä olla ystäviä jokaisella, miehillä tuo lienee suurempi ongelma?

• 04iskelA

laitetaan tuo suosikkinimimerkki, niin tämähän pitikin olla hömppäpalsta 40 naisille mutta me miehet ollaan niin vakavia tässä iässä ja naiset taas tykkää enemmän miettiä iloisia asioita kait , joten Kukko Kiekuu ja haulikkoa pakoon...

sisärenkaalle sorit... ja kesälaitumille mars taas

• (.)Y(.)
        04iskelA kirjoitti:

laitetaan tuo suosikkinimimerkki, niin tämähän pitikin olla hömppäpalsta 40 naisille mutta me miehet ollaan niin vakavia tässä iässä ja naiset taas tykkää enemmän miettiä iloisia asioita kait , joten Kukko Kiekuu ja haulikkoa pakoon...

sisärenkaalle sorit... ja kesälaitumille mars taas

eipäs taas karata.. :DDD
        Hömppäpalsta.. :DDD

Mie rupesin nuukaksi, taidan säästää panoksia.. ;)))
        Käytänkin nauloja..;))
        Siusta saakin, mukavan Hörhö-karkottimen.. :DDD

http://www.ebaumsworld.com/jknocker.html

..*etsiskelee sopivaa naulaa*..

Pimpeli pom.. :DDD

• PalNia

Tässä iässä (40) sitä katsoo eri lailla toista sukupuolta olevaa ihmistä, ihan totta.;)) Varsinkin jos on ollut aikaisemmin aviossa.

Sielunkumppania löytyy jokaiselle ihan varmasti kirjoituspalstoilla ainakin.
        Kirjoitukset ja livejutut luistaa kuin vettä toisen kanssa, toisen kanssa ei osaa montakaan sanaa vaihtaa täällä eikä livessäkään.

Ei meille naisille *vonni tai hienostopukeutuminen* tehoa. Täytyy olla paljon sisäisempiä tuntemuksia, arvoja, jotka tekevät vaikutuksen ja mitä itsessänikin mahdollisesti on, joka ne osaa oikealla tavalla löytää.;))

Tuo on totta, sitä on totuttu yksinoloon, ei se kaikista huonoinkaan vaihtoehto ole. On niitä paljon huonompiakin, jos parisuhde on sellainen, mistä puuttuu lähes kaikki! Miksi täytyisi olla hedelmättömässä suhteessa, jossa mahdollisesti vain sexi toimii, jos sekään. Ei kiitos!!
        Sitä tulee tilalle muita juttuja, jotka antavat jonkinmoista tyydytystä ise kullekkin.

Miehettömä ja naisettomana voi ja pystyy elämään, jos osaa ja haluaa lokeroida *kaipuun* muualle. Niin minun on täytynyt lokeroida, koska toista oikeaa ei ole kohdalle osunut tai ei ole ns. kolahtanut.;))
        Aivan, hyviä ystäviä ei ole koskaan liikaa, joten muista edelleen olla avoin elämälle, kyllä sinun ystäväkaartisi lisääntyy.;))

• sinkku55

voi olla paljon naisystäviäkin,mulla on ainakin muutama tosi hyviä miesystävä joiden kanssa voi herjaa heittää mitään taka-ajatuksia mielessä;))
        Mies ystävissä on se hyvä puoli,että ne ei ainakaan juorua:)))))))
        Jotta ei mene ihan mies voittoiseksi tämä juttu,niin on mulla naisystäviäkin,pari on semmosta joille voi uskoutua ihan mistä vaan pelkäämättä,että ne levittelisi muille mun asioita.
        Eikä kaikki hae loppujen lopuksi Prinssiä tai Prinsessaa,vaan ihan tavallista ihmistä.
        Mut tämähän on vain minun mielipiteeni:))))

• ggnojoP
        PalNia kirjoitti:

Tässä iässä (40) sitä katsoo eri lailla toista sukupuolta olevaa ihmistä, ihan totta.;)) Varsinkin jos on ollut aikaisemmin aviossa.

Sielunkumppania löytyy jokaiselle ihan varmasti kirjoituspalstoilla ainakin.
        Kirjoitukset ja livejutut luistaa kuin vettä toisen kanssa, toisen kanssa ei osaa montakaan sanaa vaihtaa täällä eikä livessäkään.

Ei meille naisille *vonni tai hienostopukeutuminen* tehoa. Täytyy olla paljon sisäisempiä tuntemuksia, arvoja, jotka tekevät vaikutuksen ja mitä itsessänikin mahdollisesti on, joka ne osaa oikealla tavalla löytää.;))

Tuo on totta, sitä on totuttu yksinoloon, ei se kaikista huonoinkaan vaihtoehto ole. On niitä paljon huonompiakin, jos parisuhde on sellainen, mistä puuttuu lähes kaikki! Miksi täytyisi olla hedelmättömässä suhteessa, jossa mahdollisesti vain sexi toimii, jos sekään. Ei kiitos!!
        Sitä tulee tilalle muita juttuja, jotka antavat jonkinmoista tyydytystä ise kullekkin.

Miehettömä ja naisettomana voi ja pystyy elämään, jos osaa ja haluaa lokeroida *kaipuun* muualle. Niin minun on täytynyt lokeroida, koska toista oikeaa ei ole kohdalle osunut tai ei ole ns. kolahtanut.;))
        Aivan, hyviä ystäviä ei ole koskaan liikaa, joten muista edelleen olla avoin elämälle, kyllä sinun ystäväkaartisi lisääntyy.;))

Ikä pehmentää katsantoa ja alentaa "vonni"-rimaa.

Kyllähän se niin on, että tietynlainen tietous
        omista avuista korostettuina vaatteilla, joissa
        on tietty ulosanti, tekee nuoremmat naiset sangen
        valikoiviksi.

Elämää kokeneet voivat jopa vastata katseeseen.
        ;) ;) ;) 8-D :( ;) ;)

• PalNia
        ggnojoP kirjoitti:

Ikä pehmentää katsantoa ja alentaa "vonni"-rimaa.

Kyllähän se niin on, että tietynlainen tietous
        omista avuista korostettuina vaatteilla, joissa
        on tietty ulosanti, tekee nuoremmat naiset sangen
        valikoiviksi.

Elämää kokeneet voivat jopa vastata katseeseen.
        ;) ;) ;) 8-D :( ;) ;)

Ikä tuo elämiseen tarvittavaa tietoa eri lailla esiin kuin nuoremmalla iällä.
        Muuten......, MIKSI tulisi laskea rimaa alemmaksi ja kenen vuoksi?;))

Mistä ikähaitarista mahdat puhua, kun kirjoitit *nuorempien naisten* olevan sangen valikoivia, 25-30?
        Tiedostan toki pukeutumisen luovan hyvinkin väärän kuvan ihmisestä, mutta uskon ja luotan
        vaatteiden olevan vain pieni osa-alue ja *este* jos on aidosti kiinnostunut ihmisestä.;)

Hmmmmm, katseen voi heittää vähemminkin elämää elänyt ihminen. Elämä kun muutenkin on niin ihmeellistä ja arvaamatonta.;)))

Mitäpä tuohon muuta kuin elää *hän* tänä päivänäkin. ?=)

• bluepoem
        PalNia kirjoitti:

Mistä ikähaitarista mahdat puhua, kun kirjoitit *nuorempien naisten* olevan sangen valikoivia, 25-30?
        Tiedostan toki pukeutumisen luovan hyvinkin väärän kuvan ihmisestä, mutta uskon ja luotan
        vaatteiden olevan vain pieni osa-alue ja *este* jos on aidosti kiinnostunut ihmisestä.;)

Hmmmmm, katseen voi heittää vähemminkin elämää elänyt ihminen. Elämä kun muutenkin on niin ihmeellistä ja arvaamatonta.;)))

Mietin että, missähän on se jonon pää jonka muodostaa sinuun tutustumishetkeä odottavat miehet.

mitä sinun profiilisaa tarkoitaa muuten "tomera plusnainen" ikää kokoa mielialaa????

• PalNia
        bluepoem kirjoitti:

Mietin että, missähän on se jonon pää jonka muodostaa sinuun tutustumishetkeä odottavat miehet.

mitä sinun profiilisaa tarkoitaa muuten "tomera plusnainen" ikää kokoa mielialaa????

Jaa-a, en ole pannut merkille mitään jononpäätä, tuskin sellaista onkaan.;)))
        Sitähän en tietenkään voi aivan tarkasti tietää, kuka livessä minuun haluaisi tutustua.;)))

Hmmmm......ihan normaalikokoinen(40v) olen ensinnäkin naiseksi. Tomeruus tulee varmaankin luonteesta ja teoista, joita olen joutunut tekemään omassa elämässäni. On erinäisiä vaikeuksia, suruja, jotka ovat kasvattaneet minusta jonkinmoisen *plusnaisen* tähän päivään.
        Herkkyyttä ja vahvuutta......molempia tarvitaan.

• ggnojoP
        PalNia kirjoitti:

Niin, se rima voi olla puettu Armaniin, kuljetet-
        tuna vaikkapa avomersulla, kylvetty nenää riepo-
        vassa hajusteessa, rasvattuna L'Oreal hiusvoiteel-
        la, suojattuna Gucci'in kengillä jne...

:D

Siis taloudellinen rima. Ei missään tapauksessa
        alemmaksi ;)))

• ollikolli-63

Hyvä sana toi "sielunrääkäisy" :))

Kaitpa se on niin et kun on nähnyt ja kokenut yhtä ja toista niin ei enää halua mitä tahansa, täydellistähän on turha hakea mut silti en joka ikistä jaksa/viitsi tsekata.

Eli välimaastoa pengotaan..myönnän että itsekkin..

Sit on se kun teet aloitteen niin odotat vastakaikua vähän aikaa, silloin saattaa näyttää siltä stop-merkiltä ulospäin. Vai haluaako joku näyttää alati "tyrkyltä"(ruma sana).

Minä ainakin näen heti toisen silmistä onko sitä sielun värinää ja onko sitä hakua päällä ja kuulunko toisen laatikkoon "mahdollisesti" vai "ei ikinä".

Itse ainaskin arvostan naisten aloitetta. Sehän osoittaa selvästi että hän osaa ottaa ns.härkää sarvista.. Mahtava ominaisuus jota arvostan tosi korkealle.

Mitenkä sitä sit olis kiinnostava ja uskottava..

Laitetaan se iso kyltti ulos missä lukee vaimon paikka auki..

Mäti-Arskallako se nyt oli..en muista..

• (.)Y(.)

Miestä kun ei ole, näkynyt aikoihin.. ;))

Kirkkoveneen testaukset, taitaa olla menossa!.. ;)))

Tai, tiukka komento pirtissä, Arskalla meinaan?..

• PalNia

Jostakin täytyy aloittaa, joten helpoin tapa on listata toisen ominaisuuksia ja seuraavaksi omat ominaisuudet, jotka luulee tai tietää itsessään olevan. Eri asia, kuinka omat natsaa toisen kanssa ja kuinka mieltmykset ja muut seikat osuvat yksiin.

On paljon miehiä, liian itsetietoisia, jotka liikkuvat kuin mitkäkin *euroopan omistajat* ja kuvittelevat olevansa supermiehiä omalla alallaan.;)) Eihän sellaisten eteen voi muuta kuin lyödä Stop-merkki ja viestittää naisena omaa kieltään oikeasta lähestymistavasta.

Kirjallinen keskustelu tällä tasolla on toisille riittävää (sanailua). Toiset eivät edes halua viestittää syvintä sisintään riepoteltavaksi, livessä itse teen oikeat arviot ihmisistä, koska suurin osa aikaani kuitenkin elän siellä, en näillä palstoilla.;)

Ihan selvästi kohdistit naisiin kirjoituksesi.;))

• mirham

voi olla päällänsä yhtä aikaakin...hankalaahan se on...kuitenkaan paras tapa päästä treffeille ei ole ,niin kuin yksi ehdotti ,että...voisinko tulla sulle taksilla nyt heti,en voi tulla omalla autolla kun poliisi otti kortin kuivumaan ,tuli ajettua pienessä hiprakassa traktotilla kotiraitilla ....pojat kyllä vakuutti että ei muutama kalja näy poliisin alkometrissä...

• PalNia
        mirham kirjoitti:

voi olla päällänsä yhtä aikaakin...hankalaahan se on...kuitenkaan paras tapa päästä treffeille ei ole ,niin kuin yksi ehdotti ,että...voisinko tulla sulle taksilla nyt heti,en voi tulla omalla autolla kun poliisi otti kortin kuivumaan ,tuli ajettua pienessä hiprakassa traktotilla kotiraitilla ....pojat kyllä vakuutti että ei muutama kalja näy poliisin alkometrissä...

Kuinka mahtoi käydä treffien? Taitaapa jäädä lukijan harkintaan.;))

• mirham
        PalNia kirjoitti:

Kuinka mahtoi käydä treffien? Taitaapa jäädä lukijan harkintaan.;))

Niin käytin tätä esimerkkinä miten ei ainakaan kannata aloittaa tutustumista ,....juu,ei tullut treffeistä mitään...

• toi enenpi

jonnekin treffipalstalle???

höh, ukothan met kaikkialla joudutaan pillua kyseleen....

kummaa jorinaa!

• keskiyonkehraaja

Saiskos luvan vai tanssitaanko ensin...?

• Bambse

On se vaan niin vaikeeta toi haku päällä! :)) Ehkä on helpompaa paeta loputtomiin??

Täällä netissä kaikki on fiksuja, komeita/kauniita, riippuu sukupuolesta, mutta todellisessa elämässä asiat eivät ole niin yksinkertaisia!! Jos sattuu huono päivä?? Oot väsynyt, jokin tärkeä juttu on mennyt huonosti tai ystävä pettänyt lupauksen tms. Ole siinä sitten viehättävä ja hurmaava, kun tekis mieli toivottaa kaikki hornan tuuttiin!??

Todellisuus on niin kovaa ja anteeksiantamatonta! Ensivaikutelmasta kovasti puhutaan, miten paljon se vaikuttaa. Mitä jos se ei ole juuri sillä hetkellä, syystä tai toisesta, 'kiinnostava' , onko silloin peli menetetty??

Kaikissa ihmisissä on kuitenkin hyviä puolia!!!
      Jokainen onnea etsii....... ;)))))))))))))))))

• juoksevatuuli

No en menisi yleistämään, heh nauratti tuo kuvaus "kävelevät stop-merkit"

Tietty epävarmuus ja pakkien saaminen on riskinä ja se että leimataan epätoivoiseksi vonkaajaksi sen vuoksi varmaan vaikeaa naisten lähestyä miehiä.
      Omakin tuore kokemus on aloitteen tekemisestä heh..aika lailla kyllä sai kerätä rohkeutta mutta mitä voi hävitä - vain omat "kasvonsa" ja sehän ei ole paljon vai mitä? ;)

• Loistava.polku

Oletko varma että tulkitset oikein "ylenkatseen" tai torjuvan asenteen? Minä ainakin olen ko. tilanteissa kauhusta jäykkänä, siinä ei juuri smalltalkit suju.

Olenkin lopettanut koko homman.

• Krista

...jos niin on. He, jotka tänään ylenkatsovat, joutuvat valitettavasti pian huomaamaan, että aika on mennyt ohi, kun on vain ylenkatsonut. Teinivuosiltani muistan myös, että tietty ylenkatse oli jännitystä, jopa pelkoa. Ehkä mainitsemissasi neitosissa (?) kyse ei kuitenkaan ole pelosta vaan kovuudesta. Minkäs sille tekee. Odota rauhassa parempaa!

Ja että mitenkö tuoda itseään tykö? Saattaa olla klisee, mutta kyllä se omana itsenään olo on parasta. Ajattelen niin, että ellen kelpaa näin toiselle, en ole hänelle sopiva.

Kauheesti kyllä naisia parjataan! Ollaanko me todella tuollaisia nykyään?

Kuulkaas naiset! Ne hurmaavimmat Miehet eivät tosiaankaan ole niitä sulavakäytöksisiä adoniksia, joilla on kallein auto. Oikeat miehet ovat aivan jotain muuta; rehellisiä, avoimia, rohkeita ja rakastavia!

• ggnojoP

Kiitoksia tästä loppukadenssista. :)

• ggnojoP

Ylinnä oleva aihe on hypoteesi. :) Mutta jatketaan
        hutunkeittoa...Kyllä hedelmiä on, mutta mikä so-
        pii kellekin, on taas toinen juttu.

Täällä on myös tuotu esiin itsevarmuuden kuosia.

Miten itsevarmuus ilmenee? Naisissa on lukuisa
        joukko "itsevarmoja" persoonia, joiden rohkeus
        korostuu joukossa. Valitettavan usein tämä ilme-
        nee töykeytenä, mikä on leimaa antava piirre
        siiheen joukkoon, olkoonkin, että muutama poik-
        keus yrittää muuta uskotella.

Olen myös huomannut, kuinka joillakin on suora-
        nainen tarve hallita keskustelun suuntaa vähätte-
        lemällä tulokkaan - tässä tapauksessa miehen -
        mielipiteitä. Hedelmätön keskustelu johtaa hel-
        posti siihen, että seuraa haetaan suosiolla muual-
        ta. Myös vahvat ennakkoasenteet jarruttavat tai
        kiihdyttävät keskustelua hyvään tai ikävään suun-
        taan..

Keskustelupanelit ovat väittelyitä, ei seuranpi-
        toa varten. Ei harvoja vapaahetkiä haluta pilata
        kinasteluun tai sapelinkalisteluun.

Aina voi muutaman sanan vaihtaa. Miten muuten voi
        saada selville uteliaan aikeet.

• Krista
        ggnojoP kirjoitti:

Ylinnä oleva aihe on hypoteesi. :) Mutta jatketaan
        hutunkeittoa...Kyllä hedelmiä on, mutta mikä so-
        pii kellekin, on taas toinen juttu.

Täällä on myös tuotu esiin itsevarmuuden kuosia.

Miten itsevarmuus ilmenee? Naisissa on lukuisa
        joukko "itsevarmoja" persoonia, joiden rohkeus
        korostuu joukossa. Valitettavan usein tämä ilme-
        nee töykeytenä, mikä on leimaa antava piirre
        siiheen joukkoon, olkoonkin, että muutama poik-
        keus yrittää muuta uskotella.

Olen myös huomannut, kuinka joillakin on suora-
        nainen tarve hallita keskustelun suuntaa vähätte-
        lemällä tulokkaan - tässä tapauksessa miehen -
        mielipiteitä. Hedelmätön keskustelu johtaa hel-
        posti siihen, että seuraa haetaan suosiolla muual-
        ta. Myös vahvat ennakkoasenteet jarruttavat tai
        kiihdyttävät keskustelua hyvään tai ikävään suun-
        taan..

Keskustelupanelit ovat väittelyitä, ei seuranpi-
        toa varten. Ei harvoja vapaahetkiä haluta pilata
        kinasteluun tai sapelinkalisteluun.

Aina voi muutaman sanan vaihtaa. Miten muuten voi
        saada selville uteliaan aikeet.

...ei aina ole itsevarmuutta vaan pikemminkin itsetunnon puutetta. Mitä muuta itseään esille tuova, toisia vähättelevä ja koko ajan äänessä oleva toisikaan esiin kuin tarpeitaan? Tarpeitaan peilata itseään muihin tyyliin "olenhan parempi kuin muut"?
        Ja miksi tällaista tarvitaan? No tietenkin siksi, ettei koeta kelpaavan... niin, lähinnä itselleen. Se onkin jo toinen, syvempi ongelma.

Kun keskustelusta puhutaan, ei mikään ole niin kiinnostavaa, kun pohtia asioita ERILAISTEN ihmisten kanssa. Mitä se sellainen keskustelu on, jossa kaikki ovat samaa mieltä kaikesta? Sehän se vasta on kiinnostavaa, kun toinen valaisee näkemyksiään, jotka ovat vastakkaisia omiesi kanssa, niinhän?

Töykeä mies ja töykeä nainen ovat kummatkin epämiellyttäviä - ja sivistymättömiä. Kun täällä on viimeisimmästäkin paljon puhuttu, lienee naisena muistutettava nimenomaan naisia siitä vanhasta viisaudesta, jonka mukaan yhteiskunnan moraali ja sivistys ovat sillä tasolla, millä sen äitien moraali on. Kauhistuttaa, mutta ei lannistuta...

Kaikki eivät ole töykeitä, olen huomannut!:D

• Sukhavati

... kuullun / luetun ymmärtämisessä.

Olen etsiskellyt itselleni miespuolista ystävää. Siis ystävää. Jostakin kumman syystä useimmat miehet tuntuvat tajattelevan, että ystävyyteen sisältyy myös seksi. Joten haku on yhä päällä, yhä laimeammin kuitenkin.

• bluepoem

enää ei ole päällä haku eikä pako..

Naiset ovat siitä kummalisia otuksia että, vaikka he haluavat itsenäisyyttä he kaipaavat samalla ehdottomasti, perinne käyttäytymistä.

Naisile taitaa olla melkoinen arvokuuden menetys se jos joutuu tekemään aloiteen tai muuten ilmasiemaan että on jostakin kiinnostunut.

Paradoksaalista on siten se että, kun mies on ilmaissut kiinnostuksena. nin tuo, nainen "tuppisuu" alkaa hiostaa meistä puhumaan tuntetisaan.

He hee... oikeesti ne ei halua kuulla mitä mies ajattelee ja tuntee, vaan he haluavat määritellä sen itse.
      Useammin kuin kerran olen kuullut nasien sanovan,,, " et voi tuntea noin" yms. yhtä ihmeellistä, määrittelyä siitä että mitäs se mies sitten voi tuntea.

Mutta se siitä, Siis minä en hae enkä pakene. MIEHELLE se tarkoitaa yksinisyyttä, naiselle se tarkoittaisi "itsevarmaa odottelun aikaa" sellasia pieni eroja vielä tasa-arvon aikaan on olemassa.

Kivaa pörr'äys kesää KAIKILLE !!!

• PalNia

Sait kuin saitkin pienen punaisen kellon minussa kilkattamaan.;))))
        Itsenäisiä me olemmekin aika pitkälle nyky-yhteiskunnassa, joten miksi meidän tulisi luopua tai olla vähempiosaisia miehen rinnalla. En tarkoita että me mitään pirttihirmuja tai muutenkaan mitään naishirviöitä oltaisiin.;)))
        Eikä tuo aloitteen tekokaan nykyään ihmeitä vaadi, puhumattakaan jos on tunteita miestä kohtaan.
        Tottakai ainakin minä haluan kuulla miehen tuntemuksista, syvistä ajatuksista ja paljosta muustakin. Itsellä kun on helppo ilmaista tunteita laidasta laitaan, niin kait sitä odottaa toiseltakin, ettei vaan olla ja ihmetellä.;)))
        Elämään täytyy mahtua puhetta, erilaisia tunnetiloja sun muuta, joka koostuu vuorovaikutuksesta miehen ja naisen välillä.

Nainen voi kokea ihan yhtälailla yksinäisyyttä kuin mieskin. On vaan eri asia, kuinka selviytyä sen kanssa. Olisiko meillä naisilla tuo selviytymispuoli vahvempi kuin teillä miehillä!!!

Tasa-arvoa mukaellen.......ei muuta kuin *pyörän* päälle tuulettumaan.;)))))

• remax
        PalNia kirjoitti:

Itsenäisiä me olemmekin aika pitkälle nyky-yhteiskunnassa, joten miksi meidän tulisi luopua tai olla vähempiosaisia miehen rinnalla. En tarkoita että me mitään pirttihirmuja tai muutenkaan mitään naishirviöitä oltaisiin.;)))
        Eikä tuo aloitteen tekokaan nykyään ihmeitä vaadi, puhumattakaan jos on tunteita miestä kohtaan.
        Tottakai ainakin minä haluan kuulla miehen tuntemuksista, syvistä ajatuksista ja paljosta muustakin. Itsellä kun on helppo ilmaista tunteita laidasta laitaan, niin kait sitä odottaa toiseltakin, ettei vaan olla ja ihmetellä.;)))
        Elämään täytyy mahtua puhetta, erilaisia tunnetiloja sun muuta, joka koostuu vuorovaikutuksesta miehen ja naisen välillä.

Nainen voi kokea ihan yhtälailla yksinäisyyttä kuin mieskin. On vaan eri asia, kuinka selviytyä sen kanssa. Olisiko meillä naisilla tuo selviytymispuoli vahvempi kuin teillä miehillä!!!

..siitä, että toinen sukupuoli olisi jotenkin lähtökohtaisesti ja geneettisesti "heikompi lenkki", ei mun mielestä ole oikein toimiva juttu.
        Henkilötasolla tarkasteltuna kun nämä lajimme heikkouksia tai vahvuuksia peilaavat tilastot muuttuvat täysin yhdentekeviksi statistiikoiksi.

Joten sinä voit olla vahva, sisaresi samalla kaikkein heikoin..ja tiastot pitävät edelleen paikkansa...tai sitten eivät.

• MysNa
        PalNia kirjoitti:

luin tänään seuraavaa: "Parisuhteessa asuvilla menee elämässä yksinasuvia paremmin, väitetään. Niin menee, jos olet mies. Naissinkuilla kyllä pyyhkii hyvin, kertoo Nordean teettämä suuri sinkkututkimus.”

Juttu oli mielenkiintoinen. Siinä todetaan mm. että aikuiseksi ehtineet naiset asuvat usein yksikseen oikein mielellään ja viettävät huomattavasti aktiivisempaa elämää kuin sinkkumiehet? Oliskos näin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7207
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      719
      3370
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      148
      1650
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      278
      1530
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1240
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      233
      1173
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe